Jump to content
Sign in to follow this  
catapkz

aveo 1.4 2012

Recommended Posts

On 1/24/2020 at 5:49 PM, VAXXi said:

Terminati bre cu gandirea de est-europeni, nu face nimeni AVC pentru masina - e o unealta. Nu repara nimeni nici o bara, nici nu-si bat capul, toate-s cu barele franjuri. D-aia se vinde bine Loganu' afara 😀 Aia cu masina de 50k euro nu parcheaza la bordura de cartier.

Lasa ca asa eram eu acum 2 ani la vulcanizare cu Nubira unde imi asteptam randul. La un moment dat, in timp ce stateam de vorba cu unul din angajati vad cu coada ochiului cum un tip cu un Hilux da cu spatele destul de mult inspre masina si o impinge nitel cu carligul de tractare. M-am dus la el sa il intreb de sanatate. Avea cam 60 de ani si imi zice "Hai ca nu are nimica, ca e plastic". Evident ca imi lasase o stampila frumoasa pe bara din spate. Asta urasc la firfizonii astia, ca decid ei pe bunul tau daca e in regula sau nu.

Ca idee, nici macar nu avea de ce sa dea cu spatele fiindca in fata era loc garla.

Share this post


Link to post
32 minutes ago, pompiliu92 said:

 

Ca idee, nici macar nu avea de ce sa dea cu spatele fiindca in fata era loc garla.

La anisorii aia chiar crezi ca era constient de merge cu fata oti cu spatele ?

  • Haha 1

Share this post


Link to post
1 hour ago, Viktor said:

La anisorii aia chiar crezi ca era constient de merge cu fata oti cu spatele ?

O fi, dar bunicamea care a luat carnetul de conducere inaintea bunicului meu, a condus in toata tara si a fost sefa de coloana auto la ICIL a decis singura sa nu ma circule cu masina cand a vazut ca nu mai are reflexele necesare.

Edited by pompiliu92
  • Like 1

Share this post


Link to post
3 minutes ago, pompiliu92 said:

O fi, dar bunicamea care a luat carnetul de conducere inaintea bunicului meu, a condus in toata si a fost sefa de coloana auto la ICIL a decis singura sa nu ma circule cu masina cand a vazut ca nu mai are reflexele necesare.

Cu respect, sincer ! Asta inseamna sa stai strimb si sa judeci drept !

 

  • Like 2

Share this post


Link to post

Azi a venit randul Aveo-ului sa fie "consultat"...

Rezultatul analizelor: P0141 si P0015

In plus trebuie schimbat uleiul+filtre

Si ceva de sezon: verificat A/C ul pt ca prin februarie, cand am mers cu el ii mergea compresorul, acum nu mai porneste...

Screenshot_20200618-132136.png

Screenshot_20200618-132322.png

Screenshot_20200618-132301.png

Share this post


Link to post

Consumul e apropiat de al Sparkului...(zice torqe-ul)

Screenshot_20200618-202653.png

Screenshot_20200618-202707.png

Screenshot_20200618-202711.png

Share this post


Link to post

Am gasit si posibilele cauze pt P0015

https://www.700r4transmissionhq.com/p0015-chevy-cruze/

printre alte multiple cauze, poate fi si un ulei murdar care nu mai are vâscozitatea necesara (If the engine oil is dirty or low, it may cause the actuator to function improperly. Also, the oil viscosity can be off, which’ll throw the code as well.  In fact, that would be a great place to start.  It’s very likely to be the cause, and it’s super easy to do.)

O sa incep prin schimbarea uleiului+filtru ca in aprilie s-a împlinit anul...

Am luat GM 5w30 dexos 2

+ filtru aer, ulei si polen.

Iar P0141 cred ca e sonda sufletului de care v-am povestit mai la început...

Edited by catapkz

Share this post


Link to post

P0015 nu cred ca se rezolva asa usor, desi merita incercat. Ideea e ca sunt niste canale fine prin care circula ulei sub presiune ca sa schimbe inatrzierea pe supape. Daca vechiul proprietar nu a avut grija de schimburile de ulei, atunci posibil ca s-au infundat partial. Poti incerca un schimb de ulei, daca nu merge probabil un engine flush (cu care in general nu sunt de acord) ar putea rezolva problema. Poti sa arucni un ochi pe la busonul de umplere pt ulei ca sa vezi ce depuneri ai in motor.

  • Like 1

Share this post


Link to post

De saptamana trecuta am sters erorile si doar P0141 a reaparut imediat.

