alexinno Posted June 14, 2017 M-am lecuit complet de calitatea Lemforder made in China. Dupa 6 luni, vreo 15k km, au cedat complet ambele capete de bara, primul cel din stanga, apoi dreapta. Luate in tipla cu holograma prin distribuitor autorizat national. Praf! 1 Share this post Link to post
Viktor Posted June 14, 2017 Ehe ... Ceea ce-i sopteam lu' Ionel referitor la jante (de-o fi prins ideea) ca merita din plin rectificate alea originale din dotare, ca la cite tentative is pe piata ... mare-i riscu' a se face 8 de la primul hop, da ma rog, decizia ii apartine si i-o respect, fireste. Share this post Link to post
Geo_ZGA Posted June 14, 2017 Pai esti bine cu 15.000 km... eu am schimbat pivot lemforder dupa vreo 3000 km, era praf, praf. Al doilea vad ca inca rezista, dar a inceput sa troncane usor si el. Va primi inlocuitor CTR, la fel ca si primul. Share this post Link to post
Viktor Posted June 14, 2017 Capetele alea de bara nu-s concepute pentru off road. In alta ordine de idei, trebuiesc ocolite meleagurile cu autostrazi accidentate. Ce zici Alex, de acolo i se trage ? )"> Share this post Link to post
alexinno Posted June 14, 2017 (edited) Am fost prin Romania, in Slovenia si in Polonia cu ea de atunci pana acum, adica din noiembrie pana in prezent. Nu am avut parte de drumuri belea. Pur si simplu au fost drumuri decente, ocolesc pe cat posibil gropile, am ceva vechime in ani si km la volan (11 ani si undeva peste vreo 240k km), ma mai pricep si eu. Daca astea sunt piese de calitate si chiar le face Lemforder, ce sa mai zic de piesele Sung Yong (sau naiba sa le ia...) care vin ca echipare originala pe caseta de directie KDAC si au cedat undeva abia peste 150 k)? Asta da calitate! Edited June 14, 2017 by alexinno Share this post Link to post
Geo_ZGA Posted June 14, 2017 Eu inca am capetele de bara originale, aproximativ 130.000 km. Si nu dau semne de oboseala, le las acolo pana incep sa trozneasca. Cu pivotii lemforder am facut aia 3000km aproape numai pe A2, care nu e cea mai buna, dar nici distrusa. Share this post Link to post
Andrei.ss Posted June 14, 2017 (edited) Mie nu stiu ce capete de bara marca Phu-Thai mi-au pus din fabrica, dar pe stanga a inceput sa trancane la 11.000 km si pe dreapta la 19.000. Am pus TRW si pana in prezent (aproape 80.0000) nu au facut probleme. Edited June 14, 2017 by Andrei.ss Share this post Link to post
Viktor Posted June 14, 2017 Lemforder-ul il gasesc oarecum la inaltime ca si calitate si cel mai probabil cred eu, problema ii atrasa de provenienta a piesei, in cazul de fata China. Poate avea o cu totul alta provenienta insa oricum, ca si cel original de la mama lui nu-l prea scoate nimeni cred eu, cu toate ca-i pe aceiasi tehnologie (sau mai avansata chiar). Ceva experiente cu lemforder-ul original (in adevaratul sesn al cuvintului) ce sa fi cedat inainte de vreme? Al tau ce provenienta fu, Geo ? Share this post Link to post
Geo_ZGA Posted June 14, 2017 Cica Germany, daca tin bine minte. Nu mai am cutiile, le-am aruncat la momentul montarii lor. CTR-ul ieftin le-a dat clasa bine de tot Share this post Link to post
Viktor Posted June 14, 2017 Un 3000 km doar ii de-a dreptul obraznicie. Cu litere mari scria nemtia, da' cu literi mici, mici, mici, mici , ce scria ? Ori nici n-ai bagat de seama ... ) Urit din partea lor de intr-adevar s-au prostit la calitate. Cred ca tot pe Lemforder as merge si de data asta da' suta-n suta produs nemtia sa vedem cit tine. Personal nici nu mai retin ce am pe caleasca si a doua la mina habar nu am cind am schimbat ultima data capetele de bara si joc nu au, cel putin nu am sesizat si garantat o mai duce vreo 10 ani (de n-o scot la plimbare ). Share this post Link to post
ches Posted March 2, 2018 Referitor la pompele de apa - au data stantata pe corpul pompei luna/an sau saptamana/an. Mecanicul mi-a spus ca presetupei nu ii face bine sa fie tinuta uscata, de aceea trebuie sa fie montata in max 1 an de la data fabricatiei. Ca idee, pompa Hepu pe care am pus-o pe Epica cand am schimbat distributia era la limita, fabricata in dec 2016, montata in februarie 2018. O sa vedem cat tine, efectul imbatranirii se va vedea in timp. 1 Share this post Link to post
