Jump to content
Sign in to follow this  
andreicri

Chevrolet Lacetti - Impresii

Recommended Posts

Pai cred ca la cat "succes" au avut cu Nubira, au vrut sa-i stearga urmele, adica numele (done!) si pe cat se poate si aspectul (done!). Au incercat initial sa mearga pe o combinatie de continuitate (mi-aduc aminte de articolul din Motor eXtrem de pe vremea lansarii lui Chevrolet in Romania) cu inovatie, vezi aparitia lui Lacetti, justificat poate de lipsa unui hatchback in linia Nubirei. Nu putea fi vorba de o coexistenta, pentru ca ambele modele atacau practic aceeasi clasa. Oricum Lacetii 5-usi era alta masina decat Nubira si probabil ca a fost un conflict intre proiectanti din care a rezultat drept compromis oferta de azi: fostul Lacetti 5-usi si doua modele de Nubira complet re-stilizate si care au imprumutat tot ce s-a putut de la 5-usi. Doar fata tradeaza practic conflictul, ce poate fi justificat de evolutia intr-o noua generatie (in fond azi aproape toate masinile europene au muchii, faruri car mai patratoase si, in general, o alura care sa arate cat mai mare si tare cu putinta).

Cred ca dupa lichidarea stocurilor de 5-usi va aparea si varianta "2005" a acestuia, care va arata complet ca Nubiro-Lacetti-urile astea cu 4-usi si SW.

Eu am un Lacetti Nubira sedan si sunt multumit de el si dupa 30.000 km. Denumirea de nubira au folosit cei de la Daewoo care ulterior a fost cumparat de Chevrolet membru in General Motors. Rebotezarea s-a facut lacetti pentru a da o prospetime pietii. Oricum tot coreenii fac in continuare sub noua denumire si o fac bine ca au nevoie de piata europeana. Service-ul este foarte bun si acceptabil la pret. Opelul fiind o marca deja consacrata la service nu se mai da interesul ptr a satisface clientii. In afara de asta la aceleasi dotari sunt mult mai scumpe.Din aceasta cauza vanzarile au scazut. Singura problema care s-a ivit la masina mea era cea cu lampa check engine care s-a aprins de cateva ori mai ales iarna, asta din cauza benzinei care avea ceva apa in el in rest ok. Acest lucru apare si la Opel din aceeasi cauza. Comparativ cu Logan, Lacetti este mai silentios mai fin si service-ul mai ieftin.

Share this post


Link to post

"Comparativ cu Logan, Lacetti este mai silentios mai fin si service-ul mai ieftin."

Ai dreptate numai la primele doua capitole. Service mai ieftin incerc sa gasesc de trei ani, pana acum n-am reusit. Oricum dupa ce inchei cu garantia, imi voi inlocui singur consumabilele (afara doar de schimbul de curele).

De fapt comparatii cu Logan la alte capitole nu-si au rostul.

Share this post


Link to post

Nu va speriati de cum arata masina, observati cum arata habitaclul.

Din aceiasi categorie:

Crash test impact lateral:

Crash test frontal:

Edited by Mircea

Share this post


Link to post

Pentru impact lateral mai e si asta:

Share this post


Link to post

Sau mai bine asa, sa'ti aplaude urechile :

:->

Share this post


Link to post

am si eu o intrebare si nu stiu daca am nimerit exact sectiunea care trebuie (imi cer scuze pentru asta in avans) dar nu prea am gasit cat am cautat eu prin forum informatii despre acest lucru: care este presiunea de aer la roti ideala pentru lacetti (1.6 16v wtcc)? Multumesc mult pentru ajutor.

Share this post


Link to post

Acum ca ti-ai cerut scuze te iertam pentru offtopic [-X .

Daca ai pierdut manualul de utilizare (pe care sper ca l-ai rasfoit macar odata) gasesti informatia asta si pe usa de la compartimentul de manusi (torpedou). Mai exact: 2,1 bar pe toate rotile.

Share this post


Link to post

scuze ca am gresit sectiunea :) cautasem pe forum insa gasisem doar comparatii intre aer/azot.

 

manualul nu l-am pierdut, insa este in alt loc decat ma aflu eu momentan de aceea nu aveam acces la el. legat de torpedou, nu m-as fii gandit niciodata acolo. la toate masinile pe care le-am avut pana acum astfel de informatii erau inscriptionate pe stalpul masinii sau pe usa de la sofer. Multumesc mult pentru ajutor.

Share this post


Link to post

Salutare dragii mei,

 

Ma gandesc ca la anul sa schimb si eu masina si cum de Nubirica am fost foarte multumit, m-am gandit la Lacetti. In plus, m-am uitat si pe la concurenta si preturile sunt mult mai mari avand in vedere ofertele de la Chevy de -20% care nu cred ca vor disparea cu criza asta :D . Ramane sa mai fac studii de piata ca nu ma grabesc. Mai am in vedere si VW Jetta sau Golf 6 (sa vedem cati bani strang si ce oferte vor avea). Avand in vedere diferenta de pret de 5000E in momentul de fata intre GOLF 6 Comfort + ceva optionale si Lacetti CDX (comparatie intre motoarele de 1.6i), balanta inclina spre Lacetti (de 5000E pun 5000l de benzina si fac reviziile cativa ani buni).

