Jump to content
Sign in to follow this  
asoka

Lacetti 1.6 Consum Marit Probleme Senzor Oxigen

Recommended Posts

Faptul ca ai facut 30.000km in 8ani spune multe ...chiar foarte multe :rolleyes:

Te sfatuiesc sa nu mai arunci cu banii ,insa daca tot te-ai hotarat sa ii faci distributia eu zic sa stai langa mecanic de la cap la coada

Share this post


Link to post

:) ) E multe...doar ca s-a mers putin cu ea. In bucuresti si cate 2-3 iesiri in afara bucurestiului in concedii pe an...nici nu ai de unde sa strangi...oricum la cat ma costa benzina nici nu-mi faceam planuri de iesit din astea peste zi la cine stie cate sute de km...

 

Asa planuiesc sa stau pe acolo sper sa reusesc dureaza vre-o 4 ore toata operatia distributie si garnitura de capac...

Share this post


Link to post

Dureaza 4 ore daca ala nu a mai facut asta in viata lui daca e "pe meserie" in 2 ore fluiera

Share this post


Link to post

Mircea, uite-te la electrod... nu la filet, nu la ceramica. Eu il vad curat luna, ceea ce nu e normal.

Share this post


Link to post

Eh, uite colorata...cu dslr-u...arata mai ridata bujiutza :) ) Celelalte poze erau facute cu telefonul si samsung-urile vad ca rateaza culorile la greu... :)

Bujia in afara ca e fleasca de ulei...are putina calamina pe buza si pe primele 3 spire...izolatia si pinul si urechea sunt aramii...dar la capete nu...si cercul ala de ulei de sus mi se pare cam pronuntat...

 

Vreau sa mai intreb ...daca cineva apus un scanner pe o lacetti sau nubira aveo ceva si a vazut cum reactioneaza senzoru ala de oxigen postcatalitic...

post-12908-0-91012600-1444247074_thumb.jpg

post-12908-0-50296500-1444247081_thumb.jpg

post-12908-0-35901300-1444247087_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Gata!

Distributie accesorii si garnitura capac tacheti schimbate...factura 1135 plus 350 manopera si 50 la baieti, de treaba baietii (cred ca au zis ca am inebunit) Masina e ok sa vedem in timp cum stat garnitura la tacheti...un pic de variatie la turatia de relanti posibil de la antigelul zburat dintr-un furtun direct in clapeta :) da nu-i ceva grav sper sa treaca.

Luati fara grija curele gates si role ina la jumate de pret...astea erau si pe masina...normal, branduite si daewoo...si dublu la pret ori triplu? :D

 

De luat aminte ...nu va asteptati ca oamenii din service sa repecte procedura din manualul de service...ei fac cum stiu...nu conteaza teoria din carti...e doar teoretic,...practicccc...e altceva...nici chiar daca metodele respective sunt mai simple :)

De asemena nu va asteptati la strangeri ca in manual cu chei dinamometrice...se strange NUMAI la simt...si nu oricine are simtu :)

Atata timp cat nu sare nimic in aer totul e ok.Si am fost intr-un service mare foarte tranzitat.

In rest e ok amortizoarele pe spate scapa ceva ulei amandoua pe fata flansele scartzaie...si racordul flexibil pe evacuare l-a mancat rugina...na protectia aia si colierele din caapete...cam stau sa cada...

Am vrut sa fac si un test de compresie dar mi-au spus ca la ei se face un altfel de test...invaziv in care trebuie desfacut jumatate de motor si costa 350 de lei...asa ca am renuntat subit cum se pare ca se si dorea :) )..gen domnu doctor ma doare aici...aaa...pai hai la operatie sa vedem ce-i inauntru nenica :) )

 

Si poze atasate...va las sa va delectati cu ale ascunzisurilor cotloane uleioase :D

post-12908-0-74064200-1444433373_thumb.jpg

post-12908-0-50510400-1444433378_thumb.jpg

post-12908-0-94105400-1444433383_thumb.jpg

post-12908-0-57384200-1444433388_thumb.jpg

post-12908-0-34938400-1444433393_thumb.jpg

post-12908-0-80238000-1444433397_thumb.jpg

Edited by asoka

Share this post


Link to post

Oring surub capac tacheti Gm = 3 lei x 15 = 45 lei

 

Imi puteti spune de unde ati cumparat O-ringurile GM, sau eventual daca cunoasteti dimensiunile lor pt a putea gasii niste O-ringuri "de uz general" .

