Jump to content
Sign in to follow this  
andreicri

Chevrolet Lacetti - Impresii

Recommended Posts

Mircea, cam multe probleme! Parca ai luat Geely nu Chevrolet (fie el si fostul Daewoo). Si eu care voiam Lacetti diesel...

Sper ca Epica sa nu aiba aceste "bucurii".

Share this post


Link to post

Cum zice si Dromichete, s-ar parea ca Lacetti are destule probleme si asta cu mult inainte de 100.000km.

Cochetam cu ideea sa schimb Cielo cu Lacetti la un buy-back dar se pare ca nu e chiar roza situatia...

Dromi s-ar putea ca Epica sa aiba mai putine probleme dar se poate sa compenseze cu pretul. :o

Edited by lascarica

Share this post


Link to post

A mea (a sora-mii de fapt) are aproape 3000km si pana acum a mers impecabil. Am stat cu urechea ciulita dupa incidentul cu aerul conditionat si dupa ce am mai citit pe aici, insa desi a condus-o si singura (si e incepatoare) nu am sesizat zgomote la caseta de directie sau in alta parte.

 

Ce pot sa ii reprosez este rugina superficiala care a aparut pe toba de esapament si care dauneaza aspectului masinii... Cu plasticele trebuie avuta putina grija dupa cum spune si Mircea, insa sunt placute la atingere, iar plushul de pe usi si de pe scaune este foarte foarte placut si da impresia unui lucru bine facut. Designul usor invechit al interiorului o fac sa semene cu un Astra Clasic, dar per ansamblu arata bine.

 

In rest consumul o idee mai mic ca al Nubirei in oras - 10% fata de 11-11,5%, afara find aproximativ la fel. Este mai lenesa decat Nubira (datorita motorului mic), dar trage rezonabil dupa 4000rpm si este mult mai placuta in curbe si mai silentioasa decat Nubira.

 

Intre timp sora-mea ia facut si 2 zgaibe: una mica pe aripa dreapta fata pe care am rezolvat-o cu polish si aripa stanga fata indoita destul de nasol (necesita inlocuire) din cauza unui dobitoc care i-a taiat fata. Din fericire farul si usa n-au patit nimic, doar bara a fost nitel julita. Zona unde a fost lovita si a sarit vopseaua a prins rugina superficiala (e asa de 2 luni), insa s-a luat fara probleme cand am spalat masina.

 

Cat despre masina urmatoare, eu ma uit interesat la preturile de la Cruze, insa mai astept vreo 2 ani pana o iau, avand in vedere ca in cateva luni vom avea un copil. Totusi cochetez si cu ideea unei masini italiene (Lancia) sau cu un VW (Golf). Sa vedem ce bani pun deoparte :D .

 

Epica arata bine la exterior (desi se vede ca este o masina de generatie mai veche, ca si Lacetti), insa interiorul m-a dezamagit profund. Puteau sa-l faca muuult mai bine avand in vedere pretul masinii. Mai exact ma supara bordul este o combinatie total nefericita intre vechi si nou. Sper ca nu am ranit sentimentele cuiva :D .

Share this post


Link to post

Lacetti-ul pe care l-am cumparat eu la mana a doua are tot 2 ani si 35000 km. In cartea de garantie am vazut ca fostul proprietar a schimbat un senzor ABS si cam atat. Eu singura problema pe care am avut-o a fost pierderea lichidului de la servodirectie, exact in curtea serviceului, asta dupa ce facusem revizia (am presupus ca s-a umblat neglijent la schimbarea filtrului de motorina si furtunul respectiv a fost miscat din intrarea in rezervorul de lichid...).

