Jump to content
Sign in to follow this  
marckcos

Inlocuire Becuri La Bord Sau Din Butoane

Recommended Posts

Salutare am un cielo GLE 95...problema este urmatoarea:

sub turometru exista un afisaj care contine, cred, : starea uleiului, bateriei, etc...(nu mai stiu restul)......si sub indicatorul de benzina mai exista un afisaj care NU STIU ce ar trebui sa-mi arate...cred ca ar tb sa semnalizeze usi deschise...

Intrebarea este : ce ar trebui sa imi mai arate sub indicatorul de benzina si cum draqu sa fac sa-mi functioneze afisajul...

mentionez ca am reusit sa vad fffff vag semnul care imi indica o portiera deschisa...restul... :oops:

 

[color="darkred">VAXXi: titlu editat pentru a fi mai clar despre ce-i vorba[/color]

Share this post


Link to post

Acolo in dreapta trebuie sa fie 2 .Unul indica usa deschisa celalat centura soferului.Schimbarea acestora este posibila numai prin desfacerea panoului cu ceasurile de bord.

 

:roll: De becuri e vorba ! :roll:

Share this post


Link to post

Ai grija cand umblii la bord.daca nu te pricepi la instalatia electrica mergi mai bine la un service sau consulta-ti manualul masinii 8)

Share this post


Link to post

Salut.

Am si eu o problema. Becul care ilumineaza comutatorul de la ventialtor e ars. Noaptea, e intunecata zona aia.

Ati schimbat vreunul asa ceva, aveti idee ce trebuie sa desfac de pe acolo?

Multumesc anticipat.

Share this post


Link to post

Si al meu e ars. Sau poate ca nu il am. Chiar sunt si eu curios.

Share this post


Link to post

e simplu, problema e ca nu stiu daca gasiti becuri din alea...

 

Se da jos un panou negru de sub torpedo...panoul se afla spre consola centrala!

 

Dupa care o sa observati cablul cu ajutorul caruia schimbi de la rece la cald si invers!E prins cu ajutorul unei "pene"(pana). Se scoate cablul dupa care se desface rama din jurul consolei centrale prin tragere.

Nu mai stiu daca trebuie scos neaparat si casetofonul... Oricum dupa ce ati scos rama, trageti usor de panoul de climatizare...va iesi dar nu foarte mult, pana cand puteti sa va strecurati mana dupa el...cand ati reusit desfaceti mufa si furtunurile de la viteza ventilatorului...SI GATA! Acu ar trebui sa iasa usor...si pt. a putea scoate becurile va mai trebuie o pensa!

 

 

Nu stiu daca m-am facut inteles...e greu de explicat :) ...dar daca veniti la intalnire va pot arata ...si va fi mult mai usor...APROPO ca sa stiti cu cine sa vorbiti eu am un CIELO ALB NR. B-47-AVD!!!!

Share this post


Link to post

...beculetzele se gasesc ca sint de'alea de la martorii luminosi din bord pe soclu . Mai aiurea e treaba cu cablele din spate ... :(

Share this post


Link to post

Mersi mult Vlad 8).

Daca mai vine soarele o sa ma apuc, nu am chef sa stau in ploaie sa fac chestia asta. CDPlayerul nu e o problema daca tb scos si el...Are 4 suruburi, iese f repede...l-am mai scos ca sa curat lentila.

Te-ai facut f bine inteles, sa vedem in practica cum stau lucrurile.

 

@iso...becurile alea unde le gasesc? La cei ce vand piese pt Daewoo?

Share this post


Link to post

salut mike,

 

eu zic sa mergi la service (sa intrebi de un electrician) si sa-l chemi la masina sa vada despre ce este vorba. Pe mine aceiasi problema m-a costat oficial la service aprox 300k lei (aveam si un scurt pe care nu stiu de ce putem sa-l rezolv de unul singur). Poate cu o mica atentie catre electrician te rezolva (un bec de bord era acum un an 24k lei).

Share this post


Link to post

Asa e. Mi-am facut eu la Radacini Plevnei: 25.000 becul si manopera a fost 200 de mii. As fi putut sa o fac si singur dar pretul a fost mic in comparatie cu ce am mai avut de reparat in rest.

Becul era tot in consola de AC. Oricum pot fi doar contactele oxidatate, nu neaparat becurile arse.

Share this post


Link to post

Poate fi un contact de la usa , inclusiv de la portbagaj , sau in stanga jos la prag o sa gasesti firele care vin de la plafoniera care s-ar putea sa fie rupte sau in scurt , sau poate sa fie din bing - bang. :wink:

Share this post


Link to post

vreau sa-mi schimb becurile la bord la bolid (sa-mi pun albastre) si am ajuns intr-un punct mort...am desfacut bordu si nu stiu cum sa desfac matzele din spatele bordului.ma ajuta cineva?

Share this post


Link to post

Prima data scoti cablul de kilometraj apoi cele 2 mufe ale cablajelor.Toate au sigurante pe care trebuie apasate si apoi tras usor de ele in spate.

