Jump to content
Sign in to follow this  
andreicri

Chevrolet Lacetti - Impresii

Recommended Posts

Eu nu am la Civic suspensie independenta pe spate.

Vrei sa facem o comparatie intre Lacettiul tau si Civicul meu?

 

PS: La faza cu impresionati de nume, nu m-ai nimerit deloc. Imi provoaca scarba renaultismul (a se citi marketing fara acoperire) pe care l-am vazut in ultimul timp la Toyote.

 

Nu fac. Diferenta de pret intre cele doua masini este mult mult prea mare.

M-am referit la Corolla, preturile sunt sensibil aceleasi.

Asta nu inseamna ca nu sunt masini mai bune decat Lacetti in curbe care nu au suspensie independenta, insa te uiti la pret si vezi cateva mii de euro in plus. Asa si un Corvette cu arcuri lamelare sta mai bine in curba decat Lacetti dar are un pret pe masura.

 

Daca vs-ul era intre Civic si Lacetti raspusul era asa:

 

Tu stai mai bine in curbe si eu stau cu 7000 de euro in buzunar.

 

P.S. Pfff.. si totusi din ce vad aici:

 

http://www.youtube.com/watch?v=DST6CsR6LRM

 

Nu riscam mult :)

 

Noroc ca pentru mine Top Gear nu mai este ce era, insa clar in filmulet suspensia care nu este independenta isi arata limitele.

Edited by Dan55

Share this post


Link to post

Diferenta intre cele doua nu e de 7k euroi, SI chiar daca ar fi, e o alta discutie, daca merita. Ideea e ca Auris/Corolla sunt superioare Lacetti-ului, oricum ai da-o, ce naiba :D

Share this post


Link to post
P.S. Pfff.. si totusi din ce vad aici:

 

http://www.youtube.com/watch?v=DST6CsR6LRM

 

Nu riscam mult :)

 

Clar, nu. Te bagi? :D

 

PS: Uita-te la timpi ;) inainte sa te arunci.

PPS: Vezi ca ala e Civic TypeR, deci e mai buna ca al meu, arunca-te :D

PPPPPPPPPP... PlayStation: Wallaby ar trebui sa vada asta (Civic TypeR vs GTI)

Share this post


Link to post
Diferenta intre cele doua nu e de 7k euroi, SI chiar daca ar fi, e o alta discutie, daca merita. Ideea e ca Auris/Corolla sunt superioare Lacetti-ului, oricum ai da-o, ce naiba :D

 

Pai stai asa nenicule, ce facem? Comparam Lacetti, o masina care e de aproape 5 ani pe piata, cu ultimul model de Corolla?! Oh, e Auris acuma :) In tot ce-am scris mai sus m-am referit la varianta Corolla contemporana cu Lacetti. Acum 4 ani, cand am cumparat-o, cu aia comparam Lacetti.

Inca un lucru pe care-am uitat sa-l adaug, si-mi cer scuze pentru asta, e ca masina mea are gume 215/45/R17, montate pe jenti usoare-net superioare celor stock. De aici probabil si tinuta de drum foarte buna, pe cand a unui Lacetti stock e doar...buna. :)

Nu-mi sariti acuma in cap, rotile m-au costat cu totul cca 850 EURO si le-am montat cand trebuia sa-mi schimb cauciucurile de 15" oricum, deci investitia a fost infima.

Edited by wallaby

Share this post


Link to post

Eh, ai mai uitat tu si altele. :)

Matale nu la fel ai dat linkurile de comparatie a pretului? :) ) (unde oricum una spuneai si alta era acolo)

Pararea mea e sa lasam balta comparatia asta.. mai puneai si tu vreo 3 mii si aveai o bijuterie a tehnicii,

nu o masina fara abs, si cu motor de anii 95.

Share this post


Link to post

Pai si noua Corolla/Auris e de mai bine de 1 an pe piata... Tu vorbeai de masini noi asa ca nu are ce cauta veche Corolla in aceasta discutie.

 

PS: Mie imi place mai mult vechea Corolla decat cea noua... :D

Share this post


Link to post

Putem continua inca 2 ani pe vs si nu rezolvam nimic, daca mai intra inca unu si cu 308, Focus si Golf GTI este clara treaba.

