Jump to content
Sign in to follow this  
Geo_ZGA

Mitsubishi Pinin - Restaurarea Exploratorului

Recommended Posts

De chiulasa mi-e cel mai putin frica :) ) Mecanica o mai fac si singur, ca nu e rocket science... cu tinichigeria asta am batai de cap, ca totul e pe bani, apar altele si altele de facut.

Da, la asta ma gandeam si eu, la o caroserie in stare buna. Problema e cu gasitul, ca majoritatea au rugina.

Share this post


Link to post

Acu ai bagat o gramada de bani in ea...da-o naiba de caroserie, carpeste-o si bucura-te de ea nu mai cheltui alti bani. Varianta cu alta caroserie trebuia la inceput, nu dupa ce ai construit 3 sferturi din ea.

Eu ti-am zis parerea mea, nu mai dezbat. Daca mi se intampla mie o dadeam dracu demult, nu as fi avut rabdarea asta. Un litru de benzina si foc :)

Sa faci un calcul total la finalizare ca sunt curios cat te-a dus tinichigeria.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Ziceam peste timp, in locul unei noi interventii asupra tablei ori alte elemente caroserie ce se cer inlocuite sa caute una in stare buna (chiar si fara de motor) pe care sa impacheteze de pe actuala, ca usor nu mai ai unde pune destu' de petece. Acum, ramina astfel macar de-o plimbare doua ...

Si eu mi-s curios cu cit s-a trecut peste estimarile din prima faza. Da' cred ca de mai punea una suta lei noi, o lua de noua. :mrgreen:

 

Geo, Geo ... fir-ar mama lor de rable ...

 

Mai ieri am scapat ochii sub o caleasca din 2003 cu dusumeaua impecabila. Tre sa fie si-un Pinin (nu doar venin) mai in toate mintile.

Share this post


Link to post

Si eu sunt curios cat o sa ma coste... oricum, la piese am depasit planurile initiale. Sper doar sa-mi ajunga banii :) )

Amicul de la service mi-a zis ca o s-o faca, sa ma bucur de ea cativa ani... si dupa aceea, vad eu ce-i fac.

Chiar ieri ma uitam pe net, cautand dezmembrari. Masini la 2700-3000 euro, cu aceleasi bube ca la mine, la prima vedere. Am inceput sa le recunosc doar uitandu-ma la poze, dupa cum sta aripa fata, dupa cum arata pe la portbagaj.

Share this post


Link to post

Si eu :) )

Am vorbit vineri cu amicul de la service, tinichigeria e aproape gata, mai au sa monteze talerele de arc pe spate (evident, erau ruginite cele de pe masina) si sa mai faca niste intarituri. Saptamana asta termina, fac si mecanica (coborat diferential fata, schimbat bielete, placute fata, modificat amortizoare spate sa fie mai lungi) si dupa aceea intra la vopsit. Banuiesc ca in 2 saptamani e gata. Nu ma grabesc, o sa raman fara permis pt cel putin o luna... sa vad cum fac cu inmatricularea, masina va trebui condusa la rar.

Share this post


Link to post

Si eu :) )

Am vorbit vineri cu amicul de la service, tinichigeria e aproape gata, mai au sa monteze talerele de arc pe spate (evident, erau ruginite cele de pe masina) si sa mai faca niste intarituri. Saptamana asta termina, fac si mecanica (coborat diferential fata, schimbat bielete, placute fata, modificat amortizoare spate sa fie mai lungi) si dupa aceea intra la vopsit. Banuiesc ca in 2 saptamani e gata. Nu ma grabesc, o sa raman fara permis pt cel putin o luna... sa vad cum fac cu inmatricularea, masina va trebui condusa la raR

Glumesti?

Share this post


Link to post

Din pacate, nu... am avut un accident cu mobra in 2016, am pierdut contestatia, iar apelul a fost refuzat. Sper ca intr-o luna sa il recuperez, cu examen. Daca nu... 2 luni.

Share this post


Link to post

Cateva poze facute in graba de prietenul de la service. Au montat pe spate amortizoare KYB de ceva Kia, cu 3-4cm mai lungi decat cele stock, identice in rest.

Talerele superioare pe spate au fost modificate, buza mai mare, ca sa stea inaltatoarele fixe.

30826266_1975070036137534_67320752_o.jpg

30825577_1975070039470867_798636080_o.jpg

30850414_1975070059470865_1207835387_o.jpg

31047340_1975070056137532_1517559247_o.jpg

30938829_1975070052804199_122701294_o.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post

Mai ai nitel de lucru, dar esti pe drumul cel bun. Cat au zis ca mai dureaza pregatirea si vopsitul?

