Jump to content
Sign in to follow this  
andreicri

Chevrolet Lacetti - Impresii

Recommended Posts

Mircea nu are Albea, stai calm.

Share this post


Link to post

:o fftopic:

Este undercover :) )

A fost fortat de imprejurari :P

Share this post


Link to post
Sorry Alins75, dar se apasa ambreiajul doar sa te asiguri ca te afli in pozitia Neutru la cutie dupa care se ridica piciorul de pe pedala de ambreiaj.

...

 

Ok, am inteles argumentele tale, totusi daca te uiti in pagina din manual pe care am postat-o vezi ca acolo zice altceva.

La pasul 4 zice sa apesi pedala de ambreiaj, iar la 5 zice sa pornesti motorul fara sa apesi acceleratia. Acum, nu spun ca este corect sau nu, ma intreb, de ce ar sugera sa facem asa daca nu este corect. Adaug ca nu am facut asa de la inceput, recunosc ca nu am citit manualul decat dupa vreo 3 luni dupa ce am luat masina.

 

 

Referitor la resetul de ECM: De fiecare data cand am facut reset la Lacetti dupa un plin am constatat un cosum extraurban masurat pe 400 sau 500 km de aprox 6,3%. La urmatorul plin, fara reset, consumul crestea invariabil in jur de 7%. Am testat lucrul acesta de mai multe ori sa ma sigur ca nu este o coincidenta. Am testat chiar si pe Kalos si se manifesta la fel. De fiecare data cand ii dau reset reusesc un consum extraurban sub 6%.

Edited by alins75

Share this post


Link to post

Poate este doar o coincidenta. Eu nu am observat diferente de consum semnificative dupa reset.

Share this post


Link to post

Daca tot se cere o parere Lacetti vs. Nubira, ma bag si eu in seama.

Nubira2 CDX, fabricatie nov.2002, in circulatie din aprilie 2003. Masina luata de mine la mana a doua da la samsar pe la 21.750 km, clar matrasiti, nu-mi fac iluzii. Numeroase urme de fundaturi mici, zgarieturi superficiale, cea mai mare luata de subsemnatul intr-o parcare (bineinteles ca eu nu am fost langa masina sa-l casapesc pe neispravit). Probleme initiale cu bujiile, fisele, sonda lambda pe drumul cel bun (ultim, inlocuita in fata blocului) catre galeata de gunoi. Dar:

1.Probleme cu pornirea le-am avut doar dupa ce am deconectat bateria si nu am dat un IdleLearn. Rezolvat 100% dupa executarea corecta a procedurii.

2. La caseta de directie am ceva pierderi de lichid, cam 30 grame intr-o luna, banuiesc o garnitura, urmeaza a o rezolva. Nu bate, nu joaca, unghiurile bune, cauciucuri uzate uniform intr-un an.

3.Un injector care uneori ramane blocat pe deschis,(de pe pistonul 1) imi uda bujia, porneste balbait in 3-4 secunde, daca-i dau o talpa porneste mai repede si fara balbaieli, probabil se face hiperventilarea cilindrului cu pricina. Oricum 10-15 secunde am un miros mai puternic de benzen la esapament.

3. La sistemul de rulare la datul in gropi se aude mai tare ca la o Nubira noua cu 11k km. la bord, dar nu ceva de speriat. In primavara mi-am programat o schimbare a tot ce bate sau scartaie.

4.Din cauza amestecarii uleiului in cutia de viteze si pierderii partiale a proprietatilor de racire, s-a dus pinionul conducator vitezometru din cutie, singura reparatie care a necesitat service Daewoo. Nu ma mai duc acolo cate zile oi avea, nivelul de cunostinte auto al baietilor de acolo e de o revizie genul ulei+filtre si atat.

5. Nu merge avertizarea de faruri uitate aprinse si de cheie in contact, dar culmea, merge avertizarea acustica de centura :wallbanger: treaba pe care cu forte proprii n-am lamurit-o. Cred ca Abramburel e solutia cu buzzerul lui.

