Jump to content
Sign in to follow this  
ches

Separator Ulei Gaze Carter

Recommended Posts

Arata f OK, furtunele alea nu vor avea nici o problema, sunt protejate de caldura motorului de capac. Mai naspa e ca trebuie sa desfaci surubul de prindere al oil catch can-ului pt fiecare inspectie la motor, dar nu e ceva atat de dificil. Totodata e f ine ca l-ai pus in fata pt ca este racit de fluxul de aer care trece prin radiatoare, deci teoretic ai o eficienta mai buna a condensarii vaporilor de ulei in catch can.

Share this post


Link to post

Am montat si eu catch can-ul cu putina bataie de cap. Totusi,  la prima pornire a motorului am sesizat imediat ca nu prea ii place,  relantiul era mai tremurat (ca impresie parca aveam ACul pornit,  iar cand il porneam,  deja zornaiau tot ce am prin usi si cutiutele bordului). Asa ca l-am si dat jos. Desigur,  relantiul a revenit la normal.

20201023_154233.thumb.jpg.500da98f7c86afa8fa3938b35a7804f2.jpg

Oricum am vazut ca de cand am schimbat diafragma de la PCV nu prea mai e ulei pe furtune. 

 

Share this post


Link to post

E ciudat ce spui, nu ar trebui sa se schimbe nimic daca nu ai vreun vacuum leak. Eu la Epica l-am avut 1-2 ani montat si nu mi-a facut figuri nici macar cand era plin cu ulei 🙂.

In mod ciudat la Captiva asta noua inca am gasit nitel ulei pe admisie si pe furtun si cu catch can-ul montat ... Am verificat catch can-ul si este gol, deci pare ca ar fi bypass-at, posibil sa fie vacuum mai puternic la 2.2 fata de motorul 2.0 🙄.

Edited by ches

Share this post


Link to post

Nici eu nu mi-am putut explica fenomenul. Posibil sa fi fost din cauza furtunelor mai mici in diametru, cine stie. Dar nu am putut trece peste tremuratul volanului la relanti :).

Ulei mai e si acum pe furtunul ce pleaca de la PCV in admisie, dar mult mai putin si nu mai e proaspat la imbinarea de la turbina, deci diafragma noua pare ca face ceva. 

Edited by Corneda

Share this post


Link to post

 Salut la toata lumea am cam citit din discutiile dv.si ma confrunt cu aceasi problema la captiva 2.0 2008 cu valva pcv eu am incercat s-o lipesc adica membrana .De ceva timp 2 saptamani ma confrunt cu alta problema si nu stiu daca are legatura cu pcv-ul dupa ce ajunge motorul la regimul termic80-90°) in momentul schimbari treptelor 2>3 ,3>4...etc.se simte o svacnire un sunet ciuda la motor senzatia de parca se deprinde ceva si tinde sa se inece(moara)cam daca ai schimba din a doua in a cincea cam asa ceva dar dupa ce se incalzeste motorul.Multumesc.

Share this post


Link to post

Primul lucru e sa rezolvi problema cu PCV-ul. Daca in continuare ai probleme trebuie sa investighezi mai departe. Un PCV prost poate cauza simptomele de care spui, mai putin " senzatia de parca se deprinde ceva", acum na fiecare descrie cum i se pare 🙂 ...

Share this post


Link to post

Am cautat PCV pt Captiva cu motor 2.2 diesel (LNQ) si am gasit seriile urmatoare OEM: 25184005 (seria veche) si 25195392 (piesa noua, cica imbunatatita). Nu stiu ce varianta am pe masina, insa pretul pt aftermarket la piesa noua este de ~500lei, deci o mica avere. Din fericire am gasit pe ebay niste ucraiunieni care se ocupa cu fabricarea de membrane si diafragme pt valve PCV si nu numai, iar membrana de la valva PCV costa "numai" 100 lei cu tot cu transport:

https://www.ebay.com.au/itm/Oil-separator-diaphragm-membrane-Chevrolet-Cruze-Captiva-Orlando-25184005/114288159160?hash=item1a9c1ae9b8:g:ejMAAOSwD~te~zJ-&frcectupt=true

Am dat comanda, o sa ajunga prin ianuarie, revin cu impresii la primavara cand da caldura 😛 

Edited by ches

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...