Share this post


Link to post

Pe cel tarziu 11 mai ar trebui sa fie gata. Ei nu lucreaza luni si marti, deci la vopsitorie doar de miercuri incolo... in functie de cum termina mecanica. La final o sa mai dureze 1-2 zile aerisirea la frane, ambreiaj, un test de frane, verificare pe la bucsaraie...

Share this post


Link to post

No ? I-am dat cheie ?

Share this post


Link to post

Chiar asa, ai luat-o? Cum e? Hai joi cu ea s-o vedem si noi

Share this post


Link to post

Cu dezamagire... nu am luat-o, am fost plecat din tara saptamana asta, abia m-am intors. Maine dau un telefon sa vad ce e cu ea. Doar ca oricum mai dureaza cateva zile, ca trebuie sa-i iau numere rosii.

Share this post


Link to post

Cu intarziere, se apropie de final...

33994682_1993395297638341_5889639673197756416_n.jpg

34173988_1993395317638339_2891722032091758592_n.jpg

33980111_1993395347638336_2118102012951265280_n.jpg

34103304_1993395337638337_2400273702076809216_n.jpg

Share this post


Link to post

Hai ca nu mai e mult. Numa bine ca nu tre sa schimbi anvelopele. 😐

Vopsita in totalitate ori pe alocuri, unde s-au efectuat reparatii ?

Edited by Viktor

Share this post


Link to post

Anvelopele o sa fie schimbate oricum, cu niste AT-uri putin mai inalte, 70 in loc de 65. Dar dupa ce trec pe la RAR...

Doar pana la jumatate o sa fie vopsita, nu sunt bani de integrala si nici nu are rost.

Share this post


Link to post

5-700-1000 lei in plus tot ar fi... si nu sunt bani. Daca o nimereste la nuanta, e ok si asa.

Share this post


Link to post

Poze proaspete

34502266_1996486083995929_2491144094684807168_n.jpg

34555633_1996486077329263_8011379089657036800_n.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post

Arata bine vopseaua la prima vedere. Vopsesc si usile?

Share this post


Link to post

Doar cea demontata, a avut 2-3 puncte atinse sau de rugina. Nu e 100% identica nuanta, se pare ca singura care se potrivea pe cod era DuPont (650 lei/l, plus intaritor si lac). Eu sunt multumit sa fi scapat de rugina si sa fie intr-o singura culoare masina. Ca e o mica diferenta de nuanta... aia e.

Maine intra la montaj, in functie de cum se misca o pot lua vineri sau nu... ar mai fi si ceva piese de schimbat (curea, placute frana fata... nici nu mai stiu ce si cum), facuta aerisirea la frane si ambreiaj (au fost demontate elemente), geometrie si verificare frane pe stand.

Share this post


Link to post

Dupa ce sta putin la soare (2-3 saptamani), ii bagi un polish pe suprafetele nevopsite si cred ca se va reduce din diferenta perceputa de culoare

Share this post


Link to post

Eu din experienta iti spun ca nu ai cum sa faci sa se vada frumos decat daca vopsesti toate panourile care fac parte din aceeasi zona sau daca fac pierdere pe ele (deci oricum le dai lacul). Adica poti sa nu vopsesti capota, plafonul, haionul, barile fata si spate, insa o usa sau o aripa nevopsita vor sari in ochi.

Daca doar usa aia e problema (din ce vad pe partea cealalta ai un pic de grund pe usa fata), merita sa dai 200-300 lei ca sa o vopseasca si pe ea. Oricum vopsitorul e cu pistolul in mana si cu vopseua preaparata, nu trebuie decat s-o matuiasca cu smirghel de 1000-1500. Pretul materialelor oricum tind la zero (o usa inghite aprox 200g de vopsea).

Edited by ches

Share this post


Link to post

Sincer, nu imi bat capul cu detaliile astea... nu o s-o tin pt expozitie, o sa vada destule noroaie si zgarieturi ca sa-mi pese de diferenta de nuanta minora :) Cred ca a mai retusat si la alte usi partea de jos... inclusiv cea de care zici tu. Iar pe viitor am in plan sa colantez pana la bandouri, pt o protectie mai buna.

Vopseaua a consumat-o deja, ar trebui comandata iar... timp pierdut... nu are rost.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...