Jump to content
Sign in to follow this  
Dj_Dark

Cele 2 Bmw-Uri

Recommended Posts

Deci am pacalit trapa cat de cat, parasolarul ala tot nu merge cum ar trebui dar macar trapa functioneaza impecabil, foarte silentios fara pocnituri si alte nebunii.

Din pacate am o alta problema putin mai grava. Scapa putina motorina pe undeva pe la motor, prin dreptul injectoarelor este umed si miroase a camion in cabina.

Mirosul aparea mai demult insa foarte rar, ieri dupa ce mi-am batut joc de ea pe A1 si am ajuns acasa se simtea mult mai rau.

Azi dimineata nimic, am observat ca la cald se manifesta cel mai rau, cred ca totusi umezeste tot timpul insa clima nu baga aer de afara decat dupa ce a ajuns aproape de temperatura setata.

O sa mai investighez insa mi-e sila, la daewoo era simplu, gasesti piese la radacini tot ce vrei, la asta daca ma duc sa cer un oring se uita aia de la magazin la mine ca la filme straine, la ei piese inseamna injector, bascula cu totul, nicidecum maruntisuri de-astea, probabil se asteapta sa schimb reperul cu totul :)

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Mai gasesti si separate oring-uri, da' nu chiar ptr orice. Am schimbat cu un prieten niste oring-uri de pe la solenoizii de valvetronic (sper sa nu zic prost) pe un n46b20. Omu s-a dus cu codul oem la magazin si asa au gasit piesa. Dupa nume, nici o sansa. Vezi daca ai noroc asa

Share this post


Link to post

Am pățit ceva similar la un Ford Fiesta. Mirosea a camion in masina când porneam ventilația.

Problema a fost de la o șaibă de cupru care se montează intre injector și chiulasă. Se mai numește și șaibă de foc. Are rolul de a nu permite presiunii din cilindru sa iasă in mediu exterior.

Share this post


Link to post

Dj vezi in realoem codul la saiba,ai incercat la reprezentanta ? stiam ca vand si repere mici,scumpe dar aduc la comanda.

 

Uite un link de pe ebay uk http://www.ebay.co.uk/itm/271410394315?clk_rvr_id=1148214250464&rmvSB=true

Poti sa iei daca gasesti mai usor saiba de motor m57,se poate sa vina 6 buc sau la bucata,cum gasesti.

Edited by ZDN

Share this post


Link to post

Multumesc de sfaturi, la ultima verificare parea cam umeda zona la 2 injectoare, posibil sa fie si vre-o conducta ca una parea la fel umeda, sigur sunt si acolo ceva saibe, o sa mai verific data viitoare sa vad pe unde naiba curge, macar sa curga mai multa sa vad exact.

Nu am incercat nimic pana acum, doar am constatat :)

Share this post


Link to post

 

O sa mai investighez insa mi-e sila, la daewoo era simplu, gasesti piese la radacini tot ce vrei, la asta daca ma duc sa cer un oring se uita aia de la magazin la mine ca la filme straine, la ei piese inseamna injector, bascula cu totul, nicidecum maruntisuri de-astea, probabil se asteapta sa schimb reperul cu totul :)

Incearca la Unix ,am gasit diferite maruntisuri la ei

Share this post


Link to post

Am gasit la epiesa si le-am cumparat, o sa ma ocup de ea cand o fi mai cald, acum pe frigurile astea nici nu mai miroase :)

Sunt foarte incantat de termostat in schimb. Ieri pe viscolul ala am facut un drum Bucuresti-Rosiori si retur pe noapte la -9 grade, nici nu se clinteste acul de la apa si caldura e in parametri.

Astept cele -16 grade promise sa vedem si atunci.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

S-a schimbat uleiul si placutele frana fata la cel gri.

Masina are acum 261.000 km.

La cel rosu mi-a inghetat lichidul de parbriz in vas, si era plin.

Acum astept sa se dezghete sa vad daca s-a fisurat sau nu.

Si mi-am mai luat scule :)

post-2698-0-01206200-1485152281_thumb.jpg

Am uitat...-14 grade coafura rezista :D . Si nu numai asta, porneste fara probleme cu motorina standard de la petrom, fara knock, fara fum, doar un usor miros de camion in primele 30 secunde :) in afara masinii.

