Jump to content
Sign in to follow this  
andreicri

Chevrolet Lacetti - Impresii

Recommended Posts

Mai bine mai pui ceva în plus şi ei motor de 1,6 .Crede-mă că nu îţi va părea rău. Cât despre climatronic astea sunt briz-briz-uri. A/c-ul îl foloseşti cel mult 2 luni pe an aşa că eu nu am ales climatronic şi nu îmi pare rău. :-?

În concluzie încearcă să iei lacetti chiar dacă faci un efort mai mare . Şi eu la început am dorit kalos dar când am mers cu lacetti mi-a zburat gândul. ;)

Sper să faci alegerea cea mai bună! :) >-

post-1798-1129116591_thumb.jpg

 

Şi încă ceva . Eu cu cutie automată, şi Ac am reuşit să scot în oraş (nu bucureşti e drept) cam 8,5 %. (şi nu am rodajul terminat). Aşa că optează pentru 1.6 consumul nu e astronomic. :-?

Share this post


Link to post

lauamd, mi se pare mie, sau cutia de viteza are doar 1,2 si D pentru mersul in fata ? Ce Dumnezeu ca asa aveam si pe Cielo, adica o cutie antica fara performante, care solicita motorul cam mult (la 120km/h aveam 4000 de rpm), dar cei drept fiabila. Sa nu imi spui ca e aceeasi...

Ma asteptam sa aiba 1,2,3,D, adica mai multe trepte si posibilitati de a le selecta manual. Care-i treaba?

Share this post


Link to post

Are 4 viteze . 1 , 2 , D4. Se vede şi în poze dacă te uiţi puţin mai atent la cea făcută cu levierul schimbator. Dacă vrei pot face o poză mai detaliată. :lavolan:

Ca să poţi trece în mod manual şi prin 3 trebuie să foloseşti butonul "Hold" ,în rest mergi cu D în care se schimbă toate. E super fain,poate nu ca la seven g-tronic la mercedes dar e tare.

 

La 128 Km/h am 3000 rot /min.

Share this post


Link to post

Sunt din iulie posesorului unui Lacetti SW 1.6 MT.

Sunt extrem de multumit de masina. In cei ~5000 km nu m-a dezamagit nici o secunda, mai degraba eu am dezamagit masina deoarece in ultimii 10 ani nu am condus decit 200 km si sunt aproape incepator.

ABSul si manevrabilitatea dublata de stabilitate m-au salvat din citeva situatii dificile (prea multi nebuni care merg pe contrasens si altii care nu stiu ce e prioritatea de dreapta in intersectii cu mai multe benzi pe sens).

Spatiul interior socheaza toti prietenii cind urcă prima data in ea, iar eu nici acum nu sunt sigur unde incepe si unde se termina, asa ca parcarile le fac dupa schemă pt a le reusi.

Daca se rabateza scaunele din spate si se muta plasa de protectie dupa scaunele din fata ai aproape o camioneta carosata.

La Climatronic nu as renunta in nici un caz; merg uneori ca pasager in Kalosul unui prieten cu AC manual si diferenta este ca de la cer la pamint.

Totusi as avea unele nedumeriri:

1. a reusit cineva sa-si instaleze scut motor si daca da cit a costat (la dealer au spus ca cel de kalos nu se potriveste decit facând improvizatii periculoase)?

2. credeti ca este normal ca benzina de 95(raportat la cea de 98) sa determine un consum mai ridicat si o supraturare in treptele 2 si 4?

3. Este normal ca frâna de serviciu (pedala) sa nu mai functioneze daca se opreste motorul? (patit pe o panta de 20% si salvat de frâna de mână)

4. credeti ca se poate face ceva ca priza auxiliara din portbagaj sa fie alimentata si fara contact pus?

5. ce cauciucuri de iarna ati recomanda si unde ar fi mai ieftine/de calitate?

Share this post


Link to post

2 - nu inteleg cum poate o cifra octanica sa supratureze un motor, fii mai explicit;

3 - e normal ca frana de serviciu sa nu functoneze cu motorul oprit, motiv ptr. care nu se circula cu motorul oprit.

Share this post


Link to post

1 - Nu am fost atent,dar acum că ai menţionat mă voi uita dacă se potriveşte unul de logan care se pare că este mai mare .

2 - nu cred că benzina are vreo influenţă.

3 - Stai linistit. Frâna funcţionează perfect doar că trebuie să apeşi mai tare pentru că motorul nu te mai poate ajuta.

