Jump to content
Sign in to follow this  
andreicri

Chevrolet Lacetti - Impresii

Recommended Posts

Pentru Lacetti diesel ofera garantie de 5 ani bara-n bara sau 250kkm. Sigur e o oferta pentru a-si face public noul model - dar - daca la 20k e aproape regula o caseta de directie - in 80-100kkm cat face omul "normal" in 5 ani - inseamna cam 4-5 casete. Cat poate costa o astfel de caseta? Sa luam cazul zic eu fericit cu 200E x 5 = 1000 E doar de-acolo. Mai punem si un set de telescoape care sigur se duc in timpul asta ... inca vreo 400. Ma indoiesc ca asta e media pe care mizeaza cei de la chevy ca si costuri in garantie.

La toate lacetti trenul de rulare este garantat doar 50.000 de km, iar in perioada de garantie aceste componente nu pot fi inlocuite in mod repetat. E un citat aproximativ din cartea service.

In aceste conditii, o caseta sau 1 set de amortizoare. Tinand cont insa de servisarea exceptionala din Romania (vezi patania lui Night Elf) va fi nevoie de mult mai multe. Parerea mea este ca aceste probleme sunt exagerate de nepriceperea celor din service.

Share this post


Link to post

Bine că nu e ca la renault 20.000 Km.

Share this post


Link to post

Salutare tuturor sunt nou pe forum si in familia Chevrolet,de o sapt fiind mandrul posesor al unui Lacetti hatchback 1.6 16 v 109 cp sufficient de dotat si care m-a costat doar 10500 euro si vreau sa spun ca sunt absolut indragostit de aceasta masina.

 

La exterior e superba,mai ales privita din spate,interiorul e f spatios,inclusiv locurile din spate,bineinteles fiind versiunea sport portbagajul nu e f mare dar suficient de incapator.

 

Materialele folosite la interior sunt placute, nu sunt cele mai ieftine posibile,de asemenea exista numeroase spatii de depozitare.Instalatia audio radio cd player blaupunkt cu fata detasabila se aude impecabil,inclusiv la volume mai mari.

 

Performantele motorului sunt bune parerea mea,viteza maxima pana acuma 160,nu am vrut sa i dau mai mult fiind masina noua,dar mai avea rezerva suficienta.consumul 10% in conditii de trafic suficient,chiar daca Timisoara nu e Bucuresti,eu zic ca e mai mult decat foarte aglomerata,si avand si un stil mai energic de condus.

 

Pana acuma masina a fost onesta cu mine,si vreau sa zic ca isi merita toti banii si o recomand fara frica tuturor celor care doresc o masina buna care sa isi merite toti banii,recunosc ca am beneficiat si de o reducere de flota,pretul adevarat fiind pe la 12.000 de euro.

 

Sper ca nu v-am plictisit cu detalii pe care le stiati deja,am vrut doar sa imi spun parerea despre aceasta masina,si sper ca nu mi-o voi schimba odata cu trecerea timpului

Share this post


Link to post

Citind topic-ul asta interesant, de la cap la coada, trebuie sa remarc (fara vreo urma de rautate) ca e ceva in neregula cu Chevrolet-urile (cu Lacetti, cel putin), atat timp cat topicul in cauza este plin de chestiuni tehnice, pe care, asa cum spunea cineva mai inainte, nu prea le gasesti pe alte forumuri (cu exceptia, cred, a celui dedicat Fiat si, poate, Alfa Romeo).

Ma uimeste faptul ca foarte multi membri se plang de Lacetti-uriloe lor, in special dupa 20.000 km, cu atat mai mult cu cat, ca fost proprietar de Espero, nu am intalnit atatea astfel de probleme nici chiar dupa 195.000 km.

Oricum, citesc in continuare cu pasiune topic-ul. Va urez mult noroc ... si cat mai putine probleme!

Nu uitati, totusi, sa va si bucurati de masinile voastre. :)

Share this post


Link to post

Nu e mai putin adevarat ca, atunci cand vine vorba de masini mai scumpe, oamenii tind sa ignore problemele de baza ale masinilor, gandind ca "nu se poate intampla asa ceva, am dat o groaza de bani pe ea". Pe de alta parte, se plang de chestii stupide, chestii mai vizibile, cum ar fi uzura "prematura" a stergatoarelor si placutelor de frana.

 

Nu uitati, totusi, sa va si bucurati de masinile voastre. :)

 

Frumos spus si foarte adevarat. :)

Share this post


Link to post

Nu e mai putin adevarat ca oamenii cand au luat Lacetti s-au gandit la fiabilitatea Espero (poate la fel de scumpa la vremea ei) si au crezut ca au luat o masina cel putin la fel de buna. Nici nu vreau sa ma gandesc cum va merge un Lacetti la 195.000 Km.

