Jump to content
Sign in to follow this  
andreicri

Chevrolet Lacetti - Impresii

Recommended Posts

Senzorul din grila radiatorului nu e pentru laser, ala de laser e separat si se monteaza la oglina.

Share this post


Link to post
...

Urechea de tractare este sub spoilerul spate. Baga capul sub spoiler si uita-te :P

Gata am gasit-o. Frate dar nasol e pusa. Nici prin cap nu mi-ar fi trecut. :o

 

Merci. :)

Edited by Night Elf

Share this post


Link to post

Luisssped am si eu o intrebare pt. tine!

tu cand ti-ai luat masina si are motor de 1.6???

eu mi-am luat masina de 2 sapt. la fel un lacetti wtcc si are motor de 1.4 si sunt cam dezamagit de el 94Cp bla bla bla dar nu pot spune ca trage decat peste 3500-4000 Rpm cea ce inseamna un consum de aprox 12 afara un drum Timisoara-Arad dus intors pt. test adica inafara de localitati nu am mers cu mai putin 130 km/h adica cam 4000 de ture

Share this post


Link to post

Pe masinile astea sunt 4 motoare:

1,4 94 CP

1,6 109 CP

1,8 122 CP

2.0 tdci 121 CP. Nu ai studiat bine oferta dealerului care ti-a vandut masina.

Share this post


Link to post

Este varianta WTCC si cu motor de 1,6, poate te-a mintit dealerul sa scape de masina din stoc. In schimb n-am vazut in oferta cu kit WTCC motorul de 1,8 si cel diesel.

Edited by vmlinuz

Share this post


Link to post

Este, imi oferisera mie :)

Share this post


Link to post

ok. m-am lamurit cu motorizarea nu am studiat eu destul de bine oferta ...

as mai avea o intrebare la restul pers. de pe forum care si-au luat in lacetti wtcc ce cauciucuri au pe masina ????

Share this post


Link to post

Daca nu ma insel, toate lacetti au hankook optimo.

Share this post


Link to post

Buna seara, domnilor!

Ma primiti in familia voastra?

Pentru inceput (si dupa ce am urmarit putin discutiile de pe forum), va cer o parere. Care va completa bineinteles, o imagine pe care mi-am facut-o in parte, despre o masina.

Sunt pe cale sa cumpar un Lacetti SW, 40.000 km, din august 2006, 1,8 l, 122 CP, cu revizia facuta, full option, ABS, servodirectie asistata, climatronic, 4 airbaguri ..., fara incidente vizibile si destul de bine intretinuta. Va fi folosita in special pentru vacante cu familia (1 - 2 iesiri pe an, lungute) si cateva week-end uri in imprejurimi. Mi se pare o masina sigura, robusta, "bine asezata" pe sosea, placuta la condus, cu vizibilitate buna si confortabila pentru pasageri.

Merita 8.500 Euro?

Stiu ca pretul va scadea vertiginos in cativa ani, dar merita sa ma bucur de ea pana atunci?

 

Multumesc pentru atentie.

Sa fiti sanatosi si baftosi.

Stima,

:lavolan:

Share this post


Link to post

Modelul acela nou ar fi peste 15000 euro. Pretul de 8500 pentru o masina de 2 ani si 40.000 km (presupun cu istoric de service) este OK. Fa-i toate verificarile si mai ales, nu uita ca peste 20.000 km va trebui sa inlocuiesti distributia. Motorul de 1,8 este un motor OK, potrivit pentru SW. La SW este de apresiat versatilitatea portbagajului.

Share this post


Link to post

Multumesc pentru raspuns. Si prompt.

Orice sfat e aur pentru mine acum.

Saptamana viitoare perfectez intelegerea. Dau banii si iau cheile si actele. Sau invers!

Chiar daca sursa este de incredere, crezi ca sunt exagerat daca, pentru linistea mea, scormonesc dupa numerele de identificare (autovehicul, motor, cutie de viteza)?

Daca mai ai vreo sugestie, raman recunoscator. Voi impartasi la randul meu experienta.

 

Stima,

:lavolan:

Share this post


Link to post

Daca vrei sa fii absolut sigur ca masina e in regula, poti incerca si o verificare la un service autorizat. Verifica in special directia. ;)

 

Singura problema de care am auzit la Lacetti si care se pare nu e generalizata este legata de caseta de directie. S-au inlocuit cateva pe garantie, multe complet nejustificat, dar o verificare nu strica.

 

bafta si sa te bucuri de ea. :D

Share this post


Link to post

Seria de sasiu o ai si pe bord, vizibila din exterior. Cere proprietarului actual sa faca identificarea la RAR inainte si sa-ti dea masina cu tot cu acest certificat de identificare. Cum zicea si Elful, nu strica o verificare intr-un service buna, dar nu la Rucom :)

Share this post


Link to post

Multumesc, domnilor.

Semnalele pe care le primesc ma fac deja sa fiu mai atent si mai hotarat in decizia mea.

Marturisesc insa un lucru. Si aici o sa va rog sa mai veniti cu o parere, considerand totodata ca temerile mele pot fi si ale altora.

N-am mai condus o masina care sa fi fost "formata" pe mana altcuiva. De multa vreme am convingerea ca o masina, chiar daca e masina, "imprumuta" ceva din personalitatea soferului. Ar trebui sa-mi fac probleme? Ar trebui sa fiu atent la ceva anume, chiar daca vorbim de masini gandite si realizate in anii 2000 ... spre zece?

 

Stima,

:lavolan:

Share this post


Link to post

@traveller

 

Bre, daca masina aia are 40.000 de km reali, poti considera ca e noua si ca abia s-a lasat motorul la ea.

