Jump to content
Sign in to follow this  
Dj_Dark

Daewoo Espero visiniu

Recommended Posts

Intre timp s-au mai facut chestii, schimbat lucas-urile laterale din rotunde in astea care imi plac mai mult, si rama de la numarul spate 🙂

Compress_20230117_131857_7271.thumb.jpg.3b0c0548a5123d0b943e52a1f03c4d47.jpgCompress_20230117_131858_8441.thumb.jpg.9ece915ba6f483694890285404f36824.jpgCompress_20230117_131859_9597.thumb.jpg.f9f6bfd49229e2210e190b47ad74635e.jpg

Nu mai detaliez ca ala de pe stanga era lipit cu mastic si superglue de m-am chinuit cu o bucata de plastic, smiger de 1200 si la final polish sa scot cat de cat la fata aripa sa nu se vada🙂

 

  • Like 3

Share this post


Link to post

Deja masina este close to showroom condition. Eu as da un polish pe ea si apoi as tine-o in garaj pana devine oldtimer (mai ai doar 3 ani 🙂), apoi as merge cu ea la raliurile retromobil 🙂 

  • Like 1

Share this post


Link to post

Imi place ca baietelul tau sta pe langa tine. 🙂

Sper sa vina vremea aia, mai repede, si la mine.

Imi place migala de care dai dovada, plus ca ai suporturile placutelor de inmatriculare cu Radacini.

Are dreptate @ches. +1

  • Like 1

Share this post


Link to post

Ehee, mai e pana la showroom condition, nu e nici pe departe, sunt pozele facute din unghiul bun 😛

Ala micu' e infectat deja, tot timpul vrea si el sa faca ceva 🙂

  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post

Sa mai stergem praful, s-au mai intamplat cateva chestii.

Prima, antena devenise cam zgomotoasa, era aftermarket oricum si astea sunt mai zgomotoase, dar parca era prea zgomotoasa si pentru un aftermarket, drept urmare am desfacut-o si surpriza:

Compress_20230522_235132_2802.thumb.jpg.2946da0e1842d556fa7a3468ddb80928.jpg

O parte din melc s-a rupt, drept urmare am scos "stash"ul de antene si am incropit una functionala perfect (adica ies toti elementii, intra complet la loc si nu face zgomot, nu a fost usor 🙂 ). 

Compress_20230522_235139_9042.thumb.jpg.ff9472e75cc1dfb80cc600a1a5e02a60.jpg

Din astea 3 ramase una e aproape goala si alelalte 2 ies doar 4 din 5 elementi, raman de rezerva pe viitor.

A doua, am schimbat farul dreapta cu altul proaspat lacuit fiindca cel vechi se cam matuise putin.

Compress_20230522_235154_4854.thumb.jpg.cbc5fb195a194bfe88a38eea6917c6c5.jpg

 

A treia si cea mai grea am inlocuit jamba dreapta cu cea de pe bej fiindca asta era stramba, probabil de la vre-un accident din trecut, am observat la geometrie ca roata are "camber" si la desfacere ca nu corespund niste distante dupa cum se vede in pozele de mai jos.

Compress_20230522_235053_3084.thumb.jpg.ea350e7f0a6732d589c765fafca156c3.jpg

Compress_20230522_235058_8185.thumb.jpg.0e3db09b6bc8986759f0af998b05a86b.jpg

Cu cea de pe bej avea aceeasi distanta fata de bielelta ca si cea din stanga, drept urmare am purces la mutarea amortizorului din jamba veche in cea noua, curatat, vopsit, etc.

Compress_20230522_235110_0715.thumb.jpg.6ab26a2c12d8b36d719c1392528fcb6e.jpgCompress_20230522_235116_6689.thumb.jpg.1e3983bc990dee3cbc93335c6a5ee0f4.jpgCompress_20230522_235123_3142.thumb.jpg.e317596d3d270aa1b35cb56ca0004071.jpg

Da, stiu, nu mi-am dat interesul, a fost mai mult o spoiala dar imbatranesc si nu prea mai am chef 🙂

Partea proasta e ca dupa mutarea amortizorului jamba s-a apropiat de bieleta, nu mai e lipita dar abea mai intra un deget, ceea ce denota ca si amortizorul a fost afectat in impactul care a indoit jamba. Oricum, e mai bine ca inainte, o sa vad la geometrie ce si cum.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Sambata am facut un drum de vre-o 600 km pe caldura aia.

