Jump to content
Sign in to follow this  
andreicri

Chevrolet Lacetti - Impresii

Recommended Posts

Pot sa iti mai dau un raspuns,dar nu stiu cat te ajuta,am intrebat si eu de scut si mie mi-a zis baiatul de la vanzari ca pretul ar fi pe la 650 lei,dar ca stie el un baiat in service care ar fi dispus sa imi vanda si monteze unul cu 400 ron,luat stie el de pe unde si cum...Din pacate pentru tine eu sunt din Timisoara.

P.S. Imi pare tare rau pentru masinuta ta... :wallbanger: mari nesimtiti astia cu autobuzele lor :rambo:

Share this post


Link to post

Intrebare pentru posesorii de Lacetti: cam ce sanse ai daca faci comanda in martie-aprilie sa iei o masina fabricata in acelasi an dat fiind faptul ca masinile se plimba cu vaporul, stau intr-un depozit pe nu stiu unde in europa de est?

Share this post


Link to post

100%. Masinile fabricate incepand cu August 2007 au an de fabricatie 2008. In plus, nu ti se face comanda si nu ti se primeste avans decat pentru masinile deja fabricate, aflate ''pe drum'' sau pe stoc in Slovacia sau Ungaria, la depozitele GM. Pentru masinile aflate in tara termenul de livrare este intre 3 si 14 zile, iar pentru celelalte intre 30 si 90 de zile. Ai grija sa comanzi o masina anume si sa ceri mentionare serie de sasiu pe factura. Astfel ai siguranta ca dealerul nu ti-a vandut cai verzi pe pereti.

Share this post


Link to post

Azi dimineata m-am intors din Austria. In total am parcurs cca 3500 de km fara nici cea mai mica problema cu masinuta. Am prins ceata, polei, uscat, ninsoare, viscol, etc. Nu am absolut nimic de reprosat. S-a comportat impecabil si acum se pregateste de o binemeritata revizie de 30.000, undeva pe saptamana viitoare.

 

Desi am condus cca 1200 de km continuu atat la dus cat si la intors nu am avut nici cea mai mica problema cu dureri de spate&shit desi am stat cca 15 ore la volan in ambele cazuri.

Suportul lombar isi merita pana la ultimul banut.

 

Ca si consum a fost mai mut decat decent. Am reusit sa scot chiar si un 6% (deci se poate si cu motorul de 1.6) :D dar voi da detalii in topicul despre consum cand ajung in B. Momentan sunt prin Craiova si-mi savurez ultimele zile libere. :D

 

P.S. Azi am arat prin zapada cu ea, traiasca anvelopele de iarna. :lavolan:

Share this post


Link to post

Taxi in Salzburg.post-5141-1199626686_thumb.jpg post-5141-1199626457_thumb.jpg

 

Nu mi-a venit sa cred ca la mai putin de 100 de km de frontiara cu germania... coreencele sunt preferate pe taxiuri. :D

 

P.S. Nu era singura. Am vazut mai multe dar conduceam si n-aveam cum sa le fac poze. :)

Edited by Night Elf

Share this post


Link to post

Damn! Le-am vazut si eu :D

Share this post


Link to post
multumesc tare mult...pentru raspunsuri "perfidus" si "iustinian19"

 

astept ceva raspunsuri si in legatura cu scutul..preturi actuale, unde si cat mai calitativ...

 

 

azi mi-am facut un car de nervi ...m-a atins un nesimtit cu ratb-ul nu s-a uitat ca treceam pe langa el si exact in clipa cand imi trecuse deja botul masinii de fata lui a tras de volan si mi-a luat contra aripa dreapta spate...o indoitura si zgarietura de toata frumusetea...nu-i mare nici foarte strambata ...dar de... la masina noua parca te doare sufletul mai tare...

 

Poti sa citesti cate ceva despre scut aici: http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showt...st&p=306347

Share this post


Link to post

Vreau sa cumpar si eu un lacetti sw de 2000cc si 121 cp.

Puteti sa imi spuneti ceva bun sau rau despre masina asta?

Share this post


Link to post

salutare

 

revin pe forum impins de niste ingrijorari in ceea ce priveste noul meu lacetti hatchback de 1.6, actualmente are cam 800 km facuti numai in oras.