Toti posesorii de Lacetti suntem de acord ca stabilitatea nu este punctul slab al masinii.

Parerea mea dupa mii de km facuti in spatele unui Passat (2 ani de zile am tot mers impreuna prin tara), pe zapada, ploaie si vreme fumoasa este ca stabilitatea la Lacetti este chiar punctul forte la cat costa masina. Sper ca nu intelegeti de aici ca am vacut un vs cu Passat-ul.

Pe mine ca posesor de Lacetti pe topicul Impresii despre Lacetti vreau sa citesc despre punctele slabe ale masinii si problemele ei.

Share this post


Link to post
Eh, ai mai uitat tu si altele. :)

Matale nu la fel ai dat linkurile de comparatie a pretului? :) ) (unde oricum una spuneai si alta era acolo)

Pararea mea e sa lasam balta comparatia asta.. mai puneai si tu vreo 3 mii si aveai o bijuterie a tehnicii,

nu o masina fara abs, si cu motor de anii 95.

 

Link-urile le-am dat pentru ca preturile sunt aceleasi ca acum 4 ani.

Cu totul de acord, hai s-o lasam naibii de comparatie. Nu ajuta decat pe cineva care oscileaza intre Auris si Lacetti, nu vad sa fie prea multi d'astia :) Eventual comparatia s-ar putea face intre Auris si urmasul lui Lacetti. Stie cineva ceva de el?

Edited by wallaby

Share this post


Link to post

Pina nu aduci probe la ce spui, eu consider ca tu scrii ca sa nu adormi ori iei lumea la bascalie, si ca iti place sa nu te ia lumea in seama,

e un soi de masochism intarziat si fara leac.

Anunt ca aici nu e spitalul 9, daca unii au incurcat adresa.

 

Terminati cu jignirile cand vine vorba de fiare, nici macar pt femei nu merita atata cearta! Probe nu are nimeni, ma repet, este mult subiectivism aici!

Tommy, am mai zis, Nubira are amortizoarele prea moi, dar dupa ce pui unele mai tari, pe gaz, ca la Lacetti atunci vei ramane impresionat pozitiv! Deci cu vreo 200-300E aduci Nubira la nivel cu Lacetti, pe cand la Toyota n-ai ce-i face caci o punte spate independenta este scumpa; si daca te intereseaza afla ca acesta este motivul pt care nu s-a pus pe masina ta si chiar s-a scos de pe Hyundai Accent versiunea actuala. Daca ai posibilitatea incearca un Accent de generatie anterioara (1998-2003) dotat stock cu suspensie independenta si apoi suie-te in cel contemporan, care te va rasfata in schimb cu multa electronica si butoane la bord, ca deh, asta cere piata :grumpy:

Subliniez ca Lacetti a pastrat o parte din filozofia Daewoo si anume evitarea zgarceniei la solutii tehnice in perspectiva cost-reduction-ului, de asta cel mai chel Tico avea radio si antena exterioara pe cand la multe masini contemporane si de firma mare inca nu ai radio in standard :uff:

Share this post


Link to post

Cati stiati asta: "The sedan and wagon are designed by Pininfarina, and the hatchback by Giorgetto Giugiaro, and launched in 2002. The hatchback, known as Lacetti-5 in Korea, was introduced in summer 2003. A second generation version, which was a facelift of the original was released in 2006."

In traducere, Lacetti Wagon si Lacetti Sedan au fost "desenate" de Pininfarina iar hatch-ul de Giugiaro.

Edited by closchkutza

Share this post


Link to post

Pai koreenii nu au designerii lor si intotdeauna au apelat la italieni. BTW, Giugiaro a desenat Matizul ;) si Kalosul. Singura de Bertone a fost Espero.

Share this post


Link to post
Cati stiati asta: "The sedan and wagon are designed by Pininfarina, and the hatchback by Giorgetto Giugiaro, and launched in 2002. The hatchback, known as Lacetti-5 in Korea, was introduced in summer 2003. A second generation version, which was a facelift of the original was released in 2006."

In traducere, Lacetti Wagon si Lacetti Sedan au fost "desenate" de Pininfarina iar hatch-ul de Giugiaro.