Astea sunt problemele masinii constatate intr-un an de zile, rulata intr-un oras plin de gropi, drumuri scurte, putine drumuri extraurban. Pe ansamblu sunt mai mult decat multumit

Finului meu i-a picat pe un Chevy Aveo 1.4 16v echipare platinum pentru la anul. Are un Vectra A din 92, apa paie si bataie, cauciucuri, ulei si benzen. Nici nu stiu ce sa fac, sa-l incurajez in alegerea lui sau sa-l orientez spre altceva.

Ajunge ca iar oboseste Mircea citind posturile mele kilometrice :mrgreen:

Share this post


Link to post

Cred ca te ambalezi putin prea tare legat de aceste probleme si de marca Chevrolet. Sunt perfect de acord ca nu ar trebui sa apara, dar probleme apar si la alte masini.

Posesorii lor de cele mai multe ori probabil nu le posteaza pe forumuri.

 

Iti dau un exemplu cu Renault Megan 1.4, care dupa ce a iesit din garantia de 2 ani, a inceput sa aiba probleme. Mai intai a inceput sa i se aprinda MIL si sa tremure, pe urma a inceput sa nu porneasca de la "primul buton". Pe rand a trebuit sa schimbe cele 4 bobine de inductie. Odata a ramas chiar si cu masina in oras pana a reusit sa schimbe o bobina. A murit motorul si gata. O fi fost caz singular? Nu cred, e vorba de 4 bobine totusi. Apoi usa dreapta troncane, servodirectia mai fluiera, nu i se mai deschide geamul de la sofer. Ca sa repare o mica rola de plastic trebuie sa schimbe macaraua cu totul, etc.

Mai cunosc si alte cazuri.

Share this post


Link to post

Intamplarea face ca in afara de aveo sa mai detin si un BMW achizitionat acum cativa ani de NOU.

 

Probleme cu el:

1. mecanism deschidere usi blocat(ramas pe dinafara la peco)

2. mi s-a oprit motorul la Timisoara in drum spre germania si am stat 8 ore pana a venit

platforma si a dus-o la bucuresti si nici acum nu stiu ce a avut

3. xenoane arse de 2 ori

4. MIL aprins la 7000 de km, cica benzina proasta, mi l-au stins si am alimentat din austria unde s-a aprins din nou

5. mers la service in austria, servicii ireprosabile - mi-au dat camera la hotel gratis, timp in care ei au desfacut motorul si curatat supapele

Share this post


Link to post
Referitor la semnatura, am scris editie limitata nu am zis ca sunt stock, deci nu am generalizat nimic. Pe masura ce o sa scap de problemele respective o sa modific semnatura. :tongue:

 

Nu ai inteles ca ceea ce ai tu nu sunt probleme, sunt doar esacaladari artificiale ale unor defectiuni minore.

Oricum, mersi ca m-ai scapat de a mai incerca sa scriu.

 

PS: Acum am timp sa ma duc sa urlu la Soichiro Honda sa aflu de ce imi scartaie bordul... daca imi cade pe picioare cu tot cu volan, cum mai apas eu pe pedale? :redface:

Share this post


Link to post

Mie imi troncane ceva la masina. Cred ca stingatoarele se lovesc in porcbagaj unul de altul.. dar astept revizia.

Edited by Tommy

Share this post


Link to post
Mie imi troncane ceva la masina. Cred ca stingatoarele se lovesc in porcbagaj unul de altul.. dar astept revizia.

 

Deja am impresia ca ne luati la misto.

Deocamndata eu stiu de unul singur sau maxim doi cu Lacetti aici pe forum care au peste 20.000 Km si sunt multumiti de masina. Insa stiu mai multi care nu sunt multumiti.

Din punctul meu de vedere Lacetti este o masina care nu-si merita nici pe departe banii.

Pacat ca acum un an jumate cand am luat masina nu existau asemenea posturi.

