Jump to content
Sign in to follow this  
andreicri

Chevrolet Lacetti - Impresii

Recommended Posts

Parerea mea e sa mergi la un dealer sa ii faci un test si sa sa verifice masina dupa VIN ca sa iti spuna cand au fost facute reviziile (aici trebuie sa dai o atentie celui de la receptie si in general se rezolva). Nu ai scris ce motor are, dar banuiesc ca e 1.6 benzina.

 

Cumva asta e masina? http://www.autovit.ro/chevrolet-lacetti-C18572344.html

 

Daca da, tipul care o vinde e samsar -> http://www.google.ro/search?q=0761201945&rls=com.microsoft:en-us&ie=UTF-8&oe=UTF-8&startIndex=&startPage=1&redir_esc=&ei=NeXATZKJII6hOrrPwJ0I

 

Intrucat cam asta e pretul (~4000E) pt Lacetti break din 2006 cu km aia eu zic sa te mai uiti si dupa alte masini. Daca nu te grabesti, eu as lua o alta masina direct de la proprietar. Nu este normal ca firma de leasing sa nu iti dea cartea de service al masinii. Eu am cumparat o masina recuperata din leasing si am primit cartea de service, factura etc. Deci probabil samsarul a facut-o pierduta pentru ca masina ori a avut probleme, ori nu a facut reviziile la timp.

 

Si samsarul care a luat-o de la firma de leasing poti sa fii sigur ca nu a dat mai mult de 2500E pe ea.

 

Uite, spre exemplu celalalt Lacetti de pe autovit e mai dotat (climatronic, combina cu 5 cd-uri), are 68000km si e mai scump cu 350E: http://www.autovit.ro/chevrolet-lacetti-C18455464.html Cel care o vinde sigur e samsar (http://www.google.ro/search?q=0722163589&rls=com.microsoft:en-us&ie=UTF-8&oe=UTF-8&startIndex=&startPage=1&redir_esc=&ei=--bATef2L8iBOoXJxJ0I), probabil masina e tot recuperata din leasing, dar macar are carte de service la ea. Daca o scoti la 4000E, eu zic ca e OK.

 

Bafta!

 

PS: sper ca nu voi fi primi warn pt offtopic, e doar un post si vreau sa il ajut pe om sa nu se pacaleasca (si eu am trecut prin aceleasi emotii cu Epica). Pe viitor george_s, ar trebui sa postezi aici: http://www.gmclub.ro/forum/index.php?/forum/52-despre-achizithii-auto/

Share this post


Link to post

Multumesc mult Ches pt. informatii. La masina aia m-am referit, cea pe care ai mentionat-o tu mai sus :) .

Te derranjeaza daca iti mai adresez cateva intrebari in particular, ca sa nu ii suparam pe cei de pe grup?

:)

Edited by Mircea
Nu mai cita integral mesajul anterior!

Share this post


Link to post

salut. Am citit tot forumul insa nu am reusit sa ma lamuresc in legatura cu problema care o am. Detin un Lacetti 16.16 v 109 cp si de o sapt cand pornesc motorul la rece pentru 5 10 secunde am o tacaneala la motor deranjanta. Nu ma prea pricep dar ce am vazut pe forum ar fi tachetii , colbutorii, si alte nebunii. Deci care ar putea fi cauza principala ?

Share this post


Link to post

Cel mai posibil este sa fie tachetii pana se amorseaza. Cel mai bine este să o asculte cineva pentru că dacă continui mult cu acest zgomot este posibil să uzezi şi altceva.

Share this post


Link to post

@Davids26

Cati km ai la bord... sau mai bine zis cati km mai ai pana la urmatoarea revizie?

Iarna trecuta si la mine mai facea cate o data asa... mai aveam vreo 1000 de km pana in revizie.

Dupa revizie (schimb de ulei, filtre, bujii, etc) si-a revenit. ;)

Share this post


Link to post

Poate sa-mi spuna si mie cineva cum se scot duzele instalatiei de spalare parbriz de pe capota? Am vopsit-o si mesterul mi le-a montat invers...daca se scot usor, le-as schimba eu locul, decat sa ma apuc sa le reglez iarasi.

Share this post


Link to post

Mi s-a rupt furtunasul de la duza stropitoare din spate...a doua oara!

Share this post


Link to post

Salut, mi s-a rupt si mie in garantie, dupa vreo 2 ani. Eu am crezut ca de la lichidul prost care a inghetat (mi s-a intamplat iarna). Acum masina a trecut de 6 ani, sa ma astept deci sa o patesc si eu iar ? :-/

Share this post


Link to post

Nu e de la lichid, am avut numai OMV Caristal din ala de -60. Sunt proaste furtunele alea, devin casante la frig si sunt si expuse...