 

Din punctul meu de vedere dupa cei 2500 km cat am mers cu masina, pot concluziona:

 

Plusuri:

- motor foarte puternic

- zgomot motor la viteza destul de redus

- cutia de viteze ok

- ambianta interior placuta si ergonomica (chiar daca destul de simpla)

- usor de condus

- scaune foarte bune, iar bancheta spate se rabateaza foarte inteligent

 

Minusuri

- zgomot rulare pronuntat (probabil de la cauciucuri)

- frana mediocra

- faruri foarte slabe

- vizibilitatea laterala incomodata de forma partii din spate

- la viteza mare directia mi se pare usor imprecisa

 

 

In orice caz masina este echilibrata, si sper sa fie fiabila. Nu ma deranjeaza sensibilitatea la zgarieturi, sau faptul ca plasticele din interior par ieftine si dupa nici doi ani unele arata ca de zece ani. La pornire motorul suna exact ca un tractor, dar dupa putin timp devine suficient de silentios, iar la viteza mare mi se pare chiar mai 'tacut' decat Renault-ul pe benzina pe care il am. Consumul este normal pentru cilindreea sa, dar puterea mare explica apetitul (in oras cred ca in jur de 10%, in afara in jur de 6,5%).

Share this post


Link to post

Salutare,

 

...haideti ca nu e dracu chiar asa de negru... Eu il am pe al meu Lacetti SW diesel de 2 ani, am facut 26300km cu el (in anul al doilea a stat mai mult in parcare) si pana acum am avut urmatoarele probleme (doar):

- schimbat alternator (in garantie)

- bratele de la stergatoare au un pic de rugina (ca la Mircea)

- fluierat la rotirea volanului, aparut si rezolvat partial in aprilie 2009 prin inlocuirea unui burduf si adaugarea de vaselina (cred ca de fapt ce au facut ei in service nu a avut niciun efect, pur si simplu nu a mai"fluierat" o perioada din pura coincidenta) Intre timp fluieratul a reaparut in iulie si de atunci nimeni nu stie sa-i dea de cap... cica sa astept pana la revizia de 30000 si atunci or sa se ocupe mai serios (citat din directorul tehnic de la DiBas)

In rest masina merge foarte bine.

Ca impresie generala am sa mai adaug un lucru care poate o sa va mire... din 01 septembrie 2008 pana azi am avut ca masina de serviciu o Toyota Corolla 2,0 diesel model 2008, a doua dupa varful de gama, ca dotari; tot Lacetti imi place mai mult - motive:

1. motorul diesel de pe Lacetti e mai flexibil, desi are cuplu ceva mai mic (280cp fata de 350cp) pe distanta scurta se infige mai bine, are repriza mai buna, suna mai frumos (Corolla "caraie" - avem la firma 5 si toate fac la fel)

2. toate butoanele si comenzile de la Lacetti sunt luminate noaptea, fata de Corolla unde cam bajbai dupa ele

3. spatii de depozitare mai multe

4. la Lacetti lasi luminile pe poz on si cand tai contactul se sting fara probleme, nu bazaie nimic

5. priza de 12v suplimentara in bord, si una in portbagaj (la Corolla doar bricheta si nimic in portbagaj)

... asa ca la banii pe care i-am dat pe Lacetti (14550 cu toate discounturile momentului de atunci) sunt foarte multumit

Share this post


Link to post

Bittick, nici eu nu am ce reprosa motorului si masinii in general, mi se pare bine inchegata. Reprosez insa slaba calitate a unora din materialele folosite. Vrei sa spui ca la tine inca nu s-a curatat vopseaua pe interiorul manerelor de pe portiere? La mine cel mai accentuat este la usa sofer, iar pe celelate doar in zona matritei de turnare, unde are niste bavuri. O sa incerc sa pun niste fotografii cu zonele respective. Cel mai mult ma enerveaza vopseaua extraordinar de subtire, intr-un fel mi se pare normal ca dupa 2 ani in care am mers cu masina mai peste tot, sa se curete vopseaua de pe suportii basculelor sau de pe etrieri si stergatoare, mai ales tinand cont de ce solutii "savante" se folosesc in Romania pentru deszapezire...

Mircea, cam multe probleme! Parca ai luat Geely nu Chevrolet (fie el si fostul Daewoo). Si eu care voiam Lacetti diesel...

Sper ca Epica sa nu aiba aceste "bucurii".