Pana la urma a ajuns sa-mi fie indiferent cum se mai comporta masina, nu mai stau sa pierd timpul prin service cu ea. O duc la revizii si incerc sa nu o scot din service pana nu o carpesc aia sa ma mai tina inca 15.000 de km. O vand imediat ce o achit si asta deja este obiectivul numarul unu acum la mine. Consider masina ca pe o placere a vietii insa ce am acum este un rahat de masina. Mi-a oferit 20.000 de km in care m-am simtit bine si gata, asta a fost tot, de atunci numai probleme.

Masina asta nici macar nu mai merita sa scriu aici pe forum despre ea.

Am scris cu gandul ca poate mai citesc si altii inainte sa faca pasul si sa cumpere o noua masina.

Share this post


Link to post
Deja am impresia ca ne luati la misto.

Deocamndata eu stiu de unul singur sau maxim doi cu Lacetti aici pe forum care au peste 20.000 Km si sunt multumiti de masina. Insa stiu mai multi care nu sunt multumiti.

Din punctul meu de vedere Lacetti este o masina care nu-si merita nici pe departe banii.

...

 

Asta este discutabil, eu am aproape 30.000 km cu Lacetti, intr-adevar consumul urban de 11,7% in medie nu imi place dar nici nu pot spune ca este foarte mare comparativ cu alte masini. Legat de alte probleme raportate pe forum, pot sa-ti spun despre multi colegi si prieteni cu alte marci de masini cu diverse probleme.

Si mie imi scartaie/fluiera volanul, nu foarte tare; Recunosc ca ma deranjeaza mai mult ideea ca face asa decat zgomotul in sine.

Din punctul meu de vedere isi merita banii.

Dar deja cred ca suntem off-topic. Cred ca asta ar trebui mutat la impresii despre Lacetti.

 

PS. Sunt de acord cu tine ca misto-ul nu isi are locul aici.

Share this post


Link to post

:o fftopic:

Nu-mi spune ca ti se pare prea mult un consum urban de 11.7 . Uiti ca ai un motor de 1.6 16v?

Apropo de toata chestia asta, mi se pare ca v-ati aprins prea tare pentru...nu mare lucru.

Share this post


Link to post

N-am luat Dane pe nimeni la misto, dar banui ca unii isi varsa naduful pe tastatura, in loc sa mearga la service cat sunt in garantie si sa nu scoata masina pina nu merge perfect. Mie mi-a placut masina, e frumusica foc, mai ales HB-ul a fost pe gustul meu, am admirat-o de cum a aparut. Am vrut instant sa-mi iau, dar am zis ca nu strica sa citesc vreo doua review-uri, si nu prea mi-a mai placut. M-am dus sa fac drivetest si nu aveau la dibas pe vremea aia masina de test.

Asa ca am dat cielo (care in 50 de mii de km de fugareala si gropi ca la nebuni nu a avut decat un contact ars, in rest mergea mai bine ca atunci cand era nou) si am cautat altceva. Tarziu am prins un lacetti sa conduc si recunosc ca era sub asteptari. Una peste alta, nimeni nu a oprit pe nimeni sa spuna ce crede, insa repet, conteaza ce faci nu ce injuri, blamezi sau astepti sa se rezolve de la sine.

Share this post


Link to post

Tommy, sincer acum tu ai inteles cumva ca nu am fost in service?

Tu cum ai reactiona la un raspuns de forma? > nu a sosit caseta de directie si nu pot sa va spun cand va veni ca nu sunt pe stoc la producator, dar mergeti linistit cu masina si asteptati sa va sunam noi.

