Jump to content
Sign in to follow this  
Horica00

Daewoo Cielo 1.5 Gle 1997 ,,furia Rosie''

Recommended Posts

Spune ca-s deteriorate si nu merita afortul. Altfel, tapiteria ii demontabila din cite retin, prinsa in ceva inele metalice la baza spatarului ce pot fi indepartate. Date afara si direct in masina de spalat pentru o curatare exemplara, parerea mea. Nu stiu cu cit or fi mai bune alea din dezmembrari (ca deh, au si alea o virsta) da' ma rog ...

Depinde,ca sunt si masini intretinute prin dezmembrari sau care au avut scaunele protejate cu huse.

Share this post


Link to post

Eu iti recomand sa-ti montezi de Astra f. Vin perfect si sunt mult mai solide. Le pui huse si cataramele centurilor de la cele de Cielo. Eu asa am si sunt mult mai confortabile.

Share this post


Link to post

Ma uit prin arhiva personală și constat că interiorul arata relativ bine.Inainte voiam să schimb tot,fete de uși tot.Dar din cauza ,,verzisorilor",am revenit pe pământ.Va cer și eu o părere:ar avea rost sa schimb burduful de la schimbător cu unul nou și rama de la consola centrala doar pt zgârietură aceea mica??

Puțin off topic:Am zis când am inițiat topicul despre faptul că familia mea a deținut 3 mașini Daewoo.Una dintre ele este acest Matiz,varianta SE PowerPlus Sau ceva de genul,achiziționat din cate îmi amintesc prin 2002-2003,tot noi.A fost a maicamii până în 2011,când a prealuat-o unchiul meu,care însă nu deține permis,mașina fiind condusă până în 2015,când mătușa mea a luat permis,de un coleg de-al său cu care mergea la munca in străinătate.Masina a văzut juma' de Europa,ce sa mai...Cred că este printre puținii matiji pe care ii știu să nu aibă deloc rugina la aripi,praguri,dedesupt,unde este impecabila.Singurele locuri cu probleme ar fi aripa din fata și puțin de tot pe la uși,dar zicea unchiul că anul asta îl paste o vopsea noua.Nu știu ce are de nu pot pune poze....

post-46910-0-83923200-1518198957_thumb.jpg

Edited by Horica00

Share this post


Link to post

Bre, asculta un om batran care a stat mai mult pe sub masini decat in ele :) .

Pune-o pe linia de plutire si du-te si plimba-te ca de-aia e masina, nu mai te uita la orice zgarietura. Banii aia pe care ii dai pe consola si burduf de exemplu poti sa ii bagi in benzina ;)

  • Like 2

Share this post


Link to post

Mai sterg putin praful de pe topic....Sunt pus pe fapte mari nu gluma,am dat in sfarsit comanda de mult doritele ,,acareturi'':

 

-burduf schimbator,cu tot cu rama,ca nu mai gaseam separat

 

-stopuri spate

 

-lampi semnalizare

 

-proiectoare ceata

 

-geam semnalizator aripa

 

-chedere usi

 

-bloc lumini

 

-bloc stergatoare

 

-garnituri pedala frana/ambreiaj

 

-bandouri laterale,din pacate nu originale,dar diferenta intre ele este doar ca cele originale au o margine gri,pe care astea nu o au,dar nu ma deranjeaza

 

-capace stopuri spate,cele care vin montate in portbagaj,ca ale mele sunt sparte

 

-capace balamale bancheta spate

 

-rama consola central

 

-comanda geam sofer

 

-monograma GLE,una o am,e cojita,dar am in plan sa o reconditionez inainte de a o lipi

-emblema scris DAEWOO,noua de data asta :) )

 

Cam atat.Mai am nevoie doar de scaunul de la sofer si de presurile originale din spate,aici as avea nevoie de ajutor :scarpin: :scarpin: ...

