Jump to content
Sign in to follow this  
andreicri

Chevrolet Lacetti - Impresii

Recommended Posts

Las-o jos ca macane.

 

Ba uite ca nu macane deloc. Am Lacetti de 4 ani si am condus o Corolla cca o luna, asa ca am avut ocazia sa-mi dau seama ce si cum. Tu?

Corolla sta mai prost la tinuta de drum nu pentru ca-i Lacetti cine stie ce standard in domeniu ci pentru ca Toyota asta e o masina proasta, pur si simplu. Hai sa lasam de-o parte stereotipurile si ineptiile pe care le citim in brosurile publicitare si sa ne bazam afirmatiile pe propria experienta.

Edited by wallaby

Share this post


Link to post

Deci chiar nu are nici o legatura cu ce masina am eu, si nu am nici o intentie de lauda gratuita sau copilareasca,

dar subliniez "obiectivismul" tau, iar virulenta in exprimare este de neinteles pentru mine:

1. Din moment ce ai masina de 200 de cai si nu ai trecut de 120 in viata ta, eu am voie sa cred ca nu stii sa conduci,

mai mult ca esti din ala curajos pe net, iar cultura ta auto (de alta nu ma iau) e facuta din hopuri =))

(ieri jurai ca doar honda atinge 8 mii de ture, ca un cdi de 201 cai si 2.1 litri e mai tare ca orice benzinar asemanator, etc)

2. Din moment ce opelul tau e mai interesant ca subaru sau evo, faptul ca lacetti sta mai bine decat corolla e deja infim,

pe mine nu ma pasioneaza sa arat cuiva ceva, de altfel nici nu am vreo raketa, dar exagerarile tale sunt de notorietate,

fara sa ma hazardez cele mai fanteziste de pe forum.

Ce vrei sa demonstrezi nu stiu, dar vad ca stai intr-o tara in care legea o fac masinile japoneze, si tu ai opel- masina saracului la nemti,

si lacetti, o masina pentru europa de est :) )

Oricum, tu trebuie sa mergi pe circuit sa vezi ce poate o masina ;)

Serios acuma, daca tu nu ai trecut de 120 kmh, ma indoiesc ca ai sange sa dai 160-170 pe linie dreapta,

nu in curbe si pe ploaie cum merg eu cu o masina fara directie, si frecvent pe umed pe serpentine la 100+ =))

Cand ajungi in romania, iau matizul si ne dam?

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

Tommy, n-ai Lacetti si nici pe topic nu esti. Las-o ca asta intr-adevar macane. Ai chef de contre, hai pe privat, nu umple topicul de ineptii de pomana.

 

Corolla are tinuta de drum mai proasta decat Lacetti, asta-i parerea mea si basta. N-am spus ca-i obiectiva ci doar ca-i bazata pe experienta mea si nu pe ce-am auzit la coltul blocului.

Uite ca m-ai facut sa zambesc, Opel e masina saracului si Toyota a aluia cu bani te pomenesti? Prefer un Lacetti cu motor de 1.8, alarma, AC si multe alte dotari unei Corolle model de baza, cu motor "vanjos" de 1.4, care costa si 25% mai mult. Las fraieru' sa plateasca marca, eu unul vreau cat mai multe dotari si spatiu pentru banii mei. Vrei sa spui ca toti astia de pe forum, care au cumparat un Lacetti, habar n-au de masini pentru ca n-au cumparat Toyota?

Share this post


Link to post

Baaaah ati inebunit? Ce-i aici VS?

 

Lasati-le incolo de fiare si nu va mai certati aiurea pe ele.

 

E logic ca fiecare isi va lauda fierul din dotare si ca nu se va ajunge nicaieri.

 

Hai ca sa punem punct discutiei. Daca mai tineti minte acum ceva timp am postat un vs in clasa compacta intre Lacetti, Cerato, O1, Megane si Corola facut de Promotor parca, dar nu mai merge linkul.