Am descoperit ca in oras, aerul conditionat nu prea face fata la relanti desi ventilatia radiatorului sta constant pe treapta 2, posibil supapa expansiune obturata sau radiatorul din fata nu mai are flux de aer corespunzator (sau ambele) o sa atac problema cand va ramane fara freon, momentan inca are.

Intre timp fiindca vroiam sa ascult si eu muzica fara sa schimb playerul mi-am cumparat asta:

Compress_20230626_213854_4995.thumb.jpg.7781e9eca893f57911f75f7502575bb6.jpg

Daca nu se vede e un modulator FM cu bluetooth si mp3 player, 57 ron piesa, 85 cu tot cu livrare, costuri, etc (mi-a fost lene sa il ridic personal) 🙂

Nu e mare scula dar merge, nici tank-ul ala nu e mare scula hi-fi. Un usb se poate folosi ca charger de telefon, celalalt pentru stick cu mp3 (asta nu am testat).

Are si buton de raspuns la telefon daca e cazul, desi nu stiu unde e microfonul, probabil in el, caz in care nu cred ca ma aude interlocutorul prea bine la cat de jos e, o sa testez si asta.

Edited by Dj_Dark
  • Like 2

Share this post


Link to post

"POWER"... 😄

Face ceva?

 

Misto modulatorul. Ai o poza (comerciala) cu el?

Edited by vrazvanc

Share this post


Link to post

Schimba mai sus, are alta logica, eu nu mai asa merg.

Deoarece cutia se asteapta sa aiba un 2 litri (cuplu mai mare jos) in eco are tendinta sa il tina subturat, power avantajeaza 1.5-ul care face puterea mai sus in ture.

Modulatorul ti-am dat link pe privat.

  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post

Schimbat uleiul GM 5w30 cu motul x-clean tot 5w30 si amortizoarele spate fiindca erau cam slabe.

Am pus KYB pe ulei, par cam rigide pentru ce vreau sa fie masina asta dar sper sa se mai lase.

Ah da, si am uitat, am luat 180km/h cu ea pe o autostrada in germania 🙂, pana acum viteza maxima in configuratia de 1.5 si cutie automata fusese 170 si nu credeam ca ia mai mult, mi-a demonstrat ca m-am inselat 🙂

Cred a de la uleiul ala, defapt de la filtrul de ulei sport 😛     

  • Like 1

Share this post


Link to post

Am uitat ceva, masina ramane fara freon, inca baga rece dar tulumba aia nu mai face condens pe ea si e vag rece la mana. Ma uitam cand am incercat cu freon, iulie 2021, a tinut 2 ani.

Sa vad cand am chef sa ma tavalesc sa verific compresorul ala in spate la senzori (am eu o banuiala) si radiatorul din bot dar nu e o prioritate, mai ales ca are asigurare euroins care expira cat e curand.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Cica e pe vine ordonanta de urgenta si se prelungeste pana pe 8 decembrie termenul de expirare 🙂 

Share this post


Link to post

Asa se aude, dar pana nu vad, nu cred. Ar fi bine fiindca si la aia de zi cu zi tot euroins am 🙂 

In alta ordine de idei, azi visinica a facut un drum pana la bucuresti si retur sa care franele pentru sorusa 🙂

Cel mai probabil a fost ultimul drum pe anul asta pentru ea, am vrut sa testez amortizoarele. Concluzia, sunt rigide, un pic prea rigide, sper sa se mai lase.

Reversul medaliei, masina sta mai bine pe curbe, dar nu asta vroiam 🙂

So o poza cu ele

Compress_20230829_215559_9212.thumb.jpg.3d780a32f38dfa389940fe36943a15ad.jpg

Edited by Dj_Dark
  • Like 2

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...