Jump to content
Sign in to follow this  
valy

Ulei - Motor

Recommended Posts

Tommy, te contrazic la punctul 2, dar sunt de acord cu tine la celelalte. Motorul clasic Daewoo 1.5 8v montat pe Cielo non-euro este la fel ca motorul de Opel 1.6 8v, au micsorat doar cilindreea. Unele interne se potrivesc de la motorul de Opel la cel de Cielo, ca de exemplu pistoanele.

Eu recomand uleiul Motul. La 1700 km am fost la prima revizie, s-a eliminat uleiul mineral din fabrica, s-a pus sintetic 5w40 Texaco. A fost bun, fabricat in USA, am avut noroc sa-l nimeresc. La urmatorul schimb, la 10.000 km, am fost fortat de garantie sa pun 5w30 GM. La 20.000 km, exasperat de "soriceii" care aparusera la motor cu noul ulei, l-am rugat pe mecanic sa-si bage undeva uleiul GM (in dulapul personal, sa faca ce vrea cu el... sa nu se inteleaga altceva :) ) ) si sa puna uleiul adus de mine, la acel moment Castrol 5w40 sintetic. Ca prin minune, cand am pus Castrol au disparut "soriceii".

Acum 1-2 ani am descoperit Motul 5w40 si, dupa Castrol, s-a simtit ca motorul a devenit mai silentios, nu am avut absolut nici o problema cu uleiul asta si, cel mai important, sunt sigur ca nu e contrafacut sau produs prin "UE" ;) E facut in Franta. Ca pret, e undeva la 120-130 lei un schimb, doar uleiul.

Dupa toate amestecurile astea, motorul nu are pic de uzura interna, la ~88.000 km.

Share this post


Link to post

Confirm ca Aralul e moarte curata pt. motor! Am pipait putina mazga de pe interiorul capacului de la tacheti de la un matiz cu vreo 130 kkm al unui coleg de serviciu care, spune el, a mers doar cu Aral. Zici ca are nisip cu vaselina! Si ce am mai observat: e fabricat sub brandul BP. Banuiesc ca (,) Castrol si Aral au baza de ulei comuna!

Share this post


Link to post

Este adevarat ca BP ul face -pamint de flori-in mototr,dar din cite stiu eu,nu prea exista ulei aral facut sub licenta BP- british petroleum- e una ARAl alta,ma rog ,probabil o sa mi spui in curind ca e facut la Brasov sau iasi in curind,,iar 324 si 325 n au decit vreo 20 de ani ,poate chiar 30 de ani de cind se fabrica,si inca sint folosite pe alte masini ,doar ca au alta sigla,dar cum nu esti in tema cu motoarele,poti sa spui orice doresti,eu inchie subiectul ca se pare ca mi fac "amici" care confunda uleiurile si motoarele ,dar vb sa se afle in treaba...succes in viitor si multumesc de avertismentul ...aralul e crima pt motoarele daewoo...am sa tin cont de el,dar nu in primii 20 de ani,ok!Am schimbat distributia si consumabilele personal,singur,am cules de pe net o aberatie de schema pt distributia daewoo,bineinteles ca era gresita,daca montam distributia asa,eram "varza" eu ca mecanic,am respectat semnele si a iesit perfect,e ceva de lucru la distributie si pompa de apa,pt ca trebuie intinsa f bine cureaua,iar acum masinuta merge ceas,cu acest ulei ARAL 10w40-semisintetic,stii cita mizga are in motor?E "lacrima lui ovidiu" si dupa 1500 km,identic la culoare,grasime ca si cind l as fi pus acum.Eu am incheiat subiectul ok,si vezi ca motorul 1,5 sohc este identic cu cel de opel 1,6 8v-nu e obligatoriu sa recunosti asta-doar CILINDREEA DIFERA !Sanatate,Razvan

 