Scrie in toate pliantele de la dealeri. Raspunsul este: MULTI :P

Share this post


Link to post

OK Masina mea are 6300 km. Pentru inceput, cine stie sa-mi zica ce mama naibii e asta si la ce serveste:

100_5397.JPG 100_5398.JPG

Apoi, cine imi poate spune pe unde boalii trag un cablu de la baterie in masina? (in peretele de foc nu e nici o gaura)

 

Am si ceva probleme, ce se rezolva pe garantie:

Cand am luat masina, avea un vajait la plecarile de pe loc in forta cu oarece viraj. Initial am suspectat ca masina are TCS, intrucat exact asa se auzea, insa pe acceleratiile brutale cu volanul drept nu se mai auzea. Cu timpul zgomotul s-a accentuat, acum auzindu-se la fiecare plecare de pe loc cu viraj. Verdict preliminar: tampoanele de la motor prea moi, se vor inlocui saptamana viitoare. O alta problema pentru care astept o solutie este curatare vopselei de pe suportii basculelor spate si mai grav, de pe un pasaj de roata, intr-o zona in care tabla este terosonata si vopseaua este aplicata peste teroson. S-au facut poze si se asteapta verdictul.

In rest, incantat de masina, consumul nu mai sare de 8% urban si 6,5 extraurban, in conditiile in care toata lumea imi zice ca merg de-a dreptul sportiv cu ea. So be it :D

Share this post


Link to post

Mircea, pentru ce iti trebuie un cablu in masina?

 

Cred ca poti incerca sa folosesti un traseu existent cu tensiune non stop de la plafoniera daca nu ai consumatori mari.

In rest ai doua prize in masina si poti pune splitere daca ai nevoie de mai multe , doar ca sunt pe contact. :)

 

P.S> Chestia aia e o mufa. :P

Share this post


Link to post

Stiu ca-i o mufa mah :-W numa' ca nu-i mufat nimic la ea!

Imi trebuie tensiune 12v direct de pe baterie pentru a alimenta statia si amplificatorul de emisie, plus ca trebuie sa duc un fir la difuzorul public adress al aceleiasi statii.

Share this post


Link to post
Stiu ca-i o mufa mah :-W numa' ca nu-i mufat nimic la ea!
Initial am suspectat ca masina are TCS

Eu asta banui... :)

Si eu la Aveo aveam o mufa-n aer...cica de la optionale neprezente la noi pe piata. Suspectat tot TCS... :D

Share this post


Link to post

Nope, si la platinium e tot acolo si tot asa.

Share this post


Link to post

Vezi ce tensiuni ai in mufa aia. Goarna de avertizare ai ?

Share this post


Link to post
Lacetti hatchback by Giorgetto Giugiaro

 

 

BTW, Giugiaro a desenat Matizul ;) si Kalosul.

 

Si Zhonghua (mult hulitul brilliance chinezesc)

Share this post


Link to post

Mircea, eu ziceam de ce se gaseste la noi in vanzare...whatever...

Share this post


Link to post
Vezi ce tensiuni ai in mufa aia. Goarna de avertizare ai ?

O sa masor. Goarna nu am, dar mufa pentru goarna e in alta parte, respectiv undeva pe sub ECM, prinsa intr-un manunchi de fire. P-aia am gajbit-o de mult cu ajutorul lui Satori.

 

Sorinel, lacetti in varianta Platinium, chiar si la noi, are TCS

Edited by Mircea

Share this post


Link to post

My bad... :osanale:

Share this post


Link to post

Prin cartea tehnica am gasit ceva de genul "Oil feeding connector" care duce in calculatorul de ABS. mai mult ca sigur ala este dar habar n-am la ce se foloseste.

Share this post


Link to post
Stiu ca-i o mufa mah :-W numa' ca nu-i mufat nimic la ea!

Imi trebuie tensiune 12v direct de pe baterie pentru a alimenta statia si amplificatorul de emisie, plus ca trebuie sa duc un fir la difuzorul public adress al aceleiasi statii.

Pai si daca vrei pentru statie de ce vrei tensiune permanenta si nu bagi la priza din bord, sa ai statia on doar pe contact? :)

Vrei sa mearga non-stop?

Share this post


Link to post

Statia are nevoie de + permanent, ca altfel pierde memoria. Depinde de statie... A mea daca iau +ul, la pornire trece pe canal 9 AM 1W.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...