Jump to content
Sign in to follow this  
andreicri

Chevrolet Lacetti - Impresii

Recommended Posts

@Mircea. Eu de cand am luat masina am luat o emulsie pentru ingrijit pielea, cu glicerina, ca sa ii dau pe volan schimbator si mansonul de la frana de mana. Stiu ca nu e piele adevarata este doar un vinilin, dar ca sa il mai protejez cat de cat si de soare si de la transpiratia mainilor etc. La maciulia de la schimbator solutia ar fi destul de simpla: se inlocuieste. Cu volanul ar fi ceva mai dificil. Pe care eu acum in locul tau l-as imbraca in piele adevarata si as scapa de probleme.

Pe volan si schimbator e piele.

Cu vopseaua voi da si eu un e-mail la chevrolet europa.

Share this post


Link to post

Date de contact pentru Romania:

 

General Motors Southeast Europe, România

 

Str. Banu Antonache, nr. 40-44, et.4, sect.1

011665 Bucuresti

 

Tel. +40 21 2060 700

Fax +40 21 2060 702

 

http://www.gm.com/europe/gm-europe/romania/contact/

 

 

Date de contact pentru Europe:

 

Europe

 

Marc Kempe

Chevrolet Europe

+41 44 828 2980

mob. +41 79 201 5752

marc.kempe@gm.com

 

Florence Camenzind

Chevrolet Europe

+41 44 828 2982

mob. +41 79 236 9664

florence.camenzind@gm.com

 

Cornelia Harodt

Chevrolet Europe

+41 44 828 2534

mob. +41 79 514 4421

cornelia.harodt@gm.com

 

 

Bafta!

Edited by Elfu

Share this post


Link to post

Ar trebui facut un topic nou cu problemele vopselei...Vopseau de pe manere s/a cojit si la mine...sa fie o problema a masinilor negre sau apare si al ceilalti?

Share this post


Link to post

De pe manerul exterior la usa soferului s-a curatat si la mine , am rezolvat pe garantie , parca se pastreaza mai bine acum , pe manerele interioare inca nu :) Sper sa ramana asa . Harbul este ' bej melange ' cum zic dealerii , de fapt un auriu .

Edited by EM!L
foloseşte majusculele

Share this post


Link to post

La mine, vopsea alba, nu e nicio problema. :P

Share this post


Link to post

Salut

 

Nici pe albastrul meu nu sunt probleme. :uff:

Share this post


Link to post

Eu aveam la fostul loc de munca 2 lacetti benzinare, una alba si cealalta albastra ca a ta. La alba manerele erau OK, la cea albastra jupuite, ambele aveau in jur de 140.000 km insa, nu 30000 ca a mea...

Share this post


Link to post

Probleme ceva mai serioase in cei 140.000 de km?

Edited by Elfu

Share this post


Link to post

Check engine la ambele, dar erau motoarele de 1.4, timoneria cutiei la cel alb, niste bucsi pe la directie fata si cam atat.

Share this post


Link to post

Aha. Bun.

 

Aia cu timoneria o am si eu. O schimb vineri cand schimb si franele.

 

De ieri insa imi suiera AC-ul ca dracu si nu mai baga rece. E un sunet de lichid sub presiune ca sa zic asa pe care il auzi cum circulaprin conducte din habitaclu. Am sunat la Expocar si mi-au zis ca e posibil sa fie de la freon si ca probabil va trebui sa facem o umpele ca sa zic asa. Vad vineri. :)

Share this post


Link to post

Tocmai am luat un scaunel de bebe cu sistem de prindere ISOFIX. Toate bune si frumoase, l-am prins in cele 2 cleme dintre banchete, numai ca nu am gasit-o pe a 3-a cea de care se prinde centura aceea pe verticala. Are careva idee unde se gaseste clema de prindere pentru centura respectiva?

post-5141-1255641967_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Instrucţiunile cărţii de utilizare a scaunului ce spun ?

 

 

De ieri insa imi suiera AC-ul ca dracu si nu mai baga rece. E un sunet de lichid sub presiune ca sa zic asa pe care il auzi cum circulaprin conducte din habitaclu. Am sunat la Expocar si mi-au zis ca e posibil sa fie de la freon si ca probabil va trebui sa facem o umpele ca sa zic asa. Vad vineri.

 

Nu prea înţeleg cum ar putea să se audă un şuierat de la freon lipsă... Cred că ar putea fi altceva totuşi !

Share this post


Link to post

Instructiunile de montare sunt foarte clare ca sa zic asa. Separat de cele 2 cleme isofix dintre banchete trebuie sa mai exista una (pe spatele banchetei, in portbagaj sau in habitaclu intre bancheta si luneta) pe care nu o gasesc.

Uite atasez un PDF cu instructiunile.

prod_pdf_fr_63.pdf

In desenele 9 si 10 se vede foarte clar ceea ce caut si de asemenea atasez si o poza cu unul dintre posibilele locuri unde ar putea fi:

post-5141-125584901085_thumb.jpg

 

Cu aerul e sigur de la freon. A suierat cateva zile pana a murit de tot. Acum nu mai face niciun zgomot dar nici nu mai raceste. Nu l-am mai pornit ca sa nu se arda compresorul (care se aude cand porneste).

