Jump to content
Sign in to follow this  
valy

Ulei - Motor

Recommended Posts

Astea sunt urmarile ''Aral''-ului?

Share this post


Link to post

Nu, sunt urmarile uleiului Halvoline si ce o mai fi fost inainte...

Share this post


Link to post

N-am cielo, dar banuiesc ca te refereai la Valvoline, nu? Intreb pentru ca si eu am folosit Valvoline 5w40, ce-i drept doar 5000km. Chiar atat de pacatos este?

Share this post


Link to post

Nu mai stiu. Halvoline, Valvoline, ceva cu "oline" in orice caz. Era 10w40, asta stiu sigur.

Share this post


Link to post

La fel am patit si eu,dar cu Aral,acum folosesc OMV 5w40,sunt multumit de el,si in viitor voi folosii tot OMV Bixxol.

Share this post


Link to post
Nu mai stiu. Halvoline, Valvoline, ceva cu "oline" in orice caz. Era 10w40, asta stiu sigur.

 

Doar pentru lamurire:

 

Havoline = Texaco - este uleiul de motor pentru autoturisme: in cazul tau Havoline Extra 10w40.

Valvoline = Valvoline - deci numele firmei. Uleiul ar fi Max Life 10W40.

Share this post


Link to post

@cristi.a, prima optiune :) Nu mai are importanta, oricum. Faptele sunt consumate. Am invatat lectia. Ce vroiam era ca si altii sa invete din greseala mea. Si parca atunci cand vezi efectiv "rezultatele" te gandesti putin mai mult inainte de a o face.

Share this post


Link to post

Salut, stiu ca subiectul acesta a mai fost comentat si destul de dezvalui! Dar pentru o lamurire personala si mai concreta, care este uleuil cel mai bun si eficient pentru masina mea "Cielo Executive 2002 benzina "???!! Eu am folosit o sumedenie de varainte : Texco,Valvoline,Shell si chiar Mobil1 tip disel si nu am putut face o diferenta, ca unu a mers prost altul bine! Va rog a ma ajuta,daca exista cineva mai experimentat in domeniul acesta! Ce imi recomandati mai bun pentru masina????

 

Va multumesc!!!

Share this post


Link to post

heeeeeelp!!!!!! Maine ma duc sa-i fac o segmentare la al meu cielo (150k...de). M-am gandit sa trec cu ocazia asta pe un ulei sintetic. Am un bidon de BP Wisco 5000 5W40 ... e bun de ceva? e mai bun decat Elf-ul?

Share this post


Link to post

Maine plec la mare departare (craiova si imprejurimi), iar la schimbul de ulei mecanicu mi-a pus tot bidonul 4 L( :-W ). Sa scot ce-i in plus, sa nu scot.. se poate intampla ceva? Efecte pe termen lung.. :-S

Edited by andy

Share this post


Link to post

Scoate!

Share this post


Link to post

O sa dea "pe afara" ( pe dinauntru), pe unde nu te incanta. Nu merita pasivitatea.

Share this post


Link to post

Am fost si am scos. Acuma nu stiu exact cat. Cu un furtun mai lung. E la mijloc. Bine, nici inainte sa scot nu era peste maxim, dar intr-o zi l-am vazut asa. Acum e la jumate. Sper sa fie bine.

Share this post


Link to post

Cand verifici nivelul uleiului masina sa fie pe cat posibil dreapta, altfel patesti ca mine. Pus 3,7 litri ca la carte ( ma rog, cartea zice 3,75), mers ceva, cam la 1000 verific si hooopaaa! nivelul la jumate, intre minim si maxim! Ma mananca undeva, nu spun unde, sa completez inca vreo 150 de grame si cand mai verific odata, dupa vreo saptamana, uleiul peste cu vreo juma de centimetru. Ambele verificari cu motorul rece, nepornit de o zi. Banuiesc motivul si verific locul de parcare cu pricina. Stramb la greu, cum > :) de nu l-am vazut de prima oara? Am mai mers vreo 2500 de km pana a ajuns nivelul putin sub maxim. Daca gaseam mai devreme pe forum poanta cu seringa si furtunul pentru scos pe la joja nu trebuia sa astept atata sa se consume. Nu lasati ulei peste nivel, nu cred ca-i face bine, ca nu e Dacie sa dea pe unde poate, adica pe-afara.

Numai bine,

AdiIacob

Share this post


Link to post

Eu mersesem ~1000 km cu uleiul care e el, ma gandeam ca bidonu ala poate nu are exact exact 4 L si n-o fi stres..

 

Aaa da, nu-l scuipase pe niciunde, deci era curat prin capota.

Edited by andy

Share this post


Link to post

Când am luat maşina avea ulei castrol Magnatec (dintr-ăsta pusese fostul proprietar cam de nouă). Din cauză că era schimbat de curând am mai mers vreo 3-4000 km cu el şi l-am schimbat cu Castrol Softec TXT foarte recomandat pe acest tread.

 

Nu mi-a plăcut cum a mers cu ăsta (între timp apăruseră mesajele cum că e cam prost, butoaie vechi etc). A consumat cam 1l în 5500 km şi ţăcăneau tacheţii. Am băgat OMV (cel sintetic recomandat) - motorul a mers frumos, sunt mulţumit. Am cam 6000 km cu el şi mă pregătesc să-l schimb. Am verificat nivelul şi pare să fi consumat sub 500 ml (cred că 250 - 300) plus că nu am mai avut ţăcănit de tacheţi.

 

Acum maşina are 110.000 km şi cred că o să bag tot OMV (bixxol) deşi se pare că e cam scump.