 

problema: mi-a aparut un zomot la schimbarea vitezelor...de putina vreme mi-a disparut clampanitul pe care il facea ambreiajul cam pe la mijlocul cursei dar am sesizat ca da rateuri la intrarea in marsharier (uneori nu vrea alteori intra dar nu prinde) si ca au aparut niste zgomote cand bag in viteze este un tacanit metalic care se aude de sub capota...ce credeti despre asta, de asemenea vibratii puternice se transmit in maneta schimbatorului la ambalarea motorului in special in viteza 1

 

 

astept parerile voastre ...daca e o situatie normala...nu ma pricep foarte mult la masini sau este un caz de service

 

 

multumesc

Share this post


Link to post

E o situatie normala, cel putin din ce ai descris pana acum.

Marsarierul nu e sincronizat. Nu il forta.

Vibratiile puternice... ai TCS?

Share this post


Link to post

da are tcs, care apropo vinerea asta nu puteam sa plec de pe loc fara sa nu intre in actiune...

 

 

si ca mi-am adus aminte ...imi mananca foarte multa benzina mers numai in oras as putea spune ca se duce in 18 19 l la suta...din ce am citit prin forum am inteles ca trebuie schimbat la turatii mai ridicate intre 3000 si 3500 e ok asa sau sa schimb pe la 2500?

 

 

uitasem ceva...marsarierul se va sincroniza de la sine?

 

 

multumesc pentru raspunsuri

Edited by asoka

Share this post


Link to post
uitasem ceva...marsarierul se va sincroniza de la sine?

 

Sincronizarea e facuta de sincroanele din cutie, altfel ai schimba ca la RABA cu doua sprituri.

La marsarier nu stiu sa aiba vreo masina sincroane, pentru ca nu ai nevoie, nu schimbi dintr-o alta treapta in marsarier

Deci.. anul asta nu se va sincroniza de la sine :)

Share this post


Link to post
...imi mananca foarte multa benzina mers numai in oras as putea spune ca se duce in 18 19 l la suta...din ce am citit prin forum am inteles ca trebuie schimbat la turatii mai ridicate intre 3000 si 3500 e ok asa sau sa schimb pe la 2500?

 

Incearca un calcul de consum facut pana la aprinderea martorului de la benzina, orice alt tip de estimare dupa indicatorul de benzina este eronat.

Conteaza si la cat schimbi, 3500 nu e mult, mai economic ar fi un 3000. Important de la tr.I la tr.II sa o duci totusi un pic mai sus ca sa nu cazi cu turatia sub 2000.

Share this post


Link to post
Vreau sa cumpar si eu un lacetti sw de 2000cc si 121 cp.

Puteti sa imi spuneti ceva bun sau rau despre masina asta?

 

 

Nu vreau sa fac reclama la nimeni si nimic (http://www.anunturi-auto.ro/vand/ocazie/80763_80763X4.html), dar marea mea dilema este cum sa dai 16.000 EUR pe o masina si dupa doar 4 luni sa fiii dispus sa pierzi 5.000 EUR. Probabil ca doar daca i-ai fi cistigat la LOTO sau la Cazino. Chiar pina acum admiram fffff tare aceats masina si pe linga Leganza si Tacuma incepuse sa devina preferata mea din gama GM si cind am vazut-o pe asta duminica in tirgul auto (eram cam in trecere si nu am stat sa o studiez pe indelete) si acum pe net stau si ma intreb ce poate sa aiba. Am auzit ca G&P din Bacau nu sunt de nici macar o ceapa degerata, dar chiar sa vinzi o masina cu o astfel de pierdere doar din cauza dealer-ului zau n-as crede.

Share this post


Link to post

Si mie mi se pare mare reducerea de 5000 de euro in doar 6000 Km.

Eu sunt de parere ca Lacetti nu este masina pe care sa o vinzi repede in targ si consider ca eu unu m-am grabit atunci cand am luat-o, insa nici nu as da o masina ca aia din anunt la pretul unui Logan decat daca m-ai ameninta cu un pistol. Masina a fost ori lovita ori are alte probleme.

Share this post


Link to post

Pretul pus e pretul de lista. In perioada octombrie - prezent Lacetti se vinde cu discount de 1800 euro. Pretul corect era 14100+280 vopsea metalizata+565 euro taxa de prima inmatriculare. Asa ca reducerea nu e cat spune el.

Share this post


Link to post
............. Asa ca reducerea nu e cat spune el.