 

A mea are ~37.000 de km si un an si vreo 4 luni si merge impecabil. Nu am nici cea mai mica problema cu ea in acest moment.

Daca o sa citesti posturile mele pe aici o sa vezi ca cele mai multe probleme au fost legate de unitate service, nu de masina. ;)

 

Pot sa-ti zic decat atat despre Lacetti. E o masina decenta. O masina mult peste asteptari, avand in vedere costurile deachizitie. Eu nu am menajat-o deloc pe a mea. Am dus-o de cateva ori in limitare, o alerg fregvent cu 170-180 la ora fara sa simt ca nu as fi in siguranta la viteza aia, am bagat-o pe drumuri forestiere si am rulat-o 60-70% din timp prin traficul din Bucuresti unde de regula mergi 2-3 metrii stai 5 minute. :D

Cu toate astea e ca noua, lasand la o parte micile zgarieturi de pe ea.

 

Teoretic daca masina are ~2 ani, ar trebui sa mai fie inca in garantie.

 

Du-te la un service autorizat opel/chevrolet, dupa cum spunea si Mircea, evita RUCOM si pune-i sa ti-o verifice cap-coada contracost, evntual fa-i si revizia de 45.000 de km mai devreme ca sa stai linistit.

 

P.S. Dupa ce o cumperi du-o la o spalatorie si fa-i un interior si un exterior ca la carte fara sa te zgarcesti la spaga si o sa fie ca noua. :P

Share this post


Link to post

@Night Elf

 

Gata, maestre. S-a marcat.

Multam' de cuvant. Te caut pe Forum...

Bafta si tie si sa stapanesti masina in continuare, sanatos.

La buna vedere pe drumurile patriei (si nu numai, ca lumea e mica...)

 

Stima,

:lavolan:

Share this post


Link to post

mircea as mai avea o intrebare nu sti daca la toate lacetti wtcc la schimbarea vitezei din dreapta a 3 in a 4 a sa zicem la o turatie de 3000 Rpm intre schimb in momentul in care dai drumul la acceleratie si calci ambreiaju masina ramane turata la 3000 rpm pt. apox. 2-3 sec. ????

La mine se intampla chestia asta de cand am cumparato si tot asa a ramas acum am 1200km :(

sper sa nu fie o problema... am mai intrebat pe cineva si mi-a spus ca e normal asa e programata sa ramana turata pt. un cuplu motor mai mare in momentul schimbari vitezei

tu ce zici ????

Share this post


Link to post

Hai sa lamurim o chestie :) Intre lacetti si lacetti WTCC este o singura diferenta: kitt-ul aerodinamic. ATAT. Restul e la fel. Partea mecanica, motor, cutie de viteze etc.

Nu inteleg fenomenul spus de tine, sa inteleg ca o calci in tr. 2 la 3000 rpm, debreiezi, ridici piciorul de pe acceleratie, si ea ramane la 3000 rpm, nu scade?

Share this post


Link to post

nu mircea deci esti in treapta a 3 a sau oricare alta treapta si in momentul in care calci ambreiaju sa schimbi in alta treapta masina ramane turata 2-3 sec. aprox. deci nu scade in ture imediat cum ai dat drumu la acc. si ai clacat ambreiaju

Share this post


Link to post

Da, e normal fenomenul respectiv, asa procedeaza MTIA, dar vezi ca timpul spus de tine 2-3 secunde, este enorm, practic nu-ti ia atat sa schimbi treapta. Poate fi si o desincronizare a ta, nu te-ai obisnuit inca cu ambreiajul si debreiezi inainte de a ridica definitiv piciorul de pe acceleratie.

Foloseste te rog majuscule dupa punct.

Edited by Mircea

Share this post


Link to post

as mai avea o intrrbare.E normal ca in momentul in care iei un viraj maxim stanga sau dreapta sa se auda un sunet care seamana cu acela de "bulbuci" insotit de o turatie a motorului nu foarte mare si un huiet sub capota dar nu foarte tare

e vb. de un lacetti hb

Share this post


Link to post

Cu asta chiar ai reusit sa ma bagi in ceata si sa ma binedispui. :) )

Posibil sa se auda lichidul de la servodirectie in vas. Am si eu o intrebare acum :D Ce masina ai avut inainte?

Share this post


Link to post

@TM85DAL: fenomenul descris de tine cu turatia la schimbarea vitezelor are si un nume: "pedala de incepator". Mircea a fost la obiect. mai multe vezi in topicul de aici.

 

eu mi-am luat masina de 2 sapt. la fel un lacetti wtcc si are motor de 1.4 si sunt cam dezamagit de el 94Cp bla bla bla dar nu pot spune ca trage decat peste 3500-4000 Rpm cea ce inseamna un consum de aprox 12 afara un drum Timisoara-Arad dus intors pt. test adica inafara de localitati nu am mers cu mai putin 130 km/h adica cam 4000 de ture

Iti recomand sa cauti topicurile despre caii putere la 1,4 16V, si sa-ti modifici stilul de mers. In afara localitatilor motorul asta nu poate consuma 12% nici daca urci cu a II-a pe serpentine. Mergi mai mult cu a IV-a si nu schimba V inainte de 90km/h.

Edited by perfidus

Share this post


Link to post

inainte de lacetti asta am avut un golf 2.

Share this post


Link to post

doresc sa cumpar un lacetti si am citit din problemele aparute...m-am ingrozit...oscilez intre lacetti si lancer...de toyota m-am lamurit pe deplin...cine este posesor de lacetii de 2-3 ani fara probleme?...sau probleme minore..!!!!!??????

nu vreau sa-mi petrec viata prin service-uri si asteptand piese...

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...