Jump to content
Sign in to follow this  
Geo_ZGA

Mitsubishi Pinin - Restaurarea Exploratorului

Recommended Posts

Magneti par, seamana cu prinderile alea bune triunghiulare de antena CB 🙂 

  • Like 1

Share this post


Link to post

Cu magneti, da. Initial am vrut sa-l prind permanent pe bara fata, dar @Rafi cam avea dreptate... e f usor de furat de acolo.

Cat nu e folosit, cablul sta strans sub capota cu siguranta scoasa (nu cred sa faca surprize, dar am zis sa fiu sigur). Ledbar-ul e pus bine in portbagaj.

  • Like 2

Share this post


Link to post

De mult ziceam sa mai inalt cotiera... asa ca am luat o teava de pvc, taiata, mulata la cald, gaurita si vopsita... a iesit decent, sta f fixa, eu sunt multumit.

p.s: suruburile sunt de Cielo 😄 

312212766_639895577804163_7669878535962838467_n.jpg

312027890_1366070850595196_8644281530101731340_n.jpg

311957032_481464017268978_3925840239821811655_n.jpg

312178223_849013856123137_7228362356140625565_n.jpg

312120337_831028554870688_7229682032321263947_n.jpg

311485418_1177930993073741_9202253337263095872_n.jpg

312122479_2033004046891881_6583876235298607193_n.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post

Vineri a venit in sfarsit randul flexibilului, iar sambata am schimbat uleiul si filtrul, la aproape 1500km de la rk-ul motorului. Aprox 155.900km in bord.

Ieri a facut si un drum de 450km, cu 4 oameni la bord, viteza in jur de 105km/h (si 55-57 in localitati), cu cateva accelerari in depasiri si putin offroad usor... s-a comportat bine, la plecare am folosit si ledbar-ul, excelent in padure.

303410172_2386033771553179_663268927998610874_n.jpg

312608441_5523237847711871_2243304447506545232_n.jpg

312603556_5523237644378558_5214799361891035297_n.jpg

312604913_5523237414378581_7022232431715336753_n.jpg

  • Like 5

Share this post


Link to post

Ieri m-am ocupat de faruri... P400, 800, 1000, 2000, polish si folie. Ramane de vazut cum se comporta folia in timp, la aplicare a fost mai buna ca cea de la epica

313444360_869624011083869_31499596072100616_n.jpg

312594672_5545067375528918_4430258619600075751_n.jpg

313410195_5545067045528951_8700526407685580051_n.jpg

313412274_5545066608862328_6286521051671318865_n.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post

Au iesti super bine !

Share this post


Link to post

Polishul da, deja mi-am facut mana... folia, mai putin. Nu a iesit chiar perfect, mai are unele cute mici iar aseara inca avea portiuni "patate". Teoretic ar trebui sa dispara in 1-2 zile, se mai trag si cutele putin.

Share this post


Link to post

las-o in soare, ajuta

Share this post


Link to post

Si azi tot patata e... nu cred ca-si mai revine. Cel mai probabil va trebui sa o scot si sa pun alta (Oracal cum am pus la Epica...). Ca parca n-as mai lua la fel, sa muncesc la ea si iar sa ramana nasoala.

Share this post


Link to post

Aplicai un spray - lac (special pentru faruri - se gasesc pretutindeni acum) peste farul matuit si te tinea ani. Iar daca oxida la suprafata, dadeai repede un polish si era, iar, ca nou.

Share this post


Link to post
52 minutes ago, vrazvanc said:

Aplicai un spray - lac (special pentru faruri - se gasesc pretutindeni acum) peste farul matuit si te tinea ani. Iar daca oxida la suprafata, dadeai repede un polish si era, iar, ca nou.

Nu chiar... vezi topicul corsei :)) Dupa 1 an aratau jalnic, nu o sa mai folosesc niciodata spray lac pt faruri. Lac pt caroserie... poate

  • Like 1

Share this post


Link to post

Hmm. Ma uit la topic, dar inseamna ca am uitat. Eu am dat cu Dupli-Color, pentru caroserii. Si a tinut bine ~patru ani, dupa care, din an in an, am dat un smirghel de 5000 si polish (inainte de ITP). Anul asta n-am mai dat, arata binisor. E adevarat ca e mai greu cu vopsitul, dar imi mentin parerea ca e mai trainic. Oricum, vad ca nici cu folia nu-i mai simplu 😀. Acum depinde si de calitatea lacului. Dupli-Color mi s-a parut nasol. De aia am spus de lac special. O fi valabil, si in cazul asta, treaba cu calitatea.

Share this post


Link to post

Duplicolor e lac de vitan de duzina, nu e prost dar nici vre-o scula, vreti lac bun luati novol si mai era unul, fac poza la spray-uri cand mai ajung la garaj.

Oricum, lacul la spray e lac la spray nu se compara cu ala la pistol.

Referitor la faruri, bravo, verdem cat tine, la mine au tinut 3 ani facute profi tot cu folie, dupa am schimbat geamurile cu totul.

Edited by Dj_Dark
  • Like 2

Share this post


Link to post

Sticker pe capacul rezervorului... un moft, evident.