Multumesc!

Share this post


Link to post

Curata-i clapeta de acceleratie cu un carb cleaner, ai niste depuneri de toata frumusetea, probabil datorate drumurilor scurte prin oras.

 

Meseriasii aia numai meseriasi nu sunt. Un meserias mai adapteaza ce scrie in carte, dar respecta pasii scrisi acolo. Compresia se masoara simplu, cu un manometru, insa probabil aia nu stiu ce e ala. Metoda e la fel de invaziva ca schimbatul unei bujii. Oricum la o masina cu 30000km nu vad de ce ai face asa ceva :) .

 

Cat despre racordul flexibil, lasa-l in pace, cand se va rupe inelul de protectie vei auzi un zbarnait. Se rezolva simplu cu un flex cu care scoti protectia.

Share this post


Link to post

Revin cu un mic update dupa vre-o 3 plinuri noi numa bucuresti...consum plin la plin...pana la primul tzac al pompei...nu merg usor cu masina asta clar...dar...consum...verificat fiecare plin...minim 14l/100...plinul de azi 14.7.

 

Oare chiar nu pot face nimic cu consumul asta?

 

Tx!

Share this post


Link to post

Iti recomand sa pui un tester original pe ea, sa vezi cum lucreaza injectia si, mai ales, sondele lambda. Motorul asta are valva PCV?

Offtopic: ce ulei ai utilizat? Carterul superior arata "lacrima" ! :aplauze:

Desi faci putini km putini cu masina, daca ai in vedere sa o mai tii, ia in calcul montajul unei instalatii GPL secventiale.

Share this post


Link to post

Lacrima este de fapt lichidul de racire ...a scos baiatul neatent un furtun si a inceput sa tasneasca ala peste tot motoru

Share this post


Link to post

Revin cu un mic update dupa vre-o 3 plinuri noi numa bucuresti...consum plin la plin...pana la primul tzac al pompei...nu merg usor cu masina asta clar...dar...consum...verificat fiecare plin...minim 14l/100...plinul de azi 14.7.

 

Oare chiar nu pot face nimic cu consumul asta?

 

Tx!

Daca faci drumuri scurte de 2--3km consumul este normal,,,,,din moment ce noxele sunt ok nu inteleg ce poti suspecta

Pentru cei "nelamuriti"noxe mari inseamna amestec bogat = consum mare

Share this post


Link to post

Da drumuri scurte servici casa..cate 4-5 km. Pai nu stiu...toata lumea se lauda cu 12 maxim in oras...ma gandesc ca asa ar si trebui...restu masinilor cam asa scot 10-11 maxim 12 iarna.

In fine asa consuma de cand am luat-o. Poate doar vre-u tunning care sa-i scada puterea sa ajute. La 14, 15 % se bate in consum cu porsche-le si te usuca la buzunar, cand am cumparat-o a fost ultima chestie sa ma interesez de consum, dar nici nu ma asteptam sa fie atat de mare peste toate masinile normale la cap.

 

 

Share this post


Link to post

Sa nu fie totusi datorat consumul si stilului de condus, si aici ma refer la cat de mult apesi pedala de acceleratie la plecarea de pe loc, la ce turatie schimbi, cat folosesti frana de motor.

Iti dau exemplu de consum diferit pe un BMW 316i e36, al cumnatului meu. El cu 10 litri de benzina merge 70 de km intr-un stil prea agresiv pentru gusturile mele, iar eu pe aceeasi masina in 70 de km abia am miscat acul de la indicator, cu acceleratie moderata dar constanta pana pe la 3500 de turatii si frana de motor din belsug (asa merg si cu masinile mele).

Share this post


Link to post

Salut @asoka, e un topic foarte vechi dar voiam sa intreb: mai ai masina? Ai facut cumva atunci testul de injectoare? Pot sa-ti dau cateva ponturi cu care sa verifici daca amestecul este intr-adevar prea bogat.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...