Jump to content
Sign in to follow this  
Horica00

Daewoo Cielo 1.5 Gle 1997 ,,furia Rosie''

Recommended Posts

2 hours ago, Dj_Dark said:

Masoara cand e becul aprins cu un aparat la bornele bateriei si zici aici cat ai.

Trebuie sa-mi cumpar multimetru...Teoretic ar fi trebuit sa se vada problema la incarcare atunci cand a masurat prima data.Vad ca acum sta aprins mereu si daca o las pana a doua zi dimineata.Se stinge daca o accelerez/turez.Alternator ok, baterie si curea noi...Ea stie ce-i mai lipseste.Alte simptome nu sunt.

Edited by Horica00

Share this post


Link to post

Tot alternatorul este vinovat

Share this post


Link to post

Ia fa o poza la alternator. Poate se potriveste un alternator de E3. E mult mai solid la partea redresoare. Al meu are 233 kkm (original).

Share this post


Link to post

Nu stiu ce sa zic, ramane de vazut.Cauzele pot fi multe, de la cablaje si borne nestranse pana la punte diode, releu incarcare, perii, etc.Ma gandeam si la curea, sa nu fi fost stransa suficient.

Acum sa vedem si partea plina a paharului:nu mai imi recunosc cazanul !!!! Merge cu totul si cu totul altfel.Schimbarea vitezelor este mult mai lina, ambreiajul este ceva mai precis, nu se mai zguduie la demaraj si multe alte modificari in bine 😀🙂.Se cunoaste uleiul nou, filtrele noi, bujiile si fisele noi (cele vechi erau praf de unde si o functionare defectuasa a motorului).Sa nu mai spun ca raspunde mult mai bine daca o calc.Gropile si denivelarile sunt resimtite mult mai bine de cand cu noile arcuri, care desi heavy duty, nu mai tin masina cocotata de spate.O adevarata placere condusul unui Cielo vechi de 20 de ani !!!

Chiar stateam si ma gandeam la faptul ca masina asta este un veritabil mebru al familiei:a fost la nunta la ai mei, cand m-am nascut eu, o gramada de drumuri impreuna cu bunicii, tot cu ea am fost prima data la mare, cand ne-am mutat din Bacau in Ploiesti in 2010, cand eram mic stateam la volanul ei cu bunicul in dreapta si ma prefaceam ca o conduc si injuram aproape la fel de rau ca acum 😂😂.Am poze de atunci, multe de prin 2005-2006.Promit ca le caut si fac un ,,then&now".Mari diferente nu sunt, cu exceptia faptului ca masina a devenit a mea.Nici nu ma gandeam pe atunci, nici eu si nici raposatul meu bunic ca o sa-i conduc masina, fie-I tarana usoara……………...

I-am zis gagica-mii ca ne vom lua pruncii de la maternitate cu acest Cielo, asa, sa respectam traditia (eu tot cu Cielo am venit, nu cu asta, ci cu al tatalui, care apare si el in pozele alea, chiar vreau sa dau de ele.In asta in schimb mi-au fost aduse carutul si alte ,,foloase'' pana sa ies din maternitate).Poate unii nu intelegeti dar asta e, fiecare cu nebunia lui 😁😁 !!!

Cateva poze din timpul servisarii:

77324314_1422118881296479_6344314523289124864_n.jpg

78390184_2560405107579864_2426680166034964480_n.jpg

79340288_574340156475465_7985908486187778048_n.jpg

78377779_416137325933823_338746127924854784_n.jpg

77289837_1422118624629838_6759886938850721792_n.jpg

78954363_819359205188683_1780411102656462848_n.jpg

78372828_2429626947287715_581751817004646400_n.jpg

75388153_1422118854629815_7122666690151710720_n.jpg

 

78746804_1422118561296511_1110649895313735680_n.jpg

79532325_475235209767329_8346660871191134208_n.jpg

Edited by Horica00
  • Like 1

Share this post


Link to post

Vad ca baga promotie de Craciun la Radacini, reduceri chiar si de 70%.Poate a lasat Moshu' si vreun alternator si alte piese exagerat de scumpe pe acolo, cine stie 😁😁......Oscilez intre a-l reconditiona pe al meu si a cumpara altul cu asta la schimb.

Share this post


Link to post

Ma uit daca il mai am si iti fac cadou un alternator... nu e nou, dar e bun, 2006. Tot 8v, deci cred ca se potriveste

Share this post


Link to post
2 hours ago, Geo_ZGA said:

Ma uit daca il mai am si iti fac cadou un alternator... nu e nou, dar e bun, 2006. Tot 8v, deci cred ca se potriveste

Sa mai zica careva ca nu exista Mos Craciun :))) Multumesc Geo 🙂🙂 !!!