 

 

 

 

 

 

Edited by Horica00

Share this post


Link to post

Au sosit piesele comandate acum o săptămână.Burduful de la schimbător a fost adus fara rama aceea de care se prinde (sigur știți la care mă refer posesorii de Cielo),deși inițial mi s-a zis că nu se mai găsește fara.Culmea,prețul a fost același...Încă nu le-am desfăcut și nici nu o voi face până când nu ajung pe meleagurile natale,în vacanta de paste,că nu le-aș lasă pe mainile alora din service sa mi le piarda sau sa mi le deterioreze.
Puțin off topic:Am reușit să fac poze buburuzului,amintit la începutul topicului și despre v-am dat câteva detalii.In caz că ați uitat,Matiz SE Power Plus,cumpărat de nou de către părinții mei in 2002-2003,actualmente deținut de unchiul meu.Masina l-a însoțit la munca in Italia câțiva ani,mașina ajungând să facă mai multi km in 7 ani de când e la unchiu-miu decât a făcut mama in 9 sau 8 ani (nu mai știu exact când e cumpărată mașina,ori la sfârșitul lui 2002 ori la începutul lui 2003,știu doar că e fabricata in 2002).In tot cazul,e printre puținele ,,necoapte" văzute de mine,cu excepția ușilor și a aripii stânga față,care a fost lovită și reparată prost,drept dovadă apariția ruginii,dar o paste o reparație si o vopsea noua.Acum mașina are 134.000 km și a văzut juma' de Europa.

 

 

 

 

28907666_952682691573436_1303843099_n.jp

28828952_952820931559612_1326835930_n.jp
29003525_952820838226288_1642331795_n.jp

 

Edited by Horica00

Share this post


Link to post

Tare matizul.

Noroc ca le poti vopsi cu aceeași pensulă! :)

Share this post


Link to post

Un polish dat cu simt de raspundere si arata ca si nou, carabusu' ala.

Share this post


Link to post

Am văzut azi mașina live.Dezamăgire totală!!!! Am observat că ambele embleme ,,GLE" sunt gazate,șeful de atelier zicandu-mi că nu poate să le demonteze fără să strice vopseaua,ceea ce nu cred dar mă rog,chedere,încuietorile,etc au fost și alea stropite,mânerele exterioare nu îmi dau seama cum au fost vopsite deoarece încă se cunosc pe sub vopsea zonele cojite,pasajele se cunoște că au fost sudate(nu mai este finisajul că înainte),ușile nu au fost schimbate,ci au fost sudate noi porțiuni de tabla pe la muchii,dar la cele din dreapta rugina avansase grosolan astfel încât se vad urme,care cică nu este rugină,si mai ales,aduce a cârpeală ieftină,fiind sudate strâmb,bleah...Nici vopseaua nu este excelentă în final deoarece in zona pragurilor este vizibilă ,,coaja de portocală".Nu am mai stat să fac poze deoarece eram plin de nervi și nu știu ce să fac...Și că treabă să fie completă,meseriașul mai sus menționat mi-a zis că nu îmi montează bandourile laterale,motivând că sunt aftermarket,de teamă de a nu se coji.I-am spus să îmi pună folie transparentă,dar a făcut o față.....Așa,și am fost prevenit cu privire la apariția ruginii.Nu am avut pretenția să iasă că noua,însă nu mă așteptam la o asemenea bătaie de joc!!!! A naibii viață!!!!

Edited by Horica00

Share this post


Link to post

Horica ai 17-18 ani,multi inainte

Peste 10 ani iti vei da seama cum este in lumea reala.

Rugina va fi acolo permanent,insa tu o vei vedea dupa maxx 1 an in nici un caz dupa 2,,,3.

Fac pariu ca la anul pe vremea asta vei avea alta masina mai "smechera" gen golf 2 sau 3.