Eh, nu e dracul chiar asa de negru stai relaxat :) . Daca Epica ta e neagra, asteapta-te la aceleasi probleme ale vopselei. Am avut un lacetti alb la fostul loc de munca care era din 2005, avea 200000 la bord si pe care vopseaua arata si arata inca bine, desi si la acela se curatase pe manerele portierelor. Aici e de vina si designul acestora, la fostul model partea de care tragi nu era vizibila si atunci nu se vedeau astfel de probleme inestetice.

 

 

Lacetti-ul pe care l-am cumparat eu la mana a doua are tot 2 ani si 35000 km. In cartea de garantie am vazut ca fostul proprietar a schimbat un senzor ABS si cam atat. Eu singura problema pe care am avut-o a fost pierderea lichidului de la servodirectie, exact in curtea serviceului, asta dupa ce facusem revizia (am presupus ca s-a umblat neglijent la schimbarea filtrului de motorina si furtunul respectiv a fost miscat din intrarea in rezervorul de lichid...).

 

Din punctul meu de vedere dupa cei 2500 km cat am mers cu masina, pot concluziona:

 

Plusuri:

- motor foarte puternic

- zgomot motor la viteza destul de redus

- cutia de viteze ok

- ambianta interior placuta si ergonomica (chiar daca destul de simpla)

- usor de condus

- scaune foarte bune, iar bancheta spate se rabateaza foarte inteligent

 

Minusuri

- zgomot rulare pronuntat (probabil de la cauciucuri)

- frana mediocra

- faruri foarte slabe

- vizibilitatea laterala incomodata de forma partii din spate

- la viteza mare directia mi se pare usor imprecisa

 

 

In orice caz masina este echilibrata, si sper sa fie fiabila. Nu ma deranjeaza sensibilitatea la zgarieturi, sau faptul ca plasticele din interior par ieftine si dupa nici doi ani unele arata ca de zece ani. La pornire motorul suna exact ca un tractor, dar dupa putin timp devine suficient de silentios, iar la viteza mare mi se pare chiar mai 'tacut' decat Renault-ul pe benzina pe care il am. Consumul este normal pentru cilindreea sa, dar puterea mare explica apetitul (in oras cred ca in jur de 10%, in afara in jur de 6,5%).

La capitolul sensibilitatea plasticelor, sa stii ca e si bine, e si rau. Se zgarie, dar in timp se estompeaza :) ) Subscriu si eu, si am mai spus-o, la silentiozitatea motorului, puterea acestuia si modul in care trage. Plus ca masina are DPF, teava de esapament e curata in interior!. Nu subscriu insa la capitolul faruri si frane, frana mi se pare foarte buna, m-a scos din multe belele, problemele pe care le reclami sunt tot din anvelope, eu am remarcat diferenta in momentul in care am pus anvelopele de iarna. La viteza mare, daca ai modelul cu servodirectie variabila, directia ar trebui sa se intareasca, la a mea, care nu are asa ceva, la 180-200 kmh nu mi s-a parut deloc instabila. Planuiesc sa fac curand un filmulet pe o autostrada cu demarajul 0-200 kmh, ca martor pentru o viitoare resoftare, dar am sa fac asta dupa ce rezolv cu problema cu pierderea de ulei pe la acea conducta.

Oricum, acolo e o mare prostie, sa pui furtun de cauciuc, chiar si oil resistant, prins cu 2 coliere, pentru a duce ulei la turbina. Acolo, daca vroiau musai sa puna furtun flexibil, trebuia pus un furtun de presiune sertizat, prins cu holendere de filtru si de turbina. Ruperea/spargerea/desfacerea furtunului respectiv este echivalenta cu moartea aproape instantanee a turbinei, care va ramane fara ungere si racire...

Share this post


Link to post

Din pacate nu am directia variabia, banuiesc ca ar fi functionat ca la Megane, unde chiar isi face simtita prezenta.

 

Unde este pozitionat acel furtun de cauciuc? M-au cam trecut niste fiori cand am citit ce ai scris. Se poate face ceva pentru prevenirea catastrofei?

 

PS: Mircea, vezi ca ti-am scris un PM referitor la xenoane. Merci

Share this post


Link to post

Furtunul este plasat in spatele motorului, in partea de jos. Se vede pe dedesubt, te uiti pe deasupra esapamentului, la filtrul de ulei si o sa-l vezi.

