Jump to content
Sign in to follow this  
mr_

Citroen C1 Airdream Sensodrive

Recommended Posts

Interesanta poza,mai bine zis efectul...

La peste 30km/h incepe zona rosie :mrgreen:

Mare grija cum circuli sa nu o fortezi :-/

 

Share this post


Link to post

De la cine ai luat spuma cu celula inchisa? e la spray banuiesc... Astia de la SIKA nu aduc asa ceva in RO :roll:

Share this post


Link to post

Nu, e ca o folie din burete, atâta doar ca nu întra apa și nu se imbiba sau nu absoarbe apa. Am luat-o de pe ebay.

Share this post


Link to post

Mai nou exista si la spray, de bagat prin diverse colturi :D Doar ca la noi daca intrebi de ceara de cavitati, deja li se pare ca-i injuri :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Zilele astea m-am jucat cu niste leji. LA scuter si la marele alb.
FAZA1:
La scuter m fost dintotdeauna nemultumit de calitatea farului, asa ca am schimbat becul cu halogen cu ledul din imagine. Becul 35w, ledul 20w. Ca fapt divers caut o metoda sa pot si stinge complet farul (se aprinde automat cand pui contact) pentru ca nu are ponire la pedala si mi-e teama sa nu am probleme la pornire cand bateria imbatraneste si eventual dupa o perioada lunga de repaos. Insa orice watt mai putin pe lumini mi se pare util.
Vestea buna e ca diferenta de lumina e enorma (pozele sunt facute in mod manual ca sa fie strict cu aceeasi parametri la aparatul foto).
Vestile proaste sunt ca ledul e H4, nu HS1. Teoretic sunt aproape identice, practic exista posibilitatea ca H4 nu fi intrat perfect in soclul pentru HS1. Internetii spun ca uneori merge, alteori nu, functie de cat de scrofulosi sunt aia care au facut soclul. Si radiatorul ledului nu-mi da voie sa pun inapoi capacul anti praf.
Si bate cam prea sus, in special faza lunga. Am dat farul cat de jos se poate din reglaj insa e tot o idee prea sus pentru gustul meu. ASta ar fi a doua veste proasta.
DSC07828.jpg
DSC07830.jpg
DSC07831.jpg
FAZA 2 - Citronel
Problema la Citronel e ca pentru a-i pune, trebuie sa ii iau la pila... in cel mai propriu sens al termenului. Intai trebuie montat suportul in far (poza), apoi se insurubeaza si ledul (si e reglabil, se insurubeaza mai tare sau mai putin pana lumina e cat mai concentrata) si apoi se strange surubul din suport ca sa ramana in pozitie. In alta ordine nu se poate monta deoarece sarma care tine becul nu are cum sa treaca pe langa radiator, intai se fixeaza cu sarma si apoi vii cu restul becului din spate.
Insa ca sa montez suportul e de transpirat (am reusit, insa nu e simplu) si nu am nicio sansa sa bag surubelul din imagine. Cu surubelul in pozitia corecta nu il pot fixa, deoarece sarma care tine becul calca pe el si nu am cum s-o fixez. Am incercat sa montez soculu cu surubelul suficient de strans (ca in poza) in ideea ca odata montat e mai usor sa-l desurubez cat e nevoie decat sa-l bag pe langa sarma care tine becul, insa nici asa nu merge deoarece sarma aia calca fix in dreptul gaurii (se vede si in poza semnul lasat).
Plus ca nu am loc sa bag inbusul dupa el.
Am facut totusi un test de amorul artei (fara surubel), si ledul pare foarte bun. E foarte bine gandit si fiind reglabil te joci cu el pana cand farul bate bine si nu imprastie lumina prin corcoduse (vezi foto, faza lunga si scurta, stanga led dreapta halogen Philips Xtreme +130%) asa cum aratau multe teste, lucrurile par se amelioreaza constant. Pe de alta parte diferenta de lumina nu e chiar atat de mare (pe cat a fost la scuter, vezi mai sus). Ma asteptam ca diferenta dintre 1400 si 4500 lumeni sa fie mai mare. Plus ca tinand cont de umiditatea de la mine prefer lumina "galbuie" a halogenului (apropo, in realitate nu e galbuie deloc, e pozele din lotul asta sunt facute cu celularul si culorile sunt la furat).
Nu prea stiu daca sa-mi bat capul cu el... sau sa folosesc unul pentru scuter, pentru ca am impresia ca ar fi de-a dreptul perfect si probabil ar bate mai bine si mai concentrat decat celalat. Ledul asta are 30w, cel original de la scuter 35, deci nu-i problema cu firele. Am cumparat deliberat puterea cea mai scazuta pe care am gasit-o ca nu vreau sa omor ceilati soferi.
Iar la Citronel in cazul asta ma bate acum gandul sa iau un xenon de 25W/2000 lumeni, au aparut unele omologate (legea cere autolevelling si spalator de la 2000 lumeni in sus) care ar avea avantajul ca nu-mi dau batai de cap cu militia galactica sau cu Lt. Geordi LaForge pe la ITP. In plus pot lua cu 4300k, mai apropiat de lumina halogenului si mai adaptat pe ploaie decat 6000k-ul ledului.
Si raman cu niste leduri in plus care or sa stea printr-un dulap pana la sfarsitul universului, ca astea au o durata de viata probabil mai mare decat a scuterului si a citronelului la un loc si deci nu prea se pune problema sa le folosesc vreodata ca rezerva.
Sau poate daca e cineva interesat de niste leji buni de 4500lumeni bucata / 6000k format H4 marca NightEye dati un semn...
IMG_20180126_171751.jpg
IMG_20180127_101741.jpg
IMG_20180126_171722.jpg
IMG_20180127_101815.jpg

