Jump to content
Sign in to follow this  
Geo_ZGA

noua troaca - Corsa C

Recommended Posts

Am inlocuit acum si bujiile, sunetul s-a diminuat mult dar nu a disparut de tot... posibil sa fie si ceva tacheti cu probleme. La pornire suna bine, dupa 30 secunde incepe usor sa tacane. Momentan ramane asa, mai vedem in timp.

Si cum arata Bosch-urile dupa aproape o saptamana, cea mai nasoala e la cilindrul unde cursese ulei pe la garnitura

56649229_349756329079708_3836933089993424896_n.jpg

Share this post


Link to post

Au revenit simptomele... tacane usurel, dar ocazional tacane ca toti dracii. Ma gandesc cu groaza la demontat baia... sau mai rau, chiulasa. Ca daca o desfac pe asta, clar incep cu simeringuri de supape, planare, eventual si tacheti...

E posibil sa fi strans eu prea tare capacul si sa atinga ceva?

Edited by Geo_ZGA

Share this post


Link to post

Pana la urma i-ai schimbat uleiul? Sigur 0W40 este vascozitatea corecta? 

Share this post


Link to post

Nu cumva, cand ai curatat-o ai sters uleiul si de pe came? Ar fi fost bine sa torni ulei pe axe pana sa i pui capacul.

Eu am mai auzit corse cu tacaneala la motor. 

Edited by cris06

Share this post


Link to post

Eu zic sa schimbi uleiul ala, eu imi aduc aminte ca e recomandat 0w30 sau 5w30 si ma indoiesc ca fostul proprietar a folosit vreodata 0w.

Plus uzura din timp, eu as merge pe 5w30 pentru inceput si daca tot face as incerca 5w40.

Share this post


Link to post

Baga i 5W-40 ca i vara.

Share this post


Link to post

Vezi ca tacanitul ala sa nu fie drept urmare a unui contact imperfect a unei fise cu bujia. Tot in masina de cusut o transforma de capul fisei nu-i patent. Misca de fecare fisa in parte la relanti.

Share this post


Link to post

Asa-i. Am patit-o si eu!

Share this post


Link to post

0w40 a folosit proprietarul, eu nu am umblat la ulei momentan (doar verificat nivelul si culoarea). Cica asta e recomandat pt corse... si eu tot la 5w40 ma gandeam.

Are o singura bobina cu 4 pipe incorporate. O sa incerc sa curat arculetele din interior si sa le mai intind putin.

Share this post


Link to post

Guys ... daca tacane la cald, degeaba trece de la 0W-40 la 5W-40 ...

Share this post


Link to post

Vazand tot ce a aparut aici,pot spune,doar atat:o mie dai,mult mai putin face.A fost o achizitie nepotrivita(negandita),care,deja,produce neplaceri pe toate planurile si nu s-a terminat,inca.

Inca o remarca:cand s-a fabricat masina asta,nici nu se punea problema sa foloseasca ulei 0W-.Deci greseli,peste tot.

Share this post


Link to post
2 hours ago, Salex said:

Guys ... daca tacane la cald, degeaba trece de la 0W-40 la 5W-40 ...

Teoretic ai dreptate, nu faci din ulei bataia. Ma gandeam ca totusi sa nu fi gresit si 0w40 ala sa fie defapt 0w30. Defapt chiar asta scrie in manual, cel putin la 1.3 cdti, 0w30 si 5w30 nu 40.

Ce e curios de ce nu se auzea inainte.

Share this post


Link to post

As putea sa jur ca am mai scris un post pe topicul asta ... dar nu il vad 🙂

Daca, in timpul curatarii facute de Geo, a scapat niste mizerie din aia si s-au obstructionat niste canale ...

LE: Din pacate, ma adaug pesimismului lui @nluncasu. Poate ca uleiul vechi era curat si poate ca era 0W-40 ... la baza ! Inainte de vanzare poate a fost dopat cu "Motor honey"

 

 

Edited by Salex

Share this post


Link to post

Chiar se punea problema de 0w40... e 2003, nu 1946. Si in manual apare vascozitatea asta, ca si la alte modele. Desi probabil ca o sa pun 5w40, mi se pare mult prea subtire la rece.