Pune xenon cu incredere, H7, 4300 k, se vede o imbunatatire substantiala a luminii farului. Mai ai varianta montarii lupelor bixenon in far, cum are @ratusca, mult mai eficace, dar si mai costisitoare.

Share this post


Link to post

La mine la far scrie H4. Probabil intre HB si sedan difera nu numai designul farului ci si tipul de bec. Ce marca de xenon ai pus? Ca sunt multe oferte, si chiar nu stiu ce sa aleg.

Share this post


Link to post

Da, ai H4, n-am vazut ca ai HB. In cazul asta vei beneficia de bixenon obligatoriu. Te rog vezi ca exista un topic despre xenoane, posteaza acolo. Ale mele sunt chinezesti.

Share this post


Link to post
Well, sa fac un review dupa 30000 km si 2 ani, al problemelor:

Inlocuiri pe garantie:

- garniturile ambelor oglinzi

- sigla de pe portbagaj (a intrat apa in ea)

- discurile de frana fata

- planetarele (inlocuite degeaba, masina a avut zgomot de diferential cam 10000 km)

- reparat suportul lombar, care s-a defectat dupa 1000 km..

- inlocuit amortizoarele spate

Probleme neremediate (uzuri premature):

- burduful franei de mana s-a descusut

- pielea de pe volan si de pe schimbator prezinta mici escoriatii in zona cusaturilor

- plasticul s-a zgariat in anumite zone, in special de la cataramele centurilor de siguranta

- vopseaua este extrem de sensibila si de subtire. Masina are multe zgarieturi fine, iar pe manerele usilor, in zona interioara s-a tocit si se vede plasticul...

- jantele de tabla au inceput sa rugineasca...

- bratele stergatoarelor au inceput sa rugineasca...

- suportii basculelor spate au inceput sa rugineasca...

- farurile sunt zgariate din cauza a ceea ce este pe sosele romanesti si a "bunei calitati" a plasticului

- motorul pierde ulei pe la conducta de ungere a turbinei, plasata foarte prost. Urmeaza sa se remedieze pe garantie.

- motorul pierdea ulei pe la un capac al chiulasei. S-a dovedic ca nu era strans, iar strangerea aproape imposibila, 3 din piulite fiind accesibile doar cu motorul demontat...

- traseul de esapament este ruginit

- de pe etrieri s-a curatat vopseaua

- cauciucurile originale - Hankook Optimo - sunt sub orice critica, tari, se tocesc neuniform, sunt zgomotoase.

- caseta de directie face zgomot pe partea dreapta -constructiv, nu poate fi remediat...

 

 

WTF? Toate astea in doar 30.000 de km? :wallbanger:

 

Man... sincer nu cred ca ai avut tu ghinion... pur si simplu eu cred ca la masinile facute dupa 2007 s-a facut rabat de la calitate din motive de costuri. Nu vad cum ar fi putut mentine vesnicele promotii pe care le tot au de 2 ani de zile daca nu ar fi umblat si la calitatea subansamblelor...

 

Nu am problemele enumerate de tine mai sus si am @65.000 de km la bord in afara de zgarieturile de pe faruri. Sincer nu m-a interesat niciodata starea esapamentului atata timp cat tobele nu fac zgomot sau rugina de pe etrieri and shit ca nu m-am bagat niciodata sub masina sa ma uit. :)

 

Oricum intre noi fie vorba si tu esti putin exagerat cu vopseaua de pe etrieri, rugina de pe esapament, pe jante, etc...

 

Pe de alta parte referitor la anvelopele Hankook, te invit sa le vezi pe ale mele cum arata la 65.000. Uzate perfect uniform. (rotite intre ele la 15.000 de km pe diagonala).

 

LE: Referitor la vopsea. Mi se pare infinit mai rezistenta ca cea de pe Toyota Aygo. E drept ca Lacetti-ul meu e alb si nu prea se vad zgarieturile... dar pe bune ca am urme de vopsea de pe portierele altor masini cam peste tot... Tabla e infundata dar vopseaua e prezenta dupa curatirea celeilalte vopsele aplicate "brutal".