Cu mirosul de camion din interior inca nu am facut nimic, mai la vara cand am espero functional, nu am mai facut operatiunea pana acum ever la nici o masina, cine stie ce gasesc pe-acolo si nu vreau sa ma trezesc ca cine stie ce imi mai trebuie si nu am, vreau sa am o a doua masina sa pot sa ma misc in caz de...

M-am apucat sa imi cumpar piese pentru la primavara, momentan am luat bucsi brate 170 RON de la ruville, data viitoare o sa iau si bratele cu totul sa nu ma mai complic, inlocui tot dupa care vad eu ce se mai salveaza din ce dau jos.

Si..trebuie sa ma apuc si de cel rosu sa il imatriculez pana nu se razgandesc astia cu taxa. La prima vedere ii trebuie placute + discuri fata, cablu de frana de mana, distributia si putina iubire pe la motor (desfacut tot ce e admisie si curatat).

Ar mai trebui si un parbriz, asta e fisurat, sa vedem poate scap asa ca nu prea se vede :D

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Asta este cel mai probabil problema mea cu mirosul de diesel. Am vazut furtunasele dar nu le-am pipait sa vad cum sunt.

Share this post


Link to post

Nu mai stiu unde am zis..daca am zis insa mi-a inghetat acum 2 saptamani lichidul de parbriz in vas la cel rosu, drept urmare s-a demontat si lasat la dezghetat, era plin ochi :)

Aparent a scapat nespart, s-a curatat furmos si s-a remontat la locul lui.

post-2698-0-37412200-1486190947_thumb.jpg

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Eu zic pentru cel rosu sa rezolvi noxele si bucsaraie daca e cazul, parbrizul sa nu fie spart si rest go go go la RAR, restul le faci dupa..

Share this post


Link to post

Asaa, deci, m-am apucat de cel rosu.

Inainte de toate am schimbat stropitoarele de parbriz, erau infundate si imi stateau pe creier :)

post-2698-0-43821500-1488609210_thumb.jpg

Am dat si niste polish local acolo, restul capotei se va face la masina dar acolo era mai complicat cu ele montate si..daca tot erau jos..

Dupa m-am apucat sa dau jos rotile fata. Binenteles ca erau sudate de atata timp, am dat in ele cu un lemn de ma dureau mainile, am fololsit o surubelnita pe post de parghie prin gaurile prezoanelor si batut cu ciocanul in ea, au iesit intr-un final. Bineinteles WD-40 la greu acolo.

Masina nu arata rau pe dedesupt, exista rugina superficiala pe diferite elemente (gen bratele fata), burta pana in spate e ok, bate o bieleta de directie (stanga), in rest, pare in regula.

Discurile de frana sunt neventilate evident (deh 318i) insa nu arata rau, nu au uzura excesiva, placutele sunt aproape noi, per total, voi inlocui doar bieletele de directie fata.

 

Urmatoarea pe lista a fost toba de esapament care stiam ca e gaurita.

Binenteles ca am reusit sa rup un suport la demontare, ambele erau ruginite in draci si..toba arata cam asa :D

post-2698-0-14339400-1488609699_thumb.jpgpost-2698-0-63358600-1488609713_thumb.jpg

Efectiv s-a dezintegrat in mana mea, deci, poxipol out of the question, va trebui inlocuita total din pacate.

 

Cam atat am reusit momentan, mai multe data viitoare, mi-a mancat mult timp turometru de la espero, insa data viitore ma voi ocupa exclusiv de asta.

Si la final, o intrebare intrebatoare:

Trec RAR-ul cu asta? :D

post-2698-0-85817800-1488609864_thumb.jpgpost-2698-0-27148900-1488609872_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Eu cred ca da. Daca ne luam dupa regulile lor, bucuria este intr-o zona care nu afecteaza deloc vizibilitatea. Daca, insa, are sanse sa se continue (nu vad in poza... prea mult jeg pe geam :D ) spre o zona care ar putea dauna vizibilitatii ... cel mai probabil ca nu.