 

Si 4.000 EUR pierderea in 6.000 km mi se pare cam mare. Plus ca omuletul care o vinde vad ca mai are inca o masina la vinzare, deci cred ca e samsar si asta inseamna ca proprietarul a mai lasat si el ceva.

Share this post


Link to post

am scos astazi siguranta marcata cu tcm TCM (TRANSMISSION CONTROL MODULE) cea din caseta din stanga bordului, din ce am citit pe forum inseamna de fapt ca dezactivezi tcs adica controlul tractiunii nu?...sper sa fie asa si sa nu fi dezactivat altceva

 

oricum parca e alta masina, motorul suna frumos, parca aspira mai bine, la demaraje nu se mai chinuie cu tremuraturi etc...

 

oare tcs influenteaza si consumul?

 

cred ca ar fi bine sa pun cumva un buton de control pentru tcs, nu stiu de ce l-or fi omis din fabrica...

Share this post


Link to post

mai am o intrebare...fiind la prima masina detinuta si novice aproape total in domeniu cred ca dealerul mi-a bagat pe gat masina..de ce spun asta

 

am ridicat masina de la dealer noaptea ...am vazut eu de atunci chiar daca era aburita tabla ca vopseaua toata in lumina becurilor reflecta zgarieturi in cercuri perfecte pe toata suprafata masinii, dar fiind fara pricepere si emotionat de achizitie am trecut repede cu vederea presupunand ca de e noua si asa o trebui sa se vada vopseaua...

 

 

dar acum nu mai stiu ce sa cred ...azi dupa ce am spalat-o mi-au cazut ochii pe treaba asta si acolo mi-au ramas...

 

masina e negru metalizat-perlat si pe toata suprafata ei daca te uiti in reflexia unui bec se vad niste zgarieturi foarte fine in cercuri concentrice perfecte, de parca a fost luata la polizor ..ciudat e ca cercurile astea se muta o data cu reflexia luminii si miscarea capului ramanand tot timpul perfecte

 

 

acum intreb si eu ca un netot...e o chestie din vopsea...asa e vopseaua asta sau sunt zgarieturi facute de dealer cand a curatat masina?

 

inca o intrebarea deoarece am citit pe undeva nu mai stiu unde ca lacetti ar trebui sa aiva 2 ventilatoare pe radiator..asa-i ca a mea are doar unul in stanga pus...

 

 

merci de raspunsuri

Share this post


Link to post

S-a spalat masina d-amboulea! Asa arata si a mea acum dupa ce niste idioti care n-au avut ce face si au adunat zapada de pe ea, masina fiind inainte cam murdara. Cand se incalzeste, aplica-i un polish usor si o ceara, eu am incercat pe o capota si se face faina, dar e prea frig sa o faci toata acum.

Pune siguranta la loc si invata sa folosesti masina cu TCS, ala te ajuta si n-are a face cu consumul. Vezi ca ai un motor de turatie, n-ai ce cauta cu el sub 2500 rpm in mers si 3000-3500 la schimbare de treapta!

Edited by Mircea

Share this post


Link to post

Da, confirm si eu cu vopseaua, la fel am patit si eu dupa ce un idiot a dat cu un maturoi pe capota, nu inteleg cum, dar s-a intamplat.

Dupa 10 minute de polishare a iesit ca noua, nici macar nu am apasat foarte tare.

Ca procedeu, pot sa iti spun cum am facut eu, nu neaparat e cea mai buna solutie:

- pregatit doua carpe ce nu lasa scame, una de dat cu polish si una de curatat, de preferat cat mai aproape de culoarea masinii;

- frecat binisor vreo 10 minte, daca ai ceva mai profunde dai cu simt de raspundere ca nu strici nimic; ei spun ca suprafete in jur de 20*20 cm, eu am luat mai in lung;

- curatat cu carpa uscata;

- admirat.. de voie :)

Ah, sa nu dai pe caldura mare (nu e cazul acum) ca se intareste foarte repede, merge greu si se curata doar cu apa.

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

multam de raspunsuri...daca tine vremea calda dau o fuga prin magazine sa vad ce gasesc si incerc o polishare

 

 

stie cineva despre ventilatoare...m-am uitat in manualul de reparatii si acolo apare tot cu 2 venturi versiunea cu ac...cine mai e cu lacetti hatch sa-mi zica si mie daca are 2 sau numa unu?

Share this post


Link to post

Stai linistit ca nu ti l-a demontat nimeni. Pentru zona noastra Lacetti e echipata cu un singur ventilator.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...