 

Pe de alta parte... am si eu o intrebare...

 

Vreau sa-mi pun portbagaj pe plafon. Cum aflu ce tip de bare trebuie sa-mi pun la masina? Care dracu e codul ala de la Thule ca m-am uitat pe site la ei si la Meteor si nu m-am prins ce trebuie sa cumpar.

 

Sau ca sa fie mai simplu... stie careva un magazin pe undeva prin sectorul 6 de unde as putea sa-mi cumpar cu proba pe masina?

 

Merci.

Edited by Elfu

Share this post


Link to post

Stiu ca sunt exagerat cu vopseaua in general. M-am mai incalzit un pic cand am aflat ca si la alte marci e belea cu vopseaua. Vorba cuiva, ii dau doua chei pe laterale si-o vopsesc toata :) ) Anvelopele tale sunt made in Koreea, ale mele made in China. Asa erau si garniturile de la oglinzi care s-au rupt. Cele care au fost montate erau made in Koreea. Ca idee, prima garnitura am schimbat-o la 8000km, cea pusa in loc nu are nicio crapatura, iar cea de-a doua s-a rupt si ea la vreo 15000 km...

Vezi ca era un topic pe aici despre bare pe plafon.

Share this post


Link to post

La mine la revizia de 60.000 mi-a rezultat ca sunt in regula amortizoare, suspensie, discuri, etc.

 

Singura problema pe care o am in 65.000 de km e ca-mi agata putin haotic si din ce in ce mai rar in ultima perioada cutia intre treptele 3-2 si 4-3. Teoretic trebuie sa schimb o bucsa de la timonerie pe garantie... dar nu am avut timp sa dau o fuga pana la targoviste la Expocar... probabil ca o sa o schimb la urmatoarea revizie pe care o voi face indiferent de numarul de km inainte cu cateva zile de a-mi iesi din garantie masina sau cand ma lasa placutele de frana pe care nu le-am schimbat la 60.000 ca nu erau uzate de tot. Oricum pe astea nu le mai schimb pana nu se aprinde bordul sau incep sa faca zgomot. :)

 

In rest in 65.000 de km doar benzina, revizii, o completare cu antigel pe la 27.000 si un spray 2+2 ca sa scap de un scartait pe la coloana de directie.

O fi bine? O fi rau? Masina nu a fost deloc menajata. :lavolan:

 

LE: Masina e produsa in 2007 si cam pe tot ce am vazut pana acum scrie in afara de anvelope si geamuri GMDAT si/sau made in koreea.

N-am vazut pe nicio componenta scris made in china cu exceptia unei anvelope Hankook cumparata de la GTT la vreo 3 luni dupa ce am cumparat masina.

 

Sincer as prefera sa dau 1000-2000 de euro in plus la achizitia unei masini dar sa am toate subansamblle originale decat sa prind vreo promotie si sa am pe subansamble made in china. Caca-m-as pe politica de de preturi de kkt a GM-ului si in promotiile lor. Scuze de limbaj. :)

Edited by Elfu

Share this post


Link to post
Astea sint majore "restul e cancan"... cum dracu eu am 36-37k in 2 ani discurile sint alea vechi si nu se cunoaste diferenta, amortizoarele spate sint SH schimbate de mine si inca i-si fac treaba, jantele tot SH cind le-am luat aveau vopseaua intacta ca si acum...faruri din sticla ciupit unul intr-un loc dar "cirpit". Ma gindeam sa le inlocuiesc dar am ajuns la concluzia ca astea sint mai bune :) decit alea din plastic.

 

"- de pe etrieri s-a curatat vopseaua" -- la mine se curata...rugina :)

 

Si cica sa iei masina noua...de aia vesticii dupa garantie scapa de ele...daca bugetul le permite...

Cita garantie mai ai 1an?

Nu au macait cei de la service apropo de "reclamatiile" tale ?

