Jump to content

Sign in to follow this  
gabimok

Senzor Rotatie Arbore Cotit Eroare

Recommended Posts

Am detectat(in service cu aparatul) in urma aparitiei martorului engine check(galben) aprins,eroare senzor rotatii arbore cotit(Spark 0,8)

Am cumparat unul nou si l-am inlocuit,dar engine chech-ul nu se stinge.Am scos si o borna de la baterie.

Se va stinge singur,sau trebuie sa merg din nou in service?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Du-te la service sa iti puna borna inapoi. Porma porneste masina si vezi daca se stinge...

Share this post


Link to post
Share on other sites

am pus imediat borna,am mers 30 km azi, dar nu se stinge martorul,sa fac alta procedura?

Share this post


Link to post
Share on other sites

La service se citeste codul de eroare.Se sterge. Se inlocuieste piesa. La tine ce s-a facut de fapt? Daca ai fost la service si ai factura, te duci inapoi sa ii intrebi ce e cu becul aprins. Ce e asa de greu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am crezut ca daca voi inlocui senzorul pe care l-a depistat testerul defect(cu toate ca masina functiona cu acest senzor detectat ca defect,am scos mufa in timpul functionarii motorului si s-a oprit,am zis de atunci ca senzorul e bun,dar testerul refuza sa stearga eroarea si implicit becul galben).

Nu am timpul necesar sa merg iar la tester la IATSA Bc,speram sa se stinga singur martorul inlocuind senzorul.

Citisem undeva ca dupa 10 porniri-opriri se va stinge....am facut si asta dar nu vrea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

10 porniri-opriri inseamna 10 cicluri complete (cu motorul rece), nu ca opresti si pornesti motorul de 10 ori in 5 minute.

Asta inseamna, cel mai simplu, 10 zile diferite de mers cu masina :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Offtopic: la matiz parca e mai simplu: 3 porniri fara eroare.


Am crezut ca daca voi inlocui senzorul pe care l-a depistat testerul defect(cu toate ca masina functiona cu acest senzor detectat ca defect,am scos mufa in timpul functionarii motorului si s-a oprit

 

P0337 58X Crankshaft Sensor No Signal. Zici ca ai scos mufa si s-a oprit motorul?

In fine. Poate invata lumea sa vina de la service cu lectia invatata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da cu senzorul vechi cand am desfacut mufa de conectare,a murit motorul. Nu stiu ce sa cred, daca era defect in totalitate sau nu mai era in parametri.

Edited by Salex

Share this post


Link to post
Share on other sites

dupa 10 cicluri pornit-incalzit motor mers si...oprit racit motor se va stinge martorul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×