Jump to content
Sign in to follow this  
Geo_ZGA

noua troaca - Corsa C

Recommended Posts

Va multumesc, atunci o sa iau Termotec, cu riscurile de rigoare (oricum am mainile zgariate mereu 🙂 ).

Share this post


Link to post

confirm.. termotec.. super ok am pe Nubira batranului,  2 ani deja si nu zice nimic. 

Share this post


Link to post

Am avut radiator de apa Nissens si in mai putin de 9 luni avea o fisura in bazinul de pe partea soferului. Eu nu mai dau bani pe Nissens de-aici inainte

Share this post


Link to post

Nu-i de vina dimensiunea marita a radiatorului pentru caldura insuficienta.Asta e treaba termostatului,care isi ajusteaza debitul de trecere,functie de temperatura apei.O solutie ajutatoare poate fi si un termostat care deschide cu cateva grade(nu multe)mai sus.

Share this post


Link to post

Ce chestie domnule

Eu am vrut sa fac pariu ca radiatorul este vinovat....🤓

Share this post


Link to post

Eu recomand radiatorul nissens, cel consolitat. N-am avut gram de probleme cu racirea pret de 10 ani. Acum, cu o ragalie montata in regim de urgenta (cu toate ca-i nou) se simte ca nu mai asigura aceiasi racire naturala, fara o deasa interventie a ventilatorului. Profilul VVVVVV intre elementi ii cel mai valabil.  

Share this post


Link to post

Geo, ia permisul ala mai repede.. in curand o restaurezi si p-asta 🙂 

Share this post


Link to post

Amr 5 🙂

Ieri a revenit tacanitul ala enervant... si scartaitul pe spate. Zici ca-i posedata masina asta.

Share this post


Link to post

Intre timp... n-am mai facut mai nimic la masina, lipsa de timp si chef. Tacanitul se mai aude doar la pornire, iar scartaitul apare la viraj usor dreapta, ramane de investigat.

Azi sotia se plangea ca nu mai are lumini la bord, m-am dus sa verific. Si daca tot demontasem consola de climatizare (cand apasam pe ea se aprindeau luminile, e legata cumva si cu bordul), am pus banda cu leduri.

60440348_2213168238718865_1427186231954898944_n.jpg

60459184_2213168338718855_9150118616547459072_n.jpg

60864932_2213168278718861_736956627818643456_n.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post

Sambata m-am mobilizat putin, m-am ocupat de curatarea instalatiei de racire. Golit, spalat bine vasul, pus apa cu zeama de curatare, dupa 30 min plin cu pamant... iar golit, acum doar apa o saptamana. Dupa care iar golit, radiator nou si antigel Hepu.

66453152_2309874145714940_1508573160679669760_o.jpg

66458863_2309874352381586_4092472412765945856_o.jpg

66478246_2309730039062684_5506108774521241600_n.jpg

66618644_2309935152375506_1296784509382950912_n.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post

Nu fa o greseala elementara ... baga macar un litru de antigel. Altfel, apa aia simpla o sa "ajute" la ruginirea diverselor componente

Share this post


Link to post

E deja rugina si mizerie ca la balamuc... oricum nu a iesit tot antigelul (a se citi "noroi"), am golit doar pe la robinetul de la radiator. Nu o sa stea mult asa, nu se intampla nimic rau... la Pinin am stat cateva luni doar cu apa, era curata lacrima la golire.

Share this post


Link to post

Cita mizga, nene. La un matiz am vazut ultima oara asa ceva. 

Share this post


Link to post

Vezi ce faci cu radiatorul de caldura din habitaclu, dupa o operatiune de genul asta la Matiz eu am reusit sa-l infund. Tot pamantul ala acolo a ajuns. Poti sa incerci sa-l cureti separat impingand apa cu un furtun in sens invers circulatiei normale. Daca nu, umplut tot cu solutie d-aia de curatare si lasata cateva ore, apoi bagata apa curata cu furtun.

Share this post


Link to post

Asa ma gandeam si eu, sa bag furtun, mai ales ca am acces la tur si retur f usor, din compartimentul motor. Dupa ultima golire am verificat caldura si baga bine de tot, nici nu poti sa stai cu mana pe gura de ventilatie.

Problemele cred ca au aparut din 2 cauze: 1. antigel neschimbat de secole (posibil si cu apa chioara in amestec). 2. radiatorul cu pierderi, pe unde mai trage usurel si ceva praf din atmosfera.