Share this post


Link to post

Salutare, sunt si eu proaspat posesor de Lacetti HB 1.6 16V, 19.000 km, 2006, dupa ce Nubirica a decedat (voi povesti altadata - by-the-way, mai am si un Matizel de naveta...). Prima intrebare (n-am gasit sa se fi discutat): am radio-casetofon cu magazia de 5 CD-uri in bord - fata detasabila, imi trebuie cod in cazul in care se decupleaza bateria? In manualul de utilizare n-am gasit nimic despre acest cod, am hartiuta originala a aparatului cu seria si numarul (am si cartea de serice, toate actele originale...), dar la rubrica "Code" nu e completat nimic... Ma puteti ajuta? Multumesc anticipat!

Share this post


Link to post

Nu-ti trebe cod, merge direct.

Share this post


Link to post

Multumesc Mircea! Inca 2 intrebari: beculetele de la butoanele pentru geamuri de pe usa soferului stau aprinse tot timpul, cu cheia in contact si contactul pus, indiferent de lumini aprinse sau nu? Si: Lacetii-ul meu (5 usi, Platinum) are un senzor "de lumina solara" intre grilele de dezaburire parbriz, folosit de clima automata: s-ar putea folosi ca si "senzor de lumini" pentru aprinderea automata a farurilor?

Share this post


Link to post

Senzorul ala nu poate fi folosit pentru lumini. La platinium ai senzor de ploaie, insa nici pe ala nu-l poti folosi. Un montaj DRL este vreo 150 ron si ala face cam ce vrei tu :)

Share this post


Link to post

Multumesc mult Mircea! Iar sunt dator... :beerchug: !

1. Dar cu becurile de pe butoanele de deschidere-inchidere geamuri care stau aprinse la punerea contactului, fara a avea pozitiile aprinse... ? E "feature", e ceva defect?

 

2. Iarna ar merge niste cauciucuri 195/65R15 in locul celor standard 195/55R15 (sunt mai ieftine cu 100 RON / bucata)? Nu freaca in aripa sau in arc?

 

3. Cine are paravanturi Heko pe hatchback, poate sa-mi spuna daca e vreo problema cu montajul lor, adica freaca geamul in ele sau in clemele metalice din interiorul chederului?

 

4. Din experienta voastra, bujiile NGK BKR6EIX-11 sunt bune? Sau sa merg pe Beru UXT 11? <<motor 1.6 16V>>

 

Multumesc mult!

Edited by nino

Share this post


Link to post

Eu folo
s
e
s
c Beru UXF 79
s
i imi plac mai mult decat NG
K
B
K
R6IX-11 (le aveam inainte).

Share this post


Link to post

Multumesc de informatie, masina are acum 20.000 km si peste 10.000 cred ca o sa trec la Beru... Se pare ca aprinderea beculetelor de la butoanele de comanda ale geamurilor este un "feature"... Iar din ce am citit aici pe forum, ar merge cauciucuri 195/60R15... Paravanturile par o necesitate, dar nu vreau sa dau bani pe ele pana nu aflu daca nu "se strica" ceva pe la geamuri... Si inca ceva: la Nubira am avut 2 ventilatoare de racire a radiatorului, la Lacetti (in principiu acelasi motor ca la Nubira) am doar unul. Asa e la toate cu motor de 1.6?

Share this post


Link to post

Multumesc de informatie, masina are acum 20.000 km si peste 10.000 cred ca o sa trec la Beru... Se pare ca aprinderea beculetelor de la butoanele de comanda ale geamurilor este un "feature"... Iar din ce am citit aici pe forum, ar merge cauciucuri 195/60R15... Paravanturile par o necesitate, dar nu vreau sa dau bani pe ele pana nu aflu daca nu "se strica" ceva pe la geamuri... Si inca ceva: la Nubira am avut 2 ventilatoare de racire a radiatorului, la Lacetti (in principiu acelasi motor ca la Nubira) am doar unul. Asa e la toate cu motor de 1.6?

 

OFFTOPIC: se potrivesc anvelopele 195/60/15. Daca doresti am eu de vanzare 4 bucati de iarna (in sectiunea "Bursa" le gasesti)

Share this post


Link to post

Off topic Consider ca ai gresit si nu dau warn de data asta!

Atentie mare la anvelope, lacetti are o singura dimensiune in toate documentele, ceea ce va face, in cazul in care sunteti opriti sau la ITP cu alte anvelope, sa ramaneti fara talon. Singura dimensiune este 195/55/15. Exista topic separat pentru anvelope si jante pe lacetti, cum de altfel exista unul si pentru probleme tehnice.

