Jump to content
Sign in to follow this  
FLEX

Amortizoare Matiz

Recommended Posts

Am montat amortizoarele, e alta masina! :lavolan: Sta lipita de drum, si s-a asternut linistea! Daca tin pe jumate cat a zis Yaz, ma declar multumit!

Share this post


Link to post

la mine troncane de noua.i-am facut in primul an un test si au iesit 30% pe fata si 60% pe spate sau invers ca nu mai tin minte.cert e ca mi le-au schimbat pe cele din spate cu altele pe ulei marca daewoo.initial erau pe gaz.acum am tot aceleasi spate ulei fata gaz.troncane dintodeauna .parca vara mai slab iar la frig mai tare m-am obisnuit.cand prind drum neted ma bucur de liniste.cred ca nu exista matiz sa nu troncane pe denivelari .daca exista sa-mi da-ti si mie de stire.

Share this post


Link to post

Si eu am crezut ca era de la amortizoare, dar troncanea de la etrieri.

Share this post


Link to post

la mine troncane de noua.i-am facut in primul an un test si au iesit 30% pe fata si 60% pe spate sau invers ca nu mai tin minte.cert e ca mi le-au schimbat pe cele din spate cu altele pe ulei marca daewoo.initial erau pe gaz.acum am tot aceleasi spate ulei fata gaz.troncane dintodeauna .parca vara mai slab iar la frig mai tare m-am obisnuit.cand prind drum neted ma bucur de liniste.cred ca nu exista matiz sa nu troncane pe denivelari .daca exista sa-mi da-ti si mie de stire.

 

Exista, insa nu cu amortizoarele standard. La mine este liniste in masina.

Share this post


Link to post

ce amortizoare ai?si cat te-au costat?si cum adica nu-s standard?

Edited by calinjack

Share this post


Link to post

ce amortizoare ai?si cat te-au costat?si cum adica nu-s standard?

 

Nu sunt standard adica nu sunt alea de se pun din fabrica, cele "originale" care sunt niste porcarii sinistre.

Eu am Kayaba Excel-G, pe gaz toate 4. Au costat impreuna aproape 1100, 319 cele de pe fata(bucata) si 218 cele de spate(bucata).

Edited by closchkutza

Share this post


Link to post

DIn fabrica se punea Bilstein facute la Sibiu, ca si la Logan de altfel, si sunt foarte OK.

Share this post


Link to post

La mine erau pe gaz Bilstein Compa si trancaneau ziceai ca se rupe masina in doua cand dadeai in gropi.

Share this post


Link to post

De noi asau aveau ceva km? crezi ca Monroe tin la infinit?

Share this post


Link to post

De noi asa au fost. Nici un amortizor nu tine la infinit asta e clar. Cand se duc se schimba.

Share this post


Link to post

DIn fabrica se punea Bilstein facute la Sibiu, ca si la Logan de altfel, si sunt foarte OK.

 

Ce stii tu se intampla odata, demult, pana in 2005. Si alea erau insa bune rau de tot, citeste pe la inceputurile forumului, schimbau baietii amortizoare dupa cateva mii de km ca nu mai suportau troncaneala din masina.

Eu aveam pe masina Delphi, facute in Polonia parca. In 43.000km cat le-am avut pe masina am schimbat amortizoarele de pe spate de 2 ori si unul pe fata odata, cel de pe dreapta insa troncaneala nu a incetat niciodata. Sa mai zic ca amortizoarenoi-noute, scoase din cutie dupa 1 luna aveau eficienta..zero? Astea au 20.000km si nu scot absolut nici un sunet plus ca masina se simte ca o masina, nu mai topaie la gropi, se simte mai grea, mai asezata. In concluzie, da, erau niste porcarii sinistre.

Share this post


Link to post

la mine troncaneau de noi,asa ca m-am dus dupa prima 1000 de km si le-am schimbat pe spate dar tot asa.apoi am mai schimbat dreapta spate o data ca suna rau.acum am 28 000 dar m-am resemnat.acuma ca am auzit de la voi ca aveti masini care nu troncane pe denivelari parca le-as schimba.sugestii?