Cealaltă eroare nu a mai aparut deloc, acum astept sa treaca cele 40 de cicluri ca sa dispara si de la pending.

Ieri am schimbat filtrele si uleiul. A trebuit sa-mi iau o tubulara de 24 pt capacul de la filtru pt ca nu are filtru obisnuit...

Iar capacul de la fitrul de aer are cel mai idiot sistem de inchidere, cu suruburi... 3 din 4 suruburi s-au rupt, acum capacul mai sta asigurat doar intr-un surub.

Nicio masina pe care am avut-o pana acum n-a avut suruburi, toate au fost cu cleme.

Daca tot m-am bagat pe sub ea am vazut ca si racordul flexibil cere schimbare.

Share this post


Link to post

Voi, mai si alergati rablele astea ori stati toata ziua cu stecheru'n priza citind bazagonii. Merge troasca ? La revedere ... de restu' nu-i decit pingpong, risipa de timp si nervi aiurea. Ce face technologia din om, nene ... 😃

  • Thanks 2

Share this post


Link to post

Am un odb ii cu bluetooth si torque pe telefon. Cand ma întorc de la munca ii dau drumul ca sa vad consum, eventuale erori, diferiti parametri, mai mult de curios...

De azi mi-am instalat torque pro, o sa vad diseara ce mai aflu cu el...

Share this post


Link to post

De 2 saptamani, de cand am luat Aveo la "purtat" n-a mai aparut eroarea.

Ieri am umplut instalatia cu freon : 120 lei pe str Suzana dar a spus ca sigur sunt pierderi. Mi-a zis sa merg pana nu mai porneste compresorul si apoi sa vedem pe unde are pierderile, cu ajutorul substanței de contrast.(oricum nu are timp de reparatii pana la inceputul lui septembrie)

Am mai observat ceva... cand a/c-ul si ventilatorul de la radiator sunt pornite, am un relanti care variaza, ca si cum i-as da sprituri doar ca variațiile sunt foarte mici - ceva de genul 200 ture... In bord ceasul nu are variatii mereu ci doar motorul se aude cand accelerează. In plus vad si farurile ca pierd din intensitate si iar cresc in intensitate, o data cu turatiile.

weird... 

Mai am geometria, racordul flexibil si sonda lambda...

Edited by catapkz

Share this post


Link to post

Variatia e pe circuitul electric, turatia motorului variabila e o consecinta nu defectul in sine. 

Trebuie investigat eu pariez pe alternator defect sau un contact imperfect pe circuitul de forta (jonctiuni la borne sau la curu lui 🙂 ) 

Vezi unde se incinge circuitul cu consumatori porniti si acolo e problema. Sau ia la masurat caderile de tensiune in diferite puncte de masa si + si vezi unde se pierde.

 

Edited by Dj_Dark
  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
On 6/22/2020 at 8:37 AM, ches said:

P0015 nu cred ca se rezolva asa usor, desi merita incercat. Ideea e ca sunt niste canale fine prin care circula ulei sub presiune ca sa schimbe inatrzierea pe supape. Daca vechiul proprietar nu a avut grija de schimburile de ulei, atunci posibil ca s-au infundat partial. Poti incerca un schimb de ulei, daca nu merge probabil un engine flush (cu care in general nu sunt de acord) ar putea rezolva problema. Poti sa arucni un ochi pe la busonul de umplere pt ulei ca sa vezi ce depuneri ai in motor.

Mai apare cand si cand eroarea, uneori merge in suturi...

Nu baga caldura si a trebuit spalat caloriferul.

Din cauza ca am mers cateva mii de km anul acesta fara sa-mi fac timp pt geometrie am cam stricat gumele... Trebuie sa le schimb acum si pe cele de pe fata (oricum cele de pe spate sunt praf). Ca de obicei, o sa caut allseason pt a scapa de schimbatul si depozitatul lor.

Share this post


Link to post

La Aveo tot cedeaza racordul flexibil, e al treilea in 2 ani (bosal) 😕

Miercuri a bubuit-o pe pe nevasta-mea o duduie care nu a dat prioritate. Mai nasol e ca are RCA ul la City Insurance. Am fost sa depun actele si amiabila la Fondul de garantare si se pare ca se primeste raspunsul in 60 de zile :-((

La prima vedere, bara fata, armatura si farul dreapta.

Nu stiu sigur daca mai e si altceva pt ca exact pe acolo trec cateva conducte.

Vinovata conducea un audi a6 2012. Nu a putut sa mai iasa pe usa ei ci pe cea din dreapta, iar masina nu mai mergea accelerata, a mers cu 10/h pana acasa.

