Jump to content
Sign in to follow this  
Geo_ZGA

noua troaca - Corsa C

Recommended Posts

Pt ca sotia insista sa mearga cu consum de 18-20% in oras, o mai si rupe prin toate gropile... am zis ca e vremea sa-i iau ceva (altceva, sa nu mai chinuie Panzerul meu).

La 1000 euro am luat aceasta "minunatie" de Corsa C din 2003, 1.2 benzina, AC, ABS, Airbag, servo, geamuri fata, anvelope de iarna.

Defecte vazute pana acum: parbriz crapat, plafonul matuit rau (inca nu sunt convins ca merita sa il revopsesc) si ciobituri in vopsea pe capota, vitezometrul si tahometrul nu functioneaza (cel mai probabil mufa din spate, e defect des intalnit), muzica se aude oribil (casetofon original si probabil difuzoare originale), textilul de pe fetele de usi e cam labartat si urat, farurile sunt matuite rau. Sotia se plange si de scaunul care nu are reglaj pe inaltime. Eu mai aud si o mica troncaneala la gropi, dar ramane de vazut.

53855782_2120937821275241_9026891881656614912_n.jpg

54255212_2120937864608570_1578748150292676608_n.jpg

54517321_2120937917941898_8974219493660164096_n.jpg

Edited by Geo_ZGA

Share this post


Link to post

Sa o stapanesti sanatos, intretinuta bine va tine mult, maica-mea e la a doua deja 🙂 

Share this post


Link to post

Rugina nu are (putina la busonul de alimentare benzina), motorul si cutia merg bine (desi are aproape 200.000 km), franele tin bine (discuri si placute noi se pare).

Nu stiu cat de bine e, vechiul proprietar baga 0w40 (Mobil1) in ea... sa o las pe asta, sa ii pun macar un 5w40?

Defectele sunt mai mult estetice, plus cele marunte enumerate mai sus. Daca sunt doar astea, e chiar ok.

Share this post


Link to post

Eu as fi extrem de mirat ca uleiul ala sa fi fost folosit pe bune in ultimul timp. Ar insemna ca motorul ala e boboc, ceea ce ar fi chiar de mirat la cati km zici ca are. Daca masina va fi folosita preponderent urban si nu papa ulei la rece ... ramai pe 0W-40

Share this post


Link to post

Din cate am vazut ieri (prima zi la noi), nu da cu fum deloc. Teava de esapament e curatica, doar niste condens mai scoate. Pe asta il rezolv eu, am bagat CO99 si o sa-i dau talpa prin fata blocului. Dupa ce verific nivelul de lichide la motor, evident.

Omul are masina din 2008, cand a fost adusa din Germania (la ~80.000 km, zice el). Si mie mi s-a parut f subtirel la rece uleiul, dar o sa-l urmaresc cum se comporta. Motorul suna bine, tachetii nu se aud, 2-3 secunde la rece. Pare ingrijita, distributia e schimbata, discurile si placutele sunt noi pe fata.

Share this post


Link to post

Sa o stapanesti sanatos si sa o foloseasca sotia multi km de acum incolo!

Plafonul poti sa il vopsesti la spray, cu un scaun inalt si putina indemanare va iesi suficient de bine ca ii placa si ei si tie. Daca ti-e frica de vopsit, te ajut eu, am ceva experienta facuta pe Matiz, si la spray si la pistol 😛 . Stii unde ma gasesti 🙂 

Celelalte nimicuri, inclusiv scaunul, se rezolva cu dezmembrarile, poti sa o faci boboc daca gasesti o masina mai ingrijita adusa din tari civilizate.

Share this post


Link to post

Daca plafonul e doar matuit, eu as merge pe un polish serios si apoi as da o mana de lac. Stim cu totii ca vopseaua originala e sfanta.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Iar cu "troaca"? Lasa le bre... Sunt membre ale familiei! Asa i? Sa va duca multi km!

  • Like 1

Share this post


Link to post

Pe asta doar o rasfata asa 😄. Fata de ailalta pare sa fie mult mai prietenoasa cu familia

Share this post


Link to post

La scaun e o mica problema, nici o Corsa nu are reglaj pe inaltime. Si sotia vrea Recaro, plange dupa cele de pe Cielo :))

Plafonul nu cred ca iese la polish... e urat rau. Si e dusa matuiala si pe partea dinspre usi. Si capota e ciobita, pe varf are si o mica pata de rugina (estetica, aia o fac la spray).

