Jump to content
Sign in to follow this  
dorflor

Chevrolet Aveo Martor Ulei!

Recommended Posts

Am un Chevrolet Aveo din 2007 la care se aprinde martorul ulei la relanti (rosu intermitent).Cand accelerez se stinge.

Inca nu am schimbat uleiul sa vad daca se schimba ceva.Cu acest schimb de ulei am mers mai putin de 2000 km.

Share this post


Link to post

Cauze posibile,ar fi multe:

-Daca uleiul folosit e de calitate proasta,ceea ce n-as crede.

-Daca motorul are uzura mare(multi km parcursi)

-Daca senzorul de presiune este defect(decalibrat)

-Daca senzorul de presiune are impuritati in el.Asa ca,prima si cea mai simpla verificare este sa-l scoti,sa-l speli bine cu benzina sau diluant si sa vezi daca s-a remediat.

  • Like 1

Share this post


Link to post

nluncasu-multumesc de raspuns,unde este situat senzorul de ulei?Motorul are 23.000km,si este posibil sa intre lichid de racire in ulei(am pierdere si nu gasesc unde este)desi la nivel uleiul este putin peste max.

Share this post


Link to post

Senzorul,la motorul 1,4 pe care-l am eu,este in fata,langa distributie,lateral,pe partea stanga,adica in spate..Cand intra ulei in lichidul de racire,daca ai antigel in motor,se obtine un fel de lichid vascos,de culoarea cafelei cu lapte.

Share this post


Link to post

Buna ziua tuturor, am si eu o mica mare problema!
Detin un chevy kalos si mi se aprinde becul de ulei, era nivel minim la joja,am completat cu ulei , dar cand o scot pe liber se aprinde iar,daca pisc un mic acceleratia se stinge, am schimbat de curant si antigelul imi picura si antigel pe la furtune,si imi pierde si ulei dar m-am uitat sub ea si nimic concret, am vazut la furtunul acela acordeon care intra in clapeta de acceleratie ca la imbinare are oleaca de ulei nu stiu ce sa fac, motorul merge rotund, toarce si trage bine fara nici o prob, am 410000 de mii de km , e un taxi ! si am si check engine aprins cu cod p0340 , am inteles ca e ax cu came senzor de turatie, sau distributia nu e pusa la punct, trebuie sa o schimb oricum.

Share this post


Link to post

La tine ar fi bine sa se dea jos pompa de ulei si sa se curete, nu face fata la necesarul de presiune la ralanti. Cati km are uleiul?

Share this post


Link to post

debia schimbat de 4000 de km, prostia mea o fost ca avea 5w30 long life GM si m-am luat dupa un tip de la piese auto sa ii pun 10w40 ca are 400.000 km , dar nu papa ulei, cred ca incep prin a schimba senzorul si uleiu si pe urma ultima varianta pompa... sper sa nu fie de la pompa...

Share this post


Link to post

desfa baia de ulei, desfa pompa de ulei si curata-le bine in diluant sau motorina, dupa care le remontezi

Vezi sa fie curata sita de la sorbul pompei de ulei. Daca nu se desfunda o poti arde cu o lampa de gaz sau lampa de benzina , dupa care o clatesti in diluant si remontezi totul la loc.

Pui ulei nou si filtru nou de ulei.

Share this post


Link to post

Sa rezolvat . Era spart senzorul de presiune ulei 24 de lei plus manopera 30 sa rezolvat cu 55 de lei. Mulțumesc pt sfaturi tuturor , Topicul se poate inchide

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...