Share this post


Link to post

Lumea masinilor s-a schimbat considerabil de atunci cand Espero era produs. Daca doar pe asta se bazeaza decizia de cumparare a unui Chevrolet Lacetti, atunci nu este de mirare ca asteptarile oamenilor nu sunt satisfacute.

Share this post


Link to post

Am o problema cu Lacetti asta al meu... Bateria pare slaba rau, s-a intamplat sa nu porneasca din prima de cateva ori. Mai mult, dupa pornire se opreste radio-ul cand semnalizez sau apas pe frana. I se taie curentul pe moment, dupa care porneste iar. Pana si piuitul avertizorului de centura suna anemic :) Am fost azi la un service sa echilibrez si rotesc rotile, mi-au verificat bateria si mi-au spus ca e buna. Eram gata s-o schimb dar tehnicianul, culmea, mi-a spus ca n-are rost. Masina o am de cca 3 ani jumate, bateria originala... Alte probleme nu am avut cu masina asta. Idei?

Share this post


Link to post

Ce tensiune de incarcare ai?

Share this post


Link to post

Sincer sa fiu, nu stiu... Cum spuneam, bateria mi-au testat-o azi si era OK dupa spusele lor. Sper sa fie bateria ca altfel e mai nasol. Nu?

Nu am in bord nici o avtizare cum ca bateria nu s-ar incarca. Uite ca nici asta nu stiu, se poate citi la Lacetti undeva in bord tensiunea?

Edited by wallaby

Share this post


Link to post

Verifica cu un voltmetru caderile de tensiune pe cabluri si borne cand ai toti consumatorii in use, cabluri si borne slabe calitativ.

Share this post


Link to post

Multam, o sa incerc asta maine dimineata. :)

Share this post


Link to post

Merita sa-i pui doua cabluri custom, conductor "de audio" (8-10 mm), papuci + borne aurite. Investitia nu-i mare, doar rezultatele.

Share this post


Link to post

Am rezolvat-o! Masa nu facea contact cum trebuie... Surubul cu care era prinsa la sasiu, undeva in dreapta bateriei, era ruginit si slabit. Cu motorul pornit si capota ridicata, am inceput sa verific cablurile. Nu mi-a fost greu sa gasesc defectul... Din cauza contactului prost, masa se incingea ca naiba. Am dovada pe degetul mare de la mana stanga-o basica de cativa cm2...

Al dracu' defectele astea electrice! :(

Share this post


Link to post

Am primit o masina de la firma, un Lacetti SW cu motor de 1,6 pe benzina si nu stiu cam care sunt turatiile normale la masina asta, tinand cont ca nu am rabdarea necesara sa citesc file si file si file de forum pt a afla. Am observat ca are pe ceas 8mii de ture si campul rosu incepe doar de la 6mii, ceea ce ma duce cu gandul ca masina se simte cel mai bine ca si consum undeva intre 3000 si 4500, dar poate ma insel aprig si nu as vrea sa bag prea multa benzina aiurea.

 

In concluzie: cam cat sa o urc in turatii? Are doar 500 km facuti. O sa bag doar benzina MOL 98 (am card la ei si am citit pe aici ca ar fi buna benzina aia pt Lacetti - deh, nu-s asa de lenes, tot am citit ceva-ceva).

Multumesc anticipat!

Share this post


Link to post

Evita sa mergi sub 2000 rot/min, pe la 2800 rot/min se observa beneficiile admisiei variabile printr-un salt in putere, evita de asemenea sa o tii in mod constant aproape de zona rosie. Este un motor la care randamentul creste semnificativ undeva peste 3000 rot/min.

Share this post


Link to post

Multumesc mult pentru raspuns! Problema este ca nu gasesc MOL 98 pe langa Sebes si nici in metropola Alba Iulia, ci doar ceva benzica cu CO 99. Am bagat MOL 95 fara pb, dar nu stiu daca e bine ce fac bagand din aia. Plus ca masina asta mananca muuuuuuuult!

 

P.S.: sa vedeti ce m-am distrat cautand butonul pt deschis clapeta la rezervor, ioi mama! Pana la urma am dat de el :P .

Edited by Razizou

Share this post


Link to post
..., pe la 2800 rot/min se observa beneficiile admisiei variabile printr-un salt in putere,...

Eu n-am simtit aceste beneficii decat in accelerare mai "intensa" si undeva mai sus, peste 3800-4000. Am tot zis sa experimentez si sa vad unde actioneaza dar n-am avut timp.

 

Oricum, sfaturile sunt corecte, accelerarile din subturare (sub 2000rpm) cresc consumul, pentru consum mic trebuie schimbat in treapta superioara numai dupa ce estimezi ca vei merge constant suficient de mult timp (dar nu mai devreme de 3000 rpm).

Lacetti SW (si nu numai SW) nu are deloc un comportament sportiv cu aceasta motorizare, orice tentativa de condus impulsiv cu un cuplu mic penalizeaza consumul.