 

Concluzia era asta:

Cele cinci berline compacte au cate ceva pentru fiecare, din punctul de vedere al calitatilor dinamice. Chevrolet Lacetti se lauda cu suspensii confortabile, motor silentios si confort la drum lung, Kia Cerato - usor de condus in oras, schimbator precis, suspensii moi, Renault Megane cu motorul puternic, tinuta de drum foarte buna si rafinamentul, Skoda Octavia Tour surprinde prin anumite calitati sportive, comportamentul previzibil la limita si sunetul placut al motorului, iar Toyota Corolla are din toate cate putin, cu un plus pentru silentiozitate si confort.

 

Iar particular despre Lacetti se spunea cam asa:

 

Motorul lui Chevrolet Lacetti are o caracteristica de cuplu mediocra, acceleratiile situandu-se putin peste media clasei, dar reprizele fiind oarecum mai slabe, probabil si din cauza etajarii relativ lungi a treptelor cutiei de viteze. La turatii joase si medii propulsorul este destul de silentios, manifestandu-se sonor la turatii inalte. Masina prefera un stil relaxat si calm de conducere, atat suspensiile cat si motorul dand impresia de fortare in cazul in care se incearca un ritm mai alert de deplasare. Atuul lui Lacetti din punctul de vedere al dinamicii este stabilitatea foarte buna, masina ramanand pe o traiectorie neutra in curbe. Tendinta normala subviratoare poate fi convertita intr-o usoara supravirare prin reducerea gazului si manevrarea putin mai brutala a volanului. Astfel, Chevrolet poate garanta un parcurs destul de placut pe serpentine (cel putin pentru o masina din aceasta categorie). Suspensia, desi confortabila pe denivelari, este putin cam prea moale si da senzatia neplacuta de barca" din cand in cand. Un alt dezavantaj al lui Lacetti este imprecizia levierului schimbatorului de viteze in manevrare, datorata probabil si cursei lungi a acestuia. Una peste alta insa, confortul la drum lung oferit de Chevrolet este foarte bun, datorita atat suspensiilor confortabile cat si motorului destul de silentios.

 

Marele Alb Korean

 

Desenat de reputatul stilist Georgetto Giugiaro, Chevrolet Lacetti nu are pretentia de a stabili noi repere in clasa compacta. Formele caroseriei sunt simple, reusind chiar sa treaca neobservat pe sosea. Farurile au forma de migdala si grila radiatorului, ce integreaza emblema marcii in banda de crom orizontala, contureaza aspectul frontal al compactei coreene. Ampatamentul sau lung (2,6 metri), pasajele rotilor cu aspect solid si linia caroseriei in partea din spate se combina pentru a crea un aspect lateral elegant. Privit din lateral putem remarca stilul Chevrolet, formele fiind fluide, inspirand incredere. Dupa liniile clasice folosite la exterior, ne este destul de greu sa credem ca interiorul face nota discordanta. Si nu ne-am inselat! Dotat cu tot ce trebuie la masina omului, accentul este pus pe elemente practice: radio cu CDPlayer, aer conditionat, volan ajustabil pe inaltime si adancime, totul in limita clasei. Materialul folosit pentru tapiteria scaunelor si banchetei spate este mai rar intalnit la masinile de ultima generatie, fiind un plus moale si foarte rezistent in timp. Culoarea aleasa pentru interior - gri - creaza impresia ca oricat de mult l-ai curata, niciodata n-o sa reusesti sa-l faci sa straluceasca. Bancheta spate ofera un confort decent pentru trei persoane, dar cele trei tetiere obstructioneaza vizibilitatea asupra partii spate. Spatiile de depozitare sunt suficiente, insa tavita de sub scaunul fata este oarecum peste-mana de utilizat. Pozitia de condus clasica, inalta, permite o vizibilitate buna asupra capotei si partilor laterale.