Observ ca ai vagi "intersectii cu mecanica si motoarele"te las sa mai studiezi putin problema,eu am inclus mototarele cam din aceeasi generatie,poate cu mici diferente de 1-3 ani intre ele,deci 324 si 325 bmw am avut in 96-97 fabricate 88-90,daewoo are motor an de fabricatie 90-91 prin germanica,"pi la opiel",deci m am lamurit cu cine stau de vb.Apropo uleiul aral nu cred ca l a facut vreodata BP,poate reinventezi tu ceva noutati.Stii tu ceva despre BP ca face "pamint de flori in motoare",dar confunzi marfa cu ambalajul,cred ca niste lectura de specialitate nu ti ar strica,nu uita ca vb cu unul care "maninca motoarele" pe piine cum servesti tu micul dejun,mai informeazate putin tommy ca nu i frumos sa "aburesti lumea" ok,oi fi eu mai nou pe aici,dar cred ca am vreo 28-30 ani de meserie din pasiune(nu am lucrat doar pt bani,ok),oare tu ai cumva anii astia de viata,e o intrebare retorica doar!Sper ca n am deranjat prea tare,ok!No ofence my friend!Razvan

Share this post


Link to post

No offense, doamne feri, dar cred ca la modernul tau service vin doar masini de la 20 de ani incolo, altfel nu inteleg cum un proprietar intreg la cap al unei masini din secolul asta ar accepta acelasi ulei indiferent de motor. Altfel, incurci posturile si userii.

Share this post


Link to post

Inchei orice "lupta" cu unii forumisti,dar,pt cultura unora Aralul lucreaza in colaborare cu BRABUS si Mercedes,iar in manualul de la cielo scrie clar ca 10w40 este uleiul care este necesar motorului de cielo,semisintetic.Poate ai gasit mizga in vreun motor obosit si cu ulei schimbat din an in paste,este posibil orice,si eu am gasit mizga la mai toate tipurile de ulei,dar le schimbau cind mai aveau vreo maxim 2 litri in baie,de multe ori joja nu atingea nivelul de ulei,deci,"uituci" si "sandalisti permanenti" benzina ,si restul cind o fi!N am service,deci nu s vreun mecanic de ocazie,mai repar la amici si prieteni,nu fac din asta bani,sau sa traiesc din mecanica,eu sint ing in c tii,cu liceul auto la baza,nimik altceva.Sper ca v am lamurit clar cum stau lucrurile,si sincer unii ar trebui sa mai deschida macar o revista/brosura auto...sanatate,Razvan

Share this post


Link to post

Aral = companie care revinde burgeri! Iata pagina de la firma mama, BP: http://www.bp.com/sectiongenericarticle.do?categoryId=9038313&contentId=7037999. Personal am vazut puterea "ursului" si, nici nu ma intereseaza aceasta marca de ulei. Dupa vreo 5 schimburi cu Castrol Magnatec am realizat ca e un ulei semisintetic care lasa mazga in motor. Asta ca sa intaresc parerea despre "performantele" si calitatea produselor brandului BP.

Share this post


Link to post

si sincer unii ar trebui sa mai deschida macar o revista/brosura auto...sanatate,Razvan

Corect. Macar ceva manuale de intretinere si utilizare. Eu la ultimele 3 masini personale si alte cateva prin familie am intalnit, culmea, specificatia 5W30 cu diferite specificatii API si ACEA. In rest facem recomandari de moloaze pe baza jdemiilor de busoane de ulei desfacute (treaba de injiner, desigur) pe banii si motoarele altora.

