Jump to content
Sign in to follow this  
naghis

Epica 2.0 Vcdi

Recommended Posts

Pe standul itp franele au iesit excelent, 3% dezechilibru la picior, 8-10% la frana de mana.

Duminica s-a ars un bec, asa ca am pus 2 becuri noi Osram 200% (cum am si la Pinin, dar h4 acolo).

O dubiosenie pt mine, busonul de umplere ulei a inceput sa zdrangane. Am pus un oring mai mare (cam mare), sta fix acum. Am comandat si un buson nou, sa vedem cand vine, ca nu prea se gasesc in magazinele obisnuite.

p.s: la bord vreo 256.500km, aprox

275670493_870365390469265_4325633438162463117_n.jpg

Edited by Geo_ZGA

Share this post


Link to post

De bine ce mesterisem ceva cu succes... nu se mai accelereaza aproape deloc. Nu stiu daca pedala e de vina, netul zice ca e posibil sa fie si apa pe la cablajul de sub bord (am spalat masina pe la pranz)

276169636_917936288884611_2704272460107755252_n.jpg

276149364_436424671590606_1404153805923179005_n.jpg

Share this post


Link to post

Cablajul merge spre una din mufele mari din habitaclu, prinsa pe stalpul A, la picioare pe partea dreapta (la pasager). Probabil a intrat apa pe unde spui tu sau pe la burduful care duce firele in usa (vezi sa fie prins cum trebuie si asta). 

Edited by ches

Share this post


Link to post

Am rezolvat ieri, prin inlocuirea pedalei cu una sh (aprox 110.000km masina donatoare), 100 lei. Cand umblasem pe acolo saptamana trecuta, am ajuns cumva sa inlocuiesc si PCV-ul cu unul nou, original. Atat de original incat doar 2 din 3 prinderi s-au potrivit :))

Daca tot eram acolo, am pus si niste leduri mai bune la numarul spate. Mereu primeam "reclamatii" la itp ca sunt chioare.

277317947_668687991134144_1862255441682348115_n.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post

PCVurile acelea vad ca mai mereu nu se nimeresc, eu m-am inspirat de la ches si am schimbat doar diafragma in cutie.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Si la cea de pe masina era schimbata membrana aia, problema era ca mustea ulei pe la imbinari. Am zis ca e originala si... identica, dar nu.

Share this post


Link to post

Ieri am schimbat bieletele fata, stanga a fost ok... dreapta nu prea. Contra era pe imbus, evident ca rugina a mancat pe acolo, singura solutie a fost sa tai/rup filetul cu totul (am epuizat toate torxurile batute cu ciocanul). Am verificat si mufele de la pasager, totul uscat si curat acolo, am verificat plasticul de la filtrul de polen si am schimbat si filtrul.

277541784_1000150683945372_3317035101643711570_n.jpg

277542869_399437788689820_8761972168307163898_n.jpg

277596036_361221715925481_2096472797391372596_n.jpg

277589975_390387542630522_5500551492464198515_n.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post

A venit si busonul de ulei nou, original GM. Pica perfect, fara nici un joc fata de cel vechi.

  • Like 3

Share this post


Link to post

In weekend am facut o tura pana la Navodari si mi s-a parut cam mare consumul... cam 1-1.5 peste ce era normal (~9.5 la 138km/h, 8.8-8.9 la 128km/h). Drept urmare am comandat un filtru de aer si ulei pt schimb.

Azi am inlocuit doar filtrul de aer, dupa care mi-am facut de lucru cu oil catch can-ul. Borseste ulei peste tot, asa ca, pana ii gasesc o reparatie buna (daca o fi), l-am dat jos si am pus un furtun cum era si din fabrica. Urmeaza si schimbul de ulei, dar cum Epica nu e Pinin sa ma bag in picioare pe sub ea, ma voi duce la mecanic.

Aprox 261.000km la bord

289047211_5534042139959706_6056962512413774899_n.jpg

289030201_547367973707631_421849767799888357_n.jpg

Edited by Geo_ZGA
  • Like 2

Share this post


Link to post

Cu ocazia asta mi-ai adus aminte ca trebuie sa merg in targ sa cumpar 1 m de furtun pt oil catch can-ul de pe Captiva. Cel vechi era mai mic in diametru, l-am incalzit si fortat peste stuturile de la PCV si bineinteles ca a crapat nitel.

Share this post


Link to post

Si-a revenit consumul, de la filtrul de aer era. La dus spre munte am alergat-o, dar la intors am mers legal, lejer... minimul absolut: 3.9. In medie cam 5.1-5.2 am scos pe intoarcere

289368619_562003945520119_6895580389400493098_n.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post

Sambata am polishat din nou farurile, de data asta "ca la carte" cu smirghel fin si apa, polish la final.

Am pus pt prima data in viata mea folie, drept urmare primul far (stangul) nu a iesit grozav pe la colturi. Al 2lea a iesit ceva mai bine, dar tot nu perfect.

292937696_5230121720356820_199438008471408301_n.jpg

292909872_5230121587023500_2924809932924424959_n.jpg

293185076_5230121517023507_211945325069931658_n.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post

Ai dat cu aer cald si tot nu s-a mulat?

Ce folie ai folosit?

