Jump to content

Recommended Posts

Salut. Mulțumesc că m-ați aacceptat în grup. Am o mare problema cu Captiva - ul meu din 2012 135 kw 184 cp 4 wd la 150000km. S-a aprins martorul mașina cu cheie. Am fost la service-ul autorizat GTT și mi-au spus că mașina dă urmatoarele erori:P02CC CYLINDER 1 INJECTOR ȘI P122D INTAKE AIR FLOW POSITION SENSOR. Cei de la service au șters erorile și au spus să o ținem sub observație, dacă se mai aprinde martorul de avarie va fi de rău. Erorile au reapărut. Mă poate ajuta/îndruma cineva din grup? Mulțumesc.

IMG_2315(Edited).jpg

Share this post


Link to post

Pentru P122D iti recomand sa verifici clapeta de pe galeria de admisie, posibil sa se fi depus ceva mizerie acolo. Poti folosi carb cleaner ca sa o cureti, dureaza mai mult sa dai jos toate alea ca sa ajungi la ea decat curatarea in sine.

Pentru injector pune-i sa puna interfata si sa verifice timpii de injectie ca sa vezi daca "plange" sau daca e infundat. Normal era sa faca asta din prima, nu sa "tina sub observatie". Pana una alta poti lua un aditiv de curatat injectoare de la Liqui MOly, si mie mi l-au recomandat la service Bosch Suceava cand am luat masina si avea un tremurat la relanti si timpii de injectie aratau ca injectorul 3 era nitel infundat. Dupa cateva sute de km tremuratul a disparut complet. Asta e aditivul, se pune in rezervor dupa ce faci plinul: https://www.emag.ro/solutie-spalare-diesel-profi-liqui-moly-500-ml-2186liquimoly/pd/DLS2V3BBM/

Apropo, nu te mai duce la GTT, sunt varza. Poti incerca pe Sos. Morarilor la Bosch, sunt muuult mai OK.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...