Jump to content

Recommended Posts

Salutare, sunt nou pe aici și am o problemă, sper pe această cale să mă puteți ajuta!

Am un Chevrolet Cruze din 2011, 2.0 vcdi 163 cp automat. Am achiziționat-o prin 2016 cu 95000 km din Germania. Nu am avut nicio problemă cu ea până acum 3 luni la140 000km. Am fost în vacanță în RO și mă întorceam înapoi, am urcat un deal pe autostradă cu vreo 90km/h și dintr-o dată  mi s-au aprins avarie motor și încă un martor,  fum alb pe dedesupt și un țăcănit la motor. Am pus frână și motorul s-a oprit. Am ieșit din mașină până când s-a oprit fumul( relativ repede) și apoi am încercat să o pornesc... motorul învârtea și cam atât. Am dus-o cu platforma la un service pentru Kia și Chevrolet în Germania(Berlin). După o săptămână m-au sunat și mi-au spus că este o piesă electrică stricată și trebuie schimbată... (regulator de presiune) sau ceva de genul... ok, să o schimbe am spus. După ce au schimbat-o, mașina tot nu pornea. Au verificat injectoarele și mi-au spus că sunt toate patru "kaputt" (varză)... în fine ,nu mai auzisem așa ceva ca la o mașină să cadă toate 4 injectoarele. Le-am spus OK, schimbați-le. Cost până acum 1600€. Le-au schimbat, mi-au zis că mașina a pornit, au făcut o tură cu ea aprox. 20 de minute, au adus-o înapoi la service, au oprit motorul și când au încercat să o repornească , nu a mai vrut!!! Acum mi-au spus că ar fi vorba de software, că trebuie actualizat, ca să recunoască injectoarele că în rest, pe tester nu le dă nici o eroare. Nu știu ce să mai cred, mă duc cu zăhărelul de pe o zi pe alta că nu găsesc softul necesar , bla, bla că ei încearcă din răsputeri să o repare și au trecut deja 3 luni de când mașina se află la ei. Precizez că este la reprezentanța Kia și Chevrolet din Berlin. 

A mai pățit cineva așa? Are cineva vreo idee care ar putea fi cauza? Sau vreo recomandare? Mulțumesc anticipat și numai bine!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca erau toate 4 injectoarele cu probleme ar fi trebuit sa verifice daca au span in ele si sa verifice pompa de inalta presiune. Am impresia ca cei de la service nu prea se pricep, mai bine cauti un atelier independent in care mecanicii stiu ce fac. Din pacate am observat pe masina sora-mii ca si in Germania, cel putin pe Chevrolet,  reprezentanetele au mecanici foarte slabi si lenesi. Sub nici o forma sa nule dai banii pe injectoarele noi, roaga-i sa iti dea masina cu injectoarele vechi, nemontate si mergi cu ele la un atelier care le testeaza si eventual, daca au probleme le reconditioneaza.

Motorul de 163cp de pe Cruze e din aceeasi generatie ca si cel de pe Captiva mea (GM family Z). La Captiva 2011-2012 stiu ca erau comune problemele cu cablajul de la injectoare. Dupa schimbare multi au rezolvat. Pentru detalii poti citi pe forumul asta: 

https://www.chevroletownersclub.co.uk/forum/

Vezi daca tacanitul de la motorul tau nu seamana cu cel descris in topicul asta:

https://www.chevroletownersclub.co.uk/forum/17-captiva/5683-funny-clicking-noise-when-idling.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×