Jump to content
Sign in to follow this  
Englishman

Englishman`s Mitsubishi Lancer

Recommended Posts

Sa o stăpânești sănătos!

A mea o duce bine. Am făcut acum câteva zile a doua revizie obligatorie din carieră, la aproximativ 19 mii de km și 1000 de lei, la același dealer Rustrans.

Firesc, probleme nu sunt, ii place sa alerge mult și tare, cred ca abia acum s-a mai rodat cum trebuie motorul. Dacă la început mi se părea destul de greoaie în oraș, acum nu mai este cazul, e extrem de fâșneaţa în orice treaptă. Ceva zgârâieturi minore care le voi rezolva cu un polish foarte puțin abraziv..și cam atât.

Ea e o răsfățata, cum da zăpada o pun la somn în garaj pe iarna, nici nu i-am luat roti de iarna tocmai sa nu fiu tentat sa o scot pe viscol. 😂

De Cielo trebuie sa ma ocup puțin, el e calul de bătaie pana la primăvara, a cam lovit rugina în pasajele din spate și săptămâna trecută i-a pocnit radiatorul, care, schimbat cu tot cu manopera a fost destul de piperat la preț..deh, am pus cel mai bun pe care l-am găsit. Oricum, micuțul a împlinit 20 de ani și nu cere multe deloc, rămâne o mașină fantastica prin prisma fiabilității și stoicismului cu care indura abuzurile la care o supun.

post-3072-0-04760700-1476004520_thumb.jpg

Edited by Englishman
  • Like 2

Share this post


Link to post

Să o stăpânești sănătos și fără probleme până la 1 mil de km.

Excelenta alegere. Anul asta am ratat ocazia sa îmi schimb masinuta pe care o va prelua tatăl meu. Am tot făcut drive test cu o mulțime de noi modele și diverse modele. Nimic nu m-am convins.

In momentul de față mă gândesc și eu tot la 1.6 Mivec.

 

Trimis de pe al meu Lenovo Z90a40 folosind Tapatalk

  • Like 1

Share this post


Link to post

Multam de urari !

A trecut mai bine un an de la ultimul post aici. Ne comportam impecabil, mergem superb si aratam chiar si mai bine. A facut si a treia revizie din cele 5 obligatorii anuale ( garantia de 5 ani) , km foarte putini, 27.000. :)

Share this post


Link to post

La naftalina de crutare ori tot in Woo-i baza ?

Share this post


Link to post

Ambele 😊

Nu o scot din garaj decât la plimbare pe distante lungi, în oraș omor Cielo cu care, apropo, am mai avut niște probleme..nu pornea de vreo luna și dădea semne de electormotor foutut.Dupa chinul dracului de scos de pe mașină, am văzut ca nu are nici pe dracu. Montat înapoi, refăcut legăturile la baterie cu borne de alama masiva și se pare ca e ok acum. Insa nu sunt convins ca e în regula. Farurile fac figuri când ating firele de sub volan,adică moare faza scurta iar uneori la relanti se oprește motorul când ating tot firele din zona. Ma scoate din minți, mai ales ca trebuie sa ma bazez pe ea zilnic. Încă nu am găsit remediul, am lăsat masca de sub volan scoasa în caz ca îmi mor farurile sau motorul...le ating puțin și își revine. Dracu știe, electricienii capabili prin zona sunt cam subțiri.

Share this post


Link to post

Remediul e simplu, inlocuiti toti papucii de la contactul electric si blocul de lumini, nu e rocket sience e doar de munca.

Dar daca unora nu le plac banii, aia e, cel mai bine le faci tu cu mana ta sa fii sigur ca iese ce trebuie.

Eu as inlocui si contactul electric cu totul daca tot sunt acolo.

Share this post


Link to post

Exact aia am făcut io singur, am înlocuit contactul electric cu ocazia suspectarii electromotorului, de aia am lăsat descoperit. Papucii sunt schimbați tot de mine acum vreun an, izolați bine individual cu tuburi termocontractante, etc... 🤔

Blocul de lumini are 2 ani, e de la rădăcini, original, nu a făcut figuri deloc. Problema e doar când ating firele dedesubtul contactului electric, adânc sub volan...de fapt ambele probleme, și luminile și muritul brusc al motorului.