Share this post


Link to post

E deja continuata dintr-o parte inalta, nu prea are unde sa se duca. Dunga e continua de la un capat la altul. O sa ma duc la un ITP inainte cu ea sa vad cum sta cu noxele, franele pe stand si intreb atunci si de asta. Ma gandesc mai bine sa pierd 50-70 de RON decat 400 daca ma resping aia la RAR.

Ideea e ca e cam scump de inlocuit parbrizul, as fi vrut sa scap fara la RAR, o sa o fac eu usor asa insa acum ma grabesc sa o vad imatriculata.

Si mai trecbuie bibilit un pic si ala gri ca saracul nu prea am mai avut imp de el. Mi-e si mila ca l-am folosit la maxim ca masina de zi cu zi fara menajamente si nu m-ai facut nici o surpriza, totul functioneaza. Nici macar la spalatorie nu am mai ajuns de vre-o luna si ceva.

 

Si, intre timp am facut si comanda de piese, toba ASSO, 2 bielete directie ITN si scutul de sub motor (lipsea complet).

Total 450 RON

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Arunca si matale pe bord in coltu' dreapta asa ... la misto o revista playboy sa ia ochiu' lu' inspectoru' la RAR sa-si indrepte atentia catre crapaturi serioase, nu maruntisurile alea din parbriz ...

 

:mrgreen:

 

Cit pariu ca de mergi fara parbriz nici n-or sa bage de seama ...

 

:) ) :) ) :) )

 

 

L.E.

 

Lasind prostiile de-oparte, nu sint service-uri mobile in zona sa o rezolve la domiciliu? La parbriz ma refer.

Edited by Viktor

Share this post


Link to post

Or fi dar nu la Rosiori unde am eu masina.

O sa-i trag ultimul rand de numere rosii si o sa o aduc in Bucuresti sa rezolv aici.

Mai mult de 250 RON nu face toata operatiunea cu tot cu asigurare.

In alta ordine de idei, toba aia asso nu era pe stoc si s-a inlocuit cu QWP, cea mai ieftina varianta, 285 RON

Bieletele au fost 100 RON ambele, in poza par ca vin si cu capetele de bara, o sa vedem, alea existente pe masina nu au joc dar nici mult nu mai au dupa cum se misca la mana, in schimb bieleta stanga avea joc maricel, suficient cat sa se auda ca bate.

Carenajul ala 50 RON, un plastic ordinar de la BLIC dar macar acopera partea de jos la motor si nu se mai vad eventualele scurgeri, and shit :) Nu am vazut sa curga ceva dar pare ca musteste pompa de servo si am mai vazut si la planetara stanga pe spate umezit.

Mai vedem cand trec pe spate ce o mai fi. Mai trebuie sa ii schimb si distributia, am cureaua in portbagaj.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

La un kit reparatii parbriz nu te incumeti ? Din cite observ pe net sint destul de reusite lucrarile in regie proprie si nici nu-s asa scumpe. Eu cred ca o sa-mi incerc norocul cu unul, ca de e sa o iau pe a dreapta nici meseriasi nu le scoate la adevar pe toate, doar pretu-i pret si scuza ca "mai mult n-am ce sa-i fac".

Share this post


Link to post

La ce are DJul acolo nici vorba de reparatie !

Share this post


Link to post

Legat de parbriz il poti schimba si la Rosiori.

Share this post


Link to post

Bine de stiut ;)

In alta ordine de idei, am trecut la rotile de vara la cel gri si am schimbat si fata-spate fata de anul trecut.

Din pacate pe una din rotile din spate am avut pana anul trecut si am mers putin cu ea pe janta, acum fiind pe fata bate destul de rau si ma isi trage masina intr-o parte, cred ca am distrus-o desi la prima vedere nu pare.

Cel mai probabil s-a deformat cauciucul.

O sa incerc o echilibrare la ambele pe fata si daca nu iese, le trec pe spate si aia e.

La cel rosu m-am chinuit sa desfac ventilatorul ala de pe pompa de apa si intr-un final am reusit, e pe filet invers.

Data viitoare ii schimb distributia si..daca imi vin si piesele (ar trebui sa vina azi) schimb si bieletele.