Share this post


Link to post

pe lateralele mufelor, exista niste aripioare pe care le apesi...

Edited by ovi_jer

Share this post


Link to post

bine k nu mai deschid si eu un thread...

ce fel de becuri sunt in bord? adica daca desfac bordul, ce fel de becuri trebuie sa schimb? cum arata? o poza ar fi binevenita!

Share this post


Link to post

Va salut,

 

Este a 7a oara cred cand am incercat sa ma inregistrez si, surprinzator, de data asta chiar am reusit !!

Ceea ce este foarte bine pentru ca tocmai mi-am autocauzat o problema...

 

La Cielo-ul meu nu imi mergea beculetul din spatele comutatorului de viteze al aerului si m-am gandit eu ca ar fi indicat sa imi bag nasu unde nu imi fierbe oala (fiind incurajat in prealabil de schimbarea cu succes a beculetului de scrumiera). Asa ca m-am apucat si am desfacut si se pare ca el a fost foarte bine prins acolo (infipt cu cleme cred - nu mi-am dat seama ...) dar eu am tras sanatos de el pana ce nu am putut - se tinea intr-un fir care nu voia sa se miste. Asa ca am decis sa nu insist ca sa nu fac alte nebunii... DAR acum nu se mai aprinde NIMIC din partea aia a bordului.

 

Intrebarea mea este daca cineva a demontat acel bloc corespunzator ?!?! (fara sa strice nimic) - banuiesc ca exista ceva ce eu nu am facut ...

 

Va multumesc !

Share this post


Link to post

salut! spunemi si mie pls cum ai schimbat beculetul de la scrumiera de acolo si ce bec trebuie ca si la mine e ars.

apropo si la mine e ars (banuiesc) becul de la ventilator :) inca nu am incercat sa remediez problema dar sa vedem ce raspunsuri se dau pe aici , poate ma incumet si eu :)

Share this post


Link to post

salut,

 

becul din scrumiera e simplu de schimbat:

- desfaci cu mana panoul ala de plastic care se tine in cleme (doar tragi de el)

- apoi o sa vezi suruburile undeva prin dreptul scrumierei - sunt suruburile de la plasticul care acopera schimbatorul de viteze - il tragi usor in sus dupa ce ai desfacut suruburile, atat cat sa vezi suruburile care tin scrumiera

- desfaci si pe alea si apoi iese scumiera iar in spatele ei e un mic fasung cu un beculet din ala de 10k ROL (1RON :D ) pe care il schimbi

 

Cam asta ar fi tot !

 

Anyone despre problema mea ?!?!

Share this post


Link to post

Am avut si eu aceasta problema, dar a coincis cu efectuarea unei revizii si m-au ajutat cei de la service, deci ar exista si solutia aceasta cu serviceul( eu i-am lasat lu' nenea acela 100k lei) :thumbl:

Share this post


Link to post

se poate desface...problema intr-adevar e cu 2 cabluri: primul e cel care duce la rotita de schimbare de pe rece pe cald..tre sa dai jos panoul negru de sub torpedou (e prins parca in 2 cleme negre) dupa care desfaci surub cu care e prins cablul si il scoti de acolo...odata eliberat cablul trrage de blocul de climatizare si vezi ca mai e un cablul cu o mufa cu ureche ca la computer...e acolo e problema...s-ar putea sa fie prea scurt cablul si sa nu poti sa iti bagi degetele sa il scoti si atunci se complica treaba si trebuie sa scoti si cas. La mine a mers direct.. a iesit blocul de climatizare exact cat sa bag niste degete sa scot mufa aia.

daca reusesti o sa vezi ca in spatele blocului sunt 2 lacasuri unde intra becurile. uita-te la ele daca sunt arse daca nu vezi la cablul cu 2 fire subtiri..ala e care da lumina in bloc..poate s-a rupt ala!sper ca te ajuta explicatia mea :dizzy:

Share this post


Link to post

Salut

 

buna ideea ta - se pare ca trebuie sa trag de firele alea din spate de acolo ... hmm

 

ca eu am desfacut si casetofonul cand am incercat sa dau aia jos dar nu am stiut cum sa desfac firele din spate (blocul nu iesea indeajuns cat sa vad eu ce e acolo); cel mai important (din cate am vazut) ar fi firul care are un arc pe el si care e prins pe undeva prin dreptul rotitei de aer - rece-cald. Ala cum se desface ? e prins tot asa intr-o clema ? daca trag tare de el ... se poate rupe ?

 

mersi oricum pentru idee,

vine weekendul acum si cred ca dau o fuga in spatele caminului sa analizez :D

Share this post


Link to post

ala care are arcul ala se desface de sub torpedou de unde ti-am zis mai sus..daca nu il desfaci pe ala degeaba...si nu e idee..asa l-am desfacut eu si cred ca asa se procedeaza oricum

Share this post


Link to post

10x,

 

eu acum m-am trezit (lenesul de mine) si abia dupa ce am postat am recitit postul tau :D - care, de altfel, era foarte detaliat

 

mersi !

si o sa anunt cum a mers - cel mai probabil maine !

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...