Share this post


Link to post

Zilele astea am incercat un laceti de la un nene bisnitar dragomir florea viorel pe numele lui, spunandu-mi ca e impecabila masina, la primul proprietar fara nici un viciu ascuns si 77000 km cu carte service. Omu se jura si pe ochisorii lui din cap ca masina e ca noua si trebuie doar distributia facuta pt ca el nu mai folosea masina si statea degeaba, masina fiind din 2005, a acceptat si testarea in service (nebun omu). Am duso la service la radacini vitan (super baieti) pt testare mecanica, tester si putin la tabla, buuun, acu incepe distractia cu nenea vanzatoru cinstit. Masina era din 2005 cu 77000 km facuti pana in 2009, dupaia masina a stat, zice el, cinstitu si corectu. Si a inceput mecanicu: flanse amortizoare( roata stanga spate a scoso cu tot cu amortizor din locasu ei, flansa era sparta), buun, amortizoare curse 2 bucati , pompa apa pierdea antigel, pompa servo cu zgomot si posibilitatea sa cada oricand, caseta de directie pierdea ulei, si alte chestii mai putin importante. Am lasat pentru sfarsit partea de tabla care era impecabila dupa ce zicea samsaru, in realitatea orice om cu un defect pronuntat de vedere isi dadea seama ca masina avea 2 nuante de albastru plus o indoitura pe capacul portbagajului si linia triplei cu semnalizarea de pe aripa care era vizibil decalata. Vanzatoru se jura ca nu stie nimic si ca asa e masina, in 2 nuante, incerca sa ma convinga si pe mine si pe baietii din service. Defapt bara spate si capacul portbagajului erau vopsite, constatare facuta de un tinichigiu vopsitor de meserie al service-ului. Am trecut de bara si portbagaj si am ajuns la praguri care si ele era vopsite dar motivul nu il stiu, probabil a vrut sa ii faca tiuning in spatele blocului. Despre kilometri, toti oamenii cu care am vorbit in service m-au asigurat in proportie de 90% ca ii are dati inapoi bine de tot, adica masina "a mers mult cu spatele", omul sa bazat pe faptu ca la lacetti nu poti vedea km reali pe tester. Numai Dumnezeu stie cum a fost hingherita masina aia.

Oameni cinstiti si binevoitori care vor sa vanda o masina aproape noua, cum este nenea dragomir florea, sunt cu sutele in bucuresti. Am scris post-u asta pt ca toata lumea care-l citeste sa bage la cap ca nici o masina sh nu se cumpara fara testare intr-un service profesionist, cu atat mai bine daca ii cunoaste-ti. Va rog sa nu stergeti acest post pt ca omul care a vrut sa imi vanda masina se ocupa in continuare cu inselatul oamenilor.

Share this post


Link to post

Caseta de directie e putin cam consumabil la Lacetti. Si la mine se constata cu ochiul liber ceva pierderi (praf innegrit) dar nivelul de lichid servo se mentine la limita minima dupa 7 ani, fara nici o completare pana acum. Dar de clampanit cam clampane la drumuri proaste... Asta e boala lor.

A doua problema, semnalata de mai multi e exfolierea vopselei de pe plasticele ce inconjoara manerele de la usi. La culoare inchisa se vede cam naspa, ca plasticul e alb.

Ma gandesc la o solutie cu autocolant, ca sunt destul de nasol de demontat pentru revopsire.

 

Share this post


Link to post

Perfidus, aceleasi probleme mi-au aparut si mie dupa 5 ani. Ce ma derajaza, este deteriorarea vopselei de pe manerele de la usi. M-am gindi si eu la aplicarea unei folii colorate la fel ca si masina, dar dupa max. 2 spalari cu jet intr-o spalatorie sigur se deterioreaza. Asa ca totul se va retusa in momentul in care am sa-mi deschid un dosar de dauna pt. ca usile si asa sunt atinse de diferiti indivizi care cind isi deschid usa la masina parca deschid usa cotetului fara a se mai uita la ce-i in jur.

La caseta de directie, verific lichidul care-i la nivelul normal.

Share this post


Link to post

La 197 k km am constatat ca trebuia sa schimb pivotii fata. Pentru ca nu am vrut sa umblu cu suruburi si alte chestii pe acolo, am ales sa inlocuiesc basculele complet, plus flansele si rulmentii de la amortizoare si bieletele antiruliu. Capetele de bara sunt beton, amortizoarele asemenea. Motorul merge ca in prima zi, la ambreiaj parca mi-a aparut o usoara vibratie pe durata cursei de ambreiere/debreiere.

Concluzia: MASINA A MERITAT FIECARE CENT!

  • Like 1

Share this post


Link to post

La un Lacetti Sedan 1.6i CDX am pistonul etrier frana fata stanga blocat. In Craiova, nu gasesc pe niciunde. Stiti cumva daca se potriveste cel de Nubira II sau de la alta masina care foloseste acelasi model de etrier?

Share this post


Link to post

Gasesti la magazinele online, livrarea nu costa prea mult. Sper sa nu se considere reclama: pieseautoradacini.ro, onauto.ro, al-padrino.ro, reviziechevrolet.ro, e-piesa.ro, vlpauto.ro ca sa iti enumar doar cateva. Daca nu apar pe stoc, atunci da-le un tel si vezi si tu car eaduce mai repede.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...