Jump to content
Sign in to follow this  
varais

PASSY

Recommended Posts

1 hour ago, mirceajo said:

Si eu vin cu nubira!

 

Mă uraților nu mă zăpăciți de cap că-i dai Passatul lu tata și iau Nubira înapoi.

Share this post


Link to post

🙂 pai daca te lauzi acilisea, avem si noi alte masini dar la intalniri venim cu daewoo, astia care mai au, macar vara 😛

  • Like 1

Share this post


Link to post

Traseu Buc. Sibiu, Simeria, Prislop, Petroșani, Voineasa, București, Lehliu, București.

Cam așa arată situația . Mai am cam 40 km până acasă.

L.E. Am uitat un lucru important. Patru persoane, plus bagajele aferente și plinul făcut la plecare. Pe A1 până la Pitești 140 pe cruise, A1 Sibiu -  Simeria tot 140 , Petroșani - Obârșia Lotrului am crezut că nu se mai termină și am văzut a-III-a selectată doar pe singura porțiune de 30m de asfalt rămasă pe acolo. In rest mers aproape legal iar pe tot ce a însemnat urcare la munte unde au fost două benzi cat a putut atât a tras. 

1532279290095-859499383.jpg

15322793548911134337989.jpg

1532279427824-356906264.jpg

Edited by varais

Share this post


Link to post

Cati cai are masinuta? Stiu motorul de 1.6 diesel de pe Golf 6 (109cp parca), trage bine pentru un motor 1.6, dar la viteze mari se vede ca e micut, isi pierde vlaga.

Sunt curios care sunt prestatiile dinamice daca e acelasi motor si pe Passy. Banuiesc ca masina are in jur de 1500-1600kg, nu-i asa?

Share this post


Link to post

Consum 3,8 este instant?

Share this post


Link to post
4 hours ago, ches said:

Cati cai are masinuta? Stiu motorul de 1.6 diesel de pe Golf 6 (109cp parca), trage bine pentru un motor 1.6, dar la viteze mari se vede ca e micut, isi pierde vlaga.

Sunt curios care sunt prestatiile dinamice daca e acelasi motor si pe Passy. Banuiesc ca masina are in jur de 1500-1600kg, nu-i asa?

Da are 105 CP și 250 NM.si 1500 kg. La 140 km/h papa 5.5/6 în funcție de relief . Daca urci un deal  ajunge și la 7.8. Daca treabă e foarte serioasa retrogradează singur din aVIIa cat are nevoie. 

La cat a fost de încărcată masina cam 1900 de kg s-a mișcat nesperat de bine. Pe urcare la munte in mod sport de la 30 la 80 m-am ținut după un A6 pe tot ce a însemnat curba la dreapta iar în următorii 100m de urcuș drept avea o lungime de mașină în fața. In mod sport cutia schimba cam la 4500 rpm.

La viteze mari treabă e in felul urmator.

140- cred că este viteza recomandata pt el. Nu are nici un stres, nu nu îl auzi de sub capota, nu ai zgomot de vânt probabil încălțat cu ceva EcoContact nu se auzeau nici anvelopele dar cu Ultra Sport se aud .Consum 6.                  160-170 - urca până aici frumos și constant retrogradând o treapta dar nu te înfige în scaun, tu toate astea îl când începe să accelereze de la 140 după care situația e mai lină până la 170 - Zgomotul de la anvelope e prezent la un nivel acceptabil. Zgomotul la vânt începe să se facă simțit. Surpriza este consumul 7-7.5.    200 - Nu te mai interesează zgomote si prostii de nici un fel, verifici presiunea in pneuri care de la 2.3 creste la 2.4 cam in 3 min., Verifici temperatura ulei care ajunge la 128 gr. C și după maxim 5 minute trebuie sa frânezi pentru că ai probleme de trafic și în momentul ăla de frânare puternica rememorezi instant schimbul de plăcuțe, marca lor, compoziția materialului, și câtă "carne" mai au discurile.

Ajunge la viteza asta mai greu față de un 2.0 și pe la 4000 rpm cat are îți transmite un murmur destul de normal prin care îți spune " Baaaa vezi că pot și dastea da cat ai de gând o mai ținem așa că am injectoarele cam mici pentru viteza asta"

 

 

Edited by varais
  • Like 1

Share this post


Link to post
2 hours ago, florinellll said:

Consum 3,8 este instant?