Share this post


Link to post

... am auzit de la voi ca aveti masini care nu troncane pe denivelari parca le-as schimba.sugestii?

 

 

Inlocuieste-le cu ce s-a scris pe forum ( Monroe sau Kyb, ulei sau gaz in functie de preferinte sau buget) si nu o sa mai ai probleme un numar de km.

Share this post


Link to post

mersi de sfaturi.la monroe ma gandesc de mult dar as vrea sa stiu ce parere aveti de koni.are cineva asa ceva pe matiz?

Share this post


Link to post

Koni pe matiz... 41000000.gif

si chipuita stage 3! =)) =)) =)) =))

 

Acum serios, Koni inca nu stiu ca Daewoo a inventat Matizul! Ar trebui informati!

Share this post


Link to post

... as vrea sa stiu ce parere aveti de koni.are cineva asa ceva pe matiz?

 

In urma cu doi ani am cautat Koni si nu am gasit pt Matiz. Daca"esti in bani" poti sa iei Kyb Excel-G pe gaz. :rolleyes: ...uita de "incercari" cu ceva mai scump si netestat. Eu comandasem la un magazin pe internet Excel-G (dar nu la preturile pe care le practica unii de pe forum)...si m-au sunat baietii sa-mi spuna ca nu au pe stoc, dar mai aveau Kyb pe ulei. Asa ca am pus si de-astea pe ulei si se comporta foarte bine. Urmatoarele o sa fie pe gaz, tot Kyb (masina "moare"la mine).

 

:o fftopic: eur: crezi ca la toti le plac "autobuzele"? ...la care unii n-au bani de cauciucuri, ce sa mai vorbim de amortizoare

Edited by cristics

Share this post


Link to post

Cristics, ce ai cu mine? Nu eu visez Koni pe Matiz... Matizu' cu ale lui, Mertanu de formula 1 cu ale lui, nu le amestecam! Eu nu am koni nici pe prima masina din profil, chiar daca koni fabrica amortizoare pentru ea. Nu mi se pare justificata diferenta de pret (sunt de doua ori mai scumpe) pentru beneficiile aduse.

Share this post


Link to post

Cristics, ce ai cu mine? ... Nu mi se pare justificata diferenta de pret (sunt de doua ori mai scumpe) pentru beneficiile aduse.

 

Personal, nimic...dar afirmatia (urmata de emoticoane) ca Matizul nu merita amortizoare Koni (desi nu se fabrica pt Matiz, sau nu stiu eu) mi s-a parut rautacioasa. Alte beneficii decat stabilitatea masinii in curbe sau in situatii critice de franare cu schimbarea directiei, care ar putea fi? Cateodata merg in spatele unuia cu masina cu valoare dubla-tripla fata de Matiz si ma enervez ca pune frana in curba...si banuiesc ca daca cu Matizul nu trebuie sa pun frana, nici el nu ar trebui sa puna...

Share this post


Link to post

EU zic ca merita, sunt 'patit', am dat o caruta de bani pe un set de amortizoare bune pe gaz (Sachs Advantaje) la Espero, masina considerata barca in general, si merita, acelasi lucru e valabil si la Matiz care nu e cunoscut printr-o stabilitate de invidiat de la mama lui.

Share this post


Link to post

dar de fapt ce ar fi mai indicat ,gas or oil?care ar fi diferenta?nu ma refer la bani ci la comportament.

Share this post


Link to post

Toate sunt pe ulei la autoturisme, camioanele au doar pe gaz. Diferenta e ca la cele denumite pe gaz uleiul lucreaza la o presiune mai mare, si contin o perna de gaz ce-l impiedica sa spumeze-sa faca bule, deci sunt mai eficiente.

Share this post


Link to post

... si, implicit, mai dure !

 

dar de fapt ce ar fi mai indicat ,gas or oil?care ar fi diferenta?nu ma refer la bani ci la comportament.

Ce iti doresti ? Stabilitate sau confort ? Mergi mai mult pe drumuri bune sau pe drumuri proaste ?

Share this post


Link to post

Atunci nu te orienta spre amortizoare "pe gaz". Asta doar daca nu esti foarte suparat pe rinichii tai ;) .

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...