Share this post


Link to post

Nu am reusit sa bag furtunul, asa cum ziceam, pt ca mi-a fost lene sa ma duc la curte. O pot face si alta data, oricum a mai ramas ceva zeama veche si murdara in instalatie, pe langa antigelul (Hepu) bagat de mine, deci in viitor va trebui sa-i mai fac o golire si o curatare.

Radiatorul Thermotec nu are robinet de golire, din pacate, si nici nu a picat perfect pe gauri la electroventilator, dar pana la urma l-am potrivit.

67337116_2336037756431912_4154118920179023872_n.jpg

67352870_2335710376464650_1549624440914968576_n.jpg

67593649_2335710413131313_6956089265499406336_n.jpg

67634435_2336037596431928_794933025547747328_n.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post

La inlocuirea radiatorului, am pus aiurea un colier, la furtunul de preaplin... evident, dupa vreo saptamana a sarit si a scuipat toata apa (noroc ca eram eu la volan, ca nevasta nu se uita in bord). Fiind sambata seara, am pus apa chioara de la robinet ca sa putem merge cu ea.

Asa ca duminica i-am mai bagat o zeama de spalare, dupa care a primit vreo 4-5 umpleri si goliri cu apa, pana a iesit curata. La final antigel Hepu, din nou, sper ca nu mai umblu la el 2-3 ani.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Speranta moare ultima... dar degeaba. Apa dispare din vas si nu prea imi dau seama pe unde. Sambata am dat jos bara fata, m-am bagat pe sub ea, m-am uitat, nimic. Asta dupa ce vineri seara turnam in vas si il vedeam la ochi cum scade.

Tot vineri sotia a semnalat buba: "motorul merge prost". Adica in 3 pistoane, bujia 1 nu functiona. Data afara, plina de ulei (la prima vedere ulei pare). Curatata, pusa la loc, mers bine 10 min, iar plina de ulei. Ma gandesc totusi... sa nu fie ulei, sa fie antigel? Desi e negru si uleios...

Share this post


Link to post

Cred ca e clar... sa speram doar ca nota de plata nu o sa fie prea mare. Daca e garnitura, chiulasa o sa intre la revizie totala. Daca e doar pompa de apa, scap mai ieftin cu o pompa noua.

In alta ordine de idei, una buna si una rea. Aia rea, ieri a lovit usa stanga spate (a frecat un colt de perete), nu rau dar bine.  Aia buna, sambata am facut farurile cu lac, a iesit acceptabil.

72394588_2479283722107314_5470403564633325568_n.jpg

72189580_2473985435970476_8962096214027796480_n.jpg

72273202_2473985329303820_3874135954977456128_n.jpg

72281704_2473985695970450_4113843439886401536_n.jpg

Share this post


Link to post

Te temeai tu, dar te-ai abtinut ... De ce ti-a fost frica nu ai scapat. Sfat: rezolva rapid, sa nu apuce sa iti rugineasca pe interior !

Share this post


Link to post

Diseara o duc la service, eu nu am timp sa ma ocup de ea, asa ca las pe altii sa vada ce e de facut.

Eu banuiesc ca sotia a mers fara apa, desi i-am zis sa verifice mereu, si a copt garnitura. De uitat la ceasul din bord nu mai zic...

Share this post


Link to post

La primele teste de azi, vasul pare spart (ramane sa-l probeze maine cu presiune), compresia e buna, injectorul 4 mai face figuri (nimic grav), bujia 1 se uda cu apa/antigel (asta stiam deja).

Se comanda garnitura de chiulasa noua si ramane de vazut la demontare ce e acolo. Momentan sunt optimist...

Share this post


Link to post

Poate scapi doar cu garnitura, desi m-as astepta si la o planare de chiulasa. Bujia de la 1 ce culoare are ? Electrodul e curat si foarte deschis la culoare (alb chiar ..) ?

Posibil sa fie si efectul eforturilor de "curatare" a instalatiei de incalzire ... Se va vedea la deschidere. Nu ar fi o idee rea sa poti asista macar la demontarea chiulasei ...

  • Like 1

Share this post


Link to post

Bujia e uda fleasca mereu si neagra. 10 minute rezista ok, probabil pana da drumul termostatul. Initial, din cauza culorii udaturii, am crezut ca e ulei si m-am gandit la segmenti, dar e antigel. E posibil sa trebuiasca si planare, se va verifica... daca e cazul, o sa ia putin mai mult din ea, pt un mic plus de putere.

Nu am cum sa fiu acolo, munca ma tine blocat toata ziua, service-ul e in capatul celalalt al orasului... si nici nu stiu cand o demonteaza.

Edited by Geo_ZGA

Share this post


Link to post

Planare fara doar si poate, asta fiind procedura corecta, garantata si de durata. 

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...