 

In momentul de fata ma tenteaza un HB de 2.0D, desi s-ar putea sa raman pe batranul 1.6i ca la Nubira pentru ca are costuri de intretinere mai mici si motorina s-a cam scumpit. Asta voi hotari cand voi avea banii.

 

Am citit topicul de la un capat la altul, la fel ca si pe cel cu reviziile si am cateva intrebari:

 

1. Cei care au avut probleme cu caseta de directie cum le-au rezolvat exact: am vazut ca unii spuneau ceva de strans niste suruburi pe dedesubt, altii ceva de o bucsa, atii ca le-au schimbat cu totul. Pana la urma care este cauza problemelor?

2. Cauciucurile cu care vine masina sunt chiar atat de proaste? Daca da, cu ce le-ati schimbat?

3. Am citit de jante de 17" montate pe Lacetti. Si-a mai pus cineva din RO? Cum se simte diferenta in viraje? Aveti idee ce masura trebuie sa aiba? Intreb pt ca la Nubira am cautat ceva pana am gasit de 15" (urmand indicatiile de pe forum).

 

Multumesc si sa le conduceti cu placere!

 

Ches

Share this post


Link to post

Alegerea e buna zic eu. Anvelopele sunt bunicele, insa rele pe umezeala. Pe uscat fac fata. Ale mele se apropie de20k si sunt OK (ce-i drept am mers si cu anvelope de iarna in intervalul asta). Jantele de 17" nu merita, trebuie sa pui anvelopa cu talon de 45 (205/45 R17). Fa drive test si cu diesel si benzina. ;)

Edited by Mircea

Share this post


Link to post

Chiar cu 40 as spune .. mult mult prea mic balon pt saritul liniilor de tramvai..

Share this post


Link to post

Da, 40, ai dreptate. 205/40 R 17, la cele de 16 e cu 45.

Share this post


Link to post
...

 

Am citit topicul de la un capat la altul, la fel ca si pe cel cu reviziile si am cateva intrebari:

 

1. Cei care au avut probleme cu caseta de directie cum le-au rezolvat exact: am vazut ca unii spuneau ceva de strans niste suruburi pe dedesubt, altii ceva de o bucsa, atii ca le-au schimbat cu totul. Pana la urma care este cauza problemelor?

2. Cauciucurile cu care vine masina sunt chiar atat de proaste? Daca da, cu ce le-ati schimbat?

3. Am citit de jante de 17" montate pe Lacetti. Si-a mai pus cineva din RO? Cum se simte diferenta in viraje? Aveti idee ce masura trebuie sa aiba? Intreb pt ca la Nubira am cautat ceva pana am gasit de 15" (urmand indicatiile de pe forum).

 

Multumesc si sa le conduceti cu placere!

 

Ches

 

1. In cazul meu "problema" cu caseta de directie aparuta pe la 20.000 a fost de fapt o eroare de diagnosticare. In realitate n-am avut nimic la caseta de directie. Problema cu suieratul s-a rezolvat cu spray 2+2 aplicat la coloana de directia la bucsa aia sau ce dracu o fi prin care trec contactele electrice de la claxoane airbag si comenzi radio pe CD.

 

Slava domnului, am 50.000 de km acum si nu am nicio problema la directie.

 

2. Anvelopele de pe lacetii sunt de 2 tipuri: Hankook si Kuhmo. Primele sunt mai mult decat decente.

Eu o sa le schimb pe la 70.000 dar asta nu din cauza ca sunt uzate si din cauza numarului mare de km. Vreau sa merg in siguranta cu masina si merg maxim 60.000 de km cu un set de anvelope din principiu. Le schimb la 70.000 pentru ca am si anvelpe de iarna rulate cam 10.000 de km.

 

3.Sunt adeptul dimensiunilor stock si in general sunt anti orice "tunning" indiferent ca este vizual sau afecteaza si performantele. :)

Share this post


Link to post

Multumesc tuturor de raspunsuri!

 

E bine ca problema casetei de directie e doar o eroare a magarilor din service. Si la Nubira exista cunoscutul "mers cu galme" al directiei care se rezolva tot cu lubrifiant pe niste bucse de la directie (Mircea stie prea bine). Bineinteles ca si aici cei de la service vroiau sa schimbe pompa de servo sau caseta de directie (nu mai tin minte exact) :) .