Share this post


Link to post

Inca imi merge ceas motorasul,deci n am nici un motiv sa ma dau pe alt ulei,inainte cielo a mers pe valvoline mergea binisor,acum cu aral parca a renascut,e adevarat ca am schimbat consumabile inclusiv distributie si p apa,curele si toate cele,iar dupa 2000 km ,este ceas doxa,consumul a scazut cu 250-30 gr/100 km,verificat la pompa si nr de km,eu conduc asa mai sofereste/batrineste,fara excese,am probat o dupa schimbarea distributiei pe la 160 km/h si se infige al dracului de bine,sint patit cu castrolul,BP ul,esso,shell,agip,adica nemultumit,am ales aral din recomandarile unor prieteni mecanici atit romani cit si italieni sau francezi,(am lucrat afara vreo 12 ani)toti mi au spus acelasi lucru,este cel mai sigur de pe piata si nu poate fi contrafacut,performant si pret ok!Decit made in ue(adica ,turcia sau cine stie ce vapoare chinezesti sau africane) ,prefer made in germany,iar in ultimii 15-20 de ani acest ulei nu m a dezamagit indiferent de specificatii si de masina la care l am utilizat.Probabil este bun si liqui molly si total si probabil multe altele ,dar stiu ca m am ars cu agip,shell,BP,valvoline,esso sau texaco,deci pina la proba contrarie aralul ramine ok,din punctul meu de vedere!Observ ca unii folosesc full sintetic in loc de semisintetic,mi se pare o greseala relativ mare,uleiul semisintetic are la baza lui ulei mineral aditivat cu componenti sintetici(aditivi de sinteza-artificiali),pe cind cel full sintetic sau sintetic are la baza uleiuri de sinteza si aditivi sintetici,deci in manualul daewoo scrie clar SAE -SF-CC grade10w40 semisintetic este cel mai indicat-long life pe timp de primavara -toamna,iar iarna 5w30 la -20 gr C-citez manualul ok! Pomeneste si de cel mineral 15w40 acesta fiind la categoria ulei normal(adica maxim 5-6000km ca utilizare sau 6 luni,ok),iar filtrul de ulei se scimba la fiecare schimbare de ulei.Nu am pierderi de ulei inca ,deci n am motive de ingrijorare ca ar fii uleiul prea subtire sau nu mi face o ungere corecta a motorului,sper ca ma lamurit problema,puteti folosii ce doriti,dar eu unul nu voi folosii vreodata ulei made in UE nici daca mi l da gratis cineva,si stiu eu de ce.Ca valoare ,mobilul(made in belgium) este si el un ulei bun,l am folosit la o solenza ,mergea brici,asta ca completare.Dar mai ramine un aspect de discutat aici,asta pt a dezvolta subiectul despre uleiuri,fara a intra in dispute cu cineva,voi adresa o intrebare tuturor userilor :D e ce mercedes,brabus,opel,bmw ,vw,porsche au folosit ca ulei de prima echipare din fabrica ARAL vreo 15-20 ani,iar brabus inca il foloseste permanent la masinile care au in componenta motorului piese brabus,daca n ar fii un ulei performant,nu spun cel mai bun,dar printre cele mai bune uleiuri existente la ora asta pe piata?Astept raspunsuri pe aceasta tema,si fara ironii ca nu e cazul,mai usor cu inginerii ca pina una alta,datorita noua in fiecare domeniu,ne am cam dezvoltat,asa cum sintem noi mai slabi mai prosti mai buni,mai inconstienti,sa stiti ca,inginerii de top sint cam 90% din cei care au facut facultatea si scoala aceea mai veche si care au mai si terminat o,restul sint slabuti,iar cind ma uit in urma ,la noile generatii de ingineri,ma cam speri si eu,de multe ori ramin oripilat si ma intreb cum au reusit sa ajunga pe santiere sau sefi de service,in orice domeniu sint uscaturi,ok!

Share this post


Link to post

Decit made in ue(adica ,turcia sau cine stie ce vapoare chinezesti sau africane)

 

ca un aspect separat, turcia china sau alte state africane NU SUNT membre UE. daca scrie ca i facut in uniunea europeana sa fii sigur ca este intr-un stat component

al pietei comerciale europene.