Daca il gasesti vin si ti-l iau de pe cap.Numa' sa vedem cum facem sa fiu si eu mai liber, probabil peste 2 saptamani.De potrivit se potriveste numai ca trebuie schimbata fulia.Si daca e cum zice colegul Cris cum ca cel de E3 e mai rezistent cu atat mai bine.

Edited by Horica00

Share this post


Link to post

Pai la fulie ma gandeam, nu la altceva... e tot 8v si am impresia ca e aceeasi curea, deci aceeasi fulie. Ma uit in weekend, nu mai stiu daca am dat electromotorul sau alternatorul, una din doua.

Share this post


Link to post

In mod cert alternatorul moare sau am alta problema cu incarcarea.Vad ca e tot aprins chiar si dupa o saptamana.De asemenea, la un moment dat cand mi-am lasat greutatea pe scaunul soferului sa iau ceva din dreapta becul de la plafon s-a stins si dupa ce m-am ridicat s-a aprins.Am incercat sa umblu si la borne sa le mai misc si nimic, martorul lumineaza in continuare ,,glorios"...........Daca nu saptamana viitoare peste doua saptamani destinatia service.Nu ma risc sa merg asa, mai ales noaptea.Alti bani alta distractie...Am mai constatat ca ventilatia nu da randamentul necesar.Pe treaptele 1 si 2 mi se pare ca nici nu merge.Pe 4 abia sufla...

Edited by Horica00

Share this post


Link to post

Desfaci aeroterma, scoti tonele de frunze si mizerii adunate, pui o plasa peste gura de admisie... aia e.

Inainte de a schimba alternatoare ti-as recomanda totusi sa cureti bine toate contactele, cablurile de masa etc

Share this post


Link to post

@Horica00: o sa te rog sa iei intrebarea fix asa cum o pun ... data fiind lista de interventii pe care vrei sa le faci precum si toate problemele pe care le-ai intampinat, chiar mai crezi ca Furia Rosie este in stare foarte buna de functionare ?

Share this post


Link to post
26 minutes ago, Salex said:

@Horica00: o sa te rog sa iei intrebarea fix asa cum o pun ... data fiind lista de interventii pe care vrei sa le faci precum si toate problemele pe care le-ai intampinat, chiar mai crezi ca Furia Rosie este in stare foarte buna de functionare ?

Nu, cu siguranta nu sau cel putin nu era.Ca idee, la revizie am gasit bulite cam toate fisele.De acolo si noxele mari.Totusi la ITP am trecut pe bune ultima data.La cat m-am chinuit nu voi renunta, o aduc la adevar si aia e...Daca intri in hora joci pana la capat.Totusi, nu am mai vazut niciun Cielo in asa stare incat sa nu necesite investitii, nici macar alea declarate ,,impecabile" de catre proprietari, de ce asta care are 20 ani de ani ar fi facut exceptie :))) ??? Sa mai spun ca sunt chestii care nu au fost desfacute pana acum in toti anii astia si era oarecum de asteptat sa cedeze  ??? Si inafara de faza cu alternatorul (daca o fi de la el) nu e nimic care sa compromita functionarea masinii.

Edited by Horica00

Share this post


Link to post

Eu ti-am zis acum ceva timp, dar nu ai vrut sa ma asculti, cand vorbeam despre noxe si ITP. 

Masina aia trebuie facuta din bara in bara, abea atunci poti sa afirmi cu mana pe inima ca e in stare perfecta de functionare si sa te miri ca nu ies noxele 🙂 

Si nu ma refer la masina ta in special, orice masina cu vechimea aia, care a stat nemiscata atata timp trebuie facuta complet, indiferent cati km are.

O sa mai gasesti si altele la care nici nu te gandesti acum. O sa bagi bani in ea cat nu face dar nu conteaza, asta e pasiunea.

Eu la troaca rosie am bagat peste 2000 euro pana acum si inca nu pot spune ca e in "mint" condition. Dar va fi peste inca 1000 euro 😄 

Si masina are 108.000 km dar nu conteaza, e din 92 si a stat multi ani pe dreapta.

