Jump to content
Sign in to follow this  
Vali 62

scurgere antigel

Recommended Posts

La multi ani tuturor si multa sanatate!

Am inceput anul cu stangul se pare.

Am un Aveo de 1,4 cu 16 v si 100cp din 2010 si zilele trecute am facut un drum inafara orasului de vreo 80 km dus- intors,unde am putut merge chiar si cu 120km/h si toate bune si frumoase pana cand ,dupa vreo 2 zile am observat sub bara masinii o pata ce parea mai veche,care surpriza,era antigel.

Verific si vad semne de umezeala la furtunul ce iese din pompa de apa si intra jos in radiator,verific cu mana,umed sub furtun si zic eh,asta este,i-a venit timpul si lui,ii ajunge.Am mai pus in vasul de expansiune cam 200ml antigel si imi cad ochii pe termostat si ceea ce e sub el si alta surpriza cursese antigel de curand ca era proaspat,zic ca a cedat garnitura la termostat,calitate proasta,ca il schimbasem in septembrie,dar nu,am pipait carcasa acestuia (pe care este montat termostatul) si era umed binisor in mijloc,unde am pipait ceva ca un dop,ca nu ai acces sa vezi.

A doua zi am plecat cu ea si pe la futun nu a mai curs sa faca balta,doar este umed,iar pe la carcasa termostatului tot asa,umed in zona  aia de zici ca e dop.

Mentionez ca antigelul din vas nu are pete de ulei si uleiul este la semn si fara spuma si temperatura la bord nu trece de 90 grade.

Acuma am si eu o intrebare:E posibil sa cedeze instalatia de racire in doua locuri in acelasi timp?Eu zic ca este o coincidenta ciudata.

Carcasa termostatului are cumva dop de aerisire cu gen surub,ca la pipaiala asa seamana?

De ce nu curge permanent ca defectul e de cateva zile dar balta sub masina,in dreptul pompei de apa,nu a facut decat o data,in rest este umed in abele locuri?Daca se strica pompa de apa nu curge permanent?

 

Va multumesc foarte mult pentru ajutor si va doresc o zi buna.

 

 

IMG_20191231_121327.jpg

Share this post


Link to post

Am rezolvat,furtunul din imagine se miscase spre exterior,va vine sa credeti?Slabit colierul,impins 5 mm,rezolvat destul de greu ca nu e pozitie.

La corpul termostatului,in partea de jos are ceva ca un dop cu garnitura, fixat lateral cu o siguranta metalica,gen agrafa,(pentru aerisire,zice mecanicul)care se miscase spre exterior si s-a slabit dopul, a fost impins la loc.Asta pentru posesorii acestui model de Aveo,daca li se intampla chestia asta incredibila.

96984102-carcasa-termostat-nou-chevrolet-aveo-1-4-4b10bf01c9810243a6-0-0-0-0-0.jpg

Edited by Vali 62
  • Thanks 1

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...