Azi am luat o rama 1din, am scos casetofonul original si am pus playerul Pioneer pe care il luasem initial pt Panzer. Totul bine pana aici... m-am apucat de bord, am curatat mufa. Nu vrea deloc sa mearga vitezometrul si tahometrul. La montaj am indoit un pin de la mufa si au inceput emotiile. Nu se aprindeau toti martorii si nici nu pornea. Ce are, ce are... iar desfa, verifica, indreapta pinul, masina in regula.

Am verificat si lichidele. Uleiul arata bine, la nivel si curat. Antigelul nu imi place deloc... o sa ma ocup de el in viitorul apropiat.

De maine are si RCA, am mutat scaunul copilului din Panzer... si am scapat de-o grija 😄

54268135_2122742671094756_4196201344752680960_n.jpg

55611053_2122661431102880_4182585727193710592_n.jpg

Share this post


Link to post

Aparent, la masina asta, viteza e citata de senzorul abs (stanga fata cica). Eu nu am gasit erori inregistrate, dar nici elm-ul meu chinezesc nu vede chiar tot. Daca asta ar fi problema, se rezolva usor si relativ ieftin (50-100-200 lei, in functie de marca).

Share this post


Link to post

S-o stapaniti sanatos, multi km fara incidente! Ma bucur ca ai mers pe benzina, n-ar trebui sa-ti faca probleme. Acum vezi de pe ce masina iei scaune sa le schimbi :)). Sunt comode macar?

Share this post


Link to post

Vii cu ea joi si punem delphi-ul, tocmai l-am testat pe corsa C a maica-mii si citeste multe chestii. 

Posibil sa fie bordul in sine dus, se poate verifica tot cu testerul.

Share this post


Link to post

Ai uitat ca am fost pasager joia trecuta? 🙂 Mai am inca aproape o luna...

Cu bordul e ciudat ca nici macar nu se aprinde lumina la tahometru.

Mihai, sunt comode, dar... basic. Si lipsa reglajului pe inaltime e deranjanta pt sotie.

Am comandat brat stergator spate, 58 lei cu tot cu transport, se pare ca le-au facut din plastic si pocnesc... urmeaza sa ma ocup si de timonerie, are joc maricel. Mai intai sa identific de unde, daca e din maneta sau din timoneria propriuzisa. In weekend sa verific si filtrul de aer, bujiile, sa curat si clapeta de acceleratie (are mici intreruperi la ralanti).

Share this post


Link to post

Mi-am facut de lucru... totul a pornit de la plictiseala mea in aglomeratie (ca pasager), cand m-am apucat sa scot bricheta cu totul :)) Supravegheat de sotie, care ma bate la cap ca vrea bad boy si plafon negru mat (sau folie imitatie carbon). Si piciul, evident.

Leduri... pozitie mai galbui, ca asta am avut cat de cat vizibile (mai vizibile ca becul clasic). Marsalier albe, la fel ca la Panzer. Bricheta un t5 rosu, nu imi place ca nu e uniforma lumina, dar merge.

Pe un plan mai serios, am facut "testul cu pedala"... acceleratia si frana calcate, pus contactul, un bec incepe si clipeste. Codul citit 0500, din ce pricep eu e senzorul de viteza (adica abs stanga fata).

Am masurat si incarcarea, fara/cu consumatori sta peste 14.3v.

54354016_2125383194164037_9149151295423119360_n.jpg

54393357_2125383167497373_5039542714765410304_n.jpg

54431897_2125383270830696_3345544537333301248_n.jpg

54462813_2125383127497377_5077129051609497600_n.jpg

54462941_2125383310830692_5509117781364178944_n.jpg

54799259_2125383367497353_9172271632658464768_n.jpg

Share this post


Link to post

Apropo de Led-uri,am pus pe faza lunga(Leganza) ,sunt peste xenon.

La capitolul flash sunt beton

Pret ...mare ,55lei🙂

Edited by florinellll

Share this post


Link to post

Nu imi bat capul prea mult pe lumini... mai mult de estetica. Sotia merge in oras cu ea, 99% ziua, nu are nevoie de super lumina.

Mai important e sa rezolv problemele serioase. Vitezometrul (cel mai probabil senzor abs, il curat si verific sambata), parbrizul crapat, timoneria cu joc, antigelul murdar.

Share this post


Link to post

Daca polishezi farurile o sa vezi bine.

Daca aveai alea cu lupe intr-adevar, nu vedeai nimic dar la astea polish, becuri normale si nu ai treaba.