 

Jantele mai mari ma tentau si pentru aspect, dar mai ales pt stabilitate. Dar eu ma gandeam la o latime de 215... 205 nu prea merita. Nici eu nu sunt adeptul tuningului decat daca este facut cu cap si nu da in ridicol. Dar sa vezi cum arata Nubirica cu Jante de 15"... te indragostesti de ea imediat :X . Dar destul cu off-topicul. O sa va urmaresc cu interes topicul si la anul sper sa fac si eu parte dintre voi. Pana atunci strang bani ca vreau sa o iau cu banii jos, fara credite si alte nebunii :) .

Share this post


Link to post

Go for it.

Cauciucurie Hankook sunt decente si au flancurile foarte rezistente la borduri, sine de tramvai etc. Au doar tendinta de a se uza destul de neuniform si dupa un nr de km (>30.000) incep sa faca unele zgomote. Daca le mai rotesti intre timp e OK.

 

Per ansamblu pretul masinii e corect, chiar si la modelele pe benzina -cu un litru-doi in plus la 100Km fata de consumul din carte - si tot se merita diferenta fata de suratele germane diesel. Numa' vezi ca pana la anu' sa nu dispara din oferta :) . Stiu ca se pregateste noul model, probabil un pic mai mare si mai dotat, deci mai scump.

Share this post


Link to post

Da, am vazut ca deja s-a lansat modelul 2009 al Chevy lacetti in Korea. Arata bestial si daca ajunge la un pret decent la noi, cu siguranta voi achizionat unul la anul.

 

http://autoworld.wordpress.com/2008/10/31/...in-korea-photo/

http://www.worldcarfans.com/9081107.009/mi...unches-in-korea

 

Sedanul care exista acum la noi pe piata mi se pare putin cam imbatranit la design (cel putin partea din fata a masinii) si de aceea in momentul de fata as alege hatchback-ul care mi se pare mult mai tineresc si cu o alura mai sport.

 

Din cate am citit noile Lacetti vor avea 3 motoare: 1.6i de 114 cp, 1.8i de 140 cp si se astepata si un 2.0d de 150 cp . Motoarele nu cred ca vor fi diferite de cele din momentul de fata, ci doar resoftate pentru mai multa putere. Si cum masina este mai mare, cred ca si motorul de 1.6 va trage din greu :) .

 

In Europa cica vor ajunge incepand cu 2010, mai mult ca sigur sub brandul Chevrolet si cu masca a la Chevy Cruze. Abia astept :D .

Share this post


Link to post

Arata superb si la interior si la exterior.

Share this post


Link to post

De aratat arata super, si se pare ca nici pretul nu va fi exagerat de mare. Pleaca de la 9200 $, adica vreo 7100 E. Plus taxele... oricum ramane de vazut totalul, ala conteaza.

Share this post


Link to post

Nu seamana mult la design interior cu Cruze?

Oricum, imi place cum arata masina, sunt curios cu ce motoare va veni la noi.

Share this post


Link to post

Cred ca e aceeasi masina. Difera doar grila fata.

Share this post


Link to post

Este Cruze. Chevrolet Cruze se va vinde sub aceasta titulatura pe anumite piete, respectiv sub titulatura de Daewoo Lacetti pe alte piete.

Edited by Mircea

Share this post


Link to post

Salut, sunt un incepator pe aici..desi am avut un Aveo aproape 11 luni n-am fost tentat sa intru pe aici, acum in schimb o sa fiu proprietarul unui Lacetti wtcc street edition, o sa postez niste poze cu el, dar pina atunci doresc cateva informatii cu privire la jante si pneuri daca se poate.

Apropo o sa apara peste 2-3 luni modelul Cruze .va fi la un pret de aproximativ 16.000-17.000 euro.

Share this post


Link to post

Bun venit in primul rand. Despre jante si cauciucuri after-sale vezi la Tunning Lacetti si nu numai. Foloseste functia Search pe forum ("More search options > Google" merge bine).

Felicitari pentru achizitie, sa te duca sanatos oriunde-ti trece prin minte :) . Poze si alte minunatii asteptam la sectiunea "Masina mea" ca sa tinem topicul curat, OK?

Share this post


Link to post

Hai sa va zic ce era sa patesc cu masina, noroc ca am ridicat capota sa pun lichid de parbriz, ca daca nu o cam puneam de un ventilator nou la radiator cel putin. :dizzy:

 

Deci se apuca elfu in zi de weekend sa ridice capota la masina ca sa puna parbrizol si observa ca ventilatorul e cam departe de radiator. Pune mana pe el si observa ca acesta mai era prins intr-un singur surub (din 4) si asta slab. Abia se mai tinea.

 

Nu am nicio explicatie cum au disparut celelalte 3 suruburi, nu stiu daca le-a avut sau nu, nu stiu cum dracu a stat acolo ventilatorul si cum de nu a spart radiatorul cert este ca daca mai mergeam vreo 200-300 de km la cat era de slab si ultimul surub in care se mai tinea pierdeam ventilatorul care oricum lovea in motor. 8-X

Share this post


Link to post

Elfule dar norocos mai esti. Cred ca ai avut un soricel caruia ii plac suroabele. =))

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...