Jump to content
Sign in to follow this  
valy

Ulei - Motor

Recommended Posts

Daca ai gasit deja un lucru bun de ce sa-l mai schimbi? :D

Share this post


Link to post

Doar de curiozitate! Oricum nu stii daca la noi se importa vreo marca de ulei care sa nu fie contrafacuta... :(

Share this post


Link to post

Eu am folosit la Leganza Castrol TXT Softec 5W40 (4 schimburi) si Magnatec 5w40 (2 schimburi), insa pentru urmatorul schimb am luat MOL Dynamic Prima 5W-40; magnatec-ul se comporta bine primii 2500-3000 km dupa care incepe sa-l pape la turatii mari, pana in 4000 RPM e OK.

Share this post


Link to post

Ai incercat Castrol Edge?E pentru d'asta nervosi :P

Share this post


Link to post

Eu la Cielo am folosit Castrol, iniţial TXT Softec, apoi Magnatec, ambele 5w40 :)

Share this post


Link to post

TXT SoftTec sau Magnatec 5W-40 tot aia e,difera doar ambalajul.

Share this post


Link to post
TXT SoftTec sau Magnatec 5W-40 tot aia e,difera doar ambalajul.

Poti sa adaugi aceasi eticheta si pe batrinul M40 pentru ca in majoritatea cazurilor acesta se foloseste in amestec de catre srl-uri.

In realitate TXT softec este cel mai bun ulei de la castrol pentru orice tip de carburant si orice tip de motor folosit in conditii grele.

Share this post


Link to post

Eu va recomand cu caldura uleiul Motul. Folosesc asa ceva si e un ulei exceptional. Uleiul este fabricat in Franta si sunt folosite si la masini modificate pentru curse si motociclete de performanta care au o mare nevoie de lubrifiere exemplara, deci ... concluzia o trage fiecare. Preturile sunt destul de mici , chiar comparabile cu uleiurile low cost unguresti de la Mol.

Share this post


Link to post

In sfarsit cineva care stie ce este bun pt. motorul sau! :drinkers:

Ce tip de Motul folosesti? Eu merg pe 10w40 3000 Syntetic si sunt foarte multumit. Pentru plajele inalte de turatii se comporta exemplar motorul. Bine, atat cat poate un Cielo. La BMW-ul pe care l-am avut, se simtea diferenta intre Castrol si Motul, cel din urma atenuand orice urma de zgomot la turatii de 5000-6000. Am hotarat sa merg si la Cielo cu acest tip de ulei, mai ales pt. faptul ca am obiceiul sa merg mai sportiv. E o alegere buna, iar pretul nu este foarte mare. Doar 38ron/litru.

Share this post


Link to post

@nt98adu : 10w40 3000 Syntetic? Nu gasesc pe site-ul lor acest tip.

Share this post


Link to post

Semisintetic inseamna ca are in el si "urme" de sintetic. In plus nu e chiar o regula asta cu vascozitatea, nu e legata strict si neaparat de tipul de ulei(mineral/sintetic).

Share this post


Link to post
In plus nu e chiar o regula asta cu vascozitatea, nu e legata strict si neaparat de tipul de ulei(mineral/sintetic).

Hai sa fim seriosi ... o viscozitate mica la rece (0W, 5W) nu se poate obtine la uleiuri strict minerale. Din cite stiu 0W e sigur sintetic, 5W poate si si semi-sintetic

Share this post


Link to post

Castrol face ulei 5w30 strict mineral. Pentru cine nu crede, am 4 bidoane in debara.

Share this post


Link to post

Sint tari ... am ramas eu in urma. Banuiesc ca e vorba de High Mileage ala ...

Share this post


Link to post

Nu, este un GTX.

Share this post


Link to post

Sall!Am o intrebare.Am cumparat Ulei Aral 10W-40,si vreau sa-l schimb pe cel vechi.Cum fac?Desfac baia de ulei,las sa curga tot uleiul intr-un bidon, sau ma rog,lighean,si apoi il pun pe cel cumparat?Bineinteles,dupa ce am inchis baia de ulei.Iertati-ma daca pun prea multe intrebari dar e prima data cand vreau sa il schimb,sunt la inceput :D .Si vreau sa fac o treaba buna.Ms!

Share this post


Link to post

Mergi la o benzinarie unde se face si schimbul de ulei, pentru cativa lei nu merita efortul. In plus schimba si filtrul, vad ca ai omis din povestea ta treaba asta obligatorie daca vrei sa faci treaba cum se face.

