Jump to content
Sign in to follow this  
catapkz

aveo 1.4 2012

Recommended Posts

Azi am trecut pe o alta masina GM:

Chevrolet Aveo 1.4 2012 euro 5

142000km.

a/c manual si geamuri electrice doar pe fata.

Doua probleme semnalate: 

1 masina era nepornita de 3 săptămâni si o lasase bateria, dar am pe Nubira baterie luata acum 2 ani, deci se rezolva.

2 se cam aprinde check engine insa pe aplicatia Torque nu apare nici o eroare.

De mers, pare ca merge bine.

Edited by catapkz
  • Like 1

Share this post


Link to post

cateva crop-uri din anuntul masinii:

 

Screenshot_20191206-124853.png

Screenshot_20191206-124833.png

Screenshot_20191206-124841.png

Screenshot_20191206-124847.png

Share this post


Link to post

S-o stapanesti sanatos.

Se misca repede baiatul asta👍

  • Like 1

Share this post


Link to post

o precizare, dupa ce m-am uitat si in carte...

prima înmatriculare e din 04.2012 dar e produsa in 2011

IMG_20191206_205438_1.jpg

 

Nu ca ar conta prea mult...

Edited by catapkz

Share this post


Link to post

E un obiecei ... Masinile produse dupa Septembrie se considera ca fiind produse anul urmator.

Oricum, sa o FOLOSESTI cat mai mult si cu cat mai multa placare.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post

Sa o stapanesti sanatos, Chevy se intalnesc vinerea 😄 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post

Incepe epopeea...

Portiera spate stanga nu se deschide din telecomanda, ramane incuiata.

Capota de la motor nu se mai deschide.

Azi am mers mai mult cu ea pe un drum bun si am observat o usoara vibratie in volan.

Edited by catapkz

Share this post


Link to post

Am găsit si un manual de Aveo pe site-ul Chevrolet, la secțiunea 2010, pt ca gmclub multe link-uri sunt moarte...

Acum ma apuc de citit, revizii, consumabile etc...

Nu am găsit insa un manual de reparatii 😕.

Share this post


Link to post

Mai adaug pe lista de probleme relanti instabil la rece. Deja e a treia pornire la rece cu aceeasi instabilitate a relantiului deci clar e ceva.

Share this post


Link to post

In general, atunci cind achizitionam un tragaci, prima grija e sa incaltam bocancii cu bombeuri si talpa de otel sa se lase cit mai greu in acceleratia unei necunoscute. Nu e condamnabil, e firesc si omenesc sa vedem ce poate tragaciul. Filmul cu fu tinuta doar in garaj, fu a unui mosulica ce o alerga pina la piata, are carte service, fu bibeloul familiei etc ramine un istoric mai mult sau mai putin credibil. In momentul in care, ii aduci la cunostinta necunoscutei ca ii vei face cunostinta cu o coala de hirtie si-un condei si o vei lua la purificat din bara-n bara, iti arata toate cele stiute si nestiute mai mult sau mai putin vizibile. In alta ordine de idei, un tragaci sh trebuie supus in prima faza unui tratament sever de verificare, constatare, evaluare si reconditionare. Eu unu astfel stiu ca se procedeaza. O revizie la singe, ti-ai notat, ai remediat si game over, citiva ani nu te supara nici distributia, nici frine, nici directie, nici suspensie, nimic. De-altfel compartimentul motor, imbaiat, curatat, verificat ...

  • Thanks 1

Share this post


Link to post

Am luat-o abia vineri... 100% săptămâna asta o bag in service pt distributie. In plus o sa cer o verificare completa. 

Masina sh e loterie. Cand o sa vand Nubira rosie, desi am bagat multi bani in ea si am intretinut-o mereu dpv mecanic nu as putea sa garantez nimanui ca nu 'pica' ceva in ziua următoare...

 

Share this post


Link to post

Nimeni nu poate garanta ca o fieratanie nu-ti face figura.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Azi am dus masina la service, devizul depaseste 3000 de lei (piese + manopera). Dupa ce o iau trec aici lista completă. 

Si nu include rezolvarea martorului check engine care nu s-a mai stins deloc...

Share this post


Link to post

E o suma maricica, ce au gasit in neregula? Multe service-uri pun si chestii care "ar fi bine sa le faci" preventiv si pe care poti sa le esalonezi.

Oricum la varsta si km ei trebuie sa te asiguri ca are distributia facuta sau sa i-o faci de urgenta. Plus toate consumabilele. Deci suma de 3000 lei nu ma mira.

Cu check engine posibil sa o rezolvi fara prea multi bani. Ce motor ai pe ea, cel de 100cp sau cel anterior de 94-95cp? Acceleratia e drive by wire sau cu cablu de otel (clasic)?

Eu am manualul de service din 2011 daca ti-e OK.

Edited by ches

Share this post


Link to post

-e cu drive by wire, nu cu cablu.

-si da, as avea nevoie de manual de service.