Pe aceeasi idee, disperat de zgomot, dupa schimburi de bujii noi cu vechi si vechi cu noi, frecat si curatat bobina, desfacut iar capacul la culbutori, am miscat si de busonul de ulei... si surpriza, s-a oprit tacaneala. Acum mai suna putin doar la pornire, ocazional, in rest motorul e silentios. Nu inteleg legatura dintre buson (cel de umplere, de sus) si zgomot... dar se pare ca exista.

In alta ordine de idei, am inlocuit farurile astazi... si am gasit inca o problema, radiatorul de racire are pierderi pe la ambele capace laterale din plastic. Nu rau... dar suficient, deci va trebui sa il schimb. Ca tot ziceam ca vreau sa il spal, il spal de tot.

56470377_2150928588276164_203397586575425536_n.jpg

56541955_2150928528276170_4354636812786860032_n.jpg

56656050_2150965404939149_8364456522721263616_n.jpg

56749256_2150928631609493_2868184120956026880_n.jpg

Share this post


Link to post

Faza cu busonu e o gluma nevinovata, asa-i ? Altfel vorbim de scapari de zgomote pe la capatul culbutorilor. 😂

Share this post


Link to post

Nu este gluma deloc

La Leganza am avut problema asta,culmea e ca scotea niste sunete ''metalice'' de m-a bagat in sperieti.

Share this post


Link to post

Nu, chiar nu glumesc... e dubios rau si nu inteleg care e faza. Probabil ca o sa cumpar unul nou, ca asta se misca cam greu pe gaura.

Radiator Thermotec sau Nissens? 191 vs 233 lei.

Share this post


Link to post

Incearca, in prima instanta sa i schimbi garnitura. 

Ar fi ideal de stiut structura fagurilor. Cel cu mai multe tuburi capilare de racire, e cel mai eficient.

Share this post


Link to post

La ce anume sa schimb garnitura, la capac? Nu cred ca am cum si nici cu ce... nu e o avere unul aftermarket, 30-40 lei.

Nu am idee cum ar fi fiecare radiator... de asta am si intrebat aici 🙂

Share this post


Link to post

Eu am pus radiator Termotec pe Nubira si se comporta excelent. Termotec astia sunt niste producatori (din Polonia sau Cehia) care se ocupa cu piese pentru sistemul de racire al masinii. Am si pompa de apa de la ei care se prezinta OK dupa 3 ani. Singura problema de cand am schimbat radiatorul e ca raceste prea mult si nu prea mai am caldura iarna dupa ce deschide termostatul 🤣

  • Confused 1

Share this post


Link to post

Pai si... e de bine, e de rau? :)) Il recomanzi sau nu?

Share this post


Link to post

Termotec am pus si eu la corsa, pana acum merge insa se vede ca e cel mai ieftin posibil dupa felul constructiei, e diferit total de cel original. 

Diferit la modul de fabricatie nu cum vin furtunele pe el sau altceva. Inchipui-ti ca nici 2 fasii de metal nu au pus sus si jos, o sa te tai in aripioarele alea la montaj de o sa injuri, plus ca lipsind alea se indoaie foarte usor. 🙂 

 

BTW din ce vad in poze si asta pe care il ai acum tot termotec pare sa fi fost 🙂 

Share this post


Link to post

Creierul meu e disperat ca acul de la temperatura sa nu depaseasca 90 de grade. Restul sunt detalii 🙂

Share this post


Link to post

Termotec cred ca am pus si eu la MOS. Isi face treaba f bine din punct de vedere al racirii insa am si eu aceleasi obiectii pe care le-a insirat DJul privind lipsa unei consolidari sus si jos. Problema reclamata de Mike nu poate fi pusa in seama radiatorului ... rolul lui este tocmai sa raceasca f bine si eficient. Lipsa de caldura vine din alte cauze

Share this post


Link to post

Confirm si eu ,am de 7 ani pe Leganza.

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...