Si la cererea soferului (sotia, ca a pus stapanire pe masina), camera pt mers cu spatele. Nu e centrata pt ca nu prea aveam unde sa o pun, dar e ok... macar sa vada distanta. Ambele camere sunt 70mai, cea de pe spate si filmeaza in mers.

313748480_1282761892537712_4788038708782079433_n.jpg

314337765_1520308655112767_7316085391250385219_n.jpg

313923046_1376667996201855_5930743161237350948_n.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
3 hours ago, Geo_ZGA said:

camera pt mers cu spatele.

Oglinda ... ce model e ?

Share this post


Link to post
On 11/4/2022 at 8:07 PM, adrian_r5 said:

Oglinda ... ce model e ?

Ambele camere sunt 70mai, a fost un set dual luat acum cativa ani

Share this post


Link to post

Duminica un p0190, azi am schimbat microfiltrele din pompa de inalte. Momentan vad ca nu mai aprinde check, dar presiunea la ralanti e cam joasa (35-38bar, fata de 50-60). Sa vad dupa ce mai merg cu ea daca mai face figuri... probabil va urma o reconditionare a pompei de inalte. Cu ocazia asta si-a revenit (momentan) si ralantiul, sta la 700, fata de 400 cum era inainte

315293327_817449045975277_8876338548649529287_n.jpg

315504425_443730941055862_628978910763273659_n.jpg

315532825_871063770911161_2641382545562622611_n.jpg

315522393_1212836475979864_4841395830320838137_n.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post

Mergand in continuare pe linia de alimentare, am inlocuit si gatul de la rezervor... nu prea s-a potrivit cum trebuie, dar l-am facut eu sa se potriveasca pana la urma

316268775_5600755013293487_6876793718463106770_n.jpg

316411682_5600756119960043_8524244808003913337_n.jpg

316242727_5600755786626743_1877136571873629706_n.jpg

316290203_5600755369960118_2544599391426740457_n.jpg

316164743_1496915944110316_448213541651349980_n.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post

Busonul vechi era tot de Cielo si... miroasea nitel pe langa el. L-am inlocuit cu un Valeo, nu pare sa mai miroasa acum, sper sa nu-l piarda sotia pt ca nu mai are "sufa" aia "antiprost"

317718797_2235821066598599_4554393119278919077_n.jpg

  • Haha 2

Share this post


Link to post

Poti sa improvizezi o sufa.

Share this post


Link to post

Ieri am avut succes, azi nu prea...

Ieri au fost maruntisuri, leduri la numar spate (nu mai ardeau), un led la display-ul central si reglat ralantiul. Acum sta pe la 600, fata de 400 initial. Normal e 600-800.

Azi am montat amortizoare spate mai lungi (de L200), cu peripetii. Stanga s-a desfacut bine, dreapta jos se invartea bucsa in gol. Pistol pneumatic, tone de degripant, ciocane, rangi, clesti... rezolvarea a fost la service-ul de langa mine, cu flexul. Acolo alta surpriza, bucsele de jos au gaura de 14, surubul original era de 12. Am gasit 2 bucse metalice cu 14 exterior... dar 10 interior. In concluzie acum sunt montate cu suruburi de 10, in loc de 12. Urmeaza niste bucse facute pe dimensiuni si un surub cu piulita (cel de pe dreapta a fost taiat), dar probabil dupa sarbatori.

319324157_955487215424738_8098468745312600037_n.jpg

319175305_561526252481514_2377256307071843156_n.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post

Vineri am reusit sa ajung la un strungar, iar sambata am pus suruburile noi (originale) cu bucse. Am facut si o tiganie, piulita de pe dreapta a fost taiata... drept urmare am folosit ce am gasit, o piulita de roata

324564931_844709976758340_3086456458218020103_n.jpg

324403661_864864951327229_5536337965341051579_n.jpg

324398927_1107396373272147_5708806989906679823_n.jpg

  • Like 4

Share this post


Link to post

Pt ca ralantiul tot ajungea inevitabil la 400, am gasit un TPS nou pe olx (china, dar mai de calitate pare) si ieri, la intalnire, l-am montat si reglat. Am facut un mic cablaj piggyback, ca sa pot masura voltajul cu contactul pus si sa-l invart dupa cum trebuia. Dupa 30 minute de mers spre casa, s-a stabilizat pe la 600... sper sa ramana acolo si sa nu mai faca probleme.

323443446_499484325686787_8190813441463859768_n.jpg

322980535_682257063640794_2132400627856290156_n.jpg

317415771_1427974918028444_2930910318597828133_n (1).jpg

Share this post


Link to post

Meserias, deja poti sa pui si anunt pe olx anunt cu "Reglez senzor TPS pt Mitsu" 🙂 

Share this post


Link to post

Din vremuri de mult apuse, adica cand tot puneam chestii pe Cielo, aveam acest suport pt busonul rezervorului (de la ceva Hyundai). Pt ca zilele trecute am luat o piesa aproape noua din dezmembrari (va urma o postare), am luat si un buson original. Nu a picat cum trebuie pe gatul aftermarket, am taiat din marginea neagra... pana la urma sper sa etanseze ok

334918736_947958656380689_2507908423983818380_n.jpg

334918924_163034123254116_7545941743178785844_n.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...