Share this post


Link to post
Salut, stiu ca subiectul acesta a mai fost comentat si destul de dezvalui! Dar pentru o lamurire personala si mai concreta, care este uleuil cel mai bun si eficient pentru masina mea "Cielo Executive 2002 benzina "???!! Eu am folosit o sumedenie de varainte : Texco,Valvoline,Shell si chiar Mobil1 tip disel si nu am putut face o diferenta, ca unu a mers prost altul bine! Va rog a ma ajuta,daca exista cineva mai experimentat in domeniul acesta! Ce imi recomandati mai bun pentru masina????

 

Va multumesc!!!

 

 

Când am luat maşina avea ulei castrol Magnatec (dintr-ăsta pusese fostul proprietar cam de nouă). Din cauză că era schimbat de curând am mai mers vreo 3-4000 km cu el şi l-am schimbat cu Castrol Softec TXT foarte recomandat pe acest tread.

 

Nu mi-a plăcut cum a mers cu ăsta (între timp apăruseră mesajele cum că e cam prost, butoaie vechi etc). A consumat cam 1l în 5500 km şi ţăcăneau tacheţii. Am băgat OMV (cel sintetic recomandat) - motorul a mers frumos, sunt mulţumit. Am cam 6000 km cu el şi mă pregătesc să-l schimb. Am verificat nivelul şi pare să fi consumat sub 500 ml (cred că 250 - 300) plus că nu am mai avut ţăcănit de tacheţi.

 

Acum maşina are 110.000 km şi cred că o să bag tot OMV (bixxol) deşi se pare că e cam scump.

 

 

Imi cer scuze ca intervin, de vreo 5 ani de zile lucrez in domeniul lubrifiantilor. Sfatul meu, nu mai schimbati producatorii de la un schimb la altul. Ca idee cam toate produsele (lubrifiantii) de pe piata sunt, mai mult sau mai putin apropiati ca si calitate (vorbind de produsele premium). Diferente se fac la pachetul de aditivi (nu extrem de mari, dar sensibile) si foarte mult la strategiile de vanzare a produsului. Ideea e ca un motor/cutie/ansamblu se "obisnuieste" cu un anumit pachet de aditivi, deci lasati-l sa se adapteze.

Multumesc.

Share this post


Link to post

La cat de frumos merge motorul meu acum cu Bixxol, ( premium 5w-40) cred ca de acum inainte o sa aiba timp sa se obisnuiasca pentru vecie... La el raman, cu siguranta, nu-l mai schimb pentru alta marca.

Edited by Radux

Share this post


Link to post

Am o nubira 1 cu 138000 la bord., acum am 5w-30 daewoo si trebuie sa schimb , ce este mai bun pt. mine, 10w-30 daewoo sau 5w-40 mol? am citit multe pagini dar inca nu m-am hotarat...va rog o sugestie...

Share this post


Link to post

Tinand cont de uzura motorului poti baga Castrol Magnatec 10W-40.

Cu OMV sunt patit,noroc ca am fost inspirat si l-am schimbat la 7500km(se 'bloca' motorul dimineata la 1200rpm din cauza lipsei ungerii si afara erau 0*C trebuia sa sara de 1600 rpm la pormire)OMV 5W-40 de kko...

Mol,nu ai voie sa sari de 5000km la schimb.

Iar inventia asta de Daewoo 5W-30 sau 10W-30 nu le comentez :( .

Edited by Alezz

Share this post


Link to post

Nu trebuie sa iti postezi problema pe unde apuci(aici se discuta despre uleiul de motor), e suficient in topicul destinat!

P.S. Si nici sa scrii cu albastru si sa subliniezi!

Share this post


Link to post

Impresii despre Elf Competition 10w-40:la al meu Cielo 1997 Sohc,sh,fara sa stiu km real(banuiesc intre 200.000-220.000)bag eu asta vara acest ulei,luandu-ma dupa vechiul proprietar.Dupa 6 luni,6500 km,il schimb,dupa ce completasem cu tot restul cutiei,adica 1,3 litri.Jale mare!Nu scotea fum deloc!M-am intrebat atunci:motor obosit,dar de ce urc pantele de pe Transfagarasan cu a 2-a si a 3-a in tromba?Mare mirare!In iarna am bagat Valvoline Durablend 10w-40.Acum tb sa-l schimb,dupa ce,in tot 6500 km (sau 6 luni) nu mi-a luat decat maximum 400-450 ml.Tin sa spun ca in acest interval am facut si drumuri prin pasul Oituz,Bicaz,cu mers forjat,decelerari,adica un motor care a lucrat,nu mers doar la serviciu si inapoi.De la concluzia:motor terminat am ajuns la aceea:ulei de 2 lei acest Elf.Oricum,mai astept sa vad cum se comporta dupa al doilea schimb cu acelasi Durablend.Am insa o intrebare,pentru ca nu stiu istoricul motorului:e posibil ca la un Cielo nesegmentat sa am un consum de ulei de pana la 1 litru la 10.000 km?Sau motorul a fost segmentat,dupa cum nu prea ia ulei?Sanatate si talpa maxima!

Share this post


Link to post

Un motor nesegmentat, cu multi km in conditii proaste sau de forje etc... poate lua 1 l si la 1000 km! 1l la 10k nu e chiar asa grav (nici bine/normal nu e, bineinteles).

Share this post


Link to post

Am fost astazi la petron si am vazut ca parca nu mai este asa de scump uleiul omv..la 4 litri 1.6 mil parca maxim..5w-40, insa din ce am observat aveau mai multe tipuri de ulei..mb, gm, vw , recomandate sau ceva asemanator..aveau si omv 5w-30 specif gm..dati o tura si studiati.. eu ce sa iau..10w-40 sau 5w-40? masina are 138000..nubira?

Share this post


Link to post

Arunca un ochi la postul 595...

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...