 

Am subliniat cu albastru problemele masinii de care ii ziceam lui Tommy acum cateva posturi ca se poate lega linistiti ca le stim si noi posesorii si cu rosu exact unde a dat cu bata in balta. Lacetti chiar sta bine in curbe, arata bine la interior si este confortabil la drum lung. ;)

 

P.S. Nu mai comparati performantele lui Lacetti cu "toate tablele". Comparati-le cu ceva pe masura. Cu Ferrari de exemplu. =))

 

@Tommy

Sper ca nu te-ai suparat ca am zis toate tablele, am pus ghilimele. :P

 

Ca o mica paralela. Lacetti n-a avut niciun zgomot in habitaclu in primii 20.000 de km. La Coyota@Aygo de pe la 1500 de km au inceput sa apara greierasi.

 

Stiu Tommy o sa zica ca Aygo are mult plastic, ca e low end, etc, dar totusi e Toyota, sau Toyota nu se respecta ca brand decat de la Corola in sus.

 

Lacetti se apropie de 40.000 de km si in afara de zgomotul de la volan si scartaitul unui scaun, ambele rezolvate cu vaselina 2+2, respectiv WD40, alte zgomote n-am mai avut. Stau si ma intreb in schimb cum vor rezolva cei de la Toyota zgomotele de la airbag-urile din lateralele plafonului (probabil cortina) aparute muuuult prea devreme ca sa zic asa. ;)

 

Pe de alta parte de pe Aygo inca mai dau jos ceara producatorului ca nu a fost pregatita biner masina. La Chevy, in ciuda problemelor pe service, Radacini Motors a pregatit ca la carte masina, muult mai bine decat Inchape Motors. Stiu respectul pentru client probabil ca incepe sa apara de la sume mai mari. @10.000 de euro e prea putin ca sa-ti dai interesul. ;)

Edited by Night Elf

Share this post


Link to post

Cu totul de acord,are Lacetti pacatele lui dar tinuta de drum nu-i intre ele. Cuplul, am invatat aici pe forum ca-i bun doar la arat, nu-i deci o problema ca-i mediocru :) Intr-adevar, schimbatorul se simte ca un facalet in mamaliga dar isi face totusi treaba daca esti obisuit cu el.

Stii cumva de ce motor vorbeau in articolul ala?

Edited by wallaby

Share this post


Link to post
Vrei sa spui ca toti astia de pe forum, care au cumparat un Lacetti, habar n-au de masini pentru ca n-au cumparat Toyota?

 

Bai nene, tu imi pui cuvinte in gura??? Unde mama dracului am zis asa ceva????

 

Tu ai zis "toyota e masina proasta", deci toate. Da de acord. Multumit?

 

Si daca veni vorba de pret. Iti spun cat a costat a mea: 16k euro cu toate taxele, sa vezi ca nu e scumpa, si iar vorbesti pe nas :

1.6L, 110 cai, 150nm, 10.2 sec suta, viteza maxima 190. (210 am dat eu pe ceas, nu stiu pe gps)

 

Dotari: 4 airbaguri, 4 geamuri, abs/ebd, discuri frana fata/spate, volan/sch piele, oglinzi electrice si incalzite, clima cu o zona,

cd fara mp3 dar care se aude bine, comenzi pe volan, jante aliaj, bc, culoare metalizata si alte bulshituri.

Inclusiv alarma si covorase .. oferta lui peste.

 

Garantie integrala 6 ani in limita a 150k km, mai putin kit ambreiaj care are doar 3 ani sau 100k km.

 

Poza: post-1549-1207994564_thumb.jpg

 

Nu am cumarat nume, am ales intre golf, astra, focus si corolla, la inceput m-am uitat si la lacetti hb, o masina foarte frumoasa ca forma.

Nu am stiut la vremea aia sa iau in calcul civic-ul, probabil ca asta ar fi fost prima alegere.

 

Si eu am terminat orice discutie sau comparatie, altii pot face desigur cate vor, nu mai intervin.

Ca unul ce am condus multe zeci de masini, de la dacie la amg, cred ca sunt in stare sa fac o comparatie, insa asta e subiectiv,

asa ca nu are rost nici un fel de discutie. Tu care nu treci de 120, ai pareri obiective. Sa traiti ;)

 

Tu ai adus comparatia cu toyota, nu eu, da cateva pagini in urma sa-ti amintesti ca vad ca ai memoria selectiva.

