Jump to content
Sign in to follow this  
Costi VLN

Bmw 528I Se Touring.

Recommended Posts

Hai bine v-am regasit...

 

Noua amanta,BMW seria 5,touring,an 1999,motor 2,8 benzina 6 cilindrii,193 cai.

Ca dotari cutie automata+secventiala, trapa,clima bi,senzori ploaie-parcare,geamuri+oglinzi electrice,magazie cd,mahon,tapiterie piele crem,comenzi volan,spalatoare far,etc

 

Destul de ok,tinand cont de varsta.Foarte murdara,chiar imputita as putea spune.

Ca si probleme,martorul abs aprins in bord.I am inlocuit toti sensorii,eroarea persista,nu s-a stins martorul.Am sa ajung s o pun pe tester,sa vedem care-i buba.Vitezometrul si consumul instant nu merg,am inteles de vina ar fi aceasta eroare de abs.Cauciucurile praf toate,dot 2000.Pe fata le am inlocuit deja,urmeaza sapt viit. si spatele.Un prezon rupt in fuzeta dreapta,sa vad unde si cum il scot.Deh Daca eram acasa era deja scos.Clima nu raceste suficient,presupun ca trebuie completat cu freon.Farul stanga se face condens si nu functioneaza reglajul electric.Urmeaza sa-l desfac si sa-l rezolv.

Am inlocuit ulei cutie,ulei motor,filtrele,senzorii abs toti 4,am cumparat un cric,ca nu avea.

Impresii, masina i tank,foarte legata,nu bate nimic,silentioasa,confortabila si foarte gurmanta.Mare,foarte mare,e cam jale cu ea p-aci cu strazile astea inguste.

Ca planuri de viitor vreau sa i montez navigatie originala,faruri de facelift,folie si instalatie xenon.

Saptamana viitoare sa vad daca reusesc s-o curat,am nevoie garantat de 6-8 ore.E jale.

 

Nu stiu de ce nu reusesc sa pun poze,poate reusesc zilele viitoare.

 

  • Like 2

Share this post


Link to post

Asta barca, nene! Hai, s-o stapanesti sanatos! Pune si tu ultimele 7 caractere/cifre din VIN, sa vedem exact dotarile.

Edited by NFS

Share this post


Link to post

Bine ai revenit, E39 e si va ramane bmw-ul meu favorit, dar ala sedan nu dric (eu stiu pozele :P )

Da si tu un resize la poze, probabil au mai mult de 2 Mb. Motorul ala e un M52B28 (sunt curios daca single sau dublu vanos, presupun ca dublu dupa an, adica M52TUB28)

https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M52

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post

E39-e este si va ramane si BMW-ul meu favorit, fie el Touring sau Sedan. Pune DJ-ule tu pozele, ca vreau sa-l vad.

Faruri de facelift, stopuri de facelift si o sa fie o frumusețe!

Costi ia legatura cu Felix (NT98ADU) el e tăticul E39-lelor. Sa-l plimbi sanatos multi km!

Poti sa-i faci un topic si pe e39.ro, gasesti acolo o groaza de informatii utile.

Share this post


Link to post

Vin in ajutorul fratelui Velican cu pozele

post-38483-0-78240200-1474905958_thumb.jpg

post-38483-0-63381800-1474905969_thumb.jpg

post-38483-0-12270600-1474905980_thumb.jpg

post-38483-0-14248500-1474905991_thumb.jpg

post-38483-0-45751000-1474905996_thumb.jpg

post-38483-0-22386700-1474906002_thumb.jpg

post-38483-0-20693300-1474906010_thumb.jpg

post-38483-0-89297700-1474906015_thumb.jpg

post-38483-0-65652100-1474906021_thumb.jpg

post-38483-0-63103700-1474906027_thumb.jpg

post-38483-0-09700800-1474906041_thumb.jpg

post-38483-0-96103500-1474906046_thumb.jpg

post-38483-0-91624700-1474906052_thumb.jpg

post-38483-0-78391600-1474906060_thumb.jpg

post-38483-0-35881400-1474906067_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Multumesc Pedros.

M am chinuit 2 zile sa postez si n am reusit.

Share this post


Link to post

Sa o stapanesti sanatos! Frumoasa, intr-adevar, mai ales herghelia aia. O curiozitate am, ce e cu numerele de inmatriculare? Nu par a fi numere de uk. Sunt temporare?

Share this post


Link to post

Sergiu BV25499

Florin habar n am de motor.Unde ar trebui sa citesc si ce?Cat despre poze,le am micsorat pana la 300 kb si tot nu le pot posta.Nu stiu de ce.

Tunning,astea sant nr de Guernsey,o alta insula apropiata.O sa o inscriu aici,pe Jersey,insa sa o pun la punct sa treaca inspectia.Mai precis abs ul.

 

Intre timp am si curatat o.Alta masina.