Spre deosebire de alti useri, eu sunt cinstit si am spus toate problemele care au aparut in cei 30000 km. Garantie mai am 3 ani ;) Ca asa a fost oferta :D

De ce sa "macaie"? Eu am vorbit frumos, am stiut ce sa cer, ce drepturi am si s-au inlocuit toate. Mai mult, eu nu sesizasem nicio problema la amortizoare, ei au facut testul pentru ca-l au cuprins in procedura de service si au decis inlocuirea amortizoarelor.

Share this post


Link to post

Si sa va arat si la ce ma refer.

Uzuri ale pielii de pe volan, de pe schimbator si ale burdufului de la frana de mana:

Volan.JPG Volan2.JPG

Schimbator.JPG Burduf2.JPG

Rugina:

Etrier_fata.JPG Etrier_spate.JPG

Stergator1.JPG Stergator_2.JPG

Suport_bascula.JPG

Vopseaua tocita:

Pe stanga:

Maner_stanga.JPG

Pe dreapta:

Maner_dreapta.JPG

Capacul nestrans pe unde aveam pierdere de ulei:

Pierdere1.JPG

Share this post


Link to post

Buna seara si bun gasit, dupa o luna absenta pe acest forum. Ce probleme am intampinat eu pana acum, intr-o perioada de 18 luni si aproape 14.000 km:

1. Volanta defecta; inlocuita pe garantie; problema reaparuta si rezolvata intr-un final apoteotic;

2. Probleme racord pompa ambreiaj (a iesit din mufa lui, montare gresita de la prima operatie); rezolvata tot pe garantie.

3. Sarit vopseaua de pe bratele stergatoarelor, pasul urmator fiind rugina.

4. Vopseaua exterioara foarte sensibila, dand impresia ca lacul este inca neuscat; rezolvare partiala cu polish si ceara.

5. Ruginirea prematura a butucilor de la roti. Probabil din cauza substantelor de curatare a drumurilor si de la spalatorii.

6. Suierat la rotirea volanului. Dupa cum se manifesta este problema clasica cu acea bucsa care tine laolalta firele claxonului si airbag-ului.

7. Un cloncanit resimtit pe partea stanga la trecerea peste denivelari, simptom prezent si la miscarea volanului, tot spre stanga, stand pe loc.

8. Ruperea unei garnituri de la oglinda laterala dreapta.

9. Mici zgarieturi de plastice interioare (inerente utilizarii cotidiene :wallbanger: ).

10. Unul sau doi greierasi prezenti la interior, dar asta cred ca mi se datoreaza mie, intrucat fiind un maniac al curateniei masinii, am dat si cu niste substante, gen silicon si care probabil ca au avut si un efect secundar.

 

Pentru problemele semnalate la punctele 6, 7 si 8 rezolvarea nu a venit pentru simplul fapt ca nici nu am avut timp, plus ca deja mi s-a facut lehamite sa mai ajung in service cu ea, dupa ce am fost nevoit sa merg de 3 ori pentru a rezolva niste probleme aparute din incompententa mecanicilor :spumelagura:

In rest sunt multumit de masina, motorul trage foarte bine, este confortabila silentioasa.

Toate bune!

Share this post


Link to post

@Mircea

Sunt chiar surprins! ...cam multe bube; am sa fac si eu niste poze, pentru comparatie. Vopseaua e intr-adevar slaba dar la mine nu s-a luat la manere, inca. Ceea ce am remarcat eu, referitor la vopsea, este faptul ca nu a fost aditivata cu antistatic in mod corespunzator; se pune praful imediat si tot timpul ai impresia ca masina este murdara, chiar daca de-abia ai spalat-o... la fel si cu plasticele din interior.

Share this post


Link to post

Mircea eu sincer nu mi-am dat seama din poza care e problema la maciulia schimbatorului. Rugina pe tamburi si pe componente ale suspensiei mi se pare normala la orice masina.

 

Cu burduful e clar, cu volanul de asemenea. Aici te-as intreba doar cat de des le-ai curatat, cu ce solutii si cat de tare ai frecat/apasat cand ai facut operatia respectiva?

 

Cu vopseaua again nu m-am prins daca e mizerie/gainat sau zgarietura/rugina.

