Jump to content
Sign in to follow this  
alex1208

Coreeanca Mea Canterbury

Recommended Posts

Cielo coreean '96

30.000KM reali (cunosc persoana care a cumparat masina si toata istoria ei)

Momentan este standard dar nu va ramana asa pentru mult timp.

Distributia schimbata (din cauza anilor) fara rugina

PS scuze pentru stergerea nr inmatriculare dar inca nu este pe numele meu si intimitatea fostului propietar conteaza.

 

 

post-44249-0-03814000-1432115215_thumb.jpg

post-44249-0-47858100-1432115222_thumb.jpg

post-44249-0-82869000-1432115233_thumb.jpg

post-44249-0-99877900-1432115240_thumb.jpg

post-44249-0-87900800-1432115246_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Un exemplar de toata adminiratia ;) felicitari

mi se pare mie, sau bara fara a fost schimbata? fiindca lipseste ornamentul cromat :-S

  • Like 1

Share this post


Link to post

Un exemplar de toata adminiratia ;) felicitari

mi se pare mie, sau bara fara a fost schimbata? fiindca lipseste ornamentul cromat :-S

 

 

Multumesc!

Ornamentul este in portbagaj , bara nu a fost schimbata.

Atinsa usor pe bara fata-spate stanga(dar se face)

Share this post


Link to post

Interesanta mașina :)

dacă îmi pot permite o părere... Păstreaz-o standard cat mai mult, poate fi "de colectie". Dacă te apuci s-o modifici riști foarte tare sa devina doar o vechitura ridicola.

 

Sau vinde-o lui Englishman și ia-ți una gata modificata :) )

Edited by mr_
  • Like 3

Share this post


Link to post

Frumos exemplar, sa-ti functioneze mult timp fara probleme :thumbl: . Si eu sunt de parere sa o lasi standard, e pacat de ea sa o modifici.

Edited by Corneda
  • Like 1

Share this post


Link to post

Pe mine ma uimeste cat de verde este iluminat bordul. La mine are o tenta foarte foarte galbuie, nu mai e asa intens verdele. Cred ca nu as fi umblat daca arata asa și al meu. La cat mai multi km fara incidente!

  • Like 1

Share this post


Link to post

Frumoasa masina, esti baftos. Multi km fara probleme.

P.s. Niste poze la soare ar fi ok...

  • Like 1

Share this post


Link to post

Super! Masina noua din '96.

Si eu as pastra-o clasica.

Bafta!

  • Like 1

Share this post


Link to post

Inca 11 ani si-o bagi in Retroclub. :) ) Hai ca mai e putin. You can do it!

  • Like 1

Share this post


Link to post

Nu tre sa ai treijdeani de cand s-a oprit din productie? Ca daca-i asa calculul tau e gresit fix cu 50%.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Offtopic. De vreo 2-3 ani au schimbat legislatia la nivel de Europa. Automobilul trebuie sa fi implinit minim 30 de ani de la data fabricatiei. Nu mai conteaza cand s-a oprit productia.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Multumesc pentru pareri si impresii.

La soare o pozam dupa polisi pe capota motor.

Share this post


Link to post

Ai grija la cine te duci pentru polish, ieftin nu inseamna neaparat si bun.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Felicitari! Cel putin interiorul pare nou. Sa-i schimbi absolut toate lichidele, mai ales alea de la comanda ambreiajului si cel de frana. Daca nu au fost facute deja...

Edited by cris06
  • Like 1

Share this post


Link to post

Eu as indrazni sa adaug si uleiul de la cutia de viteze, pentru ca sunt 99% sigur ca nu s-a facut vreodata, iar dupa 20 de ani nu vreau sa-mi inchipui ce protectie mai poate oferi. Neaparat de inlocuit cu unul sintetic gen 75W-85 si vei simti cum intra mult mai usor in viteza la temperaturi scazute. Detalii aici.

In rest, felicitari pentru ca posezi o masina probabil unica. Subscriu parerii colegilor sa o lasi cum este si sa o feresti de diverse kitsch-uri care o vor urati.

Edited by Andrei.ss
  • Like 1

Share this post


Link to post

Ai grija la cine te duci pentru polish, ieftin nu inseamna neaparat si bun.

 

Merci de indicatii. Am un prieten care cu asta se ocupa (daca mai doreste cineva pe privat pot oferi tel de contact)

Felicitari! Cel putin interiorul pare nou. Sa-i schimbi absolut toate lichidele, mai ales alea de la comanda ambreiajului si cel de frana. Daca nu au fost facute deja...

 

Corect , in 2-3 zile ma ocup de toate lichidele (nu eu ci la un service autorizat , ceva recomandari ?)

Eu as indrazni sa adaug si uleiul de la cutia de viteze, pentru ca sunt 99% sigur ca nu s-a facut vreodata, iar dupa 20 de ani nu vreau sa-mi inchipui ce protectie mai poate oferi. Neaparat de inlocuit cu unul sintetic gen 75W-85 si vei simti cum intra mult mai usor in viteza la temperaturi scazute. Detalii aici.

In rest, felicitari pentru ca posezi o masina probabil unica. Subscriu parerii colegilor sa o lasi cum este si sa o feresti de diverse kitsch-uri care o vor urati.

Merci , se pare ca va ramane standard , deoarece multi colegi asta recomanda .

