Jump to content
Sign in to follow this  
iuzar

Liniuţe cu Espero

Recommended Posts

Cel mai tare ma amuza la oltcituri zgomotul. Majoritatea le recunosti cu ochii inchisi dupa zgomotul care il fac.

Deh, boala de Oltcit... axa cu came/tacheti.

Share this post


Link to post

test_driver: oltcitul ala care mi-a dat 2 metri nu mai mult avea axa cu came si cutie de gsa + cauciucuri (michelin second parca) de 175 pe fata, care au contat enorm pe pista uda, deoarece eu cu lassa 155 patinam de boala copiilor 1,2 si putin chiar 3, dar pe uscat il mananc cu fulgi cu tot... pentru cine nu crede ca cielo si-o ia pe coaja urat si de la slz si srn sa intre pe 4tuning.ro la sectiunea filme- curse de viteza-insane racers drag parade sa vada ca nu mai vedeai cielo din faza a doua. ca tico ia bataie de la toate daewoo? iti spun sigur ca nu ma rusineaza un cielo 96-97 chiar daca poate nu il fac, dar nu imi da mai mult de o lungime, si avand in vedere raportul cailor putere, eu zic ca e mai mult decat onorabil... eu am (in afara de trabi) cei mai putini cai, dar fac orice cu pana in 30% mai multi cp decat mine... ma repet, doar pe pista vezi ce stie masina nu in trafic!

http://www.4tuning.ro/gal/displayimage.php?p=36631

http://www.4tuning.ro/gal/displayimage.php?p=36634

oltcit bate slz :) )

http://www.4tuning.ro/gal/displayimage.php?p=36662

Edited by tico_RS

Share this post


Link to post

'Chestiile' de pe 4tuning nu au valoare in contextul meu. Eu nu mi-am pregatit masina pentru asa ceva si nu cred ca respectivul si-a pregatit-o.

 

Oricum, daca nu avea numarul ala haios, nici nu povesteam :)

Share this post


Link to post

RS'ule acu chiar ca mor de oftica cand vad ce s-a intamplat acolo...

1.Ala care te-a facut pe tine cred ca il mancam pe paine

2.Cel cu Solenza care l-a facut pe ala cu Cielo cred ca il faceam lejer tinand cont ca pe ultimii 150 de metrii ii dadea degeaba in goarna ca nu mai putea

3.Olcitul albastru nici nici nu stiu cum a reusit sa il faca pe ala cu SuperNova :-W

Ce era nasol pentru mine betonul ala ud...cred ca ii dadeam scart si cu a3a :mda:

Oricum din ce am vazut e normal sa cada toate Cielourile din prima tura tinand cont ca erau cele mai GRELE masini din consurs asta combinata si cu lipsa de aderenta pe betonul ud.

Share this post


Link to post

"chestiile" de pe 4 tuning le-am pus pt cei care judeca o masina dupa play-uri urbane, pentru ale arata ca nu e chiar asa, si BTW slz aia e stock, e un taxi din craiova... asemanarea cu tine era la faptul ca a trebuit sa tai 3 benzi la 130 in bucuresti ca sa scap de un papagal cu papuc 1.9 diesel care se credea la liniutze si schimba ca la drag race in nfsmw si colegul nightclub era alb ca varul ( cine il stie isi da seama ca nu e usor :tongue: ) pt ca deja nu prea mai aveam de ales: banda mea disparea si in fata aveam dambovita si in dreapta pe ala, asa ca am trecut la vreo 3 metri de streetraceru ala de pe 3 pe 1 cu tot cu sinusoidele de rigoare la viteza aia...

@alezz: next time my friend, next time... poate te prind la o libera sa promovam forumu cu stickerele la start :) ) si apropo alezz: oltcitu verde daca il cauti a facut un bmw rosu...

Edited by tico_RS

Share this post


Link to post

las-o nene ca ala cu cielo a ratat si el startul, si iesea un fum dupa el..

iar bmw-ul in cauza e un cazan

Share this post


Link to post

nene: NICI un cielo nu a trecut de prima faza! si o fi fost bmw cazan, dar era bmw, si oltcitul verde avea motor si cutie de alfa 33 si tot a fost facut de o slz ( alta) . au fost 3 slz stock si toate au ajuns in fazele superioare. pe 400 de metri au un start de pe loc formidabil, de-aia ti se pare tie ca cielo a ratat startul si de-aia ti se pare ca nu au vlaga sus in trepte... pe mine pana acum nu m-au luat asa categoric la start la clasa mica decat slz, desi in oras daca le prind in ture le pun destule pb

Share this post


Link to post

solenta e o masina cu o oarecare agilitate, dar poate pina pe la 50-60 sa puna probleme, dupa care .. scade vlaga

Share this post


Link to post

Oamenilor, nici nu m-am uitatl la filmele alea, dar va spun eu ca nu toate cielourile sunt bune, si multe dintre ele sunt chiar coji de masini, cazane pe roti. Dar un Cielo face o slz. Eu am dat cu espero meu cu o solenza care avea tobe, si catalizatorul scos, omul spunea ca-i fuge si oricum facea un zgomot impresionant cu masina, dar la liniutza nu a avut sanse, cu a 1 a paraleli, de la a 2 a m-am dus tare, Cielo pune mai multe probleme, si pe tipul ala il cunosc cu slz, si stie sa-i dea.