cristidavid Posted April 1, 2018 Am o intrebare? Pe siteul de la radacini apare asta la filtru de polen Cielo. Chiar e compatibil si e filtru de polen? Sau doar o plasa metalica care nu lasa sa intre mizeria in ventilatie? http://www.pieseautoradacini.ro/Part/FILTER-WATER-CORE-CHEVROLET-G2003053193/eG2003053193 Share this post Link to post
Mihai.Ionita Posted April 1, 2018 E doar o plasa metalica. Am eu pe masina, e buna acolo ca nu mai intra frunze, dar va scadea debitul de aer cu recircularea oprita Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk Share this post Link to post
cristidavid Posted April 3, 2018 (edited) Multumesc pentru raspuns! Se monteaza usor? Si in legatura cu debitul de aer scazut, face fata AC-ul? Eu de obicei il tin la treapta 2 pe ventilatie. Asta inseamna ca trebuie sa-l tin la 3 sau 4? Edited April 3, 2018 by cristidavid Share this post Link to post
Mihai.Ionita Posted April 4, 2018 Ac-ul eu il tin pe recirculare. Mi se pare mult mai logic sa raceasca aerul din masina, si nu aerul cald de afara. Si pe recirculare nu contează Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk 1 Share this post Link to post
Viktor Posted May 16, 2018 Rulment conic pe ambalaj si cod nemtesc, iar pe rulment scrie vientnam. Tare, nene ... Share this post Link to post
Viktor Posted April 13 Dupa mirsavia traita cu aceasta calicatura, eu unu am pus punct produselor ATE ! Ce dulai au fost si ce javre au ajuns ! Cam asa stau lucrurile, seamana leit cu ce am primit eu pe comanda. Trimit mizeria de saboti inapoi swa si-i bage in cor ! Share this post Link to post
Viktor Posted Monday at 08:51 PM Mda. Cu muuult mai ieftin si calitate superioara din punct de vedere estetic.Eu unu am tras linie la capitolul ATE ! Mi-s convins ca intr-un service calicaturile astea de saboti (ATE) ii montau fara nici o jena. Eu unu n-as putea baga cornu-n perna dupa o asa mirsavie, mai bine nu-i montez ca as avea mustrari de constiinta pina la adinci batrinete ! Share this post Link to post
Viktor Posted yesterday at 07:05 PM (edited) Mda. Ca sa inchei subiecul facaturilor ATE. In final nu am returnat sabotii pentru simplu fapt ca nu vreau sa fie repasati vreo unui service avind la baza motoul "merge si asa" ori sa fie revinduti cuiva mai putin ori deloc in cunostinta de cauza in ale mecanicii. Asa ca ... de data asta zic, fie si un lup mincat de-o oaie (!) asumindu-mi in cele din urma o investitie aiurea. Asadar, apelind la vechiul meu amic ce raspunde la numele baros, am schimbat nitel modelul facaturilor in ideia de a ma asigura c-o sa mearga la cuptior (la topire) si nici din greseala pe masina vreo unui nevinovat ! Ei, acum m-am mai linistit nitel ! Acum sa puna ferodou nou pe ei daca-i tine ! 😅 Edited yesterday at 07:07 PM by Viktor Share this post Link to post
Corneda Posted 15 hours ago Ti-i fac la loc baietii indieni daca ii gasesc la gunoi :)) 1 Share this post Link to post
Viktor Posted 6 hours ago In cazul asta ii rog (sabotii) si cu zeama de flex ! Altfel da, is in stare ... reconstructie mai pe genunchi asa ... Chiar nu m-ar deranja ca-s reconditionati intr-un atelir undeva ori de indieni sau alta specie, daca ar face treaba de calitate ca doar se poate o vopsea cum trebuie, un ferodou aliniat, dara sa ... muma lor de natingi cu treaba de mintuiala. Am fost in trecut intr-un atelier specializat unde puneau ferodou pe saboti, personal i-am dus sa-i faca frumosi si mi-a placut lucrarea, ferodou la alegere, luat in calcul uzura tamburului pentru a compensa cu grosinea ferodoului, pasuirea ferodoului cu tamburul ... tare mi ca nimeni nu mai ia in calcul acest aspect de verificare a pasuirii si ajustare de e necesar pentru a obtine din start frine OK. Chiar nu mai stiu unde ii atelierul in cauza, de o mai exista ca e treaba veche de ani de zile. Ca urit imi e treaba de nimic facuta oameni de nimic ! Share this post Link to post