 

Share this post


Link to post

Nu pricep neam chestia cu umiditatea si lumina galbuie. Mai detaliat te rog, sa priceapa si badea ...

Share this post


Link to post

Apa cică absoarbe mai tare lumina albastra, asa ca pe vreme umeda e mai buna o lumina mai spre galben decât spre albastru.

Share this post


Link to post

Pricepem. Multam. N-o stiam, motiv caruia nici nu pricepeam cum sta treaba cu umiditatea si culoarea luminii.

Share this post


Link to post

Cum spuneam pe alt topic, sotia se intelege binisor cu noul atelaj motorizat rosu, asa ca Citronelul ar putea face fericit alt proprietar (si pe mine care imi realizez visul de a nu mai avea doua masini).

Am facut un mic studiu de piata, si spre deosebire de Romania, pe aici masinutele astea mici inca au cota, isi pastreaza valoarea mai bine decat Merzanele. In plus la mine in tara un benzinar Euro5 inca nu va avea probleme de interdictii cel putin pana in 2030, poate chiar 2035 (deja diesele Euro4 sunt pe lista neagra).
Lumea cere 3200-3500€ pe unele care arata bine, insa care in general au km mai multi (eu am 61kkm), si FARA CUTIE AUTOMATA, iar unele cu doua usi. OK, vorbim de pretul cerut, nu pretul final. As putea zice deci ca ar trebui sa cer mai aproape de 3500 decat de 3200. Alt avantaj e si insonorizarea facuta de mine (jumatatea din spate a masinii + portierele) care se simte. SA zicem ca dau cadou si interfata diagbox + laptop vechi cu win pe 32 biti pentru diagnoza, ca "gest comercial" ca sa fiu mai breaz decat concurenta.

Pe de alta parte insa estetic are mici probleme. Spoilerul din spate a fost zgariat de doua ori in parcare si vopsit cu pensula de oja. Aripa stanga fata un pic infundata, tot in parcare (din fericire fara vopsea sarita). Vopseaua are mici ciupituri pe toata capota, insa aparent doar una singura a ajuns la tabla (o sa incerc sa o remediez singur). Capacele de roti arata ca dracu' insa am comandat unele noi, astea se rezolva.

Daca ma pun in pielea clientului as face in plus scheme si ca pneurile sunt vechi si se vede daca te uiti atent (chiar daca au carne). As zice deci ca un set de pneuri e vreo 250€, estetica inca vreo 250, vreau 500€ reducere. Aka ofer 3000.

Eu nu prea am chef sa ma apuc sa o repar, , as prefera sa o dau mai ieftin fara a imi mai bat capul cu reparatii si pierdut vremea pe la tinichigerii si vulcanizari. Una peste alta, ca vanzator sa zicem ca as fi multumit sa o dau cum e cu 3200€. Si nu am presiune s-o vand, nu treubuie sa plece in 24h adica pot s-o fac pe nebunul daca vreau.

Intrebarea e: sa fac eu aripa (si eventual la pachet si spoilerul) si sa tin la pret la 3500 (minim), tinand cont la ca nu gasesti una automata cu kilometrajul asta, sau sa o las asa si sa scad din pret pe la 3200? Care din strategii ar avea succes mai mare?
 

IMG_20200614_084850.jpg

IMG_20200614_084901.jpg

IMG_20200614_084926.jpg

IMG_20200614_085018.jpg

Share this post


Link to post

Pune-o la 3999 in prima zi,dupa o scazi la 3200 si poate pica un chilipirgiu

Share this post


Link to post

S-a vândut... Mai puțin de 24h. 

A luat-o un băiet care teoretic se pricepe la mașini, e expert pentru o societate de asigurări. 

  • Like 2

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...