 

 

Night elf, lui fratemiu la fel i-au dat focusul, cu ceara necuratata. Eu desi am luat-o din vama direct, era pregatita corect.

BTW, la ford l-a taxat si pt triunghi, si celelalte, inclusiv covorase. Sunt unii dealeri escroci, asta e.

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

Daca comparati ecartamentul si ampatamentul acestor doua masini veti vedea ca Lacetti este in avantaj. Suspensia independenta spate de la Lacetti e parfum, pe cand Toyota merge pe sistemul clasic si anume punte semi-independenta pe spate. Eu unul nu stiu cum s-ar putea merge sportiv pe serpentine cu asfalt de slaba calitate fara sa-ti iasa fundul in exterior la fiecare denivelare luata pe amintita punte. Va invit pe toti sa parcurgeti serpentinele dintre Paraul Rece si Rasnov cu ambele masini si cu aceleasi viteze, veti vedea ca la Lacetti nu veti mai avea de efectuat contrabracaje pt a tine masina pe trasa dorita. Eu consider ca specificatiile tehnice nu lasa loc de subiectivism ;)

Bun, sa zicem ca nu va conving, dar spatiul interior este incontestabil mai mare la Lacetti. Sunt putine masini care-mi permit sa stau comod atat in fata ca si in spate cu scaunele reglate ca pt mine (1.90) si printre ele se numara Lacetti dar nu si Toyota, in care atingeam cu freza tavanul chiar si cu scaunul lasat jos la maximum. Bine, nu toti sunt palugi ca mine :D

 

@NightElf, sa stii ca sunt condimentate testele din revistele auto romanesti, unde pt o atentie moderata orice masina poate fi ridicata in slavi sau stropita cu noroi. Nu ti se pare ca de Megane se vorbeste prea frumos in prea multe contexte si de prea multe ori :dizzy: Asa ca pt mine ca referinta ele sunt nule; am mai discutat de acel test controversat.

Share this post


Link to post

Cu toata stima, o sa fac o referire la un tert, pentru a nu mai lasa loc de subiectivism prin raportarea la ce posedam fiecare, vad ca e un sport caraghios, si comparam dupa presupuneri.

Si nubira2 are suspensie independenta si subvireaza de mori, cielo e lux la alergat pe curbe fata de nubira,

asa ca lasa-ma omule cu presupunerile tale referitoare la "specificatiile tehnice" =))

Intamplator pe drumul de care spui tu am fost si cu nubira si cu cielo si cu coyota :)

Cu nubira ma tineam cu eforturi mari dupa o fiesta de 68 de cai, intreaba-l pe brainiacu.

Corectiile din volan se fac si la masini sport daca vrei sa stii, oricine stie cu volanul face asta :D

Alergatul pe curbe e un joc delicat cu balansul masinii, ori asta inseamna volan pentru satnga dreapta, acceleratie, frane pentru fata spate. ;)

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

 

ia uitati cum sta Lacetti in curbe..

 

my bad ...:

Share this post


Link to post

Deci mai Tommy draga, din ce spui tu sa lasam naibii specificatiile si ce simtim noi la volan si sa ascultam la tine cum e cu Lacetti, ca doar ai condus o Nubira ce nu se tinea dupa Fiesta? Oh, ce simplu e, e totul clar acum! Multumesc! :D

Edited by wallaby

Share this post


Link to post

Nu stiu cum de intelegi atat de bine, dar ma uimesti si nu astept nicidecum vreun rezultat de indreptare, ca doar nu am eu vreun castig.

Am spus ca o suspensie independenta in sine nu inseamna nimic, te faci ca nu pricepi sau chiar nu poti?

 

Prefer un Lacetti cu motor de 1.8, alarma, AC si multe alte dotari unei Corolle model de baza, cu motor "vanjos" de 1.4, care costa si 25% mai mult. Las fraieru' sa plateasca marca, eu unul vreau cat mai multe dotari si spatiu pentru banii mei. Vrei sa spui ca toti astia de pe forum, care au cumparat un Lacetti, habar n-au de masini pentru ca n-au cumparat Toyota?