Share this post


Link to post

Ce bine ar fi sa fie adevarat ceea ce spui!Am lucrat in italia si oleaca prin franta,se cam gindeau de 2-3 ori si italienii si francezii daca sa l cumpere pe cel care scrie belgium,germany sau UE,marea majoritate il luau pe cel care scria germany,restul fiind putin neinformati de cum sta treaba cu uleiul si cu piesele de schimb.Asa pentru cultura generala a userilor,va informez ca aveam amici algerieni,egipteni si libieni,care,aduceau ulei facut pe vapor care jurai ca e facut in UE cu etichete si ambalaje perfect realizate,ce era inauntru "Dumnezeu cu mila",stiu insa ca ,pe perioada cit am lucrat intr un service particular(10 luni) linga Roma ,multi clienti se plingeau de diverse probleme la motor dupa ce cumparau ulei facut in UE cumparat din magazine "dubioase" la preturi relativ mari pt a marii credibilitatea ca ar fi original sau cel putin sub licenta.Aveau probleme cu:simeringurile,pompa de ulei,cu presiunea de ulei,batai ale axei cu came si ale fustei de piston,ungere defectuoasa.Le rezolvam problema cu Duralube sau Slick combinat cu ARAL sau MOBIL1 made in germany respectiv USA care era la fel de scump ca celelalte,dar incepea motorul sa "toarca" altfel ,ca si cum ar fi fost nou.Deci astfel de intimplari"intimplatoare " sint si in occident,nu numai aici,recomandarea mea este ca la achizitie atentia si ochiul fin sa fie acolo unde trebuie,ok!Duralube ,este iar un tratament excelent pt motoare,dar sa fie originalul,nici Slick ul nu i de evitat!Cred ca am lamurit lucrurile si sper ca m am facut inteles.Referitor la postul de mai sus al lui CRIS 06 cu matizul,la 130k km cine stie cind o fi schimbat uleiul,fiind masina de firma cam toti il schimba doar pe hirtie si baga banutul in buzunar,cunsoc metoda,poate asa din greseala i a completat uleiul cu vreun litru la 5-10 k km ca sa l tina cit de cit in "parametri" de functionare mediocri .Sotia mea a avut tico,uitase sa i schimbe uleiul de vreo 15-20 k km,mai avea vreo 1,5 litri in baie si cind isi aducea aminte mai punea cite un litru,odata la 6-9 luni,cind am verificat uleiul am ramas mut,abia atingea joja uleiul din baie,si bineinteles mizga,ulei negru,ceva intre uleiul de cutie cu praf fin amestecat si uleiul ars din tigaie...mergea cu ulei valvoline 10w40,si culmea e ca mergea binisor motorul(pe carburatie )!Mizga in general se face de la schimburi de ulei rare sau doar completari cind si cind sau o uzura mare a motorului,forjat la maxim bineinteles,adica piederi de ulei pe la garnituri si simeringuri,completari la 2-3 luni sau mai mult samd.Putini oameni isi permit sa intretina masina corespunzator manualului,e greu sa dai 3-400 pe an sa ti schimbi uleiul,nu si permite oricine pe criza asta,si fara criza tot la fel se "utilizeaza"dar foloseste masina oricum,doar am si eu niste ani de mecanica,marea majoritate baga benzina si putina apa cind se aprinde becul de la temperatura si da i bice!Cind ajung in service atunci incep sa se plinga,m a lasat motorul,segmentii,garnit de chiuloasa,pompa de ulei,axa cu came si lista poate continua!Cam asa stau de fapt lucrurile,neglijenta si lipsa banilor pt intretinere ii aduce pe multi in pragul "plingerilor" despre ulei samd!Daca s ar putea sa mearga cu un schimb de ulei vreo 50-100 k km ar fi minunat...Sanatate,Razvan

Share this post


Link to post

E bun, de la magiun ai trecut la aditivi. Nici nu ma mira, era de asteptat ca merg mana in mana, ok!

Share this post


Link to post

@montoya este in urma rau de tot, nu stiu ce mecanic esti sau cat de mecanic esti dar ARAL AG apartine de grupul BP si nici un producator auto din germania nu foloseste ulei ARAL, MB foloseste Mobil1, VW/AUDI folosesc Castrol, OPEL foloseste Fuchs .

 

Daca tu folosesti ulei 10W40 este problema ta, eu la Golful 1 turbo-diesel folosesc 5W30 A5/B5 si nu pierde ulei, nu bate. Mecanicul roman a ramas cu mentalitatea de la Dacie, habar nu are sa citeasca o fisa tehnica de ulei sa-si dea seama ca nu vascozitatea conteaza pt protectia motorului ci ruperea peliculei la cald si TBNul .

 

Cand a fost scris manualul de Cielo nici nu existau uleiurile actuale, din 2007 toti marii producatori au schimbat uleiurile si au trecut pe LL, chiar si Ferrari pune acum 0W-30 renuntand la vestitul 10W-60 .

 

Uleiurile semisintetice nu au cum sa fie mai bune decat cele sintetice pt ca au legatura slaba din aceasta cauza nu este stabil la rupere adica tradus in limba romana inseamna ca la cald 90-100C uleiul devine apa si protectia tinde spre 0 pe cand un ulei sintetic bun isi pastreaza structura pana la 150C fara probleme .

 

Deh chimia e greu .