Legat de conversatia de mai sus, pe langa exemplul dat de tolin exista parca, vazusem un link pe alt site, catre un sintetic 15W50...

Share this post


Link to post
Sall!Am o intrebare.Am cumparat Ulei Aral 10W-40,si vreau sa-l schimb pe cel vechi ...Si vreau sa fac o treaba buna.Ms!

 

 

Daca vrei sa faci o treaba buna nu pune Aral.Citeste topicul si o sa vezi ca nu se impaca prea bine cu motoarele Daewoo.

De schimbat e simplu.Cu motorul caldut ca sa scada vascozitatea uleiului si sa curga mai usor ,urci masina pe rampa, desfaci busonul la baia de ulei (cu cheia de 19 cred) lasi cateva minute sa se scurga, timp in care schimbi filtrul de ulei.Se desface filtrul vechi, se unge garnitura celui nou cu putin ulei se infileteaza filtrul nou cat merge cu mana apoi se ma strange cam3/4 ture cu cheia de filtru.Se monteaza la loc busonul de la baie ,de preferabil cu o garnitura de cupru noua, si se pune uleiul nou.

Share this post


Link to post

Ms pentru indicatii!Am auzit si pareri pro si pareri contra Aral.Cu cine am vorbit in ultimul timp,mi-a spus ca nu a avut nicio problema cu Aral,tot 10w-40 pe cielo.Bineinteles ca nu o sa fac singur treaba,am luat si filtru de ulei.Ms inca odata!

Edited by eddy_eddy00

Share this post


Link to post
In sfarsit cineva care stie ce este bun pt. motorul sau! :drinkers:

Ce tip de Motul folosesti? Eu merg pe 10w40 3000 Syntetic si sunt foarte multumit.

 

@nt98adu : 10w40 3000 Syntetic? Nu gasesc pe site-ul lor acest tip.

 

Pai conteaza faptul ca nu se mai fabrica sau nici nu s-a fabricat vreodata la ei :D ?

Vorba unui clasic in viata : ... din cele mai renumite tipografii !

Edited by ovi_jer

Share this post


Link to post
@nt98adu : 10w40 3000 Syntetic? Nu gasesc pe site-ul lor acest tip.

 

 

A fost. Acum este 6100Synergie+ 10w40. Eu nu obisnuiesc 5w40, pt. ca Cielo-ul meu are 12 ani si nu se impaca cu 5w-40 sau 8100 X-cess de la Motul. Cine are pana in 100000km poate pune asa ceva. Eu am incercat si mi-l consuma. Cu 10w-40 totul e ok de la schimb la schimb. Din aceasta cauza, pentru ca fiecare isi cunoaste masina, face schimbul cu uleiul compatibil masinii. :) Nu este reclama, insa e bine de citit. www. motul-romania.ro

 

A, si inca ceva: Anul trecut cel 3000 syntetic costa 140ron/4 litri. Astazi cand am cumparat 6100Synergie+ a costat 240ron/4litri.

Edited by nt98adu

Share this post


Link to post

Imi pare rau sa va contrazic, dar exista ulei 10W40 100% sintetic. Se numeste 300V Chrono. Am folosit si folosesc asa ceva si motorul merge impecabil cu toate ca vede in fiecare zi 6500 - 7000 rpm. Dezavantajul este doar costul. :P

@nt98adu: Tu ori ai cumparat altceva, ori ai gresit pretul ... Eu pt 300V Chrono platesc 275 ron/4L, iar Motul 6100 Synergie + 10W40 costa aprox 120 RON/ 4L acolo de unde cumpar eu uleiul. Exista si o varianta putin mai ieftina la 10W40 Motul 4100 Turbolight care costa undeva la 90 Ron / 4L. Tu ori ai gresit ce ai scris , ori trebuie sa iti schimbi furnizorul. :P

Share this post


Link to post

120ron/4litri???? De asta era doar pentru motociclete! Eu atata am dat 240. Inseamna ca am luat teapa. :(

 

Si 4100 turbo light era 15w40 la 180ron/4 litri.

Edited by nt98adu

Share this post


Link to post

Daca vrei vorbim mai multe pe PM si iti spun si de unde poti lua uleiul la preturile alea sa nu se considere reclama aici.

Numai bine.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...