 

Despre Oltcituri, ce daca avea cutie de alfa 33, si motor de Ferrari F50, credeti ca asta conteaza? In multe cazuri schimbarile astea idioate nu fac decat sa incetineasca masina. Bine nu motorul de F50, aia era o gluma, dar Daca as putea sa mai iau o data Oltcitul ala as da cox pe bani cu rice solenza stock. Nu am dat nici o data pe bani, dar sunt convins ca Oltcitul in stare perfecta de functionare bate ori ce solenza noua stok, si poate chiar cu unele modificari, dar mici.

 

@Tico RS, nu o lua ca pe o jignire faza cu Tico ia bataie de la ori ce Daewoo mai putin Matiz, dar am condus ori ce daewoo, si am vazut ce poate fiecare, mai putin Leganza, numai ca am inteles ca si Leganza fuge. Tico e o masina Ecnonoama, dar la plecarea de pe loc abaia pleaca pe langa cum pleaca Espero meu, si Espero meu pleaca mai bine si pe GPL decat Tico pe Benzina.

Share this post


Link to post

@test driver: tocmai mai sus explicam ca nu am de ce sa ma simt complexat, sunt clase total diferite, iar la plecarea de pe loc putine masini ma fac LA LINIUTE. am mai spus-o: nu va luati dupa play sau dupa soferi "capabili", duceti-va la o legala, acolo sunt si soferi care stiu sa scoata din masina totul pe 400 de metri. slz stock (3) au batut cielo cel putin 3, oltcitul cu motor si cutie de alfa ( care se duce si era facut de om cu cap), si destule masini... espero? nu are ce cauta la liniute, la clasa lui e ciuca batailor, deoarece e in clasa 90-120 hp si intra cu calibra care il mananca dar si cu r5 gt turbo care ii mananca pe amandoi...

la faza cu motorul si cutia: iti spun eu conteaza: grupa ,65hp a fost castigata de oltcit cu motor de citroen si ceva modificari... iar grupa 90-120 e dominata copios de r5 gt-turbo, si alea facute tot in garaj...

Share this post


Link to post

Tico_RS, Calibra are 150 de cai daca nu ma insel. Si intr-adevar bate Espero la Fundu gol, r5 GT Turbo, nu stiu cati cai are, dar e usor oricum. Si espero bate multe masini de 90-120 de cai. Espero are un grafic la cuplu deosebit dupa parerea mea, care ajuta mult la demaraje, si face cu usurinta masini cu ceva cai in plus, nu multi dar o masina de 110-120 in general o fac. O faceam de fapt, in ultimile 5 luni mi s-a hodorogit masina de tot, nu stiu ce sa-i fac sa-si revina, serviceurile romanesti cand vad cum merge motorul, parca-i vad si acum "nuuuu are domnle dinimica, masina asta merge ca noua. Da, aaha. Numai ca nu sta motorul la relantiu si tremura din cand in cand de cade vopseaua de pe ea. nou noutza.

 

Dupa parerea mea, indifernet ce spun altii, Espero este o masina cu potential bun la liniutze, for fun, nu profesional, dar de mers motorul duce bine

Share this post


Link to post

Espero e o limuzina medie. Nu prea are treaba cu liniutele. Faptul ca face altele cu 2-300 de kile mai grele de 90 de cai e ceva, dar nu se compara cu un coupe cu suspensii tari si tractiune spate. Calibra parca a avut un 2.0 8v de ~120 de cai, un 2.0 16v de 150 de cai SFI, un 2.0 Turbo de vreo 200 de cai, si un 3.2 v6 . Unele versiuni sunt 4X4 .

Share this post


Link to post

tocmai asta vroiam sa evidentiez: play-urile nu iti pot creea o imagine comparativa elocventa despre 2 masini cat de cat apropiate ca performante deoarece o intarziere a unuia pana sa se prinda ca trebuia sa se traga sau unu care nu stie sau pur si simplu rateaza o schimbare anuleaza avantaje de pana la 3-4 secunde de 0-100 ceea ce inseamna enorm, un alt aspect este : eu am prins in jur de 130 kmh pe 400m, mai mult ca sigur ca espero prinde mai mult, chiar credeti ca se ia cineva chiar pana la astfel de viteze in oras? o sg data m-am dus la 150 kmh in buc dupa o fiesta care pana atunci statuse in fata mea si daca il lasam aparea si el pe vreun forum spunand ca m-a facut...

disclaimer: aici am expus nishte argumente la modul general fara intentia de a jigni sau leza orgoliul cuiva anume si daca am fost inteles gresit, imi cer scuze anticipat.