 

Merci.

Share this post


Link to post

Salut

 

Din ce am reuşit eu să îmi dau seama din manual, este posibil ca partea de sus să o prinzi cu centura propriuzisă.

Momentan nu am la îndemână carnetul de utilizare al maşinii însă îmi face impresia că aşa se procedează.

Share this post


Link to post

Nu am de ce sa prind centura masinii... pentru ca scaunul are doar prindere tip isofix.

Oricum sta foarte fix doar in cele 2 cleme isofix. Centura respectiva de care intrebam este a scaunelului si se leaga teoretic de o agatatoare in genul celor 2 de jos, deci o a treia care la Lacetti nu exista. Eu am prins clema centurii respective de o gaura din portbagaj.

Share this post


Link to post

De pe manerul exterior la usa soferului s-a curatat si la mine , am rezolvat pe garantie , parca se pastreaza mai bine acum

S-au cojit si la mine, vizibil inca dinainte de 15.000km. La ce reprezentanta te-au rezolvat? Sa stim unde sa mergem si noi, caci eu ma asteptam la un refuz in genul "asta e uzura normala, intretinerea nu intra pe garantie".

Edited by Senna

Share this post


Link to post

La Aveo-ul cumnata-mii locul de prindere al ancorei de la scaunul copilului este in portbagaj si este acoperit de un capacel negru rabatabil care are un simbol cu un scaun de copil si o ancora. Pe Lacetti HB nu am gasit asa ceva. Probabil au inceput sa puna doar de la Aveo model 2008 incoace, Lacetti fiind ignorate pentru ca urmau sa fie scoase din fabricatie.

 

Important este ca ancora respectiva sa fie prinsa pe sasiul masinii (ceva de genul asta am citit in manualul de la Aveo). Poti sa cauti sub mocheta din portbagaj sa vezi daca gasesti o "grinda" de care sa-l poti lega. O varianta ar fi locul unde se prinde roata de rezerva, dar nu stiu cat de lunga e ancora la tine.

Edited by ches

Share this post


Link to post

Am descoperit la ultimile doua spalari ca intra apa intre geam si chederele de la geamurile spate. La cele de pe fata e totul OK. Se intampla doar la spalarea cu jet cu presiune. Aveti idee daca buba intra la robleme care se pot rezolva pe garantie? Oricum de rezolvat o s-o rezolv la primavara cand ma duc la revizia de 1 an, dar macar sa stiu daca trebuie sa scot bani din buzunar.

Share this post


Link to post

S-au cojit si la mine, vizibil inca dinainte de 15.000km. La ce reprezentanta te-au rezolvat? Sa stim unde sa mergem si noi, caci eu ma asteptam la un refuz in genul "asta e uzura normala, intretinerea nu intra pe garantie".

 

 

La GTT pe Theodor Pallady , chiar s-au miscat bine

Share this post


Link to post

Cam cat ti-au tinut masina in reparatii?

Share this post


Link to post

Am intrebat la Radacini Vitan daca pot sa-mi revopseasca clantele pe garantie si au zis, citez "doar daca am facut reviziile la caroserie", m-a pufnit rasul. La gtt au zis: cica sa se mentioneze in caiet ca s-a verificat caroseria periodic. O sa trec pe la ei sa vad ce mai zic.

Share this post


Link to post

Am ajuns la un an fara probleme cu Lacetti-ul meu. Astazi i-am facut o verificare in service si mi s-a confirmat ca nu sunt probleme. Mecanicul din service era fan convins Opel, insa nu a putut sa nu admire suspensia independenta spate de la Lacetti.

Edited by qwerty66

Share this post


Link to post

Buna seara! Am si eu o problema ciudata cu un Lacetti HB 1.4. De ceva timp observ pe covorasul soferului, pe sub pedalier dar mai ales pe suportul de picior mici picaturi dintr-o substanta vascoasa, neagra, care se intareste la rece si seamana foarte mult cu smoala. Azi m-am uitat sub bord si am observat ca se prelinge pe un profil de ebonita care se gaseste intre conductele de ventilatie si suportul metalic al directiei. Nu mi-am dat seama daca profilul ala e o teava sau e spatele ceasurilor de bord. Stie cineva de la ce ar putea fi? Multumesc anticipat!

Share this post


Link to post

Ia vezi tu sa nu fie ceva ce se topeste! HB-urile au ceva probleme cu buleftrica pe la bord, mai bine mergi si verifica la un service!

Share this post


Link to post

Devine lichid si curge doar cand se face foarte cald inauntru...masina sta la soare. Apare mai ales cand o las 2-3 zile in soare, nu apare in timpul functionarii, ca atunci dau drumul la A/C si se intareste un pic. Multumesc pentru raspunsul prompt!

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...