Un sfat de la unu mai batran,nu baga bani multi in ea ,o sa iti para rau

 

 

 

Asa zicea nea Florin cu ceva timp in urma

Share this post


Link to post

Asa zicea nea Florin cu ceva timp in urma

Nu are rost sa avem din nou discutia asta!!!!!Aici e vorba despre niste meseriasi incompetenti,care nici macar doua embleme amarate nu s-au sinchisit sa dea jos.Am vazut masini reparate cum trebuie,adica curat,fara defecte ca la a mea,gen chedere gazate si altele.Daca erau meseriais buni,lucru greu din gasit in Romania din pacate,faceam treaba cum trebuie.Deci,in continuare parerile de genul nu isi au rostul!!!!Eu nu m-am referit la eficienta unor astfel de lucrări,care până la urmă depinde tot de meseriaș,in mare parte,ci la modul cum sunt facute,adică superficial,murdar și lista poate continua. Edited by Horica00

Share this post


Link to post

Lucrarea e facuta la service, cu acte? Daca da... e simplu, ori iti refac masina bine, ori le faci reclamatie la ANPC. Sunt sigur ca au multe nereguli si nu le convine un control. Daca nu... e trist, nu prea ai ce sa le faci.

Share this post


Link to post

Lucrarea e facuta la service, cu acte? Daca da... e simplu, ori iti refac masina bine, ori le faci reclamatie la ANPC. Sunt sigur ca au multe nereguli si nu le convine un control. Daca nu... e trist, nu prea ai ce sa le faci.

Da',e chiar fost Dealer Daewoo,de unde am luat și mașina când era noua.O sa mă duc oricum când mai ajung pe acasă,sa stau in capul lor până iese ce vreau.Chiar le-am și zis că până nu iese ce vreau eu,nu ridic mașina.Daca nici așa nu se rezolva o să aibă o vizita ,,neașteptată".

Da',e chiar fost Dealer Daewoo,de unde am luat și mașina când era noua.O sa mă duc oricum când mai ajung pe acasă,sa stau in capul lor până iese ce vreau.Chiar le-am și zis că până nu iese ce vreau eu,nu ridic mașina.Daca nici așa nu se rezolva o să aibă o vizita ,,neașteptată".Oricum,am ramas stupefiat a doua oara cand am vazut ce recenzii au......Ne cunoastem cu proprietarul,o sa vorbim cu el,sa vedem daca stie ce meseriasi ,,priceputi'' are si cat de ,,frumos'' isi trateaza clientii.

 

Edited by Horica00

Share this post


Link to post

Mie imi pare o servizare "a la mica intelegere" fara complectarea unei fise service ce sa cuprinda negru pe alb cerintele, fara de oferta (aproximativa macar a costurilor) fara gram de garantie a lucrarii.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Mie imi pare o servizare "a la mica intelegere" fara complectarea unei fise service ce sa cuprinda negru pe alb cerintele, fara de oferta (aproximativa macar a costurilor) fara gram de garantie a lucrarii.

Aveam oricum de gând să cer factura.Cat despre calitatea lucrării,avem pretenții,fapt știut și de către ei,așa că,mașina nu va părăsi service-ul până când nu este totul ca la carte.Totodata,le voi spune negru pe alb că dacă într-un an apar probleme (rugina,cojirea vopselei,samd.)voi intelege că treaba a fost făcută în bătaie de joc și vor suporta consecințele.Iar intrucat eu nu mai locuiesc in zona respectiva, e și problema că nu e nimeni sa aibă timp de mers zilnic sau aproape zilnic la ei să vadă ce și cum.

Edited by Horica00

Share this post


Link to post

Buna si factura dar aia ii cu treaba ei. Dezinteresul unei lucrari de calitate (mult cunoscutele si nedoritele cirpeli) apar in general in cazul in care nu au fost stabilite criterii clare, in scris, intre parti. Asta o cuprindem la cerere si oferta.

Se ia una bucata troasca, se face constatare (cu taxa de rigoare daca e cazul), se NOTEAZA operatiile ce urmeaza a fi efectuate (si nu vorbe goale), se fac calcule (+/- TVA), stabilim perioada in care efectuam lucrarea (intre data x si y) si ... batem palma, nu inaite de a da din condei ca am cazut de comun de-acord pe situatie. Asta cred ca se incadreaza la termeni si conditii.

