Jump to content
Sign in to follow this  
Dj_Dark

Cele 2 Bmw-Uri

Recommended Posts

e mai sus intr o poza 😄

 

Share this post


Link to post

Sunt posesor de Rombat. De asta i-am zis sa puna o poza cu bateria, eram curios de tip.

  • Like 1

Share this post


Link to post
20 hours ago, Salex said:

Pune o poza cu bateria. Ma mira ce zici, eu sunt foarte multumit de Rombat.

E rombat cyclon, tu oi avea premier. Am 2, hai sa zicem ca pe una am facut-o eu praf ca am descarcat-o complet de 2 ori dar cealalta m-a surprins.

Share this post


Link to post

Ai putea incerca un Bosch. Cea de pe Skoda face 9 ani deja. Bosch S5 63ah. 🙂

Share this post


Link to post

Am bosch silver pe dizel de 80-90A (nu mai stiu sigur), are vre-o 3-4 ani si deja cam da semne de oboseala. Posibil sa aiba legatura cu muzica, nu stiu. O sa incerc un banner, am auzit numai de bine despre ele.

Bosch-ul a fost destul de scump si nu se justifica. La cum se manifesta a cam murit un element ceea ce e inacceptabil la o baterie premium.

Am uitat sa specific, pe espero visiniu am o DACIA originala cine stie de cat timp care oricum pornea greu de cand am luat masina si ce crezi, masina a pornit desi statea cam de acelasi timp ca bmw-ul. Nu mai stiu ce e pe aia verde dar chiar o sa ma uit cand ajung, pare in regula si aia.

Intre timp am pus rombat-ul care mai merita salvat pe redresor pe aia sa vedem daca isi revine. Sa zicem ca am uitat eu cheia pe pozitia de accesorii si am observat ca acolo suge cam 1A cu toate chestiile oprite iar cu cheia scoasa are undeva la 0,15 A.

Celalalt rombat a fost pus, primea curent foarte repede si il pierdea la fel de repede, deci e de aruncat.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

eu sunt resemnat vis a vis de baterii, este clar ca nu sunt facute sa tina decat cat tine garantia, plus minus.. ceva.. eu am adoptat o alta strategie, la cateva luni le poftesc in casa la incarcat sau direct pe masina.. 24h  si aia e vad ca asa tin mult mai ok. 

Share this post


Link to post
2 minutes ago, Rafi said:

eu sunt resemnat vis a vis de baterii, este clar ca nu sunt facute sa tina decat cat tine garantia, plus minus.. ceva.. eu am adoptat o alta strategie, la cateva luni le poftesc in casa la incarcat sau direct pe masina.. 24h  si aia e vad ca asa tin mult mai ok. 

Depinde si de noroc. La Nubira bateria Varta a intrat in al 4-lea an si cum nu circul mult cu masina vad ca rezista onorabil.

Share this post


Link to post

Premier, schimbata la 4.5 ani de moft. Actuala a fost neincarcata din Martie 2019 si si-a revenit fara probleme

Share this post


Link to post

Voi primiti baterii moaca de le schimbati asa des ?

Share this post


Link to post

Pai nu e ca si cum ar fi exorbitant de scumpe.

Share this post


Link to post
1 hour ago, pompiliu92 said:

Pai nu e ca si cum ar fi exorbitant de scumpe.

N-or fi da', nici anu' si cirlanu' dao-n colo ... O baterie ce a cazuz la doar doi ani cu siguranta n-as mai cumpara-o inca odata, acea gama (sigla) o dau uitarii).

Material de consultanta gratuita.

 

Share this post


Link to post

Ieri am rezolvat si ultima problema cu benzina, am schimbat furtunele alea cu unele gasite prin garaj. Mai jos poze cu inainte si dupa, precum si furtunul folosit.

IMG_20200216_123537.thumb.jpg.d970e5b9b6c1b44f3a2d04481fafb177.jpgIMG_20200216_131344.thumb.jpg.b2b3a88b58f7a9a4d8c39fbf3fb0d0d7.jpgIMG_20200216_131622.thumb.jpg.11255e522ecddcaf1ef41922a499e69e.jpg

Si, pentru prima ieri am scos-o pe strada la un test drive.