 

O sa am rabdare sa rezolv toate aceste probleme in alt service decat Radacini Motors si imediat ce o sa achit masina o sa scap de ea. Daca in primii 20.000 de km am fost extrem de multumit de masina raportat la costul ei, acum nu mai sunt si imi pare rau ca acum vreun an nu se gaseau asemenea posturi pe forumuri. :rolleyes:

Edited by Night Elf

Share this post


Link to post

Mai grav este ca nu stii ce sa-ti iei ca sa fii scutit de griji macar in garantie, andreib are o saga intreaga cu al sau nou Grande Punto, un prieten cu un Megane 2 a vandut-o dupa 5 luni in care a schimbat amortizoare si inca nu stiu cate piese, cumuland peste 20 zile in service din 5 luni cat a avut-o in posesie (primul megane 2 vandut in Bacau), etc. Vorbeam deunazi cu seful de la Car Pool (serviciul de masini inchiriate) de la mine de la firma si se plangea de slaba fiabilitate a masinilor fabricate in ultimii 3-4 ani, masini care se vand dupa 80k km si maximum 2 ani de folosire. Am mers si eu ultimele trei zile cu un Accent 1,6 DOHC 112 CP AT si am ramas profund dezamagit de consum, sportivitate, nu mai zic ieri dimineata nu voia s-o ia din loc cu schimbatorul in pozitia D(rive), a trebuit s-o repornesc , si asta in intersectie... Am mai condus destul de mult (2500 km) o Octavia 101 CP DSG si era sa dea un autobuz peste mine intr-o intersectie, prefer oricand una cu cutie manuala, macar aia tasneste cand o calci nu se proceseaza 1,5-2 sec. cand o calci la blana de pe loc), greieri cat cuprinde si zgomot de tractor... Un Jetta din flota venita recent m-a dezamagit cu plasticele de Logan din interior si greierii din bord impreuna cu tractorul de sub capota care abia reusea sa plimbe caroseria in depasiri mai din scurt (motorul 1,9 TDI vechi de 101 CP)...

Share this post


Link to post

O parte din posturile din topicurile privind fiabilitatea Lacetti-ului au fost mutate aici, fiind generice.

 

 

-----

 

 

Cine nu a inteles ce am vrut sa spun despre folosirea forumului poate sa inteleaga acum, exemplificat.

 

Intriga:

 

Sa nu te superi pe mine tolin, sunt doar putin obosit/nervos si simt nevoia sa ma descarc.

 

Actiunea:

 

Ok. Hai sa mai punem putina sare si piper pe fiabilitatea chevy.

 

Rezultatul? Hai sa vedem probleme acolo unde nu sunt, sa fim predispusi la a face din tantar armasar, sa atribuim doar factorilor exteriori si Chevroletului faptul ca exista defectiuni ale masinii.

Acest mod de a face lucrurile ma face sa ma gandesc ca intr-o oarecare masura, cel putin, avem serviceurile pe care le meritam. Eu ma duc la service sa imi rezolv problemele masinii, nu sa mi se ofere consiliere psihologica si, normal, oamenii nu-s buni la asta.

Share this post


Link to post

Ca o mentiune, Satori, postul ala cu oboseala era dupa o zi de munca, adica stat cu ochii in vreo 4 monitoare (de minim 19 inch), dupa o zi in care am facut in jur de 80 de km prin traficul din B, dupa o zi in care nu mi-a pornit masina dimineata, intr-un moment in care topicul o luase pe aratura rau cu americani si ECU.

 

Postul ala era intr-un context in care tolin zicea ceva de americani si ecu lor mirific care nu este adaptat pentru piata din .ro

Era o continuare, in care imi ceream scuze la tolin pentru ca il luasem la intrebari despre care americani vorbeste si in care mai zisesem eu ceva parca si de ecu ala al americanilor. Mi-am dat seama ca fusesem putin nesimtit fata tolin, care incerca doar sa ma ajute prin oferirea unor explicatii si am scris acel fragment pe care mi l-ai citat mai sus.

 

As avea rugamintea cand ma mai citati, dati si contextul in care am facut o anumita afirmatie. Asa e corect. ;)

 

P.S. Vizitele in service le fac dimineata, cand crede-ma ca sunt nesimtit de calm.

 

ca o paralela, fara sare si pipe de data aceasta, pentru mine fiabilitatea chevy cand vine vorba de Lacetti, nu ma leg de AVEO, Spark, etc inseamna vreo 20.000 de km. Dupa care urmeaza vizite din ce in ce mai dese pe la service si multa rabdare. In momentul in care incepi sa ai problemuta dupa problemuta la masina intr-un timp foarte scurt normal ca trimiti putin la origini masina respectiva.