Pentru benzina foloseste cu incredere Petrom sau EFIX, de 95 e foarte buna in oras.

Eu am trecut de mai mult timp pe Luk98 si e OK, nu recomand insa Luk 95.

Drum bun si te asteptam cu alte impresii!

Share this post


Link to post

Am experimentat luni de zile dupa ce am luat masina. Din experienta mea, cel mai bine e sa accelerezi rapid si sa schimbi 1-2-4 sau chiar 1-2-5 pentru drumuri cu limita maxima de 60 km/h. Desigur, asta doar daca-ti permite traficul.

E mult mai bine sa accelerezi rapid si sa ajungi la o turatie stabila de 2,500-3,000 rpm decat s-o macai tinand-o subturata. De acord cu perfidus, asta duce la consum ridicat...

Edited by wallaby

Share this post


Link to post

Daca schimbi 1-2-4 sau 1-2-5 (cred ca la treptele de viteza te referi) care este avantajul?

Eu as face asa numai daca vreau sa consum mai repede ce am in rezervor.

La aia cu 1-2-5 si viteza maxima 60km/h nici macar nu pot intelege ce cauta treapta a 5-a si viteza 60km/h in aceeasi propozitie.

Share this post


Link to post
Pentru benzina foloseste cu incredere Petrom sau EFIX, de 95 e foarte buna in oras.

Eu am trecut de mai mult timp pe Luk98 si e OK, nu recomand insa Luk 95.

Drum bun si te asteptam cu alte impresii!

 

Eu am bagat doar LUK98 pana pe la 5000 km(acum am 6500), am trecut pe LUK 95 si nu observ nici o diferenta in comportamentul masinii. De ce nu ar fi buna de 95?

Share this post


Link to post

Avantajul consta in faptul ca nu petreci prea mult timp la turatii ridicaate, unde consumul e mai mare. Incearca si ai sa vezi ca e cum zic.

Nu stiu cum e motorul de 1.6, dar cel de 1.8 se simte foarte bine la 60-65 km/h intr-a 5-a :) Cand ai atins viteza aia "de croaziera" nu mai accelerezi, o tii pur si simplu la o mie si ceva de ture. Inca o data, vorbesc de motorul de 1.8, nu stiu cum se comporta altele mai mici...

Edited by wallaby

Share this post


Link to post

De ieri sunt si eu posesor de lacetti 1.6 hb, problema e ca inca de la plecarea din curtea dealerului motorul face un zgomot neobisnuit la fiecare demaraj asta doar in cele 2 secunde la plecarea de pe loc...ceva de genul unui sunet poate de diesel vechi...un mormait cu gurgaieli groase de parca ar intra ceva in vibratie sau nu ar merge rotund...arareori la anumite demaraje ramane linistit...ce credeti ca poate fi?......sau e zgomotul lui normal?

Share this post


Link to post

Dupa aproape 2 luni si aproape 2000 de km rulati, cateva impresii:

- tinuta de drum excelenta, comportament previzibil, masina se inclina exact cat sa-ti indice daca o fortezi sau nu pe viraje, suspensia dura. Demarajele, daca le faci cum trebuie sunt de-a dreptul o placere, totul e sa tii tot timpul motorul in gama 2000-3500 rpm.

- frane foarte eficiente, gratie traficului (a se citi haosului) bucurestean le-am testat de cateva ori destul de tare

- suspensia dura isi plateste tributul in zgomotele pe drumuri proaste.

- interior confortabil, climatizare excelenta (nota 10), insonorizare buna, peste tdi-urile de la skoda. In demaraje puternice motorul are un marait placut :D Asta o spune unul care avea Borla :D

- degivrare eficienta a geamurilor dimineata si in mers. Nu mi s-au aburit geamurile nici cu 4 persoane in masina (dimineata insa trebuie cuplat pe dezaburire parbriz, pe auto trece in acest mod un pic cam tarziu)

- consumul pe primul plin a fost de 8,4 %, la al doilea tot cam pe acolo a fost (nu l-am mai facut exact), in conditiile in care masina vede zilnic drumuri de 6 km in oras, iar cel mai lung 20 km, tot in oras. Urasc faptul ca nu am avut timp sa fac un drum mai lung cu ea.

Singurul lucru pe care-l regret un pic este culoarea pe care am ales-o, deja am cateva zgarieturi gratie idiotilor care nu se uita pe unde merg, iar masina a fost curata doar vreo 80 de minute de cand o am, acesta fiind intervalul de timp cumulat in care s-a aflat in spalatorie ... Multumesc pe aceasta cale Primariilor, AND-ului, soferilor de bascule, carutasilor, tractoristilor, constructorilor, celor de spatii verzi etc pentru grija deosebita pe care o au in a mentine nivelul de noroi de pe strazi la un nivel considerabil.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...