Share this post


Link to post

Gata am aranjat Joi programare la Daewoo service Gara de Nord ,

schimb toate lichidele (ulei motor-antigel-frana-directie-cutie) + filtre si control de rampa

 

Edited by alex1208

Share this post


Link to post

 

Merci de indicatii. Am un prieten care cu asta se ocupa (daca mai doreste cineva pe privat pot oferi tel de contact)

 

Daca tot e prieten poate iti face un polish intr-un pas(de finish) pe toata masina si daca aplica si doua straturi de ceara la final o sa arate belea.

 

  • Like 1

Share this post


Link to post

 

Daca tot e prieten poate iti face un polish intr-un pas(de finish) pe toata masina si daca aplica si doua straturi de ceara la final o sa arate belea.

 

 

Man , habar nu am ce inseamna "polish in pas de finish" dar am sa ii spun si de ceara chiar a pomenit el ca ii da!

Merci de sfat !

Share this post


Link to post

Kum Kum zicea ca e benefic un polish dintr-un singur pas, adica cel mai putin abraziv, date fiind gradele de abraziune diferite ale celor profesionale. Sfatul asta ti l-a dat deoarece vopseaua se prezinta foarte bine. Daca era mai deteriorata, era nevoie de mai multi "pasi", pornind de la un polish mai violent si terminand cu cel final, delicat, de "finish".

 

Fa rost de casetofonul original, Tank, pentru pastrarea originalitatii masinii, se aude suficient de bine cu niste difuzoare bune. Si eu l-am pus pe cel original la loc ;)

  • Like 2

Share this post


Link to post

Kum Kum zicea ca e benefic un polish dintr-un singur pas, adica cel mai putin abraziv, date fiind gradele de abraziune diferite ale celor profesionale. Sfatul asta ti l-a dat deoarece vopseaua se prezinta foarte bine. Daca era mai deteriorata, era nevoie de mai multi "pasi", pornind de la un polish mai violent si terminand cu cel final, delicat, de "finish".

 

Fa rost de casetofonul original, Tank, pentru pastrarea originalitatii masinii, se aude suficient de bine cu niste difuzoare bune. Si eu l-am pus pe cel original la loc ;)

 

Aha , OK mam prins (legat de polish)

Casetofon am sa dau o fuga in targ duminica sa vad daca au ceva(am lucrat acum vre-o 10-12 ani pe un Cielo si da intradevar Tank-ul se aude belea)

merci si drumuri bune

Share this post


Link to post

Ca exemplu masina din imagini a fost polishata in 2012 si de atunci din pacate anual(spun din pacate pentru ca indicat ar fi de mai multe ori pe an sa se faca o ceruire, dar nu cu ceara de la spalatorie sub nici o forma, aia nu e ceara) primeste o curatare cu argila a tuturor elementelor, un pas de polish(cel de finish, cum a explicat Englezul) si apoi doua maini de ceara si arata asa. Masina este din 2003 are peste suta de mii de km.

post-4967-0-83784500-1432810144_thumb.jpgpost-4967-0-74469500-1432810149_thumb.jpgpost-4967-0-28061800-1432810158_thumb.jpgpost-4967-0-81656000-1432810162_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Ca exemplu masina din imagini a fost polishata in 2012 si de atunci din pacate anual(spun din pacate pentru ca indicat ar fi de mai multe ori pe an sa se faca o ceruire, dar nu cu ceara de la spalatorie sub nici o forma, aia nu e ceara) primeste o curatare cu argila a tuturor elementelor, un pas de polish(cel de finish, cum a explicat Englezul) si apoi doua maini de ceara si arata asa. Masina este din 2003 are peste suta de mii de km.

attachicon.gif800x600 1.jpgattachicon.gif800x600 2.jpgattachicon.gif800x600 3.jpgattachicon.gif800x600 4.jpg

 

 

Frumoasa masina sa o ''covrighezi'' sanatos !

 

In alta ordine de ideiii; am fost la service Daewoo siiiiiiiiiiiiii (la 30.170 km)

-schimbat ulei (GM 5w30)

-filtru ulei (GM-Daewoo)

-filtru benzina

-antigelul (rosu)

-bucse teflon volan (acum se misca mai greu dar parca am mai multa incredere in el)

-complectat freon (ingheata degetele pe langa grille)

 

Verificat;

-ulei cutie (picura cand a desfacut busonul si era rosu curat) a ramas asa

-lichid servo (neschimbat, stare buna)

-lichid ambreiaj (neschimbat, stare buna)

-lichid frana (neschimbat deoarece am de gand sa schimb etrieri cu uni noi, mai mari la recomandarea mecanicului)

 

Este nevoie;

-garnitura capac tacheti

-capete bara directie (dr.are un mic joc dar le schimb pe amandoua)

-etriere frana generatie noua (pachet etrier-suport-placute 330 ron o roata originali Daewoo)

 

Intre timp am aflat;

-la 25.000 km a fost facuta distributia, schimbate bujiile si curatate injectoarele cu ultrasunete

 

 

Si tuturor colegilor drumuri line!

Edited by alex1208

Share this post


Link to post

Uleiurile chiar daca arata bine, isi pierd din proprietati in timp. Recomandarea e sa le schimbi totusi.

  • Like 1

Share this post


Link to post

 

 

Frumoasa masina sa o ''covrighezi'' sanatos !

Multumesc dar nu este a mea, e a unui prieten... :)

 

 

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...