Share this post


Link to post

Multumesc frumos de aprecieri,se vede ca n ai nici o treaba cu mecanica!Cind cielo a intrat in productie,din pacate,avea si niste garnituri ,simeringuri,pompa de ulei,samd,cum uleiul sintetic este f subtire,poate imi explici si mie de ce cam toate garniturile de la mototarele 93-98,indiferent de marca,au scurgeri si pierderi mari de ulei-o sami spui vechimea ,uzura stiu deja raspunsul-doar ca o sa ti l dau eu acum.Toti detinatorii de "pisicuta",golf3,mb 190-300,opel astra F,renault,peugeot si japoneze+italiene,din anii respectivi,au aceeasi boala,cred ca e ceva patologic,uita ca au motoare conceptie 90-98 si pun uleiuri sintetice,rezultatul fiind umflarea garniturilor si plasticizarea semeringurilor,nu mai vb de diverse"mici" probleme la motor.In ultimele 7-8 luni cred ca am schimbat la aceste masini cam toata gama de garnituri si semeringuri,toti aveau un "defect" ,adica de cca 3-6 luni foloseau sintetice si,unii dintre ei erau disperati ca l mai si minca motorasul,plus pierderile de rigoare,asa ca poti folosii cu multa incredere ce ulei doresti.De ce crezi ca mai sint pe piata uleiuri multigrad-mineral si semisintetice ,pt ca masinile vechi au nevoie de ele,nu pt ca au ramas nevindute sau vreun stoc uitat prin depozit,iar masinile vechi inca predomina soselele in proportie de 65% cel putin deci sa stii ca mi ar fi placut sa pot pune sintetic in cielo,doar ca ma retine ceva,ok,mentalitatea si stiinta de a oferi motorului ceea ce trebuie nu ceea ce mi trece prin cap,sau ca am vazut la cutare x,y sau z ca pun sintetice la masini din 93-98.Vrei sa mai stii ce hibe apar in timp nu imediat,-se arde garnitura de chiulasa,se "topesc" pinioanele prin uzura excesiva,cad pompele de ulei,segementii de ungere praf,ulei in camera de ardere deic il papa,semeringuri de supapa,arbori cu came uzati,la fiecare masina din anii respectivi apar genul acesta de probleme.Iar ca sa ti mai dau si alte exemple,dieselul din anii 88-96,nu prea digera actuala motorina de pe piata,ca de -chimia asta-nu poti sa pui un ulei care este facut pt un anume tip de masina nou,la o masina veche de 15-20 de ani,ok!Te invit sa mai studiezi in primul rind chimia,la mecanica nu te baga ca sigur e greu sau te frige la minute,ok.Iti multumesc pt aprecieri oricum,sigur n as vrea sa mai am inca un client pe cap,si asa nu am timp de "prietenii mei la fel de inteligenti ca tine",sau ma rog pe acolo.N o spun ca sa te jignesc,dar mai citeste ce scrie despre orice ulei sintetic semisintetic,multigrad-mineral,vezi ca o sa ti cam dea cu zecimale,adica grasimea-consistenta,viscozitatea si densitatea necesara pt a unge acel TIP de motor,lasind la o parte gama de aditivi samd,ok!Pina acum nu mai erau uleiuri cu rezistenta mare/mica la inghet,si nu se rupeau motoarele asa des,treaba cu rezista si isi pastreaza calitatile la -20-40 gr c-adica iarna,este doar pur marketing,unul f bine facut de toti producatorii mari,deci te rog eu,uiti ca ne aflam in epoca economica a tepelor destepte si imposibil de probat,iar exeplele le vezi in magazine nu numai la uleiul auto!Exista producatori si consumatori,sau , bogati si saraci,cine crezi ca va cistiga vreodata in instantele romanesti,europene, "JUST ONLY THE RICH PEOPLE",poate am reusit sa mai deschid putin ochii userilor!Cit ulei ai bagat in cielo si era facut la brasov si pe vapor ,sa fii tu sanatos,dar eticheta e baza,si aia falsa dar arata bine si bidonul si firma!No ofence ok,e doar o opinie din experienta mea nimic altceva!...Sanatate,respect,Razvan

Share this post


Link to post

Si ti se pare ciudata "scuza" cu uzura? Ale naibii uleiuri sintetice, cum distrug ele motoarele complet...

Clientii tai uita ca au masini vechi... si tot asa uita sa le mai si intretina. Poti sa pui mama uleiului, daca il schimbi odata la 15 ani, evident ca o sa distrugi motorul.

Uite ca in ~ 90.000 km de folosit 99,99% ulei sintetic (acel 0.01% e reprezentat de prima mie de km in care motorul a fost in rodaj cu uleiul de fabrica, mineral) motorul meu nu are deloc uzura si nici pierderi.