4 - Se poate şi cu priza. Du-te la service şi roagă pe cei de aculo să te ajute. E ceva simplu, se schimbă poziţia unui cablu.

5 - Aici nu ştiu prea bine ce să recomand.

Share this post


Link to post

Foarte ciudat, eu nu am reusit la nici o masina cu servofrana din cate am avut sau condus sa fac frana sa functioneze mai mult de cateva pedale daca motorul e oprit. Apoi frana se intareste si nu mai face fata.

Share this post


Link to post

Nu mai faci tu fata. :) Du-te la sala!

 

PS: si nu trage de volan prea tare :) ca poate ramai cu el in mana.

Share this post


Link to post

Satori are dreptate ! > :)

Share this post


Link to post
Nu mai faci tu fata. :) Du-te la sala!

 

PS: si nu trage de volan prea tare :) ca poate ramai cu el in mana.

 

Bravo nenea moderatoru' frumos raspuns ! Parca caterinca se facea pe alte topicuri. M-ai lamurit bustean la ce problema ridicasem eu.

 

lauamd : Fa testul asta, lasa masina in panta (de inclinatie mica ca sa nu fie periculos) si tine-o din frana de cateva ori sa vezi daca o mai oti controla dupa cateva apasari. Eu stiu din experienta cand am tractat o masina prin cablu o data si era panta, iar masina din spate era mai grea si venea peste cea din fata, iar cel de la volanul msinii tractate chiar se ducea la sala, pe bune, dar tot nu putea sa franeze. Nu ii mergea nici frana de mana. Nu doresc nimanui acele senzatii tari prin care am trecut atunci.

Share this post


Link to post

Stai mai omule ca nu esti singurul care a trecut prin asta. Intr-adevar, daca esti obisnuit cu servofrana ti se pare ca nu franeaza deloc. Dar este doar o impresie, eu am dus un kadett cu motorul in portbagaj tractat din aparatorii patriei pana la apusului si ma tragea ala cu 60km/h. Asa ca nu dispera, mai estem sanse... Si eu nu merg la sala...

Share this post


Link to post

Gica, imi pare rau ca te-ai enervat (probleme la munca?) dar deh... hai sa o luam logic: masina franeaza, doar ca nu te ajuta nimeni sa exerciti presiune asupra placutelor si sabotilor, corect? Deci ai frana doar ca trebuie sa apesi FOARTE tare.

Si eu am trecut prin asta (s-a oprit motorul la Dacie la 120kmh) si solutia este sa te apuci bine de volan, te sprijini in scaun (asta nu a mers la Dacie, s-a rupt un surub) si apesi pe frana.

Concluzia: Masina franeaza. Tu/eu/noi nu ai(avem) forta. Ce mai e de lamurit?

 

Mi-am mai amintit una: prima data am condus Dacie fara servofrana. Prima oara cand m-am urcat intr-una cu servofrana era pe vremea cand inca nu aveam carnet. Era masina varului meu care e regretat faptul ca mi-a lasat-o pe mana pentru ca si acum cred ca mai are urme de sange pe bord, unde a dat cu capul. :)

Share this post


Link to post

Regret dacă te-am suparat gică dar să ştii că lui satori trebuie să-i dăm dreptate.

Să ştii că şi eu am de-a face toată ziua cu automobile (de ăsta-i serviciu) .Să ştii că motorul doar te ajută să apeşi mai uşor dar nu are nici o influenţă asupra frânelor. Sunt un sistem total independent tocmai din motivul siguranţei.

E normal să se întărească atât timp cât motorul nu mai absoarbe aerul din cilindrul servomecanismului.

Oricum eu nu pot exclude nici un eventual defect al sist de frânare.

Share this post


Link to post

Nu bre nea Satori, nu am probleme la servici, ca atunci cand am nu mai am timp sa intru pe forum, intelegi ?

Nu va mai cereti scuze ca raul a fost facut deja : mi-ati jignit sentimentele... :)

In concluzie masina franeaza (atunci cand fortezi pe frana de mai rupi si cate un surub :) ), dar nu indicam nimanui sa incerce asta, mai ales ca intrebarea pornise de la un om ce spunea sa e incepator. De acord ?

Edited by Gica

Share this post


Link to post

Pai nu recomandam pentru ca, pur si simplu, e greu de apasat pedala si, deci, greu de franat.