Share this post


Link to post

Pai e normal ca Espero sa nu se compare cu un coupe cu suspensii tari si tractiune spate, asta este CLAR, nici nu am zis vreo data asa ceva, dar cu alte masini care au puteri asemanatoare se cam pune, si cam le face, si cam face multe masini de 1.8, fara supraalimentare, chiar si de 2.0. Am facut ceva masini si de 2 litrii, si unele chiar noi. Evident nu coupeuri si alte frumuseti d-astea.

Am prins in oras la o liniutza cu un Golf V 2.0 TDI 170 Km/h in oras. Bine ca nu era radarul :) ). Asta acum aproape un an.

Share this post


Link to post

Sa vezi ce te incing baietii la hora acum cu liniuta cu Golfu.

Eu ma abtin sa bag de astea aici, ca ma trimit astia la marmota.

Share this post


Link to post

In ce oras ai prins ma tu 170km/h??? :mda: .

Edited by Alezz

Share this post


Link to post

Nene Test Driver vezi ca aia 170kmph nu ii atingi in oras decat noaptea si atunci cu muuult noroc :P

Share this post


Link to post

unii care au cielo standard si se cred in 320 si altii care nu isi dau seama ce coaja de masina e tico.

 

RS: unde ai luat tu 150? eu zic sa iti lasi centurile in masina, s-ar putea sa ai nevoie de ele. si wake-up, n-ai masina de curse. nici n-ai ce cauta pe pista cu ea, poate la o categorie de genul "caterinca".

 

ce masini cu 30% mai multi cai faci tu? vrei sa zici ca s-a dat cum trebuie cu tine un cielo? pune picioarele pe pamant pana nu patesti ceva grav.

 

apropo, fani de cielo: nu uitati ca aveti motor de 1.5, nu de 1.4 ca solenza. nu prea aveti de ce sa va comparati unii cu altii. si nu va mai imaginati ca va luati cu masini tari, pt ca de cele mai multe ori soferul "advers" e cu ochii pe casetofon sau scrumeaza si nu e atent. nu ca il faceti voi.

Edited by andreib

Share this post


Link to post

Vai ce se incing spiritele :D si ca tot veni vorba de un Golf ma bag si eu si spun ca Espero mi-a placut chiar avea vina si se poate sa bata un G5 2.0 TDI de 140Cp daca soferul scrumeaza sau umbla la casetofon :) ) .

@Dann ce conteaza 100cmc intre SLZ si Cielo ...puterea este aceiasi(cielo korea) sau aproape aceiasi .

@Test Driver ...vezi sa nu ajungi si tu o statistica pe la TV .

Share this post


Link to post

auzi, ai cumva si user alternativ danutz_defectu'? prietene, de cate ori ai fost pe o pista de curse? ai fost vreodata? ce masini cu 30 %? ORICE pana in 60 hp, unde am luat 150? in bucuresti pe cheiul dambovitei de la pod de la autovit pana spre iesirea dinspre centura, iar pe buc-pitesti ia cu 2 persoane ( din care una are 120 kg) 160 relativ repede. atata timp cat face 1-2 curse pe luna, e masina de curse, pentru mine asta e, ar putea sa fie si trotineta, daca alearga e masina de curse PENTRU MINE, asta conteaza, ca nu imi dai tu bani de piese sau de benzina, si daca te oboseai sa citesti posturile mele mai de sus nu sareai repede cu flame-uri...

p.s. cu greu m-am abtinut de la alte "comentarii" dar nu ar avea sens...

Share this post


Link to post

Gata cu flame-urile, ramanem in incinta (adica la subiect).

Share this post


Link to post

@Tico_RS: ai o problema maaaaaaaaare. masina ta nu e facuta sa ia mai mult de 143. tu imi zici mie ca pe gropile alea ai luat 150? poate impins sau tractat de o masina adevarata, iar 160 cu cineva in masina? eu zic sa nu mai dormi la volan pt ca incepi sa visezi si s-ar putea sa te faultezi singur.

 

si vezi cu apelativele de genul "defect". eu nu te-am caracaterizat in nici un fel pe tine.

Share this post


Link to post

@dann: chiar nu vrei sa te opresti din atacuri? Tu vorbesti din auzite, altii de aici vorbesc din vazute! Daca mai multi iti spun ca esti beat, atunci te duci sa te culci, nu? Este ultimul avertisment!

Share this post


Link to post

vorbesc din carte!

 

viteza maxima constructiva: 143km/h. asa ca 150 nu poate sa il ia. iar cu cat e mai grea masina, viteza va fi mai mica.

 

si cu oameni, din care unul are 120kg, tico nu va lua 160.

 

am vrut sa vad si eu a mea la cat se opreste, si de la 145 nu a mai urcat. deci vorbesc din ce stiu.

 

si chiar daca ii dai jos rezerva si centurile, nu vei lua cu tico 160. nu reali.

 

sa puna un film sau o poza si il cred.

Edited by dann

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...