Jump to content
Sign in to follow this  
valy

Ulei - Motor

Recommended Posts

nu imi vine sa cred din 2005 si pana acum nimeni dar absolut nimeni nu a recomandat texaco toti au recomandat nimicuri ieftine si indoielnice castrol,aral,omv(si astia fac uleiuri?????),mol. mai romani texaco a fost este si va fi unul dintre cele mai bune uleiuri va uitati la 2-3 sute mii si vreti sa va mearga motoarele un milion de km vreti masini ? alegeti un ulei bun nu va uitati la bani texaco halvoline full synthetic 5w40 bidon de 5l 190 de lei vi se pare mult?? :wallbanger: :lavolan:

Edited by gabyz1981

Share this post


Link to post

Nu e mult, cred ca un Castrol similar e mai scump si probabil mai bun. Din cate stiu eu ce Texaco se vinde la noi in tarisoara asta fara apa calda, mai bine pun Castrol adus din Germania.

Share this post


Link to post

du-te tu pana in germania si adu castrol texaco nu si-ar risca niciodata numele in combinatii cu apa calda rece minerala sau plata parerea mea :) :)

 

acum cativa ani3-4 texaco vindea uleiul cu un abtipild pe care il lipeai pe contra aripa si scriai nr de km la care ai schimbat uleiul ei garantau halvoline formula 5 indiferent de vascozitate 20000(doua zeci de mii) de km (nu vb de dacii) daca te duceai la ei si constatau ca uleiul s-adus dupa mai putin ti-l schimbau gratuit sa imi mai spuna cineva si mie un alt producator de ulei care a procedat ve-o data asa

Share this post


Link to post

Dar cum constatau ca uleiul s-a dus? Ceva teste de laborator?

Share this post


Link to post

Da, la deget :) ) Hai mai oameni buni, credeti in basme?

Share this post


Link to post
ei garantau halvoline formula 5 indiferent de vascozitate 20000(doua zeci de mii) de km (nu vb de dacii) daca te duceai la ei si constatau ca uleiul s-adus dupa mai putin ti-l schimbau gratuit sa imi mai spuna cineva si mie un alt producator de ulei care a procedat ve-o data asa

Şi tot indiferent de vâsozitate îl puneai în motor... Gratuit se schimbă şi acum, plăteşti doar preţul uleiului :mrgreen:

Edited by EM!L

Share this post


Link to post

Eu am folosit cindva Texaco, prin 94 sau 95, la Dacie. Desi vara am mers intotdeauna pe 20W50 iar iarna pe 15W40, a fost singurul ulei la care am vazut vreodata becul de presiune la ulei aprins in mod nejustificat. La vremea respectiva, l-am inlocuit cu BP (imi aduc aminte ca era un ulei verde, aceleasi specificatii). Masina a mers fara probleme, nu am mai avut probleme cu presiunea. Poate ca de atunci s-au schimbat lucrurile si uleiurile Texaco actuale, sintetice sau semi, or fi bune ...

Share this post


Link to post

Da, BP pun si eu in Dacie insa oricum l-au porcarit si p-asta, e ambalat pe la noi din ditamai butoaiele in care vine. Si va dati seama ca nu cred ca in bidoane mai ajunge sa fie 100% produsul din butoi... Acelasi lucru si cu Valvoline. O sa iau si Daciei Castrol Magnatec 15W40 in primavara, ca-s foarte multumit de cum se comporta Cielo-ul cu Castrol.

Share this post


Link to post

Oameni buni ce parere aveti despre LIQUI MOLY cu Bisulfura de Molibden 10W40. Eu am pus pe Nubira si se comporta impecabil. Am 42.000 km si nu a mancat nici un gram pana acum. Am ales LIQUI pentru ca este foarte putin probabil sa fie contrafacut. Si dupa cum veti vedea in link nemti astia il recomanda

http://www.liqui-moly.de/liquimoly/web.nsf...weiser_usa.html

Share this post


Link to post

Eu am o parere f. buna despre toate produsele LM, evident folosite in mod adecvat ! Am folosit si folosesc LM, chiar acum o saptamina am luat un bidon din ala mentionat mai sus. Nu-i musai ca parerea mea sa fie insusita si de altii ... nici nu caut polemici :P .

 

PS: Singurul neajuns al uleiului ala e clasa SJ ... deci nu il tine mai mult de 6000km in motor (hai 8000 daca ii faci mai mult in afara)

Share this post


Link to post

PS: Singurul neajuns al uleiului ala e clasa SJ ... deci nu il tine mai mult de 6000km in motor (hai 8000 daca ii faci mai mult in afara)

 

 

Pai l-am schimbat la 37000 iar acum la 42000 arata ca in prima zi. Eu l-am luat cu 400.000 / litru . Tu cat ai dat pe el?

Share this post


Link to post

Personal folosesc Valvoline 10w40, am facut deja 2 schimburi si ma declar multumit legat de raportul calitate/pret.

Edited by ovi_jer

Share this post


Link to post

Subscriu la cele spuse de Salex.

 

Ca o curiozitate, am inceput sa folosesc Mobil 1 5w-40 si am deja cam 3000 km cu el. E singurul ulei din toate cele sintetice incercate ( si TOATE au fost sintetice, dintotdeauna, normal, inca de cand am luat masina de noua) care pe frigul din zona mea se comporta efectiv remarcabil inca de la pornire. Nici Castrolul, nici Aralul, nici OMV-ul nu mi-au dat atata satisfactie.

Din experientele de pana acum, Castrolul facea motorul sa fie destul de zgomotos la pornire pe frig, auzindu-se un oarecare zgomot metalic primele cateva minute de la pornire.