IMG_20210924_213023.jpg

IMG_20210924_213045.jpg

IMG_20210924_213115.jpg

IMG_20210924_213146.jpg

IMG_20210924_213201.jpg

  • Sad 5

Share this post


Link to post

Vinonata o fi avut si carnet, ori conducea doar un "haudi".

  • Haha 1

Share this post


Link to post

Abia de vreo 2 saptamani am reușit sa rezolvăm cu urmarile accidentului. Am reparat-o la reprezentanta Opel Erebus.

A durat f mult pana au evaluat-o toti de la fondul de garantare si service.

La Erebus n-a durat mult - i-am rugat sa comande piesele si sa vopseasca bara fata. Masina a fost tinuta in service doar o zi si a iesit decent.

Weekend-ul trecut m-a lasat in timpul unei depasiri : a ramas schimbatorul de viteze blocat spre dreapta-sus, cam pe unde ar trebui sa fie viteza a 5-a, dar fara sa fie in vreo viteza.

A fost nevoie sa schimb reperele 9,10,11,12 iar acum merge bine.

Nota de plata: 400 platforma (Comana-Bucuresti), 600 piese (originale de la Radacini) si 200 manopera.

:-/

IMG-20211108-WA0004.jpg

Share this post


Link to post

Bine ca s-au mai gasit, sistemul e identic ca la cielo/espero si..probabil si alte daewoo (gen nubira).

Share this post


Link to post

Nasol moment, dar bine ca s-a rezolvat. Eu pentru a evita probleme de cost cu platforma in caz de ceva, Doamne fereste, dau 200 lei/an la unii care vin si te iau de oriunde, inclusiv din afara tarii si in limita a 200km parca iti duc masina la service-ul unde vrei tu daca esti in tara.

  • Like 2

Share this post


Link to post

Din nou accident, din nou din vina celuilalt...

Dauna: ambele portiere, stalp central, prag intrat putin spre bancheta...

E din ce in ce mai dificil sa eviti toti neatentii din traficul ăsta haotic din București.

Deja anul asta s-au adunat 3 accidente din vina altora.

 

Screenshot_20221010_002135.jpg

Screenshot_20221010_002120.jpg

  • Sad 2

Share this post


Link to post

Imi pare rau si nu stiu ce sa raspund.

Dar, ca sa te "descrunt" putin, nu l-ai luat cu mitraliera si bata aia, din ultima poza, la omor? 🤪

Edited by vrazvanc

Share this post


Link to post

Dupa un an si jumatate in care am fugit din si de Bucuresti, am constatat si eu ca haosul din trafic s-a accentuat. Fiecare in legea lui, mersul preventiv parca mai mult dauneaza, ii favorizeaza pe ceilalti sa il exploateze si sa riste tot felul de manevre dibace. Unii oameni atrag "meseriasii" si se trezesc, nevinovati, pierzand o groaza de timp in service. Macar e oras, se merge destul de incet, riscul de incident grav este relativ redus ... cel putin in timpul zilei :).

Nasol cu pragul ala, dar se trage, de stalp nu imi dau seama. La fel de nasol e pasajul rotii spate ... Fix pe faze din astea, la Leganza, mi-a ruginit rau si a trebuit schimbat la un moment dat. De avut grija la service, sa fie unul decent.

 

Share this post


Link to post

D'apoi cind o da nametii ... infloresc tinichigeriile !

Share this post


Link to post

Pai da ... dupa care ne crucim ca s-au dublat primele de asigurare RCA 😥

Share this post


Link to post

Masina am facut-o rapid la "service-ul" la care s-a făcut si constatarea. Cârpoceală cu chit si vopsea, a trebuit sa revin de 2 ori pt ca atunci cand am lasat geamul a rupt cablurile din portiera si apoi cand am vrut sa montez barele (universale) am constatat ca usile erau montate mai sus si mai inauntru decat cele de pe dreapta. Stop gazat, luneta gazata, interiorul plin de praf de la chitul șlefuit, ce mai - o jale teribila, nici acum n-a ajuns plasticul rupt de la prag.

Nu sunt de meserie dar și eu stiu ca metalul trebuie schimbat sau îndreptat, nu umplut cu chit... Dar, ma rog, masina a ajuns necesitate si am vrut-o repede, in plus nu o tin n-spe ani, pana apuca sa rugineasca.

In rest... fiare de care ne servim pt a ajunge din a in b.

Faimosul atelierPaint MM, la cativa metri de Andrei (Veseliei).

 

 

 

Edited by catapkz

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...