Jump to content
Sign in to follow this  
Geo_ZGA

noua troaca - Corsa C

Recommended Posts

Oarecum... de cand cu segmentarea, parca nu mai are putere, nu stiu de ce. Si-a mai revenit putin, dar tot lesinata e (nu ca era vreo bestie inainte)...

Sambata am inlocuit termostatul, am luat Wahler. Cel de dinainte era praf, pe o parte nu inchidea deloc bine. Nici asta nu e perfect... dar apa urca acum la peste 90 grade, dupa ce deschide scade pe la 80 si ceva, iar creste... si baga caldura, ceea ce e f important.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Eu presupun ca o menajezi putin, ceea ce chiar ar fi recomandat macar 1000km.

Share this post


Link to post

Trebuie avut rabdare sa se rodeze, sa se aseze. Graba strica treaba !

Share this post


Link to post

Da, o menajez... si am dat indicatii si sotiei sa nu mai "plece prima de la semafor" :)) Dupa rodaj o sa-i fac si schimbul de ulei, o sa merg pe 5w40, probabil Motul Xcess.

Doar ca tot mi se pare mai lesinata, comparand la acelasi stil de mers linistit.

Share this post


Link to post

E liniste, asta vrea sa insemne ca se invirte roata.

Share this post


Link to post

Nu chiar, doar ca nu a mai postat 😄 

S-o fi saturat si el.

Edited by Dj_Dark
  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post

Motorul merge bine, doar ca... da cu fum si haleste ulei. In 3 saptamani am completat 1l.

ABS-ul e in continuare aprins, nu am facut nimic in privinta asta.

  • Like 1

Share this post


Link to post
La 16.12.2019 la 10:47, Geo_ZGA a spus:

 

Doar ca tot mi se pare mai lesinata, comparand la acelasi stil de mers linistit.

Vezi in cate secunde ia suta si te lamuresti daca este lesinata

  • Like 1

Share this post


Link to post

Daca ai parcurs 3000-4000 km in 3 saptamani, nu e asa dramatic. Teama mi-e ca nu au stat lucrurile asa :(.

Share this post


Link to post
40 minutes ago, Salex said:

Daca ai parcurs 3000-4000 km in 3 saptamani, nu e asa dramatic. Teama mi-e ca nu au stat lucrurile asa :(.

Nu, evident ca nu... nu stiu exact cat a mers (ca nu functioneaza tahometrul), dar mai mult de 500 sigur nu a facut.

Ideea e ca parerile sunt impartite... unii zic ca e normal imediat dupa segmentare, altii ca nu.

  • Like 2

Share this post


Link to post

Vezi discutia inceputa aici.

Nu exista alezare la "aceeasi cota", asta e fix echivalenta cu "cresterea economica negativa" !

Consumul de ulei (poate sa) dispare treptat dupa segmentare daca segmentarea s-a facut exclusiv din cauza unor probleme la segmenti (bloc/cilindri in regula) si nici nu au fost honuite camasile. Jucaria ta nu se incadreaza, eu unul nu mi-as pune sperante.

 

Share this post


Link to post

Da, stiu discutia de atunci... din ce mi-a zis dupa, cica doar le-a honuit pe toate 4. Cu masurat inainte si dupa. Asa mi-a zis, asa zic si eu... oricum ma irita chestia asta, daca nu inceteaza consumul de ulei va trebui sa o duc iar, sa o faca calumea. Compresia a fost masurata si ea de mai multe ori dupa montaj si a iesit mereu bine.

Sincer sa fiu, eu banuiesc ca nu a asezat bine segmentii... dar poate aberez.

Share this post


Link to post

Simeringurile supapelor au fost inlocuite la una din ultimele interventii asupra chiuloasei ? Eventual alte pierderi de ulei si nu doar in consum ...

Share this post


Link to post

Da, au fost inlocuite (de 2 ori chiar...), supapele inlocuite toate... nu pierde ulei, il da pe esapament, fumul e vizibil. Pare mai putin decat la inceput, dar tot e... o sa vad in urmatoarea luna cum se comporta

Share this post


Link to post

A vorbit gura fara mine... pt ca la rece nu prea se vede nimic, la cald in schimb se vad pierderi. 99% simeringul dinspre cutia de viteze. Sambata am mai bagat 1l de ulei, cand am verificat nu se vedea nimic sub masina, cand am oprit la benzinarie incepuse sa pice la imbinarea motor-cutie.

Share this post


Link to post

Regula de aur cind se baga mina in motor, se reansambleaza cu set nou complect de garnituri, simeringuri, O-ringuri si toate cele ce tin de etansari altfel, alti bani - alta distractie iar astfel, borsul devine mai scump decit carnea.

Acum, remediata problema iar apoi se poate citi consumul de ulei real.

Share this post


Link to post

Nu a fost dat jos blocul, ca il schimbam de atunci...

Share this post


Link to post

Inteleg. Imaginatia mea bogata veni la pachet cu macarale, banc de lucru, mororul mingiiat pe toate partile ... Nici prin cap sa-mi treaca ca astazi carburatoru' se regleaza prin intermediul tevii de esapament. 😂 Ce inseamna evolutia, nene ...

Share this post


Link to post
Acum 16 minute, Viktor a spus:

Inteleg. Imaginatia mea bogata veni la pachet cu macarale, banc de lucru, mororul mingiiat pe toate partile ... Nici prin cap sa-mi treaca ca astazi carburatoru' se regleaza prin intermediul tevii de esapament. 😂 Ce inseamna evolutia, nene ...

Te uiti cam mult pe ''DISCAVERII''

Share this post


Link to post

Ia vedeti daca mai aveti macar 1% apreciere pt "mecanic".

p.s: simeringul de la vilbrochen e bine-mersi

83383169_599222333970656_5249479685401739264_n.jpg

83970112_180339973200107_6345772037620891648_n.jpg

84522791_186426492740297_3912505711036203008_n.jpg

Share this post


Link to post

Hai sa nu fim rai ... cate 1% pentru fiecare surub diferit folosit 🤣. As inmulti chiar cu 2 pentru ca asa ceva nu am vazut in viata mea !

Share this post


Link to post

Salex, vezi mai cu atentie pozele 2 si 3, cu carterul 😉 

Ca a pus 4 tipuri de suruburi, din 6 in total, mai trec peste... dar carterul spart ma costa inca 400 lei si 2 zile in plus sa fie reparat. De asta ziceam ca simeringul e ok, pt ca pierderea de ulei e pe la suruburile alea 2, unde a pus unele prea lungi si a fortat pana a spart aluminiul.

Scuza lui pt cele de la fulie: s-au rupt dom'le. Ale naibii, la mine nu s-au rupt, s-au rupt la el... marele mecanic. autointitulat.

Iar alegerea schimbarii ambreiajului a fost una corecta

84028474_2619187468361581_1469763196242886656_n.jpg

84182935_2620269908217006_8128846964893679616_n.jpg

84199257_536513880555056_1723461391089664000_n.jpg

86185297_567401220518164_4684887452450553856_n.jpg

Share this post


Link to post

pana acum postam o poza cu el inainte si dupa 🤣 scarbe de asa zisi mecanici !!

  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post

Am ratat gaurile ... Wow ... No comment

Share this post


Link to post

"Da' ce vrei frate de banii astia". Ar zice unu ...  Mie imi pare ca surubul ala fu bun, standard, orificiul nu fu conceput pe masura. Suruburile mai treaca mearga, da' saibele alea late se folosesc de regula la lemn, tabla, plastic etc. La fulie is indicate saibe grover, auto-blocante (crestate).

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...