OMV-ul a fost cea mai proasta alegere pt masina mea, la -5,6 grade se putea auzi o mica bataie de tachet, plus o anumita lipsa a elasticitatii motorului la cald.

Cu Mobilul am senzatia ca imediat dupa pornire motorul este pornit de cel putin 5 minute, turatia la relanti este cel putin cu 100 RPM mai scazuta decat cu celelalte marci, plus silentiozitatea incredibila inca din primele minute la rece.

Toate uleiurile folosite au fost 5W-40, toate schimbate cu mult inainte de 7-8000 km.

Pt mine e clar acum, merg pe Mobil in continuare.

 

Cele de mai sus sunt doar observatii personale, nu au statut de " sfat".

Edited by ovi_jer

Share this post


Link to post

E vorba de asta?

post-9166-1232208131_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Nu,cu siguranta s-a referit la Mobil Super Synth 5w-40, Mobil 1 5w-40 e cam greu de gasit pe la noi (oare exista?),se gaseste doar cel cu 0w-40.

Edited by alexinno

Share this post


Link to post

Cred ca e prea mare investitia... Nu zic ca nu e super produs. Totusi e facut pentru masini la care se schimba uleiul la intervale mai mari de 10000 de km. In conditiile astea nu prea cred ca e ceva rentabil :)

Share this post


Link to post

Am 67000 km si merg pe gpl.Pana acum din cauza serviceului am schimbat uleiul de n ori.Am bagat diverse tipuri-Castrol Edge 10w40,Repsol 5w30,Mobil 10w40,Daewoo 3w30,Total 5w30.Acum am la ultimul schimb 5w30 Daewoo si am completat cam 4=500ml la 8500km facuti.Vreau sa renunt la garantie si sa bag uleiul corect.Ce imi recomadati?Am citit mai sus si nu este corect 5w30.

Share this post


Link to post

Cum adica sa renunti la garantie ca nu prea imi e clar la ce te referi... Adica am o idee dar nu vreau sa cred ca e ce ma gandesc eu. Corecte sunt multe uleiuri... e ditamai topicu.

Share this post


Link to post
Am 67000 km si merg pe gpl.Pana acum din cauza serviceului am schimbat uleiul de n ori.Am bagat diverse tipuri-Castrol Edge 10w40,Repsol 5w30,Mobil 10w40,Daewoo 3w30,Total 5w30.Acum am la ultimul schimb 5w30 Daewoo si am completat cam 4=500ml la 8500km facuti.Vreau sa renunt la garantie si sa bag uleiul corect.Ce imi recomadati?Am citit mai sus si nu este corect 5w30.

 

Nu este corect 5w30 ... trebuie sa fie 5w40 sau 10w40.

Si nu renunti la nicio garantie, le spui sa-ti puna uleiul care este prevazut in carte adica 5W40 . (PUNCT)

Share this post


Link to post
Ce imi recomadati?Am citit mai sus si nu este corect 5w30.

Găseşti informaţii în cele 65 de pagini cu recomandări referitoare la uleiul de motor :) Înainte să pui uleiul recomandat în topicul respectiv (unde informaţia s-a repetat de f. multe ori), poţi folosi şi un motor flush, dat fiind faptul că ai schimbat multe mărci/tipuri de ulei până acum :)

Share this post


Link to post
La Multi Ani !

 

Dupa o luna si 800 km de la completarea cu aditiv 2+2 parca nu ii mai place asa de mult uleiul... A mai luat putin dar cu bun simt :)

Vreau sa incerc un aditiv mai scump/mai bun/proesional, ce imi recomandati? Asta 2+2 a costat 12 RON... Trebuie sa ii mai fac un schimb de ulei inainte sa mai torn aditiv sau merge si asa?

 

Am vazut un Luiqi Moly cu SR3 la vreo 25 lei sau din gama Metabond - e mai scump, dar se pare ca are si eficienta!....cauta pe net sunt si cava filmulete demonstrative.

Eu folosesc Metabond si a dat rezultate.

Share this post


Link to post

Dar de ce accepti sa-si bata joc de tine? Vezi ca este un topic cu probleme de garantii, ai acolo telefoane, suna, vorbeste si castiga-ti drepturile pe care le-ai platit. Uleiul adecvat pentru motorul tau este 5w40 pana incepe sa ciupeasca din el, si atunci treci pe 10w40.

Edited by Mircea

Share this post


Link to post

S-o fi scarbit saracu om de mitocanii din service dar oricum 9 luni e timp destul de lung sa renunti la garantie.

Nu stii ce se intampla!

Share this post


Link to post

Un pic :o fftopic: : credeti ca isi mai bat capul astia cu garantia, mai ales ca in ultimul an (al 3-lea) sunt acoperite de garantie doar cateva componente ale masinii? Ati citit ce mofturi fac fostii dealeri la ultimile Matizuri fabricate (topicul la Matiz)? Parerea mea e sa-ti pui un ulei recomandat (dpdv al caracteristicilor) de producator, full sintetic, respecti termenele de schimb (chiar mai devreme) si eu cred ca nu or sa fie probleme. Daca te duci la garantie, ce ulei or sa-ti puna? Daewoo? Poate... Basca ca piesele inlocuite pe garantie sunt slabe calitativ! Si vorbesc (sau scriu) din propria experienta: mi-au inlocuit parbrizul pe garantie (o mica crapatura in coltul dreapta jos), iar cel shimbat s-a crapat (nu se stie de ce) in dreptul soferului. Nu mai zic de grosimea lui! Concluzia: daca nu mai e uzina mama adio interes fata de client! :mda:

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...