Prima impresie, masina merge bine, franele mai trebuie sa se aseze, suspensia aia e exact ce trebuie, mai tare clar ca la cel gri dar nu bordura cum era pe espero.

In schimb motorul pare ca nu prea trage in parametrii, se comporta ca si cum ar avea avansul la aprindere intarziat, nu l-am testat cum trage "sus" dar jos (2000-3000 de ture) nu m-a impresionat deloc, posibil sa fie bujiile, distributia sau vre-un senzor de detonatie.

O sa incerc cu benzina premium pentru inceput dar cata vreme e in rodaj nu prea am ce investiga, vedem dupa cateva sute de km.

In rest, toate bune, farurile nu cred ca le-am etansat bine, s-au aburit un pic dupa ce am spalat-o, daca persista o sa le bag mastic ceva.

Joi o aduc in bucuresti si o tin pana pe la sfarsitul lunii daca se comporta bine.

IMG_20200216_155938.thumb.jpg.ba2f006f31434110c1a4a5607fc85943.jpgIMG_20200216_155955.thumb.jpg.02d85b5740918467412930b380143c61.jpg

 

 

Share this post


Link to post

Si de ieri masina e in Bucuresti. Ma felicit din nou ca am ales suspensia FK in detrimentul JOM sau alte chinezarii la bani similari.

Franele s-au mai asezat, am incredere in ele insa mai trebuie, nu stiu daca am mai zis dar la montaj am incurcat placutele cu discurile, nu am mai stiut care si unde a "calcat" si se vede.

In schimb motorul clar nu merge bine. Nu trage de toti caii si a iesit si cam prost la noxe, dovada clara ca amestecul nu arde cum trebuie. Si-a mai revenit el, pe ture joase e ok-ish insa pe ture mari nu are kick-ul ala specific de 16v (cum are sfi de exemplu care dupa 4000 e alt motor). Are benzina 99+ acum si degeaba.

Aseara am verificat gap-ul la bujii si parea un 0,7, le-am marit la 0,9, pare ca e mai bine dar poate sa fie placebo.

Drept urmare am luat un set de bujii noi  Denso K20TXR cu 2 electrozi, incercam cu astea prima data, dupa care o sa schimb uleiul de rodaj si mai vedem.

Tot ma invart eu dar tot la distributie cred ca ajung, lantul l-am cumparat deja nou, poate gasesc si niste patine in stare mai buna.

IMG_20200220_161012.thumb.jpg.d17d12c19730d15f80adb4b6bc3998ac.jpgIMG_20200220_192424.thumb.jpg.1b9b8b08d6ab456377484ad396aa9f9e.jpg

Am uitat, lantul ala zornaie ingrozitor intre 2000 si 3000 de ture, adica exact in regimul cel mai des al masinii, trebuie rezolvat cumva ca mi-e rusine cu ea. Merge asa frumos la relanti si cand trece de 2000 se dezlantuie iadul 🙂 

Si am gasit asta

https://www.carrepairdata.com/service/repair/manual/eng/bmw/e36/318is/1992-1995/m42b18/1796/103/

La CO erau probleme, erau 0,47 la relanti si foarte greu scadeau la 0,3 ala la 2000 de ture

La fel si hidrocarburi erau cam 114, trebuia pacalita sa iasa sub 100 ppm. 

 

Edited by Dj_Dark
  • Like 1

Share this post


Link to post
3 hours ago, Dj_Dark said:

 

... nu stiu daca am mai zis dar la montaj am incurcat placutele cu discurile, nu am mai stiut care si unde a "calcat" si se vede.

 

 

 

Da semne pe piese, Dj'u. O careoca, un creion, un ac de trasat ceva ... Din ciclul tot patitu-i priceput.

Share this post


Link to post

La cata perie de sarma au vazut se duceau si semne si tot. 