Toba ramane cel mai probabil pe sambata fiindca am si un suport rupt si trebuie sa ii sudez un surub fiindca l-am rupt la demontare.

post-2698-0-19416600-1488967570_thumb.jpgpost-2698-0-85447900-1488967579_thumb.jpg

A trebuit sa folosesc un fel de proptea sa blochez pompa de apa, in mod normal e o scula care se prinde la 2 suruburi de la pompa dar eu nu am reusit sa desfac decat unul cu ventilatorul pus drept urmare am improvizat asa.

Oricum, unul din ele s-a cam rotunjit, daca nu se desface nici cu inelara cred ca o sa folosesc niste zeama de flex :)

Share this post


Link to post

Update, s-au ridicat piesele pentru cel rosu.

Am fost la vulcanizare sa echilibrez fata la cel gri.

S-a dovedit ca minunatul cauciuc cu pana era defapt montat invers pe janta, cel mai probabil unde am facut pana l-au montat asa.

S-a intors in pozitia corecta, s-au echilibrat si surpriza, nu mai trage si nici nu mai am senzatia ca smulge volanul din mana sau opune rezistenta cand incerc sa virez.

Sa vedem cum se comporta la drum lung fiindca pe aparat cam batea putin, la viteza mica pare i nregula insa testul adevarat va fi afara la 100+ km/h. Poate scap fara sa cumpar 2 anvelope noi totusi, am altele de cumparat nu stau de asta :) .

Share this post


Link to post

Update din nou.

Rotile sunt ok la cel gri, echilibrarea a fost suficienta, in schimb, inca o problema din ciclul, boala modelului la varsta asta. S-a mai rupt un fir din filonul de la capota portbagaj, de data asta lumina de pozitie.

E al treilea care se rupe dupa lumina de mers inapoi si unul de la inchiderea/deschiderea electrica la portbagaj.

Masina are 3 becuri de pozitie pe fiecare parte drept urmare momentan merg asa, pe dreapta doar cu cele 2 din lampa exterioara.

Dupa ce termin cu asta rosu (probabil inca 2 sesiuni si e gata, detalii mai jos) o sa o bag la garaj sa ma ocup de el putin. In mare sunt vre-o 3 lucruri de facut:

- sa investighez/schimb furtunele de retur la injectoare, inca da motorina pe undeva pe-acolo. Si daca tot sunt aici o sa investighez/schimb si tot ce inseamna furtun de vacuum pe-acolo.

-sa schimb singurele bucsi ce se pot schimba la basculele fata fiindca se simt ca s-au cam dus. Si daca tot sunt acolo cel mai probabil voi schimba si bucsile de pe la bara de torsiune, pare ca nici alea nu mai sunt in firea lor.

Si pe spate la fel, stiu eu de cand am schimbat arcurile ca parca una din ele era cam larga.

- sa refac tot filonul asta dintre capota portbagaj si caroserie, firele s-au intarit de la vreme si e o chestiune de timp pana se vor rupe toate. Avand in vedere ca nu am gasit toata portiunea aia de electrica de-a gata (si daca o gasesc probabil dau cat nu face) o sa tai si inlocui toate firele cu altele mai flexibile.

 

La cel rosu acum.

S-a schimbat cureaua de distributie. Operatiune nu a fost fara emotii.

Binenteles ca "EU" ce-am zis...eh 8V, simplu ce sa mai caut pe net, las ca ma descurc eu, gasesc eu niste repere :)

Zis si facut, pune rotile la "semn" si cand dau cureaua jos axa era urcata pe o supapa, drept urmare nici nu am dat bine cureaua jos si "zdraang", a sarit un nr nedefinit de dinti de la punctul fixat de mine.

Dupa o repriza buna de injuraturi m-am apucat sa o pun cum credeam eu ca trebuie. Tot nu m-am uitat pe net ca na...stiu eu mai bine :) .

Am pus-o, am invartit la mana motorul o tura completa, am vazut ca nu atinge..zic hai ca am nimerit-o, montez repede distribuitorul, fisele si dau sa pornesc.

Surpriza..masina nu porneste. Imi dau seama ca are nevoie de fulia de jos montata pentru asta (dintii pentru senzorul de rotatie sunt pe ea :D ).

Montez, dau sa pornesc, masina porneste in 2 cilindri cu batai, opresc repede si ..ma gandesc ca au atins pistoanele in supape.