  • Like 2

Share this post


Link to post

Merita efortul ! Ca e noua, ca e veche, tot in lovele se propteste. Satisfactia de a alerga un tragaci din o mie noua sute toamna, n-are margini. Mai ales cind o pui la punct cu minutele tale, chiar de-i tragaci de duminica doar, mai mare dragul cind ii dai cheie pe un mornait aparte.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Sa nu exageram totusi, nu a fost si nu va fi asa de paradita...Treaba cu noxele era de la fisele bulite, tubulatura de admisie gaurita, posibil si uleiul vechi etc.Cu toate astea a trecut pe bune din a doua incercare la alt tehnician, care a zis ca la prima inspectie trebuia doar incalzita mai bine.Oricum toate astea au fost inlocuite si nu ar mai trebui sa fie probleme, eventual umblat la potentiometrul de CO sa reduc si mai mult noxele.Motorul este in stare foarte buna, lucru confirmat de toti mecanicii care au lucrat ea pana acum.Nu vad ce interes ar fi avut sa ma minta...

In rest la cate am schimbat nu prea vad ce m-ar mai putea lasa.A zis baiatul de la service ca ar trebui sabotii si cilindrii de frana dar ca inca mai merg o perioada.La ce mai ma gandesc eu POMPA de benzina, pe care o schimb cand voi da si rezervorul jos.Nu da inca semne de oboseala dar e totusi originala masinii si ar putea teoretic sa faaca oricabd figuri.Acum o sa ma ocup sa verific incarcarea alternatorului.Daca incarca bine, daca nu, unul nou si problem solved !!!! Numai sa fie intr-adevar de la el, nu e exclus sa fie vreun scurt, contact imperfect, fire oxidate sau chiar bateria proasta.Daca n-ar fi unele piese mai scumpe ca masina (nu ma refer numai la a mea) pe care multi le iau din dezmembrari, fara garantia ca sunt bune si rezista pe termen lung, ar fi perfect.

Daca gandim asa orice masina veche necesita investitii, chiar si una umblata si intretinuta din scurt si de fapt oricare trecuta de 5-6 ani si iesita din garantie.Ca idee, era pe grupul de FB un baiat care se plangea ca are nu stiu ce probleme cu un Cielo (pareau destul de serioase).A doua zi o vindea pe OLX drept ,,impecabila si perfect functionala", deci....

 

 

Edited by Horica00

Share this post


Link to post

Se pare ca uneori devin paranoic...Ventilatia functioneaza perfect dar totusi nu i-ar prinde rau o curatare la sange asa cum a zis Geo.Caldura da si inca foarte bine.Ramane insa problema cu incarcarea.Vad ca in functie de cum dau drumul unui consumator martorul isi modifica intensitatea.La relanti cu farurile stinse doar clipoceste Putin.Dispare in schimb daca o turez pe la 2000 de ture.De asemenea mi se pare ca observ un mic joc la fulia alternatorului.Saptamana viitoare sper eu sa ajung in service si sa-i dam bice.Incepem cu verificarea cablajelor si a mufelor.Daca astea sunt ok inseamna ca alternatorul si-a dat demisia sau e altceva neregula cu el.Il rezolv dar sper sa nu mai apara nimic !!!! Ii mai fac geamurile si AC-ul si aia e...Oricine ce ar zice masina e in stare mai mult decat buna, mai ales in urma interventiilor recente.Nu e perfecta dar nu cred ca e careva sa afirme ca detine o masina perfecta din toate punctele in conditiile in care a mers cu ea.Daca e tinuta de bibelou atunci e altceva....

Edited by Horica00

Share this post


Link to post
La 06.12.2019 la 23:21, Horica00 a spus:

In mod cert alternatorul moare sau am alta problema cu incarcarea.Vad ca e tot aprins chiar si dupa o saptamana.De asemenea, la un moment dat cand mi-am lasat greutatea pe scaunul soferului sa iau ceva din dreapta becul de la plafon s-a stins si dupa ce m-am ridicat s-a aprins.Am incercat sa umblu si la borne sa le mai misc si nimic, martorul lumineaza in continuare ,,glorios"...........Daca nu saptamana viitoare peste doua saptamani destinatia service.Nu ma risc sa merg asa, mai ales noaptea.Alti bani alta distractie...Am mai constatat ca ventilatia nu da randamentul necesar.Pe treaptele 1 si 2 mi se pare ca nici nu merge.Pe 4 abia sufla...

Care este tensiunea pe bateria de acumulatori?

Share this post


Link to post

Verifica tensiunea in doua locuri: 1. pe borne, asa cum te-a intrebat florinellll mai sus si 2. DIRECT pe alternator. Eu cred ca problemele vin de la papucii cablurilor de forta.