Da' asa ... pe trei lulele - trei surcele, mai putin probabil ca cineva sa-si bata capul si sa-si dea interesul intr-o lucrare profesionala, merge si-n doar doua aft-uri de sudura si de restu' super-glue. Cert e ca in tinichigerie ceva mai greu a se acorda un gram de garantie a lucrarii insa, o firma, un atelier ce se respecta si cu incredere in mina lor de lucru, nu ezita a trece in fisa macar o juma' de an acolo ...

 

 

L:E:

Revenind la calitatea lucrarii : pestele de la cap se impute . Si asta-i litera de lege !

Edited by Viktor

Share this post


Link to post

Nu e chiar asa de rau totusi,era si prafuita rau masina cand am vazut-o.Defectele ramase se pot remedia,ca le-am zis ca pana nu iese ce vreau,la ei ramane masina.Astazi am vorbit la magazinul de piese auto sa imi schimbe cateva chinezarii ordinare cu piese de origine (bloc lumini,comnda geamuri,proiectoare) cu plata diferentei.Faza cu chinezariile are din pacate legatura cu dorinta de a mai salva cativa banuti,insa am ajuns la concluzua ca ,,sunt prea sarac sa imi pot permite lucruri ieftine'' si totodata,daca tot ne chinuim sa iasa ceva frumos din masina asta,ar fi aiurea sa o umplem de turcisme sau chinezarii de 2 parale.Din pacate,triplele nu le-am gasit originale si au zis ca nu mi le pot adduce decat de producator ,,Depo''.Astea pe care le-am luat acum sunt Koreene cica,la 90 de lei buc,iar astea depo sunt 138 de lei buc si nu stiu daca sa le schimb si pe astea sau sa le las sa vad ce ,,prestanta'' au.

 

Putin :o fftopic: :Cum am mai spus,berbecii aia din service mi-au dat in mod intentionat,zicand probabil ca ,,merge si asa'', cu vopsea peste monogramele GLE de pe aripi.Intrebandu-l pe inginerul de la tinichigerie,un bosorog plictist de viata,daca mi le poate da jos,a zis ca nu,ca se ia vopseaua si trebuie sa o vopseasca iar,imi venea sa-i zic vreo doua....Monogramele le am cumparate.Acum intrebarea:merita incercata dezlipirea acestora?? Chiar exista riscul sa se ia vopseaua???Mi-a sugerat cineva o ata si o suflanta de aer cald.Chair vreau sa fac ceva in privinta asta,ca se vede ca si cum ar fi facuta la misto si nici nu da bine dpdv estetic :wallbanger:

Edited by Horica00

Share this post


Link to post

Nu, acum nu le mai da jos, o sa ramana ca naiba... trebuiau date jos inainte de pregatirea pt vopsire. Le poti curata cu grija si nitrodiluant. Sau poti face pe nesimtitul, sa le dea jos si sa vopseasca iar.

Pt stopuri, ai putea incerca pe la dezmembrari, sa iei unele originale de la modele 2006-7, ultimile produse. Poti avea noroc sa gasesti unele in stare f buna. In jur de 50 lei bucata se invart.

Din pacate, la cum spui tu ca au lucrat in bataie de joc, cred ca rugina isi va face aparitia rapid. Nu vreau sa te dezamagesc, dar sunt trecut deja prin asta... la noua masina am noroc de meseriasi buni, tabla la care s-a lucrat e super-mega tratata contra ruginii.

Obligatoriu, cand o scoti din service, baga ceara prin aripile spate (inclusiv la interior, in portbagaj), praguri, usi... peste tot pe unde poti sa dai, unde s-ar strange apa, mizerie si umezeala.

Share this post


Link to post

Nu, acum nu le mai da jos, o sa ramana ca naiba... trebuiau date jos inainte de pregatirea pt vopsire. Le poti curata cu grija si nitrodiluant. Sau poti face pe nesimtitul, sa le dea jos si sa vopseasca iar.

Pt stopuri, ai putea incerca pe la dezmembrari, sa iei unele originale de la modele 2006-7, ultimile produse. Poti avea noroc sa gasesti unele in stare f buna. In jur de 50 lei bucata se invart.