Share this post


Link to post

Eu am o singura "suparare" insa tine doar de gustul fiecaruia: nu-mi plac break-urile :D . Avand in vedere locatia cred ca tractiunea spate nu va pune probleme. In rest mie imi pare foarte OK pentru varsta ei ! S-o folosesti cu placere !!!

Share this post


Link to post

Multumesc Salex.Am de gand sa vin anual cu ea in tara si mi -am dorit o masina incapatoare.

Am inlocuit si anvelopele spate,am ales Barum.

La montaj mare surpriza.Ca de obicei,cand prind ocazia sa fie suspendata ma uit pela una alta.Discurile ok,placutele ok,insa nu am vazut arcurile.Are perne de aer,probabil de aici i se trage aceasta tinuta de drum exceptionala.Am citit si si pe capacul de sigurante si exista soclu de siguranta air suspension...

O sa ma uit si pe fata,presupun ca i la fel.

post-18944-0-61288600-1475047638_thumb.jpg

post-18944-0-39758700-1475047744_thumb.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post

Pentru varsta ei arata beton, imi place mai ales interiorul, arata foarte bine. Sa ai grija de piele mai ales ca acolo ai si de unde sa cumperi produse de calitate pentru intretinere.

S-o folosesti cu placere!

Share this post


Link to post

Bravo bai Costi, s-o stapanesti sanatos :) Ti-ai gasit un alt fier in care sa bag bani :D

  • Like 1

Share this post


Link to post

Sa o stapanesti sanatos

Cate "pound sterling" a costat?

 

Share this post


Link to post

Vehicle information [..] BV25499
Type code: DP62
Type: 528I (EUR)
Dev. series E39 (2)
Line 5
Body type TOUR
Steering RL
Door count 5
Engine M52/TU
Cubical capacity 2.80
Power 142
Transmision HECK
Gearbox AUT
Colour BIARRITZBLAU METALLIC (363)
Upholstery STANDARDLEDER/BEIGE E36 SANDBEIGE E (N6SN)
Prod. date 1999-01-15

 

Order options
No. Description
280 LT/ALY WHEELS SPOKE STYLING
302 ALARM SYSTEM
386 ROOF RAIL
401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC
413 LUGGAGE COMPARTMENT NET
428 WARNING TRIANGLE
431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D
441 SMOKERS PACKAGE
473 ARMREST, FRONT
500 HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING
508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)
534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING
540 CRUISE CONTROL
666 RADIO BMW BUSINESS CD
694 PREPARATION FOR CD CHANGER
773 WOOD TRIM
812 ENGLAND VERSION
850 ADD FUEL TANK FILLING FOR EXPORT
863 EUROPE/DEALER DIRECTORY
877 DELETION CROSS-OVER OPERATION
880 ENGLISH / ON-BOARD DOCUMENTATION

Series options
No. Description
202 STEPTRONIC
220 SELF-LEVELING SUSPENSION
520 FOGLIGHTS
853 LANGUAGE VERSION ENGLISH

Share this post


Link to post

Interesant aia cu self leveling suspension. O avea compresor de aer pentru pernele alea?

Motorul ala e M52 100%, M50 si M54 nu s-au facut de 2.8. E ala cu bloc de aluminiu.

Un E36 325i p-acolo la cat se invarte? :) Hai ca poate te vizitez la anul.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Multumesc Sergiu.

Dj are compresor si martor in bord.Am observat ca atunci cand santem 5 inauntru se aprinde un martor in bord.o masina galbena cu sageti sus-jos si se aude un usor bazait;compresorul.

Un e 36 in mintile lui se invarte la 300-500 lire,insa am vazut acum ceva timp un cabrio,negru,cu motor de 2800 benzina cu 250.Ala era perfect pt transplant pe roscata ta.

Ieri am reusit sa ajung la service,cu programare ca nu e timp altfel,sa scot prezonul rupt in jamba si inlocuit cu altul nou.

Tot ieri am pua o si pe tester si a aparut eroare sensor abs fata stanga.Ciudat pt ca toti senzorii au fost deja inlocuiti fiind noi.Sper sa nu fie intrerupt pe traseu vreun fir.

Ma programat iar sapt viit,sa verifice mai atent.

Pe fata are arcuri.

In respt ma bucur de barca...

Share this post


Link to post

Eu zic ca mai bine sa fie intrerupt un fir decat alternativa :)

 

 

Share this post


Link to post

Am reusit s o ''deratizez'',daca i pot zice asa.Foarte murdara,chiar imputina as putea spune.

Am reusit sa raman si fara baterie,drept urmare am inlocuit o si pe aceasta.

Ieri am montat modulul de ABS,cel de pe pompa si degeaba.Senzorii noi,modul inlocuit,eroarea persista.Maine ma duc din nou s o pun pe tester,sa vad ce anume da eroare.In schimb vitezometrul si litrometrul merg,deci senzorul stanga spate functioneaza.