Fara voltmetru, fa urmatorul test: cu motorul pornit, da drumul la cati consumatori gasesti (faza lunga, dezaburire, suflanta ... tot ce ai). Verifica (cu mana goala) unde se incalzesc cablurile (in apropierea papucilor de la borne). De asemenea, demonteaza cablul de masa (cel dintre baterie si sasiu) si curata foarte bine rugina de acolo.

 

  • Like 1

Share this post


Link to post

Pina la urma puna mina pe un amarit de voltmertru ca-i ieftin si se gaseste la tot coltul si nu-i de unica folosinta.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Pana la urma o sa merg vineri la service sa repetam testul de incarcare si vedem ce iese.Din ce am vazut unabdintre bornele bateriei nu este stransa bine.Vineri cand ajung acasa o sa verific si daca se incinge vreun cablu pe undeva.

Share this post


Link to post

Nu vrei tu sa vii pe la intalnire intr-o joi sa ma uit si eu putin la ea? 

Share this post


Link to post
On 12/11/2019 at 7:31 AM, Dj_Dark said:

Nu vrei tu sa vii pe la intalnire intr-o joi sa ma uit si eu putin la ea? 

O sa vin cu mare placere ca am vazut ca sunteti oameni faini  si priceputi pe deasupra🙂 !!!! Dar prin ianuarie cel mai probabil ca acum nu am masina la mine.Aprop, sa vedem ce facem cu intalnirile daca o intra taxa Firea in vigoare…………………….

Profitand de reducerile de la Radacini am fost si mi-am luat ,,jucarele'' noi:bloc lumini original GM (cel pe care il am acum pe masina e o chinezarie, mult inferioara originalului din toate punctele de vedere.Abia astept sa pice sa-l Montez pe cel original.Asta mi-au trimis cei de la Autodaewoo acum 2 ani, cand am vazut am ramas socat.Si broasca de la usa spte din stanga, a mea nemaivrand sa se inchida complet decat daca o trantesc.Pe asta am sa o Montez cat de curand.

79023547_750191812125536_7282411977182281728_n.jpg

Share this post


Link to post

In weekend am inspectat vizual bornele bateriei si din ce s-a vazut sunt oxidate.Din pacate nu am avut timpul necesar sa le curat dar nu-i nimic, vine vacanta si cu siguranta voi avea cateva zile de mestereala la masina 😀😀.O sa schimb si chederul de la portbagaj (pe care, de idiot ce sunt, nu l-am schimbat cand am facut tinichigeria) si o sa etansez cu silicon stopul de pe stanga.Am gasit ditai lacaraia in portbagaj si ceva imi spune ca pe acolo imi baga.Cu ocazia asta am inspectat si oalele amortizoarelor:sunt mandru sa anunt ca nu am gram de rugina 😝😝😝 !!  Nu cred ca aveam nici inainte si chiar daca aveam era de suprafata.Oricum, sunt zdravene.Saptamana asta am sa incerc sa iau alternatorul de la Geo ca sa-l am in caz ca se va impune schimbarea lui.

Share this post


Link to post
On 12/12/2019 at 1:59 PM, Horica00 said:

O sa vin cu mare placere ca am vazut ca sunteti oameni faini  si priceputi pe deasupra🙂 !!!! Dar prin ianuarie cel mai probabil ca acum nu am masina la mine.Aprop, sa vedem ce facem cu intalnirile daca o intra taxa Firea in vigoare…………………….

Profitand de reducerile de la Radacini am fost si mi-am luat ,,jucarele'' noi:bloc lumini original GM (cel pe care il am acum pe masina e o chinezarie, mult inferioara originalului din toate punctele de vedere.Abia astept sa pice sa-l Montez pe cel original.Asta mi-au trimis cei de la Autodaewoo acum 2 ani, cand am vazut am ramas socat.Si broasca de la usa spte din stanga, a mea nemaivrand sa se inchida complet decat daca o trantesc.Pe asta am sa o Montez cat de curand.

79023547_750191812125536_7282411977182281728_n.jpg

Uite cine atenteaza la stocul de piese de la Radacini. :))

  • Haha 1

Share this post


Link to post
13 minutes ago, pompiliu92 said:

Uite cine atenteaza la stocul de piese de la Radacini. :))

Pai broasca aia urmaresc de multa vreme sa o schimb iar acum s-a intamplat sa fie la oferta impreuna cu blocul de lumini.In privinta astuia nu m-am putut abtine, mai ales ca era la oferta iar ce am eu pe masina e un rebut care ma astept sa pice in orice moment.De multe ori cand aprind farurile aprind si faza lunga ca e prea usor manevrabil :)))).

Edited by Horica00

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...