Jump to content

Recommended Posts

Buna ziua ! Am un Cielo Executiv an fabricatie 2005, pana acum nu am avut probleme, dar in acest an s-a suparat pe mine si nu vrea sa mai porneasca. Se aprind martorii din bord cand bag cheia, motorul invarte (nu e cazul de baterie), dar cand vreau sa pornesc, nu pot. Am schimbat pompa de benzina de 2 ori anul acesta (la service-uri autorizate), pompe noi, am aceleasi probleme. Nu stiu ce sa fac, daca puteti dati-mi va rog o sugestie, ce poate sa aiba, m-a disperat !!

Share this post


Link to post

Buna ziua.

Si eu am un executive din 2005. De 10 zile o am in service. Nu mai porneste. Se învârte electromotorul, are curent in bujii, bateria a fost schimbată in anul 2016 in noiembrie. Bateria originală a ţinut din 2005 şi până în 2016. Filtre de aer, benzină, ulei schimbate la timp. Bagă benzină pe puntea injectoare. Maşina are 96000 de Km. Anul trecut in august am schimbat kit-ul de ambreiaj; ma lăsat ambreiajul deodată, fără niciun simptom. Acum nu vrea cu nici un chip să pornească. Acum o lună de zile în urmă a mai făcut figura asta. Am pus-o pe testerul personal (Program Scan Master ELM cu OBD II). Îmi indica defectiune sistem de pornire. Am bâjbâit pe la firele electrice, pe la toate contactele elctrice şi după vreo 4 chei a pornit. Acum nu vrea cu nici un chip. Electricianul spunea ceva de imobilizator, cum că ar încerca să-l ocolească... Că are tensiune, pe bujii, pe modulul de aprindere, pe electromotor, că este recunoscută cheia, dar că nu porneşte. Injectoarele sunt curate.

Din păcate omul nu lucrează sâmbăta şi în zilele cu sărbători religioase. Şi o tot lungeşte, plus că mai lucrează în paralel şi la alte maşini cu defecţiuni minore (este auto - serviceul său, afacerea sa). Asta mă îngrijorează. Aşa că am apelat la forum pentru sfaturi.

 

Aş avea rugămintea cei care aţi păţit la fel şi aţi rezolvat problema să ne spuneţi şi noua.

 

 

Share this post


Link to post

La ambii colegi: ledul de la imobilizator se stinge? Stiu ca e greu, dar incercati sa faceti test cu Scan 100 original. Probleme la pornire o poate da senzorul de la axa cu came (in carterul axei cu came spre distributie), probabil si senzorul de la coroana dintata a arborelui cotit.

Share this post


Link to post
13 hours ago, cris06 said:

La ambii colegi: ledul de la imobilizator se stinge? Stiu ca e greu, dar incercati sa faceti test cu Scan 100 original. Probleme la pornire o poate da senzorul de la axa cu came (in carterul axei cu came spre distributie), probabil si senzorul de la coroana dintata a arborelui cotit.

Cum imi pot da seama daca cei doi senzori sunt functionali sau nu? Sunt sigur că, simpla curaţare a contactelor şi demontarea şi curăţarea cu WD40 a celor doi senzori nu este suficient. Nu am urmărit dacă ledul de la imobilizator, ledul roşu, din spatele volanului (bănuiesc că acela este) se stinge la punerea contactului. Atât pot să spun. Am dus masina la un electrician, care mi-a demontat inclusiv panoul din spatele volanului cu vityometrul şi turometrul. Şi imi spunea ceva de imobilizator. 

Dacă ledul de la imobilizator nu se stinge, ce este de făcut?

Share this post


Link to post

Problema rezolvata. Masina nu pornea din cauza imobilizatorului. ECM-ul masinii nu primea curent de la imobilizatorul din cheie. Mai multe nu am inteles de la electrician. Sanatate si drumuri bune sa aveti.

 

Share this post


Link to post

Bravo ! Eu am dus-o la service ! Ce este imobilizatorul ? Eu am la cheie ceva negru, ca un breloc, dar nu cred ca mai are vreun rol, deoarece cu ani in urma tot asa n-am mai putut sa plec cu masina, iar la service mi-a scos (dezafectat) un modul, care banuiesc ca era imobilizatorul . Eu am un led, deasupra volanului, care nu este aprins, nici cand este cheia in contact, nici cand nu este. Alta problema este ca nu aud nici pompa de benzina (pompa noua, schimbata la service, am mers doar o luna, chiar daca este arsa nu este ea principala cauza, alta este problema care arde pompa). Nu stiu daca m-am facut explicit, dar astept sfaturi sau pareri. Multumesc !

Share this post


Link to post

Salut!

Brelocul acela negru este foarte important. Cu ceva ani in urma aveam probleme cu pornirea. Ledul din spatele volanului avea intreruperi, fiind dezlipit de cele doua fire, doar izolatia mai tinea firele in contact cu cele 2 picioruse ale ledului. A fost schimbat ledul si facute lipiturile corect si cu simt de raspundere. Dupa cateva luni iarasi probleme. De data asta era ceva legat de imobilizator. La serviceul auto Daewoo din orasul Husi, jud Vaslui (anul 2009 cred) lucra un electrician priceput si omul a venit cu scanerul si cu diverse scule, s-a bagat sub bord si a rezolvat problema. Multi ani am trait cu impresia ca a anulat imobilizatorul, fiindcă omul imi spusese că era o problemă la imobilizator. Acum in 2018, mesterul care a lucrat la masina mi-a spus clar că am mai avut defecţiunea cu ceva timp in urmă şi că primul electrician a făcut o lucrare frumoasă şi corectă. De mentionat că al doilea meseriaş este inginer auto electrician şi omul le ştie bine.

Aşa încât te sfătuiesc să nu te debarasezi de BRELOCUL NEGRU!  Lasă-l acolo legat de cheie sau dacă te deranjează agaţă-l de maneta de la stergătoare. Dar există riscul să poţi descuia masina si cu o cheie potrivită. Cred.

La mine cred că a fost un fir intrerupt în bord, care alimenta ledul, ori senzorul care citeste imobilizatorul din cheie şi care trimitea impulurile către ECM. Spun asta pentru că inginerul a demontat semnalizările, ceasurile (turometru, vitezometru, etc) şi tot ceea ce era pe acolo până la volan. Şi a bibilit firele. Abia acum cred că s-a anulat imobilizatorul, pentru că ledul din spatele volanului nu mai pâlpâie de nici o culoare. În plus timp de o săptămână am mers şi cu ledul sheck engine aprins. Pe tester nu indica nici un cod de defect. Acum după un ciclu de câteva porniri s-a stins de la sine.

Eu m-am dus cu masina direct la electrician. Spuneam in postările anterioare că am mai avut niste probleme cu ceva timp in urmă, prin aprilie. Şi am scanat masina şi citisem pe laptop defectiune legată de sistemul de aprindere. Ori masina are bujii şi fise noi luate astă toamnă, pompa de benzină amorsa, aveam benzină şi presiune pe puntea injectoare, bateria am cumpărat-o in 2016, etc. Nu m-am gândit nici o clipă că se putea defecta imobilizatorul. Toate aceste verificări, făcute de mine le-am s, pus meseriaşului. Cred că astfel am restrâns aria de diagnosticare. Ce-i drept mi-a luat cam mult la manoperă; 400 lei. Important este că am masina functională si nu mai sunt legat de taxiuri.

Sănătate multă şi răbdare!

 

 

 

 

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...