 

Cu stergatoarele da, ai dreptate. :)

 

P.S. Sunt pe laptop si e monitorul murdar. :)

Edited by Elfu

Share this post


Link to post

Mai curata-l, nu ia 12 ore ;)

Orice esapament, inafara celor de inox, rugineste. Vopseaua neagra e pretentioasa, nu e ca cea alba sau ca cea gri.

Share this post


Link to post

Iar esti in pauza Tommy si te plictisesti?

Sint tratamente termochimice destule pt rezistenta la temperaturi inalte, inclusiv acoperiri stil vopsea rezistente la temperaturi inalte.

Si asigura protectie cu mult mai mult decit 2 ani.

Intradevar cele facute de Conex de exemplu sint consumabile se schimba odata cu uleiul dar nu cred ca au prins ei contract cu Chevy...

Share this post


Link to post

La ce masina ai vazut tu ca nu rugineste esapamentul dupa 2 ani? Spre cultura ta inginereasca, faptul ca rugineste nu inseamna ca se si gaureste automat.

Poate la limuzina ta, la harbul meu cat si la cielo pe care l-am avut inainte se vedea rugina dupa 2 ani. Normal ca nu era nici o problema de etanseitate, eu nu dau spaga ca tine cand fac itp-ul. Pauza ia-ti tu si citeste carticica aia cu ABC pe ea, ca iar te plangi ca vine gazeta ca tavalugul.

Share this post


Link to post

Maciulia schimbatorului sufera de aceiasi boala ca si volanul, este tocita pielea neuniform.

Pe manere nu e zgarietura, e tocita vopseaua pana la plastic. P-astea le voi rezolva prin imbracare cu fibra de carbon, dar asta la primavara.

In ceea ce priveste solutiile de curatare, pe volan nu dau decat cu piele de caprioara umeda si atat, similar si pe restul componentelor din masina. Doar pe usi, pe interior, am dat cu ceva detergenti de curatare a plasticelor din masina, ca se murdarisera pe unde le mai atinge ala mic.

Rugina pe esapament, da, e normala, asa este, faza aiurea este ca ruginesc tevile, nu tobele, care sunt din aliaj aluminizat :)

Vopseaua neagra este intradevar pretentioasa, iar masina mea nu a vazut nicio spalare fara ceara aplicata, cand vine sezonul rece vede ceara solida aplicata manual etc.

Pe suportii de bascula mi-a aparut rugina dupa vreo 3-4 saptamani de la ridicarea masinii, simultan cu niste stropi de vopsea sariti de pe pasajele rotilor spate. Explicatia celor de la GP - "Ati mers prin nisip domnle si le0ati sablat" :-W

Edited by Mircea

Share this post


Link to post
:o :o :o cum adica volanta defecta?

 

Adica atunci cand debraiam sau ambreiam aparea un sunet metalic, ca un fel de piesa metalica, mobila, negresata. Sunetul era de foarte scurta durata si de o intensitate medie. Se auzea daca mergeam cu geamul deschis si eventual sa mai fie ceva pe partea stanga (alte masini parcate sau un zid) ca sa se "reflecte" zgomotul. Iar in momentul in care am ajuns cu ea la service si au descoperit baietii de acolo ca la masinile astea exista volanta bimasica, mi-au spus ca zgomotul respectiv era cauzat de un joc anormal de mare intre cele doua placi ale volantei. Si asta este o volanta defecta. In garantie. Asa ca toti cei care aveti diesel incercati sa faceti testul cu masina sa nu aveti probleme.

 

@Mircea. Eu de cand am luat masina am luat o emulsie pentru ingrijit pielea, cu glicerina, ca sa ii dau pe volan schimbator si mansonul de la frana de mana. Stiu ca nu e piele adevarata este doar un vinilin, dar ca sa il mai protejez cat de cat si de soare si de la transpiratia mainilor etc. La maciulia de la schimbator solutia ar fi destul de simpla: se inlocuieste. Cu volanul ar fi ceva mai dificil. Pe care eu acum in locul tau l-as imbraca in piele adevarata si as scapa de probleme.

Edited by speedy82

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...