Jump to content
Sign in to follow this  
KzN

Ulei Revizie

Recommended Posts

Vreau sa fac o revizie la un Aveo 2007, 1,4 16v, 69 kw si toți vânzătorii de piese imi dau 5l de ulei ca cica intra 4.5 l in mașina dar în cartea mașinii scrie clar 3,75 inclusiv filtru de ulei. Am sunat la o reprezentanta care mi-a zis ca intra 4 l. Acum eu pe cine sa cred...? La ultima revizie "specialiștii" mecanici cu calculatorul in fata au insistat sa bage 4.5 l in mașină si m-am trezit cu scurgeri pe la garnitura capacului culbutorilor (poate aste e cauza???). E cineva care sa imi spună cat ulei intra in mașină?

 

Aaaaaaaaa...si vreau sa schimb si cureaua accesorii....pe net gasesc curea transmisie trapezoidala si curea transmisie cu caneluri... de care sa iau?

 

Mulțumesc!

Share this post


Link to post

3.75 L, deci un bidon de 4L este suficient, iti mai ramane si de o eventuala completare.

 

Pentru curea de accesorii, ai nevoie de cea cu caneluri, atentie insa, sunt 2 dimensiuni, in functie de nivelul de echipare al masinii, adica, are sau nu AC. Pt modelele cu AC, trebuie cureaua mai lunga... 1873mm lungime.

Share this post


Link to post

Multumesc mult! Banuiam ca in carte scie bine...apropo nivelu mare de ulei poate cauza scurgerea de ulei oe la capac culbutori?

Share this post


Link to post

Poate ! Si nu numai pe acolo. Faza este ca orice motor are o joja ...

  • Like 1

Share this post


Link to post

Pe care un mecanic ar trebui sa o foloseasca in loc sa creada orbeste un calculator.... pe bune...la ultima revize era sa ma si bata mecanicul cand i.am zis ca intra 3.75l de ulei. "Cum dom'le daca aici scrie 4.5????" M-iam zis ca stie mai bine, doar asta face toata ziua...

Share this post


Link to post

Un mecanic la care o informatie de pe un calculator este mai credibila decat ce ii spune direct constructorul masinii (in cazul tau, joja) mie mi-ar ridica semne de intrebare. Daca era asa de scrupulos, nu dadea crezare unei informatii aparute cine stie de unde ci ar fi consultat cartea de service a masinii. Putea sa o citeasca si in format electronic, daca tot era asa de pasionat de calculatoare. Caz in care, evident, ti-ar fi dat dreptate.

 

Mersul cu prea mult ulei poate sa dauneze datorita supra-presiunii generate in sistem. Pierderile pe la capac sau alte garnituri sunt cele mai "usoare" urmari.

Share this post


Link to post

Deci acei 700 ml in plus pot dauna grav? Am oricum pierderi si pe la simeringul de la axul cu came pe care o sa il inlocuiesc cu distributia. Alte probleme grave pot aparea? Mentionez ca de 30 000 km merg cu 4.5 l de ulei ( acelasi service ). Alte simptome altele decat acele sxurgeri nu are masina...

Share this post


Link to post

Normal ca surplusul de ulei (prin marirea presiunii) solicita garniturile si simeringurile si (scrie in manual) poate distruge catalizatorul. Scoate urgent surplusul de ulei!

Share this post


Link to post

Ok...ms

Tocmai mi-am dat seama... de ceva timp rulmentul de presiune suiera cand calc ambreiajul...poate avea vreo legatura?adik vreo pierdere de ulei pe la un simering din spatele motorului?

Share this post


Link to post

Update: schimbat distributia cu pompa de apa, garnitura capac culbutori... simeringurile nu a fost nevoie... mecanicul a zis ca nu pierde "pic" de ulei pe acolo...

Problema e alta... inainte de distributie auzeam la relanti un suierat la rece in partea din fata a motorului (adica partea dreapta a masinii) pe care il puneam pe seama pompei de apa neschimbata pana acum DAR il aud in continuare... singura cauza pe care o vad e cureaua accesorii pe care nu am schimbat-o. Poate fi si altceva mai grav???Cand am luat masina de la service nu am observat deoarece motorul era cald.

Edited by KzN

Share this post


Link to post

TOPIC INCHIS. Initiatorul l-a facut varza, pentru fiecare din problemele enuntate exista discutii deja create pe forum.

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...