Da este instant la 80 ,mă întorceam singur de la Lehliu și cred că era o idee de vale. La 80 are o medie de 4.4

La 50 daca păcălești cutia să treacă în aVIIa, adică accelerezi până la 70 și scazi ușor  la 50 sau pur și simplu ii dai pe manual, papa la mers constant și drum drept 2.7. Dar asta este doar pentru cine are răbdare nemăsurată.

In orice caz cu un plin de 70 de litri faci 1200 km și nu trebuie sa te chinui pentru asta.

Share this post


Link to post

Foarte faina masinuta atunci, nu ma asteptam sa ajungi la 200km/h cu motorul asta pe Passat, chit ca are 10cp in plus fata de Golful 6 cu care am mers (la viteze normale de altfel 🙂 ). Chiar si cu o abatere de 10km/h a indicatiei kilometrajului, tot este OK.

Share this post


Link to post

Eu unul sunt mulțumit. Tot ce mă interesează este confortul și liniștea la drum lung. Nubira începuse să mă obosească sau poată am îmbătrânit eu.

Share this post


Link to post

Si tu si masina ati imbatranit 😉

Share this post


Link to post

  Lasă mă că predam torța celor mai tineri.

Share this post


Link to post

Nisip, pietricele, pietre, cărămizi, bolovani toate pe drumurile patriei. Una din ele a dus la următoarea achiziție. Ne vedem joi să îmi testez talentul la folosit bidineaua.

IMG_20190128_184612.jpg

Share this post


Link to post

Ne pregătim !

IMG_20190130_190041.jpg

Share this post


Link to post

181140 KM

Schimb de ulei Mobil 1 ESP 5W30 507 si filtre Purflux.

Cam asa arata filtrele dupa 9000 km cu Castrol si Rompetrol .

IMG_20190131_160825.jpg

IMG_20190131_155444.jpg

IMG_20190131_151244.jpg

IMG_20190131_155047.jpg

Share this post


Link to post

Apropo de asta, pana acum la dizel am pus numai ulei bmw 5w30 care se inegrea instand in nici 100 km.

Acum pentru prima data am pus mobil synt 3000 (porcarie de-aia din auchan) si desi am facut minim 600km inca e destul de curat.

Nu stiu ce sa cred sincer, nu cred ca e bine.

Share this post


Link to post

@Dj Dark Uleiul ăla este un hidrocracat de foarte buna calitate. Importatorul parcă este Lubexpert. Au o eticheta pe ele . Nu contează de unde îl iei ieftin sa fie. 5w30 văd că e făcut în Franța.

Și eu sunt curios sa vad cum arată după 1000 km. Chiar mă duc să îmi iau o tubulara ceva pt filtru și pe ăla vreau să îl pipăi, gust,  miros, inspectez.

Share this post


Link to post

181400 km. 

Test de PH =7= neutru.  Sa vedem cat rămâne așa.

IMG_20190208_175709.jpg

Share this post


Link to post

Sapunul? Sa nu-mi zici ca ai testat aciditatea uleiului :))

Share this post


Link to post

@Geo_ZGA exact aciditatea uleiului. 

Teoria este multă și am studiat ceva. Pe scurt așa  tot ce înseamnă ulei auto are un TBN ( Total Base Number) adică indice de bazicitate sau pe românește capacitatea uleiului de neutraliza acizii ce se formează în motor in urma proceselor de ardere , intre 6.5 și 8.6. 

Și totodată mai are și indice TAN ( indice de aciditate bineînțeles) intre 1.5 și chiar 2.8. 

Ei acum in timpul funcționării TBN scade și TAN creste. In momentul in care cele două se egalează e timpul sa înlocuim uleiul pentru că altfel devine el însuși acid , formează sludge cu timpul și începe să muște din metal.

Cum nu am scule pentru a determina  TBN/TAN cea mai simpla soluție o reprezintă simplul test de PH. Daca timp de 10000 km PH-ul rămâne  neutru atunci am ales un ulei bun.

 

Share this post


Link to post

Foarte interesant

Sa incercam si pe un ulei ieftin 

Share this post


Link to post

@florinellll vino cu el joi și rezolvam.

Share this post


Link to post

Vin eu sigur 🙂 

Share this post


Link to post
On 2/10/2019 at 7:54 AM, Dj_Dark said:

Vin eu sigur 🙂 

@Dj_Dark ma vıı ? Sa stıu ce fac.

Share this post


Link to post

Vin, bere, vedem noi 🙂 

Share this post


Link to post

184000 km

Când simți un început de sfârșit te pui pe treaba.

IMG_20190518_111755.jpg

IMG_20190518_115047.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...