Vezi ca te contrazici singur... "pt a unge acel TIP de motor", mai devreme recomandai acelasi ulei pt toate motoarele... cum e pana la urma? Retoric...

p.s: motoare din aceleasi generatii si totusi diferite... compari tehnologia germana cu cea japoneza, italiana (stim ce motoare bune faceau si fac italienii)...

Share this post


Link to post

Ai masina din 2006 ,e firesc sa i pui sintetic sau full sintetic ,e euro 3 sau cel putin asa spun cei de la RAR,este ok alegerea ta,restul,ca pui castrol sau motul e alegerea ta,ok!Cum amestecati motoarele din 93-98 cu cele dupa 2005 -cel putin in cazul tau,recomandam ARAL ul pt ca eu am probat personal pe masinile mele cam toate tipurile sau ma rog aproape,iar cu ajutorul amicilor care si fac reviziile si reparatiile la mine,m am axat pe acest ulei,pt ca a dat randament bun mai pe toate motoarele,indiferent de natia lor sau de fiabilitatea lor,nu mai amesteca zacusca ca nu tine,observ asa un iz de "gica contra",doar pt faptul ca mi am permis sa recomand un ulei care,nu este in gratiile unora de pe aici,n am crezut ca exista atita rautate si ura ,impotriva unui ulei care nu e contarfacut si nu prea poate fi contrafacut,dar ma rog ,politica asta nu mi place.Eu sint patit cu castrol,valvoline si texaco,deci ce ar trebui sa fac,sa le fac reclama ca sint ok,nu niciodata nu mi mint interlocutorii de dialog,alegerea in fond este a fiecaruia ok!Sanatate,Razvan

Share this post


Link to post

De ce e asa firesc sa-i pun ulei sintetic? Nu e cumva acelasi bloc motor ca la non-euro, nu cumva garniturile sunt tot garnituri? Tu ai amestecat marcile, generatiile, tehnologiile... si le-ai pus pe toate in aceeasi oala, cea in care ai turnat din belsug ulei Aral. Poate gresesc, dar nu stiam sa existe ulei mai sintetic decat ala sintetic, adica "full sintetic" la care ai facut referire. Stiu de mineral, semi-sintetic si sintetic.

Nu sunt contra acestui ulei pt ca nu am folosit, nu stiu cum e, nu imi dau cu parerea. Singurul lucru la care am avut si am ceva de obiectat e ca ai generalizat si ai ridicat in slavi un ulei. La fel ti-au spus si altii... nu poti recomanda acelasi ulei pt orice fel de motor, indiferent ca sunt aceleasi generatii.

Discutia nu mai are rost... citesti printre randuri, raspunzi la ce vrei... eu nu mai comentez, oricum nu prea o fac de obicei pe aici. Raman la alegerea mea cu Motul, care stiu sigur ca este original si este un ulei recunoscut ca fiind bun, decat altele produse "pe vapor".

p.s: chiar este euro 3, altfel nu ar trece testele de noxe de la itp ;) Dar nu au legatura normele de poluare cu uleiul folosit, daca o masina e non-euro nu inseamna ca nu poate avea ulei sintetic in motor.

Share this post


Link to post

Inchei orice "lupta" cu unii forumisti,dar,pt cultura unora Aralul lucreaza in colaborare cu BRABUS si Mercedes,iar in manualul de la cielo scrie clar ca 10w40 este uleiul care este necesar motorului de cielo,semisintetic.

 

..fara a intra in dispute cu cineva,voi adresa o intrebare tuturor userilor :D e ce mercedes,brabus,opel,bmw ,vw,porsche au folosit ca ulei de prima echipare din fabrica ARAL vreo 15-20 ani,iar brabus inca il foloseste permanent la masinile care au in componenta motorului piese brabus,

 

Inteleg ca vorbesti din foarte multa experienta. Atunci te rugam sa ne spui si cam la cate brabus-uri, porsche-uri ai schimbat tu uleiul, ok.

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

Nu toate motoarele sunt la fel: daca merge la porsche,etc, nu inseamna ca merge automat si la cielo.

Inainte sa cumparati un ulei cititi cu atentie toate specificatiile ( atentie: nu numai indicativul de 5W, 10W, etc -) si vedeti daca e valabil pentru motorul vostru. Chestia ca merge la alta marca, e complet gresit.