 

 

1. Astept lista de preturi prin care o corolla de 1.4 e mai scumpa cu 25% decat un lacetti de 1.8.

2. Astept sa vad unde am scris cine nu are o anume marca nu stie la masini.

 

 

Pina nu aduci probe la ce spui, eu consider ca tu scrii ca sa nu adormi ori iei lumea la bascalie, si ca iti place sa nu te ia lumea in seama,

e un soi de masochism intarziat si fara leac.

Anunt ca aici nu e spitalul 9, daca unii au incurcat adresa.

Share this post


Link to post

Ca om care a condus 3 ani Nubira si conduce lacetti, lacetti sta foarte bine in comparatie nu nubira. Nu bine, foarte bine! Pe serpentinele de pe padurea Bogatii m-am chinuit mult s-o fac sa arunce fundul in afara si n-am reusit decat sa obtin miorlait de cauciucuri de vreo 2 ori... N-am mers cu toyota (bine o corolla din 86 nu se pune) insa nu poti pune egal intre nubira si lacetti. Lacetti sta bine pe viraje. Masina se inclina pana la un punct, unde ai senzatia ca fuge, dar acolo se opreste si o tine tot asa fara sa-ti dea emotii. Cine a mers cu ea stie! Si Sato s-a speriat cand a mers cu ea prima oara pe o curba mai adanca, si eu la inceput, insa masina este chiar stabila.

Iar la spatiu interior, hm, expertii zic ca e cea mai mare din clasa. Iar daca tineti cont de faptul ca e mai lunga decat Octavia si are portbagajul mai mic, va rezulta ca spatiul in spate este excelent. Asta se vede cu ochiul liber.

Share this post


Link to post
Nu stiu cum de intelegi atat de bine, dar ma uimesti si nu astept nicidecum vreun rezultat de indreptare, ca doar nu am eu vreun castig.

Am spus ca o suspensie independenta in sine nu inseamna nimic, te faci ca nu pricepi sau chiar nu poti?

 

 

 

 

1. Astept lista de preturi prin care o corolla de 1.4 e mai scumpa cu 25% decat un lacetti de 1.8.

2. Astept sa vad unde am scris cine nu are o anume marca nu stie la masini.

 

 

Pina nu aduci probe la ce spui, eu consider ca tu scrii ca sa nu adormi ori iei lumea la bascalie, si ca iti place sa nu te ia lumea in seama,

e un soi de masochism intarziat si fara leac.

Anunt ca aici nu e spitalul 9, daca unii au incurcat adresa.

 

Asa e, suspensia independenta nu inseamna nimic, mai e si restul suspensiei, ampatamentul, ecartamentul si distributia masei pe cele doua axe care fac legea cand vine vorba de tinuta de drum. De aia nici n-am inteles ce legatura are Nubira cu ce vorbeam noi. Vezi doar ca alti posesori de Lacetti spun ca sta bine pe sosea si tu-i tot dai intoarsa, desi n-ai condus macar Lacetti.

 

1. Lacetti al meu m-a costat 10,800 de Euro, cu toate taxele, pus pe drum. O Corolla cu dotari mizere m-ar fi costat aproape 4,000 Euro in plus. Preturi de aici, normal. Daca te uiti pe link-uri, vezi ca Viva are toate taxele incluse, la Toyota mai adauga $3,000 pentru ele, comision dealer si inmatriculare.

 

2. Ai scris ca n-as avea bani si de aia mi-am luat Lacetti, care-i masina pentru Europa de Est. Tu, din toata lumea de aici, esti in masura sa ma intrebi de ce-mi cumpar o masina sau alta, cand tu conduci ce? M3-ul cumparat din bonusu' de luna trecuta? Haide lasa-ma, n-am de ce sa-ti dau tie sau altcuiva socoteala de ce-mi cumpar Opel sau Daewoo. Discutam chestii de genul asta cand te-oi intreba eu pe tine sau pe oricine altcineva de situatia financiara. Clar?