Am reusit sa repar si suportul pahare spate,cel montat pe cotiera,era rupt un suprt pe care sta montat arcul si nu mai culisa.

Deja mi da mari batai de cap acest ABS,De 2 saptamani numai asta citesc,am rascolit netul.

Sa vad ce aflu maine si daca nu o duc la service BMW,cat ma costa asta e.

Va tin la curent.

post-18944-0-51266400-1476632606_thumb.jpg

post-18944-0-43941200-1476632707_thumb.jpg

post-18944-0-86189600-1476632875_thumb.jpg

post-18944-0-37473300-1476633106_thumb.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post

Greu p aci cu mecanicii astia.

Practic,faci programare azi,zi abea peste 10 zile,doua saptamani te pot primii.O galagie de bani fac astia,ca idee e 65 de lire ora de manopera.

Cred ca ma reprofilez.

Ca idee,am gasit cu greu,in toata Anglia un alt modul de abs cu seria ...001,m a costat 250 lire,sh, plus transport.M a gandeam sa iau nou insa oscila intre 800-1000 de lire,plus ca trebuia sa l codez si nu cred ca aveam unde aici.

L am montat,s au stins martorii,iar in 200 metrii s-au aprins din nou.Insa acum,cu noul modul,vitezometru si litrometru functioneaza.

Pus testerul pe ea din nou,eroare de senzor dreapta fata.Cum senzorii sant noi,toti 4,am inlocuit senzorii fata intre ei,martorii la fel,aprinsi.Pus din nou testerul pe ea si aceeasi eroare,senzor dreapta fata.

Drept urmare am comandat rulment nou,alti 170 lire.

Astept sa mi ajunga maine-poimaine si dupa sa l montez si sper s-o rezolv si sa-mi fac inmatricularea.Dupa care sa o fac cum vreau,faruri,jante,navigatie,etc.

Intre timp m am ocupat de motor.L am facut sa straluceasca.M i a luat circa 4 ore dar e alt cv.

Am comandat si montat grile nichelate.Cele negre veneau ca nuca n perete.Pachet crom cu nari negre.Ce o fi fost in mintea lui nu stiu.

Share this post


Link to post

Bine de stiut, daca raman fara job acolo vin :P

Daca ai schimbat deja senzorii intre ei si eroare nu s-a mutat, cablul nenea, nu mai arunca banii degeaba, ia cablaj nou si gata.

Share this post


Link to post

Si eu tot pe cablaj as umbla...nu vad legatura cu rulmentul,doar daca nu are prea ruginit acel inel de ABS. Deloc nu stai..acum ai ocupatie, spor in continuare cu ea :D

Share this post


Link to post

Vezi sa nu aiba rulment cu pastila magnetica pentru ABS, adica nu exista acel inel exterior. Posibil ca cineva sa fi inlocuit rulemntul cu pastila cu unul fara, mult mai ieftin si de aici eroarea, senzorul nu are ce sa citeasca...

Share this post


Link to post

Salut Mircea.

Rulmentul e cel cu inel,l am vazut dupa inlocuire.

Concret,am inlocuit toti 4 sensori cu altii noi,stearsa eroarea pe tester,s au aprins din nou.

Am comandat alt modul abs,cu seria ...001 cum am pompa,l am montat s au stins martorii,dupa 300 metrii s au aprins din nou.

Mers la tester si lipsa semnal dr fata,am inversat sensorii fata si la fel sensor dr fata.Drept urmare am inlocuit si rulmentul,avand acea banda magnetica uzata,presupun.La fel,martorii s au stins,in 200-300 metrii s au aprins din nou.

Am trimis si reparat modulul abs original,l am montat si am reusit sa sting martorii.Abs functioneaza perfect.

Acum insa,cand apas frana la viteze mici,sub 20 km/h,am un sunet sacadat mecanic,metalic,ca si cum ar atinge dintii de la abs intre ei si simt si in pedala aceste lovituri.Intra abs ul cred,insa la viteza mica si apasare usoara a pedalei.

La viteze mari nu exista aceasta problema,totul functionand perfect.

Din start cad placutele,discurile,caciucurile,pt ca atunci cand abs ul nu functiona masina rula perfect,fara nici un zgomot sau trepidatie.

Deci ce poate fii? Ca deja m a zapacit sa fiu sincer.

Share this post


Link to post

Dupa cum a intuit si DJ, nu este continuitate pe circuitul senzor - calculator ABS. Ai verificat cablajul?

Edit: si un contact imperfect poate da eroare de lipsa senzor. Masoara circuitul pe roata stanga si compara cu dreapta.

Edited by cris06

Share this post


Link to post

Daca nu ar fi continuitate ar trebui sa am martorii aprinsi.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...