Jump to content
Sign in to follow this  
Geo_ZGA

Mitsubishi Pinin - Restaurarea Exploratorului

Recommended Posts

nu prea inteleg din poze.. dar ai schimbat si tragerul sau nu este nevoie...

Share this post


Link to post

Nu l-am schimbat (pt ca 1100 lei), dar va fi refacut cu tabla, unde e cazul... traggerul e mancat destul de mult la colturi, unde se unea cu contra aripile. Pe partea de rezistenta sau prindere radiatoare nu are probleme.

Momentan doar contra aripa stanga a fost inlocuita, urmeaza sa se ocupe si de restul.

Edited by Geo_ZGA

Share this post


Link to post

Atelierul in cauza nu detine o scula de sablat sa o decojeasca ca la carte ?

Share this post


Link to post

Nu, nu au sablare. Se curata "la flex" si dupa aia o sa dea cu Fertanul cumparat de mine.

Share this post


Link to post

Curea de distributie: Dayco, Conti sau Gates? Stiu ca Daewoo veneau cu Dayco din fabrica, parca...

Bielete antiruliu: Nipparts, Blueprint, Febi, Swag, Ruville, Herth Buss? De Nipparts am fost multumit in trecut, dar nu am probat "rotule" si pretul e extrem de mic, ciudat de mic...

Share this post


Link to post

Conti, chit ca-s facute in Brazilia. Dincolo Febi sau Lemforder :)

Share this post


Link to post

Gates cu Febi . Altfel, catre Lemforder inclin si eu.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Nu Lemforder, chit ca sunt cele mai scumpe... pivotii pe Cielo m-au tinut 2 luni. CTR tin de mai mult de un an.

Ok, o sa iau curea Gates, ca e cea mai scumpa. Si bielete ma mai gandesc, intre Febi si Swag.

Share this post


Link to post

la bielete am mers pe Febi la Nubira, sunt multumit, doar ca sistemul de strangere mi se pare putin ciudat mai ales in zonele cu putin acces, practic nu are contra piulita de care sa tii cand strangi piulita, are doar un torx in capat.

Share this post


Link to post

N-am idee ca si preturi la curele care o fi mai scumpa sau mai ieftina insa cert e ca a mea, Gates, ii montata pe caleasca din 25.04.2008 si 119.904 km alergati (fara de relantiu inclus :mrgreen: ). Inca merge.

Share this post


Link to post

Am comandat bielete Swag si curea Conti. Distributia are putini km, dar are ceva ani... si am ramas cu sechele de cand am rupt cureaua la Cielo, asa ca mai bine o schimb.

Ce am economisit la piesele astea, am cheltuit in plus la flanse si talere arc, pe care le-am comandat prin service (nu le poate livra magazinul online).

Share this post


Link to post

Mi se pare un titlu nepotrivit.

Iti sugerez :

Mitsubishi Pinin -Restaurare

Este pacat la cati bani si suflet pui in acest proiect sa nu aiba un titlu corect

Succes in continuare

Share this post


Link to post

E si asta o varianta, daca poate un admin/moderator sa-l modifice, ar fi ok :)

 

Pt a ramane in "anale":

Flanse + talere 370 lei

Contra aripi 3000 lei

Amortizoare fata 530 lei

Curea distributie 90 lei

Bielete antiruliu 80 lei

Kit inaltare 430 lei

Share this post


Link to post

Una buna, una mai putin buna... pragul pe stanga e mancat tot, nu doar in spate.

post-5454-0-66173400-1519204292_thumb.jpg

post-5454-0-08526800-1519204293_thumb.jpg

post-5454-0-48240500-1519204293_thumb.jpg

post-5454-0-08399200-1519204294_thumb.jpg

post-5454-0-85007900-1519204294_thumb.jpg

post-5454-0-17571400-1519204295_thumb.jpg

post-5454-0-46217000-1519204295_thumb.jpg

post-5454-0-74458000-1519204295_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Boala grea, rugina asta. Sa ai mare grija dupa ce o faci, sa o speli bine dupa fiecare incursiune in offroad.

Share this post


Link to post

O sa-i dau si cu ceara, sa tina cat de cat umezeala la distanta.

Au venit acum amortizoarele KYB, bieletele si cureaua Conti. Bieletele Swag sunt Swag doar pe cutie... in interior sunt Febi :) ) Urmeaza sa ajunga la service flansele si talerele de arc.

Share this post


Link to post

Cand citesc ce se intampla aici parca ma apuca cheful de restaurare ""impotriva"" lui Leghii :aplauze:

Cand estimezi finalul operatiunilor?

Share this post


Link to post

Avand sechele de la fostul "meserias" la care am dus Cielo, nu m-as hazarda sa zic un termen. Dar nu e aceeasi situatie, lucreaza altfel oamenii astia. As zice in vreo 2-3 saptamani, cred, poate, sper... :) )

Amicul meu imi spunea ca, daca nu intarziau piesele pt mecanica, saptamana viitoare mi-o dadea. Trebuie sa-i iau si numere rosii, dupa care sa ma apuc de inmatriculare. Inainte sa plec cu ea la drum, ar trebui sa ii fac macar schimbul de ulei si filtre.

Share this post


Link to post

Da' bine ca nu te-ai trezit cu lemforder in cutie ca ce te-ai fi facut ... O gramada de timp sa le scimbi cu cele comandate.

Share this post


Link to post

Am fost pe fuga si am facut poze cu patefonul... scuzati calitatea.

post-5454-0-10013500-1519297919_thumb.jpg

post-5454-0-25339800-1519297920_thumb.jpg

post-5454-0-52967100-1519297921_thumb.jpg

post-5454-0-74773700-1519297922_thumb.jpg

post-5454-0-59951900-1519297923_thumb.jpg

post-5454-0-22805800-1519297926_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Bre, dar am si eu o nelamurire. Din ce vad acolo bucata asta este fix palierul de arc/amortizor superior.

De unde stie mecanicul cum sa o sudeze? Eu stiam ca se aliniaza cu laser sau alte ghidusii ca sa iasa bine unghiul de cadere la roata, au asa ceva?

 

Share this post


Link to post

N-am idee... nici nu i-am intrebat. Indiferent de metode, important e sa iasa bine. Apropos, nici cu oala plecata cu totul masina nu tragea aiurea.

Tara arde, baba se piaptana... a venit si playerul, Pioneer S100UI. Nimic extraordinar, dar a fost ieftin, 205 lei. Astept si uleiul de motor, am mers tot pe Motul 5w40 (2 bidoane, unul si pt Cielo).

 

edit: mi-am adus aminte ca au pozitie fixa in care se pot monta. Intr-adevar, nu e greu sa le pui stramb si asa, dar tind sa cred ca stiu ce fac oamenii astia.

Edited by Geo_ZGA

Share this post


Link to post

2 poze de azi dimineata... Fertan, zinc, teroson in contra aripi si vopsea in compartimentul motor. Tot azi ar trebui sa se monteze si mecanica pe fata. Am comandat si placute de frana direct la service, din pacate ATE erau f scumpe la ei, asa ca am luat Delphi... le vor schimba acolo, pt ca eu nu cred ca o sa am timp pana pe 24 (plec cu ea la Cta). Pana plec va trebui sa schimb si filtrul de aer, uleiul si sa-i iau numere rosii. Altceva nu cred ca apuc acum...

post-5454-0-62306200-1520432778_thumb.jpg

post-5454-0-92451700-1520432778_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Pare ca lucrurile sa intre in normal, usor - usor isi recapata numele .

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...