 

Am explicat mai sus de ce-am ales lacetti. La banii astia e o afacere. In plus, se vinde din Canada pana-n Noua Zeelanda pe toate pietele unde e GM prezent ca Lacetti, Optra, Viva sau mai stiu eu ce, sub marci ca Daewoo, Suzuki, Holden sau Chevrolet. Poate-mi dai si mie sursa de unde-ai aflat ca-i doar pentru Romania si tarile vecine. Singura masina de care stiu sigur ca-i pentru Est e Loganul. N-am s-o vad niciodata in Oz pentru ca Renault a decis ca nu s-ar vinde, e prea "basic" si ar macelari-o coreenii. Mare paguba :)

Lacetti nu-i masina saracului. Sunt sigur ca mai toti posesorii de Lacetti sunt fericiti cu masina, indiferent de parerea ta.

 

Mai tempereaza-ti limbaju' nea Tommy, ca nu suntem pe maidan undeva in Clejani. Suntem aici sa vorbim de masini, atata tot. E asa greu sa ramanem civilizati, chiar si atunci cand avem pareri contrare?

Share this post


Link to post

La cele 2 linkuri puse de tine, oricum as suci-o Viva Sedan 1.8 este $ 21580, iar Corolla Sedan 1.8 $ 21367 + on road costs. Asa mare e diferenta intre Euro si Dolar? Parca de la 10800 la 21580 e cam mult...

L.E.

Da, am omis ca e vorba de dolari australieni. :) Multumesc de lamurire @tolin

@wallaby de ce compari 1.8-ul de pe Corolla, nu faceai referire la 1.4?

Edited by EM!L

Share this post


Link to post

Dolari australieni.

Share this post


Link to post

Viva: Drive Away Price $ 17990 (adica on roads inclus)

Corolla: Rec.Ret Price $ 20990 + on road costs (cca $3,000), total $23,990

Diferenta $(23,990 - 17,990) = $6,000

1 $A = 0.6 EURO

Edited by wallaby

Share this post


Link to post

Automobilul este produs in Australia ?

Share this post


Link to post

 

Ce inseamna dotari mizere la comparatia ta?

Ai dat pretul la new Toyota Corolla Ascent Sedan 1.8, nu la 1.4 cum ai spus, corect mestere?

 

Lacetti:

Drive Away Price $ 17990

Represents Saving of $ 2500 off RRP => net 15490

- Air Conditioning

- CD Player

- Dual Airbags

- Electrically Adjustable Side Mirrors

- Front Side Airbag

- Power Steeringul

- Power Windows

- Remote Central Locking

- Vehicle Immobiliser

 

Corolla

Rec.Ret Price $ 20990

Our Discount $ 1423

Net Price $ 19567

Si dotarile mizere de la corolla, fata de cele superioare de mai sus de la lacetti.

- ABS Brakes

- Adjustable tilt & telescopic steering column

- AM/FM Stereo radio

- Electronic Brake Assist

- Electronic Brakeforce Distribution

- MP3/WMA Compatibility

- Remote Central Locking

- Single CD Player

- Tachometer

- Air Conditioning With Pollen Filter

- Front Power Windows

- 3-Spoke Urethane Steering Wheel

- Front Variable Intermittent Windscreen Wipers

- Rear Window Demister

- Audio Input Compatible With Ipod Or Other Portable Mp3 Players

- Door Ajar Warning

- Toyota Safe T Cell

- Active Braking With Intelligence

- Driver And Front Passenger Srs Airbags

- Engine Immobiliser

 

La prima tot nu ai raspuns, desi ai citat, unde ma acuzai de altele.

Are abs lacetti ala din oferta ta? Pe asta ai cumparat-o? vad ca aia mizerabila de toyota are abs si ba.

Apropo, in europa nu se mai vand masini fara abs si 2 airbaguri. Logan fara airbaguri (unul e standard) si abs cumpara aici doar cei care au 200 de euro venit sau pe firma.

Deci nu doar ca nu ai raspuns la nici una dintre afirmatii, dar incerci sa ma prostesti in fata. :)

Ai punctat la intentie.. si nu doar ;)

 

 

Afirmatiile tale sunt ca de obicei mincinoase. Un lucru grav la varsta ta, si statutul tau respectabil.

