Jump to content

Recommended Posts

Buna seara.Am patit o problema la nubira 1(1999.1.6 /16v) astazi si as vrea o indicatie ceva daca se poate.

Nu o mai pot tura...adica mergeam si nu am mai avut pedala la acceleratie si sa oprit motorul.L-am pornit si a pornit...sta la ralantiu dar nu pot sa sar de 1500...2000 de ture,daca insist se opreste motorul...il pornesc si porneste iar.Am venit cu ia in jur de 10 km in a2a la ralantiu.Este prima problema majora ca sa zic asa cu masina asta.Sper sa nu fie foarte majora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie-mi suna a distributie sarita de la punct. Desfa si vezi daca am dreptate sau nu

Share this post


Link to post
Share on other sites

M am uitat la distributie si este ok.Acum vad ca in gol se tureaza in jur de 3000 dar in sarcina moare.Senzorul de turatie este curat.De pornit porneste normal...adica usor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca egr-ul este defect,ce simtome are masina?L am dat jos si am incercat sa l anulez dar nu prea a iesit si asa ca l am curatat un pic si l am pus inapoi pe masina...pot merge cu ia dar mai mult de 80km/h nu ia si motorul daca il turez la maxim merge de zici ca este inecat sau fara aer.Nu se tureaza mai mult de 2000 de ture in viteza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e de la egr, stai linistit. Pare ceva din clapeta de admisie... checkul nu se aprinde?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu se aprinde. Functioneaza normal pana la 2000 de ture in sarcina si in jur de 3000-3500 in gol dupa care zici ca se ineaca. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Curata clapeta si corpul ei. Daca nu s-a facut niciodata aceasta operatiune, ai sa te minunezi ce gasesti acolo! Demonteaza senzorul TPS si curata-l, incluziv IAC. Cauta topicurile dedicate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa ce am curatat clapeta,senzor tps,controlat punctul la motor si alte nimicuri care le am mai facut...am gasit si problema.Am scos returul din spatele admisiei dupa rampa de injectoare sa vad cum vine benzina si iam pus un furtun si o sticla sa recuperez in ea....minune mare...masina se tura pana la limitate adica maxim,returul evident fiind infundat.Am bagat compresorul si l am suflat si acum este ok.Dar ma gandeam cu ce s o fi infundat?ca doar circula benzina...

Multumesc de ajutor si pana data viitoare numai bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte probabil vreo bucatica de element filtrant! Oricum, bine de stiut remediul la manifestarile descrise.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×