Jump to content
Sign in to follow this  
andreicri

Chevrolet Lacetti - Impresii

Recommended Posts

Mircea, important e sa nu tremure cohones la relanti, ca e pacat de confortul masinii. Mai putin conteaza tipul motorului. :tongue:

Share this post


Link to post

...

E departe de ati vibra los cohones. Pe capacul motorului scrie TCDI 16 v.

Edited by tolin
sters citare inutila, se poate raspunde cu FastREPLY

Share this post


Link to post
Astia de pe Cevroletgtt spun ca este 8v... :scarpin:

 

8V le-au luat ei. Spare parts.

 

 

@Stefan Adam, sa te poarte sanatos!

Te asteptam cu un topic aici: http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showforum=38 si sa ne anunti cum sta cu consumul!

Share this post


Link to post

Am facut un drive test cu un Lacetti diesel azi la GTT, sincer ma asteptam la o diferenta mult mai mare fata de al meu 1,6 Elite. Nu pot sa zic ca nu trage, trage de pe la 2000 si ceva pana aproape de 4000 cand se mai potoleste. Daca as fi condus 1.8i diferenta poate era insesizabila, sau ma rog, foarte mica.

Atunci cand am auzit de diesel la Lacetti parca mi-a parut rau ca m-am grabit sa iau masina, dar acum m-am linistit.

Zgomotul este clar mai mare la relanti si vibreaza, ce-i drept mai putin decat la Octavia 1.9 diesel cu altceva nu pot compara...

La viteza e mai putin zgomotos motorul fata de al meu. Cam astea sunt impresiile mele de amator.

 

... am dat 110 ron pe tweetere de la reprezentanta, si vin cu tot cu acel suport. Partea mai "complicata" daca se poate numi asa, este montajul. La reprezentanta ma costa 130 ron ...

 

AM intrebat si eu la GTT Bucuresti cat ma costa si mi-au spus 1,5 mil/buc. :rolleyes: Cele care le-ai luat sunt ca si cele de pe fata? Eu pana la urma mi-am luat Magnat tot de la GTT cu 850 mii perechea...

Share this post


Link to post

@ratusca cele pe care le-am luat eu sunt originale, dupa cutie, si dupa faptul ca vin cu tot cu bucata aceea de plastic care acopera locasul tweeterului. Scria GM pe ele, si era pana-n 110 RON perechea.

Share this post


Link to post

Alinutz pune te rog si o poza cu ele daca ai posibilitatea .

Share this post


Link to post
Astia de pe Cevroletgtt spun ca este 8v... :scarpin:

 

Sunt batuti in cap. 16 supape, un singur ax cu came, am dat linkurile anterior.

Am facut un drive test cu un Lacetti diesel azi la GTT, sincer ma asteptam la o diferenta mult mai mare fata de al meu 1,6 Elite. Nu pot sa zic ca nu trage, trage de pe la 2000 si ceva pana aproape de 4000 cand se mai potoleste. Daca as fi condus 1.8i diferenta poate era insesizabila, sau ma rog, foarte mica.

Nu stii sa mergi cu un diesel scuza-ma. Schimband la 4000 ca la benzinar, nu obtii nimic. Treptele se schimba la 3000-3500 la motorul ala si se calca. Si crede-ma e o diferenta notabila intre 1,6 benzinar si 2.0 diesel. E un motor mult mai puternic, iar cutia e altfel etajata. Faptul ca masinile din gama chevy echipate cu dieselul asta sunt cele mai rapide spune mult nu?

Share this post


Link to post

Da recunosc, nu am avut diesel, am dus-o la 4000 in viteza a 4-a sa vad cum se comporta si la turatii mai mari din pura curiozitate. Nu am spus ca nu este diferenta ci ca ma asteptam la o diferenta mult mai mare la ce si cat se lauda motorul diesel.

Share this post


Link to post
Alinutz pune te rog si o poza cu ele daca ai posibilitatea .

 

Uff, e cam nasol pt ca am masina in service, asta 1 la mana, si 2 la mana sunt montate deja in usi ... cele vechi nu le mai am. Cand o sa-mi vina masina, pe sapt viitoare, o sa incerc sa fac o poza

Share this post


Link to post

Ieri am intrebat si eu la dealer cat costa un set de tweetere de Lacetti si dupa ce au cautat in calculator au zis ca pot sa-mi aduca la comanda cu vreo 90+RON bucata... Chiar e ok pretul de la Rucom din Craiova. In B te doare capul la ce adaosuri comerciale au. :)

 

Dupa ce am auzit pretul am intrebat si cat costa un mp3-player de Kalos/aveo HB. Cand a vazut pretul baiatul de acolo a inceput sa rada si m-a intrebat daca sunt sigur ca vreau sa mi-l spuna. Fata lui mi-a dat de intelesca nu e cazul sa-l aflu... probabil ca ies mai ieftin daca-mi iau un PDA si-l leg pe intrarea auxiliara de la CD-ul actual. :D

Edited by Night Elf

Share this post


Link to post

Un road test, aka review facut in Australia la Lacetti@1.8 16V@cutie automata.

https://www.aaa.asn.au/roadtests/reports/286.pdf

 

Un crash test 2007@Suzuki Florenza aka Lacetti al nostru cel de toate zilele

http://www.automobilemag.com/am/2007/suzuk...nza/safety.html

 

Vad peste tot 4 stele. :D

Edited by Night Elf

Share this post


Link to post

Forenza ii zice :rolleyes:

Share this post


Link to post

...pt cine stie rusa :mrgreen:

Share this post


Link to post

Merge si cu Babelfish ;)

Share this post


Link to post

Ce'ati zice daca pe Lacetti s'ar putea instala un computer de bord aftermarket ?

Share this post


Link to post

Nu ar fi o noutate. O metoda reala sa pui mana pe el ar fi!

Share this post


Link to post

... cine nu incearca , sigur nu va reusi . ;)

Edited by iso

Share this post


Link to post

Stai linistit, au mai incercat si altii. Probabil un drum in Ucraina ar fi o solutie, dar nu m-ar lasa contractul de leasing. Pe bune! :mrgreen:

Share this post


Link to post
Da recunosc, nu am avut diesel, am dus-o la 4000 in viteza a 4-a sa vad cum se comporta si la turatii mai mari din pura curiozitate. Nu am spus ca nu este diferenta ci ca ma asteptam la o diferenta mult mai mare la ce si cat se lauda motorul diesel.

4000 rpm in viteza a IV-a? Hm, unde si cat aveai la ora la turatia aia in treapta a IV?

Share this post


Link to post

GTT-ul e la iesire din Bucuresti spre autostrada Soarelui si normal am iesit pe autostrada... cred ca erau cam 160 km/h...

Share this post


Link to post

Asa, si tu cu 1.6 atingi viteza aia in treapta a IV-a?

Share this post


Link to post

Nu cred, nu am incercat... oricum cutia este alta la diesel, alte rapoarte, o stim toti...

O sa incerc sa vad cat pot sa merg cu a IV-a mai ales ca 4000 la diesel este aproape de zona rosie...

Share this post


Link to post

Teoretic la 160Km/h intr-a patra esti pe zona de limitare, la ~6200rpm (n-am incercat practic). Cu dizelul cred ca mai puteai un pic :)

Share this post


Link to post
Teoretic la 160Km/h intr-a patra esti pe zona de limitare, la ~6200rpm (n-am incercat practic). Cu dizelul cred ca mai puteai un pic :)

 

Despre ce limitare vorbesti? Am dus-o pana la 7000 rpm si nu m-a limitat nicicum.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...