 

Apropo de calm, ieri s-a proptit in fundul meu un Megane pe Stirbei Voda, desi eram dupa vizita mirifica din service, intrebarea mea cand m-am dat jos a fost: Ce faci prietene?

- Scuze, bla, bla,

M-am uitat la masina nu avea nimic i-am zis salut si am plecat. Amiabil, fara injuraturi, etc.

 

Nu caracteriza un om dupa o fraza scoasa din context.

 

P.S. Ordicea celor 2 citate a fost exact invers.

Cu al doilea citat dat de tine am descis topicul, iar primul citat dat de tine cel cu oboseala, e facut in acelas topic mult mai tarziu. Imi pare rau ca s-a editat topicul respectiv si nu se mai pot gasi datele corecte si ordinea in care am postat.

Sincer eu nu mai stiu acum care e actiunea si care e intriga. :)

 

Nu cumva corect ar fi Intriga si scuzele?

 

End of off-topic. Sper sa fie considerat un drept la replica.

Edited by Night Elf

Share this post


Link to post
Ca o mentiune, Satori, postul ala cu oboseala era dupa o zi de munca, adica stat cu ochii in vreo 4 monitoare (de minim 19 inch), dupa o zi in care am facut in jur de 80 de km prin traficul din B, dupa o zi in care nu mi-a pornit masina dimineata, intr-un moment in care topicul o luase pe aratura rau cu americani si ECU.

 

Si daca ma cearta nevasta acasa, pot sa ma vin pe forum sa scriu ca toate masinile sunt de rahat ca nu vor sa imi faca mancare in locul ei?

 

Ordicea celor 2 citate a fost exact invers.

 

Ordinea de scriere este intotdeauna legata de ordinea de gandire/simtire?

Eu cred ca nici acum nu ai scapat de frustrarea ca s-a intamplat ceva cu masina ta astfel incat sa gandesti lucrurile la rece.

 

In fine, eu ma dau batut, am dezvoltat destul aceste subiecte. Sunt sigur ca problemele tale cu masina, in masura in care cu adevarat exista, vor fi rezolvate inspre bunastarea celor din service (schimbam tot, GM plateste) si ca tu o sa zambesti din nou. As vrea insa sa vina mai repede aceasta zi iar tu sa intelegi ca nu exista masina perfecta si care sa reziste la absolut orice.

Share this post


Link to post

In ziua in care masina o sa mearga ca acum 3000 de km, promit sa vin cu o lada de bere fara alcool la o intalnire si sa petrecem. Important este sa se rezolve si cat mai repede. Stiu ce drumuri am de facut pana la sfarsitul anului si nu vreu sa ma trezesc ca n-am masina de sarbatori sau ca raman pe autostrada prin Ungaria cu ea. ;)

 

LE: Masina asta are tot ce-i trebuie pentru iarna: Anvelope set nou, lanturi, etc.

Nu vreau sa plec la drum lung cu Reno Symbol la care nu am anvelope de iarna, nu am abs, nu o cunosc foarte bine ca nu o conduc decat cand am nevoie, etc.

 

Acum ca ti-am scris pe PM cam pe unde trebuie sa ajung si stii ce temperaturi sunt pe acolo, presupun ca iti dai seama de ce sunt ingrijorat cu pornirea la rece si mersul motorului. ;)

Edited by Night Elf

Share this post


Link to post

Omule da' tu chiar esti prevazator :D

 

Fara suparare, din ultimul tau post reiese mai mult decat clar ca ti-e frica

sa nu cada drobul de sare si sa topeasca zapada propriilor infrigurari :)

 

Iar daca aia ti-au zis ca iti vine caseta (sau ce piesa vor sa o inlocuiasca) asteapta frate ca poate nu tine doar de ei.

Despre radacini se scrie de poate 2 ani numa pe forumul asta ca sunt cum sunt, da o si-ai sa vezi.