-distributie, curele, antigel, discuri + placute, bascule, plus o groaza de alte chestii... le enumar dupa ce o iau din service.

-Nu erau toate de facut chiar acum dar prefer de la inceput sa rezolv tot.

cat despre costuri, într-adevăr și mie mi s-au părut ridicate dar ce poti face, intri in hora joci. uite ce a patit colegul cu corsa lui ...

  • Like 1

Share this post


Link to post

Ai procedat corect, nu poti pleca la drum (stiu si eu, poate pleci in curand in vacanta de iarna ...) cu emotii. Nu banii in sine ar trebui sa conteze ci daca se regasesc intr-o revizie facuta cum trebuie. 

  • Like 1

Share this post


Link to post

90% din timp merge cu ea sotia cu fii-miu. Ce as putea face? Nu am incotro... Nu era in plan anul acesta asa o cheltuiala dar am nevoie de masina iar Nubirele nu le mai puteam folosi...

Din pacate legea aceasta le-a devalorizat f mult, pe cea albastra am luat 2000 de lei iar pe cea rosie <culmea> nu stiu daca iau 1700-1800 de lei desi e cu mult mai intretinuta... O am la 2000 de lei la vanzare si nimeni nu o ia...

Cat despre seriozitatea reviziei, sper ca dl Ionut sa fie serios si profi. (e service-ul de pe Pucheni unde multi posesori de daewoo au fost si inca vin)

Imi place ca nu minte, ce zice ca face aia face, cat despre pricepere, nu as putea sa ma pronunt, cred ca e ok.

Edited by catapkz

Share this post


Link to post

Chess, torque-ul n-a citit nicio eroare, nu stiu de unde sa incep cu check-ul aprins...

Share this post


Link to post

Am vazut ca pretul a fost destul de "'piperat''

Eu as incepe prin a duce masina inapoi la vanzator.

Gandesc ca nu ai cumparat-o stiind de probleme

Deci te-a inselat

 

  • Like 1

Share this post


Link to post

Rare SH-uri ce sa nu ceara investitii suplimentare dupa achizitionare. Cite sint inminate cu istoric in scris cu data, piesa etc ? N-o sa spuna nimeni ca o vinde ca i-a scos pieri albi, nici vorba. Se merge pe "stiu eu bine ce-am dat, iar tu, in curind vei sti ce-ai luat".

Share this post


Link to post

Azi am luat-o din service.

Inlocuite:

Kit distributie

Curea pompa servo

Curea accesorii

Antigel

Bieleta bara stabilizatoare

Bascule față

Discuri si plăcuțe față

Flanse si rulmenți amortizoare

Tampon antirasturnare motor

Cost putin peste 3000 lei.

A pus diagnoza pe masina si se pare ca e o problema intermitenta cu sonda lambda care nu e cea originala ci o cârpeală cu fire înnădite.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Adica 1200 lei piese si 2000 manopera?

Share this post


Link to post

@florinellll Depinde de unde a luat piesele. Pt distributie, bascule si flanse/rulmenti eu le-as lua de la service, chiar daca dau un 10-20% in plus pe piese. Asa eviti ping-pongul in care serviceul da vina pe piese si vanzatorul pieselor da vina pe montajul de la service. Plus ca daca sa zicem ca se dovedeste ca piesa a fost nasoala si ti-o schimba, tot trebuie sa platesti manopera din nou.

@catapkz Iti urez sa fie ultima data cand bagi bani in ea! Legat de sonda lambda, verifica daca firele fac contact bine, eventual lipeste-le ca lumea cu cositor si pune un tub termocontractil peste lipituri ca sa nu se corodeze de la apa. Daca sonda era naspa, trebuia sa tina check engine aprins tot timpul, nu doar uneori. In plus, la Lacetti-ul sora-mii (1.4 94cp) am vazut ca facea figuri la benzina Agip (astia nu mai sunt in Romania din fericire) si Lukoil, ii aprindea intermitent check engine, pe cand cu petrom, rompetrol sau mol nu i s-a aprins niciodata. Poti sa ai si asta in vedere.

  • Like 1

Share this post


Link to post

-costul a acoperit piesele luate de service si manopera, nu stiu ce si cat...

-doar in prima zi a stat check ul stins putinn, dupa ce fostul proprietar sigur il stinsese din Torque. Acum e permanent aprins.

-la service pe tester i-a dat intermitent dar mie imi sta mereu aprins. tot la service l-au stins dar s-a aprins din nou. mi-a recomandat sa bag benzina mai buna si s-o scot la un drum mai lung.

in plus e o sonda adaptata cu niste fire de alta culoare decat cele ale mufei...

Share this post


Link to post

Eu as zice sa faci ce ai de facut ... schimba-i si sonda cu una corespunzatoare. Adaptarea de care vorbesti poate s-a potrivit la filet, dar mai sunt si alte aspecte de avut in vedere.

  • Like 2

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...