Pe scurt: CORECT! BINGO! :P

Share this post


Link to post

mi-am luat si eu un lacetti 4 usi,motor1.6, model x4xs57j adik premium, culoare argintiu metalizat.am platit vineri avansul (aprox 5000 d euro) si rata lunara este de 171 de euro. masina imi vine in 3 sapt,nam facut drive-test cu ea dar am mers pe incredere si pe ce am citit pe forum despre ea.cred k a am facut o alegere buna.la 9900 cip e cu climatronic,proiectoare,cd-player,geamuri electrice,oglinzi electrice...etc. fata de varful de gama nu are jenti d liaj usor, senzor de ploaie, controlul tractiunii, magazie de cd-uri si km atat. diferenta intre ele era km de 500 de euro

Share this post


Link to post

După părerea mea ai făcut o alegere foarte bună. Este o maşină super ,cam dură la suspensie dar de pe urma căreia vei avea satisfacţie.

Să o stăpâneşti sănătos iar dacă ai nevoie de sfaturi ne găseşti aici.

Share this post


Link to post

am avut niste probleme cu cei de la gtt. dupa ce bcr-ul mi-a aprobat dosarul miau zis k nu mai au masini si trebuie sa astept pana in ianuarie.mai aveau lacetii star(adik doar cu aer cond si geamuri electrice fata) si p alea mi le aduceau in 3sapt. knd leam zis k astept pana ianuarie au inceput k vine abia in februarie si tot asa. intre star si premium e diferenta de 500 de euro. si leam siz k astept si pana in martie. si abia atunci au inceput sa caute alta masina si au gasito in slovacia si au zis k o aduc in 3 sapt de cand platesc avansul. au fost km tarani sami bage pe gat alta masina dekt cea pe care am cerut-o

Share this post


Link to post

Am si eu o intrebare: Lacetti are cruise-control ?

Share this post


Link to post

Varianta ce se vinde în europa nu are cruisecontrol. Acestea există numai la variantele ce se vând în Canada sau în America sub numele de Suzuki Forenza . Şi pe mine m-a interesat acest aspect când am luat maşina şi încă mă interesează iar dacă v-a exista ca opţional voi proceda la cumpărarea lui. Mai întâi treb. să ajung la dealer.

Share this post


Link to post
am avut niste probleme cu cei de la gtt. dupa ce bcr-ul mi-a aprobat dosarul miau zis k nu mai au masini si trebuie sa astept pana in ianuarie.mai aveau lacetii star(adik doar cu aer cond si geamuri electrice fata) si p alea mi le aduceau in 3sapt. knd leam zis k astept pana ianuarie au inceput k vine abia in februarie si tot asa. intre star si premium e diferenta de 500 de euro. si leam siz k astept si pana in martie. si abia atunci au inceput sa caute alta masina si au gasito in slovacia si au zis k o aduc in 3 sapt de cand platesc avansul. au fost km tarani sami bage pe gat alta masina dekt cea pe care am cerut-o

Apropo razvanclub1, sa stii ca nici la iasi nu stau treburile mai bine.La dealerul Gold&Platin mi-au spus acum cateva zile ca, dak vreau un model sau o culoare anume trebuie sa astept 6 luni(sase luni).Am ramas masca!Nu se poate asa ceva .Motivatia lor a fost ca ei aduc cate un transport de chevrolet intr-un numar foarte mare de masini, dupa care nu mai aduc Chevrolet pana nu se epuizeaza stocul.Si uite asa cu dealarii astia de la noi!Promptitudine maxima! :wallbanger:

Share this post


Link to post

Când am luat-o mie mi-au spus că la comandă durează cam 3 luni. Asta spuneau cei de la Gesara , Bacău.

Share this post


Link to post

Un prieten a depus avansul (50%) pentru Lacetti acum o luna si jumatate, iar pana la ora actuala nu i s-a comunicat nici macar cu aproximatie cand va primi masina, desi a optat pentru 3 culori. Culmea este ca deja a primit prima factura de la firma de leasing X( . De necrezut!!!

Share this post


Link to post

Da, e posibil. Si eu am un prieten care a fost anuntat de compania de leasing (MotorActive) ca livrarea va fi amanata cu 1 luna. Cu cateva zile inainte sa ii vina masina. A sunat la Ford (BDT, cred) si i-au spus ca ei nu stiu nimic, aduc masina cand au promis (1 saptamana).

 

Oricum, specificati si companiile implicate.

Share this post


Link to post

Tot despre Motoractive era vorba. Sunt chiar curios cum va evolua situatia. Cum adica, sa platesti rate de leasing si sa nu folosesti masina... ciudat, raportand la definitia leasing-ului.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...