 

Si la hiunday si la nissan stiu persoane care s-au saturat de sunat, nu e doar chevrolet si restul sunt prompti ca in DE.

Share this post


Link to post

Pai normal ca sunt. :D

 

Ai incercat sa pleci de pe loc iarna pe gheata cu anvelope hankook? :lavolan:

 

In maxim 2-3 saptamani presimt ca o sa trec preventiv pe anvelopele de iarna. :)

Share this post


Link to post

@night elf

Probabil ca o sa-ti vina caseta pana la urma. Nu cred ca tine de service.

Exemplul meu. Anul trecut in august mi s-a stricat sonda litrometrica la Kalos. Am fost la service prompti au vrut sa o schimbe. Nu aveau asa ca a trebuit sa o comande.

Dupa vreo 4 luni am sunat la GM sa intreb care e treaba. Dupa cateva zile m-au sunat de la service sa-mi transmita ca nu m-au uitat, ca i-a contactat nu stiu cine de la GM sa-i intrebe despre problema, dar ca nu au primit sonda. Prin februarie anul asta m-au sunat la service sa-mi schimbe sonda.

Poti sa-mi spui ca nu se compara una cu alta, dar nu asta e ideea.

Share this post


Link to post

Eu nu stiu cum se face ca problemele astea cu cutia se intampla doar in zona de "acoperire" a catorva service-uri. Am fost zilele trecute pe la service pentru ca nu mai batea cheia decat cativa zeci de cm - si nu vreau sa folosesc deschiderea decat din cheie ca altfel risc sa zgarii usa cu legatura de chei. Nu stiu ce au facut acuma merge mai bine ca si cand a fost noua masina.

 

Pentru Lacetti diesel ofera garantie de 5 ani bara-n bara sau 250kkm. Sigur e o oferta pentru a-si face public noul model - dar - daca la 20k e aproape regula o caseta de directie - in 80-100kkm cat face omul "normal" in 5 ani - inseamna cam 4-5 casete. Cat poate costa o astfel de caseta? Sa luam cazul zic eu fericit cu 200E x 5 = 1000 E doar de-acolo. Mai punem si un set de telescoape care sigur se duc in timpul asta ... inca vreo 400. Ma indoiesc ca asta e media pe care mizeaza cei de la chevy ca si costuri in garantie.

 

Cred ca acele casete de directie vor fi servite acelorasi clienti ( sau succesorilor lor la utilizarea masinii ) odata iesita masina din garantie. Eu as face in felul urmator: nu as spune ca masina este in garantie pana as obtine verdictul. Apoi - dupa ce am obtinut verdictul as spune ca ma duc sa fac lucrarea in alta parte pentru ca ei sunt prea scumpi - si platesc doar constatarea. Sunt curios daca vor face servicii unei firme concurente :) ...

 

Sincer imi pare rau ca sunt unii nemultumiti - dar let's face it - nu cred ca se astepta nimeni ca aceasta masina sa nu aiba hibe. Ar fi fost bestseller daca n-avea. Eu deocamdata sunt f. multumit de masina. Parca merge mai bine ca in prima zi ... sa vedem - sunt fix la valorea fatidica de 20kkm :) .

Share this post


Link to post
... Am fost zilele trecute pe la service pentru ca nu mai batea cheia decat cativa zeci de cm - si nu vreau sa folosesc deschiderea decat din cheie ca altfel risc sa zgarii usa cu legatura de chei. Nu stiu ce au facut acuma merge mai bine ca si cand a fost noua masina...

Ce i-au facut, au schimbat bateria din cheie ?

Share this post


Link to post

Nu - bateria o schimbasem eu ca am crezut ca scap fara sa-i vad :) dar n-a fost asta.

S-a exprimat ceva in genul (n-am inteles prea bine si ma cam grabeam ca am stat o ora pentru asta X( ) : "am resetat/resoftat cheia". Banui ca e mai degraba ceva soi de reset ... daca stiam mai multe spuneam.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...