Eu zic sa nu investesti masiv in masina, pune-o pe linia de plutire cat mai ieftin si aia e.

Share this post


Link to post

Niste bani o sa mai investesc, dar nici eu nu vreau sa o fac masiv (gen vopsit plafonul sau alte elemente doar pt estetica). Pe langa mecanica, sotia vrea scaune Recaro, luminite la interior si volan sport (cel de pe Cielo).

O sa le polishez singur, intr-o zi cu soare 🙂 Maine am in plan sa verific senzorul abs, sa curat clapeta de acceleratie, sa schimb bratul stergatorului spate (e scos de ieri, dar bucsa de bronz a ramas blocata pe ax), sa verific bujiile si sa vad de unde e jocul in schimbator. Daca am timp, sa verific si inchiderea la sofer... mai face figuri pe deschidere, se inchide la loc singura.

Share this post


Link to post

Pt ca am scapat mai devreme de la munca, mi-am facut iar de lucru... inlocuit brat stergator spate si verificari... antigelul e noroi, filtrul de aer murdarel, clapeta f putin murdara dar am curatat-o, garnitura de la capac tacheti nu etanseaza si bujiile sunt pline de ulei (de aici si mici intreruperi), am identificat si de unde e jocul la schimbator, cuplajele in U. Probabil o sa aleg solutia clasica de Cielo, bagat surub. Sa vad cum pot sa fac asta, ca spatiul e limitat, nu intra bormasina pt majorare.

Maine ma ocup de senzorul ABS, sa-l curat si sa-l verific. Daca nu e ok, comand altul, impreuna cu bujii, filtru de aer si garnitura capac tacheti.

54428447_2128178420551181_5644602468881924096_n.jpg

54434138_2128178500551173_2651531011174694912_n.jpg

54516087_2128178213884535_913822693873156096_n.jpg

54518658_2128178473884509_6760223458128297984_n.jpg

54730636_2128178540551169_5174275709991911424_n.jpg

54798519_2128178323884524_2096371875025256448_n.jpg

54800145_2128178173884539_8630591585647591424_n.jpg

55467820_2128178260551197_8948469043006799872_n.jpg

55495125_2128178370551186_927034829319438336_n.jpg

55628905_2128178137217876_5224501547177607168_n.jpg

Share this post


Link to post

Baga caldura cu noroiul ala?

Share this post


Link to post

Baga ceva... nu am probat sa vad cat de mult, doar asa de proba. Ma gandesc sa bag otet cu apa distilata 50/50 si sa-l las vreo saptamana, ca sa curete. Dupa aia plinul cu apa distilata si abia la final antigel amestec.

Share this post


Link to post

Eu ti-as recomanda sa faci mai multe schimburi inainte de antigel final ... Daca iti faci pomana sa ii dai si cateva reprize de forja intre schimburile respective, maresti sansele sa duci anitgelul ala la termen

 

Edited by Salex

Share this post


Link to post

Eu recomand sa dai radiatorul jos si sa l speli. Micsorezi sansele de a baga toata mizeria din el in toata instalatia. Idem cu vasul de expansiune. Cu caloriferul cred ca e exclus.

Share this post


Link to post

Radiatorul ar fi o idee sa-l dau jos, dar sa vad cum/unde ajung la o curte sa il spal la furtun cu presiune. Eventual in cada, daca permite sotia :)) Vasul nu e problema, ala il spal fara probleme acasa.

Culmea e ca baga caldura de mori, am dat drumul sambata seara, ca ma luase frigul la terasa.

Am comandat azi garnitura capac tacheti, silicon VR, bujii Bosch (or fi bune, n-or fi bune... naiba stie), filtru de aer Mann, antigel Hepu si o zeama de spalat instalatia de racire Liqui Moly.

Sambata am mesterit la senzorul ABS, l-am curatat (era murdar rau pe cap), ABS-ul pare sa intre... dar bordul tot nu vrea. L-am si masurat, dar nu am valoare de referinta... intrerupt sigur nu e.

edit: uitasem, s-a accentuat scartaitul enervant pe care l-am auzit din prima zi. Identificat la roata stanga spate, tre sa ma ocup de el urgent (in weekend probabil). Din pacate, e pe tambur, ma gandesc cu groaza la arculetele alea enervante...

54521434_2129373163765040_7043170801167630336_n.jpg

54522126_2129373067098383_3246930314395648000_n.jpg

Edited by Geo_ZGA

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...