Despre Aral nu imi dau cu parerea la cielo ca nu am folosit si nici nu stiu pe nimeni care a utilizat la cielo. Am folosit la alta marca de masina Aralul si am fost dezamagit. (dar poate a fost doar o intamplare)

 

Pe cielo acum am in continuare Castrol Magnatec ( 7,500km de cand l-am pus) si se comporta ok masina: nu bate motorul in nicio circumstanta, nu a scazut deloc nivelul de ulei, filtrul de aer nu are nicio urma de ulei, etc.Ma gandesc ca daca s-a comportat OK cu acest ulei si la urmatorul schimb ( il mai las pana in jur de 9,000km) voi folosi aceeasi marca..

Edited by abarth_mcm

Share this post


Link to post

Pana acum am folosit ulei Mobil 10w-40 la un cielo ( 190000 km) si imi cam papa putin . As dori sa trec pe alt ulei dar nu stiu ce sa aleg intre uleiul Mol si liqui moly cu mos 2 . astept o parere . ambele 10w-40 . va multumesc

Share this post


Link to post

Eu folosesc ulei MOL si sunt foarte multumit de el, il recomand.

Share this post


Link to post

Salut,

Vreau sa fac distributia la un Cielo Executive - 2004 GPL si am probleme si cu pierderi de ulei.

enumar repede simptomele:

- aveam rateuri cand acceleram (de cateva ori au sarit fisele de pe bujii)- am schimbat filtrul de aer si au disparut. Apoi am schimbat bujiile si fisele, erau murdare de ulei. Am presupus ca din cauza rateurilor s-au murdarit de ulei.

- acum am observat ca vasul de expansiune a ramas gol si in el era o spuma maronie. Era o pata de aceiasi culoare pe capota, si capacul era sarit?! Am completat lichidul si o perioada a functionat corect, dar apoi s-a golit din nou.

- acum vad ca fisele de la bujii sunt din nou murdare de ulei...iar uleiul este f murdar... o sa le schimb, dar as vrea sa elimin si cauza...

- in baia de ulei nu vad spuma sau picaturi de apa...

 

Are cineva vre-o idee? Cred ca sunt 2 probleme independente - pierderea de lichid de racire si cea de ulei.

Sau trebuie sa schimb si garnitura de chiulasa? de ce pierde ulei pe la capacul de la deasupra baii de ulei?

 

Am atasat cateva poze, poate nu am fost suficient de clar...

Un service pentru Cielo, ca sa am garantie pentru distributie, imi poate recomanda cineva?

 

Multumesc anticipat

post-5850-157294_thumb.jpg

post-5850-61803_thumb.jpg

post-5850-355265_thumb.jpg

post-5850-29906_thumb.jpg

post-5850-102938_thumb.jpg

post-5850-27827_thumb.jpg

post-5850-178941_thumb.jpg

Edited by laurentiu972

Share this post


Link to post

Eu merg in continuare pe Castrol Magnatec si f multumit de el.Am schimbat uleiul si am pus tot Castrol. Recomand cu incredere !!

Indicativul folosit este: 10W 40, cu clasa A3/B4 (singura care merge la Opel/Daewoo)

Share this post


Link to post

am o nubira 2 (1.6L DOHC) de vreo cateva luni si as vrea sa i schimb uleiul pentru ca nu stiu cand a fost schimbat ultima data, si nici nu am cum sa aflu.

buba mai mare e ca nici nu stiu ce fel de ulei a utilizat la masina proprietarul dinaintea mea.

 

cei cu nubire ce fel de ulei folositi si cat de multumiti sunteti de el?

Share this post


Link to post

Laurentiu, o posibila explicatie pentru spuma maronie ar fi garnitura dusa si iti baga lichidul de racire al motorului in camera de ardere, de aici si pierderea de lichid... Si eu am avut acea spuma maronie asta iarna si m-am speriat insa m-au linistit colegii de pe forum si un mecanic ca nu e nici o problema, era de la condens...

Trage un ochi AICI si / sau AICI...

Edited by silviu4you2003

Share this post


Link to post

am o nubira 2 (1.6L DOHC) de vreo cateva luni si as vrea sa i schimb uleiul pentru ca nu stiu cand a fost schimbat ultima data, si nici nu am cum sa aflu.

buba mai mare e ca nici nu stiu ce fel de ulei a utilizat la masina proprietarul dinaintea mea.

 

cei cu nubire ce fel de ulei folositi si cat de multumiti sunteti de el?

 

gm dexos 2 5w30 ultimele 2 schimburi si e foarte bun si acceptabil ca pret

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...