Edited by Tommy

Share this post


Link to post
Automobilul este produs in Australia ?

 

Doar motorul, la Melbourne, dupa care e trimis la coreeni :) Autoturismul complet a apoi importat din Coreea.

 

Off topic: cum e Barina (Kalos-ul de la voi) la cca $8,400 EURO cu toate taxele incluse comparand preturile pentru modelul de 1.6 litri?

Edited by wallaby

Share this post


Link to post

 

ia uitati cum sta Lacetti in curbe..

 

Din filmul asta ar trebui sa raiasa ca sta bine sau prost? Ca, personal, nu imi dau seama.

 

PS: La modul general, sunt total impotriva folosirii ambelor benzi atunci cand vrei sa iti dovedesti maestria pe serpentine/curbe. S-ar putea sa devi sigla unui tir.

 

Ba uite ca nu macane deloc. Am Lacetti de 4 ani si am condus o Corolla cca o luna, asa ca am avut ocazia sa-mi dau seama ce si cum. Tu?

 

Am condus Lacetti HB si Lacetti SW si Corolla lui Tommy. Nu am condus mult, chiar foarte putin, dar scopul era exact acesta, sa vad cum sta in curbe masina. Din scurta mea experienta, Corolla sta mai bine, poate si datorita faptului ca ii poti corecta mai usor traiectoria cu ajutorul motorului, net superior.

Faptul ca tu ai mai multa experienta cu cele doua masini nu ma impresioneaza si nici nu face observatia ta mai corecta decat a mea. Conteaza calitatea, nu cantitatea si, de fapt, daca ma gandesc mai bine, cine stie ce intelegi tu prin serpentine... aveti asa ceva?

Share this post


Link to post

Punctele slabe ale unui Lacetti fata de Corolla sunt:

 

-Valoarea de revanzare mai mica.

-Consum mai mare la aceeasi capacitate.

-La benzina imposibilitatea de adaugare a unor optiuni gen computer bord, esp.

 

Are si Corolla punctele mai slabe fata de Lacetii precum spatiu.

 

Sa faceti zeci de posturi Corolla vs Lacetii cu care sta mai bine in curbe eu nu inteleg.

 

Are Corolla o suspensie independenta mult mai buna?

Este Corolla mult mai lata si mai joasa decat Lacetti?

Are Corolla cauciucuri mult mai late?

Eu cred ca tehnic ambele sunt cam la acelasi nivel si nici una nu are un motiv intemeiat sa fie mai buna decat cealalalta.

Cei care spuneti ca este Corolla mai superioara in curba este ca sunteti influentati de numele Toyota.

Cei care spuneti ca Lacetti sta mai bine o faceti pentru ca este masina voastra.

Share this post


Link to post

Problema Toyotelor Corolla/Auris si Avensis este plictiseala interiorului. Asa credeam pana am vazut interiorul lui Lacetti, cand am vazut ca se poate si mai si. Sa fim corecti, eu merg zi de zi cu un Auris si, nenicilor, sta masina asta in curbe ceva de speriat. Mai bine decat a lui Tommy as indrazni sa presupun, ca are si talon mai mic si latime mai mare a cauciucurilor.

Share this post


Link to post
Sa fim corecti, eu merg zi de zi cu un Auris si, nenicilor, sta masina asta in curbe ceva de speriat.

 

Incearca sa o lasi si tu mai usor in curbe si ai sa vezi ca nu mai este ceva de speriat.

Share this post


Link to post

Cred ca se referea la faptul ca sta bine in curbe :)

Share this post


Link to post
Are Corolla o suspensie independenta mult mai buna?

 

Eu nu am la Civic suspensie independenta pe spate.

Vrei sa facem o comparatie intre Lacettiul tau si Civicul meu?

 

PS: La faza cu impresionati de nume, nu m-ai nimerit deloc. Imi provoaca scarba renaultismul (a se citi marketing fara acoperire) pe care l-am vazut in ultimul timp la Toyote.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...