Din pacate, la cum spui tu ca au lucrat in bataie de joc, cred ca rugina isi va face aparitia rapid. Nu vreau sa te dezamagesc, dar sunt trecut deja prin asta... la noua masina am noroc de meseriasi buni, tabla la care s-a lucrat e super-mega tratata contra ruginii.

Obligatoriu, cand o scoti din service, baga ceara prin aripile spate (inclusiv la interior, in portbagaj), praguri, usi... peste tot pe unde poti sa dai, unde s-ar strange apa, mizerie si umezeala.

Cat de bine au lucrat nu stiu ce sa zic.....Din cate mi s-a spus,au taiat tot ce era ruginit si sudat tabla noua,sper sa tina,macar rugina s-o fi rezolvat once and for all.....Oricum,o sa cer o garantie la lucrare macar de in an.Daca dupa prima iarna apr problemele,chiar ca-I pun sa refaca tot.De data asta,atent supravegheati si pe cheltuiala lor!!!!

Cat de bine au lucrat nu stiu ce sa zic....Din cate mi s-a spus,au taiat tot ce era ruginit si sudat tabla noua,sper sa tina,macar rugina s-o fi rezolvat once and for all....Oricum,o sa cer o garantie la lucrare macar de in an.Daca dupa prima iarna apr problemele,chiar ca-I pun sa refaca tot.De data asta,atent supravegheati si pe cheltuiala lor!!!! Dar nu cred ca va fi cazul,voi baga ceara de doua ori pe an ,chiar si ei acum mi-au bagat ulei in praguri si usi,o voi curate pe la aripi,contraaripi,etc dupa drumurile de iarna si nu cred ca vor fi probleme.

 

Share this post


Link to post

Emblemele se pot scoate cu un pistol cu aer cald ori un uscator de par daca nu ai pistol si cu un fir de ata pescareasca apoi cureti cu o solutie(spray) pentru eliminarea bitumului/adezivilor. Aplici solutia pe o discheta pentru demachiat ori pe o laveta, tampozezi zona, o lasi putin sa-si faca efectul apoi incepi sa cureti. NU insista cu apasatul, mai bine repeti operatiunea pana iese ok, altfel o sa te trezesti cu microzgarieturi pe zona respectiva.

 

https://www.youtube.com/watch?v=tE4oeLHHb_U

 

In cazul tau nu este nevoie sa polisezi zona ca in prezentarea de mai sus.

Share this post


Link to post

Emblemele se pot scoate cu un pistol cu aer cald ori un uscator de par daca nu ai pistol si cu un fir de ata pescareasca apoi cureti cu o solutie(spray) pentru eliminarea bitumului/adezivilor. Aplici solutia pe o discheta pentru demachiat ori pe o laveta, tampozezi zona, o lasi putin sa-si faca efectul apoi incepi sa cureti. NU insista cu apasatul, mai bine repeti operatiunea pana iese ok, altfel o sa te trezesti cu microzgarieturi pe zona respectiva.

 

https://www.youtube.com/watch?v=tE4oeLHHb_U

 

In cazul tau nu este nevoie sa polisezi zona ca in prezentarea de mai sus.

Nu va fi nevoie sa curat,in conditiile in care vreau sa pun alte emblem in loc.Le pun direct peste urma.Asa elimin si riscul de a le pune inegal (sunt 3 litere separate unele de celelalte).

Share this post


Link to post

Deocamdata nimic.Abia in vacanta de vara voi mai aduce noutati,cand voi ajunge din nou pe la service sa stau pe capul lor sa termine treaba asa cum trebuie,incluzand aici corectarea defectelor post vopsire (chedere stropite pe alocuri,emblemele de pe aripi,bara spate montata stramb,coaja de portocala pe la praguri,etc.).Mi-au zis ca masina va poposi la ei vreo 10 zile inainte sa mi-o predea,pentru a face un fel de rodaj,dar mai e pana atunci,ca abia am inceput scoala de soferi.Urati-mi bafta,ca o sa am nevoie,la cum se fac programarile…….

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...