Dupa care ma gandesc la o tigare cum ca la mana s-a invartit in regula fara oprelisti, la electric cand nu a pornit la fel, nu are cum, in sfarsit pun mana pe net, dau 2 click-uri, gasesc semnele, trag la semn si surpriza, roata de sus decalata spre inainte cu 3 dinti.

In sfarsit, pun distributia bine, pornesc, masina porneste tot in 2 pistoane dar fara..batai.

Ma prind ca am inversat 2 fise, pun totul, masina porneste cum trebuie, toate par bine, ma apuc de remontat. Aparent spre norocul meu si genul asta de motoare rezista la ruperea distributiei fara damage. "Bataile" alea pe care le-am auzit eu erau defapt detonatii din cauza avansului foarte mare cauzat de decalajul celor 3 dinti.

 

post-2698-0-99325400-1489299712_thumb.jpg

Deci sa tineti minte sa nu veniti la mine pentru distributie daca tineti la motoarele voastre :)

S-au mai inlocuit bieletele si toba de esapament.

post-2698-0-50072300-1489299764_thumb.jpgpost-2698-0-35803300-1489299774_thumb.jpgpost-2698-0-90883300-1489299780_thumb.jpg

Am uitat, carenajul nu l-am montat fiindca nu prea mai am in..ce :)

In primul rand lipseste si scutul de tabla, trebuie si ala.

In al doilea, celelalte prinderi sunt smulse cu totul din lonjeroane, imi trebuie niste clips-uri de-alea de plastic care se umfla cand infiletezi surub in ele, o sa caut prin targ cand o sa ma duc.

Cureaua de distributie a fost vre-o 60 RON dayco, o luasem mai demult.

Cureaua data jos de pe masina era perfecta, nici macar o crapatura nu avea. Ori era cea originala si s-a tinut f bine in timp, ori fusese schimbata recent. Din pacate s-a sters scrisul de pe ea, nu voi sti niciodata :)

 

 

Edited by Dj_Dark
  • Like 1

Share this post


Link to post

Update, s-au luat numere provizorii la cel rosu, s-a programat si la RAR, saptamana viitoare il iau in Bucuresti la inmatriculat. Intre timp trebuie sa il trec la financiar si sa traduc actele.

Pana atunci mai am putin de munca la el, dupa cum urmeaza:

 

O revizie generala la frane pe spate in special fiindca frana de mana tine inegal, sa verific daca e ceva blocat pe-acolo sau e doar din reglajul cablului si, daca se desfac aerisitoarele fara sa risc sa rup vreunul as schimba si lichidul de frana.

Reglajul franei de mana la bmw e foarte simplu, cablurile sunt separat prinse la maner prin 2 suruburi cu piulite de 10 si se pot regla independent doar desfacand camasa de la maner din cabina.

 

Sa verific din nou macaraua geamului de la sofer, chederul are ceva fiindca din cand in cand geamul se blocheaza si sare din macara.

Sa schimb uleiul 5w30 cu 10w40 fiindca pare prea subtire pentru motorul asta, cand se incalzeste incep zgomote de tacheti.

Sa defac admisia sa curat bine pe-acolo, sa verific supapa PCV daca functioneaza (fiindca se opreste motorul cand desfac busonul de ulei, poate e de la asta sau poate..asa e modelul :) ), sa curat motorasul de relanti, sa bandajez si sa prind cu o brida ceva unul din furtunele lui care are o crapatura pe lungime, poate reusesc sa ii tai motul ala daca imi permite lungimea.

Sa schimb cauciucurile fata cu 2 michelin noi pe care le-am capatat, sa o spal un pic, sa fac curat in portbagaj, sa verific roata de rezerva, trusa, extinctor si ..ce mai trebuie.

 

S-au mai comandat lichid de frana, filtru de ulei pentru el si bucsile de la ambele bari de torsiune pentru cel gri.

In principiu sunt multe nimicuri de facut dar care vor lua timp, nu stiu daca reusesc sambata tot dar vom vedea, ma trezesc de dimineata :) .