Sa ai grija, la spalatorie, sa nu se dezlipeasca.

Share this post


Link to post

Folie Oracal cica, recomandase cineva mai de mult aici pe forum... nu mai retin cine, dar am luat atunci.

Am dat si cu aer cald, asta e motivul pt care la primul far am 2 gauri pe margine... am incins prea tare. Iar la al 2lea mai invatasem nitel ce sa fac, dar nu prea a prins bine pe margini, desi am dat si cu amestec de alcool tehnic si apa.

Share this post


Link to post

Da, bune. Si astea stiu ca sunt OK.

Mai poti incerca asa: pulverizezi cu amestec apa + sapun folia - nedecupata - (fara sa delipesti partea din spate) si farul, asezi folia pe far (cum ar trebui sa vina) si dai cu aer cald pana prinde forma lui. Apoi separi foliile si le mai aranjezi cu aer cald; ultima data decupezi folia.

Share this post


Link to post

Folia asta, cand dai cu aer cald, se increteste in loc sa se intinda... trebuie tinuta cu mana si intinsa imediat.

261.900km, am schimbat azi uleiul, fitrul de ulei si filtrul de motorina (de la radacini, par mai bune calitativ ca cele Mann). Din pacate am gasit un arc rupt pe fata. Nu, nu pe dreapta unde a lovit sotia... ci pe stanga. Drept urmare trebuie sa schimb arcurile fata.

292036720_1040920989868128_4462173688833728304_n.jpg

  • Like 1
  • Sad 2

Share this post


Link to post

Sambata am dovedit arcurile, cu greu... sunt tari si lungi, greu le-am tras cu presele

294119914_5248752008493791_5088011857158003646_n.jpg

294319441_5248749205160738_5904619220176960459_n.jpg

  • Like 4

Share this post


Link to post

E bine totusi ca nu te-a mai alergat prin parcare 😛

  • Haha 1

Share this post


Link to post

Pt ca a mers bine prea mult timp... ieri a lesinat oglinda :)) Daca nu gasesc in dezmembrari, trebuie sa bricolez cumva prinderea, iar pt pastila am comandat deja un adeziv Loctite. Din pacate, in trecut cineva a bricolat aiurea pe acolo... surubul ala mare nu e de acolo, e ceva rupt pe la prinderi de a pus cu saiba, iar pastila era prinsa cu un dublu adeziv si intra doar pe jumatate.

302080696_311656214490187_1334580841206456200_n.jpg

301814629_641267397202815_3185388418848721458_n.jpg

301962552_595567818704242_1732672286552615672_n.jpg

Share this post


Link to post

Mi-am facut de lucru si am bricolat ceva elegant :)) Astept Loctite-ul, sa o lipsesc la loc

303317063_466397775370605_9023657748662897955_n.jpg

301945399_1863136910718805_8788067173236610174_n.jpg

302328134_398804749055376_4117368324507062757_n.jpg

302294611_1516608688776470_4110569890863147359_n.jpg

301322516_5371443989601803_5385640430760169781_n.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post

Si a mea a patit-o, parer sa fie o problema comuna. Dar mie mi-a ramas pastila pe geam, s-a rupt partea care se prindea pe ea. Am bricolat o pridere si a tinut cativa ani, sper ca mai tine si acum 🙂 

Edited by ches

Share this post


Link to post

Se pare ca cineva, in trecut, a mai mesterit la ea... surubul ala mare, pastila prinsa cu dublu adeziv. Intr-adevar, se cam balanganea uneori, si nu intelegeam de ce... pt ca nu intra in pastila decat jumatate. Poate reusesc azi sa o lipsesc la loc, sper sa iasa bine.

Share this post


Link to post

N-am mai facut poze, am lipit ieri pastila cu adeziv special Loctite. Acum 5 min am pus oglinda, pare totul bine. Din pacate, cine a umblat acolo in trecut, a pierdut si un capac de la bratul oglinzii... nu se vede, dar il stiu eu lipsa.

Share this post


Link to post

Putin sarit de 270.000km. Joia trecuta am schimbat filtrul de aer, ca urcase iar mult consumul (10.2 pana la Poli), si-a revenit dupa. Azi mi-am facut de lucru si am schimbat filtrul de habitaclu/polen, am dat o spalare debitmetrului si am verificat ca isi face treaba jucaria nou primita. Urmeaza o plimbare mai lunga si e nevoie de o alimentare pt laptop.

Maine (sper) schimb de ulei, filtru ulei si motorina. Plus verificari, am comandat si placute (TRW) "in caz ca".

363856201_138812612600391_3972767327439216542_n.jpg

363831464_1543951779471480_3505420200969599981_n.jpg

359594597_322372366885772_2662226792395275877_n.jpg

363849432_1103790163929760_1411695148358270507_n.jpg

363863061_1011949733311247_7897145680014733621_n.jpg

  • Like 5

Share this post


Link to post
La 25.06.2022 la 23:21, Geo_ZGA a spus:

Si-a revenit consumul, de la filtrul de aer era. La dus spre munte am alergat-o, dar la intors am mers legal, lejer... minimul absolut: 3.9. In medie cam 5.1-5.2 am scos pe intoarcere

r

Vrajeala,sau poate ai carburator cu jiclor🙂

Edited by florinellll

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...