 

PS. Cam off topic, vorbind despre probleme tehnice la Cielo pe topicul care nu are nicio treaba cu el, însă m-a luat valul, scuze. Pisici, dacă îl iubesc și pe bătrânel...😇

Edited by Englishman

Share this post


Link to post

Măcar la un an sa revin, zic...

Am stat peste 3 ani sa o cunosc și sa o analizez la sange. Dupa cum am mai spus, concluzia abia acum e clara, as mai lua-o o data, fara retineri. Nicio problema de ordin tehnic, km la bord 32000. 

Update-uri- dorinta de a cumpara navigatia originala s-a indeplinit, după vreo luna de la comanda data la MitMotors Bucuresti. A costat suficient de mult insă merita toti banii. Update gratuit harți și sistem de operare timp de vreo 2 ani, parca. Montat singur, plug and play evident, o joaca de copii, fara nicio intervenție asupra mufelor sau cablurilor. Evident, difuzoarele originale de fabrica nu făceau fata, incat le-am înlocuit pe toate 4 plus tweeterele aferente cu niste bunaciuni de la Hertz cu o sensibilitate de 93dB. 

Portierele le-am insonorizate cu Dynamat, completand așadar lucrul început acum 2 ani când am făcut toată podeaua cu Stp gold. Nu prea sunt eu mare audiofil însa e inutil sa spun ca atunci când volumul e pe la jumătate, rămân șocat de calitatea sunetului. 

Al doilea mare update pe care mi l-am dorit a fost îmbrăcarea completa în piele a interiorului, mai puțin portierele care aveau deja inserții din piele. Am ales o piele naturala neagra, de vita, care a înlocuit tapiseria originala bucata cu bucata, păstrând tiparul și designul din fabrica. Lucrarea a durat suficient de mult însa a ieșit o minunăție. Nu, fara încălzire sau răcire la popou, mi se pare prea de snowflakes.

Mici modificări de ordin estetic, toate comandate de la producător sau de la firme respectabile, cap schimbător aluminiu Mitsubishi, mâner Sparco inox frână de mână, pedale Ralliart, exhaust tip inox, bare transversale împreună cu 3 suporți de bicicleta- toate Thule-  care chiar arata foarte bine pe mașină, etc, etc. 

Încerc sa pun și vreo 2 poze, sunt pe tel și nu știu dacă îmi permite resizing la upload. 

 

FB_IMG_1558945290033.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post

Baga ceva poze si cu interiorul...

 

  • Like 1

Share this post


Link to post

Hi, englishman ! Fiu ratacit ... ! 😉

Flacara de veghe din dragoste de woo forum ne pilpiie in vene, bag seama ...

  • Thanks 1

Share this post


Link to post

 ☺️ Mereu. Cielo meu albastru il pomenesc si il voi pomeni si nepotilor, daca mai ajung pana atunci. Indiferent ce o sa imi mai apara prin curte, el va fi mereu un punct de referinta, un yardstick dupa care voi judeca toate celelalte masini.

Lancerului nu am ce sa-i mesteresc, e enervant. Am pus doar tot ce voiam pe el si cam asta e.

Share this post


Link to post

In mod normal, din fabrica nu prea exista piele fara incalzire , am vazut fara doar la masini produse pt italia sau spania, deci cu climat cald. In opinia mea ai facut o greseala, iarna pielea este ca tabla. Eu ma car de ceva ani pe scaun de piele naturala si de obicei iarna imi pun o pernuta pe scaun sa nu iau direct tot frigul la ''popou'' chiar daca am incalzire.

O alta chestie ciudata sunt cutele aparute destul de prematur. O ingrijesti in vreun fel?

Share this post


Link to post

Daca se aplica tratamentele necesare si la timp nu devine carton si ca sa nu ai probleme cu racoarea la oo pornesti incalzirea in scaune si cat mai cureti zapada...etc e numai bine. 😉

  • Like 1

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...