Trebuiau facute pe rand nu la gramada 🙂 

Share this post


Link to post

*retractez comentariul

Edited by pompiliu92

Share this post


Link to post

Tu comentezi asa ca sa te afli in treaba? Vezi ca nu e pentru prima data. Daca nu iti convine te invit sa nu mai citesti si sa iti vezi de troacele tale.

Aici nu e feisbuc, este topicul meu in care imi prezint masina, cui ii place bine, cui nu e invitat sa treaca mai departe.

 

Edited by Dj_Dark
  • Haha 1

Share this post


Link to post

Imi cer scuze. Nu a fost cu rea intentie. Ma voi rezuma sa comentez on topic pe viitor.

Share this post


Link to post

Se accepta, ideea e ca aud gluma aia cu tigaia zilnic de la o gramada de comentaciosi care in marea majoritate nu au nici cea mai vaga idee ce a insemnat bmw odata, drept urmare am dezvoltat o sensibilitate 🙂 

 

In alta ordine de idei, azi am montat bujiile alea denso, nici o schimbare majora. Astept sa ies din rodaj sa lucrez un pic si la turele inalte 🙂 

Din pacate ma abtin cu greu si imi scapa des piciorul in acceleratie. Pot sa zic ca dupa 5000 de ture trage mai bine 😄 

Share this post


Link to post

Ma bag si eu in seama... Bobinele de aprindere sunt originale?

Share this post


Link to post

Nu pentru motorul asta. Sunt de M52 6 cilindri.

Original M42 venea cu bobine mai mari puse langa si fise.

Share this post


Link to post

Nu am citit f. bine topiul. Cu bobinele originale cum mergea motorul?

Share this post


Link to post

Greu de spus, era pe vremea cand avea probleme cu senzolul de temperatura. Si o fisa picase si improvizasem una de la motorul vechi.

Nu e de la ele problema daca in directia asta te duci. Sunt bremi originale luate noi. Bujiile in schimb nu erau cele recomandate.

Share this post


Link to post
22 hours ago, pompiliu92 said:

Imi cer scuze. Nu a fost cu rea intentie. Ma voi rezuma sa comentez on topic pe viitor.

Io zic sa nu te dai batut ... 😀

Share this post


Link to post

Am descoperit de ce nu tragea. tragea aer fals pe la geometria variabila de la admisie. Nu mai stiu daca am zis (cel mai probabil da) dar actuatorul de la DISA avea membrana sparta si m-am chinuit sa adaptez un balon de copii in locul ei 🙂 . Treaba nu a mers perfect si tragea aer pe-acolo, drept urmare am infundat linia de vacuum si masina si-a revenit miraculos. Ramane pe viitor sa vad ce adaptare mai trainica fac acolo, nou nu prea se mai gaseste si sh sunt cam toate sparte.

Ca si alte mici reparatii, unul din becurile de pozitie din stopul stanga spate functiona cu intermitente, s-a rezolvat, la fel si farurile, era diferenta intre faza lunga stinga dreapta, cred ca s-a rezolvat, trebuie sa vina noaptea sa vad exact.

Totodata am rezolvat o troznitura care aparea la franare tare (se vede in poza problema) si am schimbat un cauciuc de pe spate care arata cum se vede si deja era periculos.

IMG_20200224_114513.thumb.jpg.3d441f9ddf9a5f7ba890da4c238b58ba.jpgIMG_20200224_111112.thumb.jpg.9521b7fb56ee842880c04bc7980a2a34.jpg

Cam atat momentan, masina a scos un consum mediu de fix 10% preponderent extraurban.

Cam mult insa sa zicem ca nu mergea bine si este si in rodaj, vedem dupa cateva mii de km ce si cum.

Am reusit sa schimb si la ala gri uleiul fiindca era cam termenul.

Saptamana asta mai e in Bucuresti, sper sa ajung la o geometrie si duminica o duc acasa odata cu espero verde.

In viitor ma apuc sa remediez problemele (incepand cu lantul de distributie).

IMG_20200224_081209.thumb.jpg.4aadf04ba666092a2306e62db00a06b3.jpg

 

  • Like 1

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...