 

 

Share this post


Link to post

Si..e in Bucuresti :)

Duminica am bagat de pe la ora 9 asa, am inceput cu franele fata ca tot era demontata, dat jos etrieri, curatat bine cu surubelnita + spray de frane si remontat + scos lichidul de frana de pe instalatie, namol era acolo, am scos mai mult sa se spele bine si ulterior s-a decantat ala negru deasupra in sticla...sunt curios cata apa avea in el de are densitate asa diferita :)

Pe spate in schimb nu am reusit sa il scot prin metoda caderii libere, nu curge si pace, o sa o fac joi la intalnire cu ajutor din pedala, Mircea, fii ready :D .

Am desfacut dreapta spate, ferodo-urile nu sunt foarte uzate, am curatat la fel ca pe fata si remontat. Pe stanga nu am mai pierdut timpul.

Am desfacut admisia la motor si curatat ce era de curatat (nu mare lucru) cu ocazia asta am pierdut si o piulita de 11 :) , greu de gasit prin garaj, a ramas fara momentan.

Am descoperit ca supapa aia PCV e dusa intr-adevar, e un sistem ciudat, e cumva incorporata in furtunul de gaze, o sa cumpar altul.

Ideea e ca oricum suflu, in orice sens pot sufla, chiar si pe linia de vacuum, e foarte ciudat.

Trecem mai departe, dupa am pus-o pe roti si am trecut la geamul stanga fata, am descoperit ca il pusesem pe langa cheder in partea de jos, l-am pus in pozitia fireasca si pare ca merge cum trebuie, vedem pana sare din nou daca mai sare.

Am bagat un flush motor si am schimbat uleiul + filtru.

Am scos-o la o spalare rapida cu furtunul in curte ca nu se mai vedea vopseaua de praf, dupa care m-am chinuit vre-o 30 min sa egalizez frana de mana si sa o fac sa tina cat de cat.

Am fugit la peco, dupa care la vulcanizare si am pus rotile alea noi pe fata. Din pacate pe spate are 195/65/15, sa vad cum gasesc niste 185/65/15 2 bucati. Dau 4 195/65/15 de iarna cam vechi pe 2 185/65/15 nu conteaza anotimpul in stare decenta sa treaca RAR-ul :D . Mai dau si 2 205/55/16 tot de iarna la nevoie.

Am descoperit ca un bec de la frana nu prea face contact, l-am schimbat si curatat.

Cand am ajuns in Bucuresti s-a ars un bec faza scurta dreapta, s-a inlocuit in primul peco

In rest, merge...asa cum poate ea cu aia 113 cai, cand m-am urcat prima data am zis..."ce e puturosenia asta?" :)

Intre timp ori si-a mai revenit ea, ori m-am obisnuit eu ca am inceput sa fac si depasiri :D

 

Cam atat imi aduc aminte, joi va fi la intalnire.

 

 

 

 

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Da, deci..update.

S-a ars un bec pe faza scurta in prima seara, s-a inlocuit in primul peco.

In seara asta mi-a sarit furtunul de retur din radiator la o plecare mai in forta si am pierdut toata apa in 200m, noroc ca eram aproape de un supermarket, am tras in parcare si...momentan apa plata ca alcoolul aparent ii face rau :)

Problema este ca stutul din radiator e rupt si furtunul prinde doar pe 5 mm (ce a mai ramas acolo). Am strans mai bine colierul ala, acum sa vedem daca mai face.

Deci, mai usor cu limitarile pana la RAR. Cu ocazia asta m-am convins ca vascocuplajul minunat nu mai functioneaza, o singura data l-am vazut cuplat full, in rest, nici o schimbare, se invarte ca prostul incet, noroc cu electricul.

 

LE. Am gresit, apa plata defapt a fost distilata. Antigel momentan nu ca poate recidiveaza.

Si am uitat un eveniment petrecut tot azi pe la pranz, mi-a sarit iar geamul din macara la sofer, am desfacut si l-am pus la loc insa de data asta am observat fenomenul si cred ca l-am rezolvat definitiv.

Cand e geamul jos de tot tinde sa nu mai fie fix in sine iar macaraua fiind putin stramba il forta spre exterior.

Rezultatul, cateodata la urcare o lua pe langa cheder iar cand ajungea pe la jumatate se bloca si sarea.

Am indoit macaraua spre interior si sper sa nu mai faca, vom vedea.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...